No niin nyt tässä möykky 86:sen loppuun muokkailtu ohjelma

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tossa nyt lähinnä tarkotin sitä että esim myötäote vaikuttaa myös kyynärvarteen....

ja selvä olet esittänyt oman kantasi nyt voisin kuulla muittenkin:zzzz:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by Möykky86
No niin tost pulloverist ihmiset on montaa eri mieltä jotkut sanoo et rinta jotkut et selkä mä pysyn tony halmeen kannas ja sanon et rinta

Tony Halmeen. :curs: Se jätkä pitäs ampua kuuhun. Ei mutta asiaan. Vertaa olkavarsiesi liikerataa pulloverissa ja ylätaljavedossa. Eikö olekin samanlainen? Eli selkäliike.

Ja sehän on tosiasia et treenin pitäis kestää 45-60 minuuttiin näin olen kaikista bodaus kirjoista ja lehist mitä oon tänää lukenu niin ymmärtäny

Jos saat ton alkuperäisen treenis läpi alle tunnissa niin oot aika fakiiri. Tai sit todellakin treenaat aivan liian kevyesti. Ja kyllä se treeni saa kestää 90 minuuttiakin, ei se niin vaarallista oo. Joidenkin tosi kovien sarjojen jälkeen on aivan pakko pitää pitkä tauko.

ja selvä olet esittänyt oman kantasi nyt voisin kuulla muittenkin:zzzz:

Vedä käteen. Vituttaa tollaset jotka ei tiedä asioista paskan vertaa, ja kun yrittää vilpittömästi opettaa, niin aletaan poraan. Tee vittu miten tykkäät. Ei oo mun kehitykseni pelissä.

Hei jos et kestä kuunnella muitten kantoja asioista hyppää järveen.....

Ja mä nyt saan tuntumaan pulloverin enemmän rinnois...

Ja en ole fakiiri mutta jos teet 5-6 liikettä yli tuntiin olet etana;)

Hei jos et kestä kuunnella muitten kantoja asioista hyppää järveen.....

Ja mä nyt saan tuntumaan pulloverin enemmän rinnois...

Ja en ole fakiiri mutta jos teet 5-6 liikettä yli tuntiin olet etana;)

Mistä sä nyt päättelit että mä en kestä kunnella muitten kantoja? Kestän kyllä. Mielipiteensä kullakin.
Ja tosta pulloverista sanon sen verran että jos sen saa tuntuun rinnassa enemmän kun selässä niin sen tekee jotenkin väärin. Enkä tee 5-6 liikettä tunnissa. Teen n. 10-12 sarjaa tunnin aikana. Mä treenaan sen verran kovaa, että tota lyhyemmässä ajassa on ihan turha yrittää tai tulee kuolema.

Powerhousu taas toi sun kiistelykompleksi sai yliotteen :)

No ei, ihan asiaahan se puhuu Möykky. Myönnä ittelles vaan, että jotkut ihmiset oikeesti tietää enemmän treenaamisest ku sä. Enkä sano tätä millään pahalla.

Originally posted by Sakkeus
Mitäs täällä riidellään??

Mutku toi alotti... Kai se pullover rintaanki ottaa jos sen tuo rintaan asti ja nostaa siitä ylös. Vetovaihe pään takaa ottaa kyllä mielestäni selkään, ja pidänkin sitä liikkeen päävaiheena.

Edit: Tosi on Pek. Yritän parantaa tapani kiistelyn suhteen. :)

Pek tohon äskeiseen et kyl mä uskon et powerhousu siit tietää enemmän ku mä mut mä oon kuunellu nyt muutamaa päivää muita kokeneempia aika paljon ja ne on puhunu kaikki jostain 9-12 sarjasta

Mä oon tehny n. 4-6 sarjaa rinnalle koko "treeniurani" ajan (3kk) ja rintalihakset kehittyny eniten. Että joo.....

ps. 666 viestiä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pek tohon äskeiseen et kyl mä uskon et powerhousu siit tietää enemmän ku mä mut mä oon kuunellu nyt muutamaa päivää muita kokeneempia aika paljon ja ne on puhunu kaikki jostain 9-12 sarjasta

Kuka täällä puhuu jopa 12 sarjasta? Mä oon ollu mukana pakkiksen menossa jo kesästä 2002 asti, ja aina porukka on kauhistellu jos joku tekee yli kymmentä sarjaa.

Väittämäni perustuu siihen, että jos treenaa oikeasti kovaa, joka on monen muunkin kuin minun mielestäni järkevin tapa, ei yksinkertaisesti voi tehdä kovin montaa sarjaa. Mulla loppuu hauistreenissä paukut totaalisesti jo 4 sarjan jälkeen. Ja hyvin on näyttäny riitävän. esim. pek voi todistaa, kun on varmaan mun kuvat nähny.

Zone-sarja -42%
ok...no mä teen 12 voi kauhea......
ei se nyt kuoleman vakavaa voi olla......
ja miten mä teen puol tehol jos jokaises sarjas mä teen niin pitkälle et ei nouse enää....:evil:

ja miten mä teen puol tehol jos jokaises sarjas mä teen niin pitkälle et ei nouse enää....:evil:

Siten että aloittelija ei osaa ottaa itsestään kaikkea irti. Mä otan aina vielä yhden toiston omilla vaikka tuntuu ettei tulis - raivolla. Sen päälle vielä pakkotoisto. Joskus otetaan pudotussarjoja tms. ja joskus mennään sarjan negatiiviseen loppuun tekemällä negatiivisia toistoja sarjan päälle. Katsos sitä tarkottaa kovaa treenaaminen.

On tullu tähän threadiin jo niin paljon posteja mun toimesta, että tää oli viimeinen jos nyt kenelläkään ei oo mitään kovin tärkeetä kysyttävää.

pullover

tossa on yksi tapa tehdä yliveto

Liitteet

• arnold pull over.webp
    arnold pull over.webp
    28,9 KB · Katsottu: 320
Re: pullover

Originally posted by makew
tossa on yksi tapa tehdä yliveto

Mentula veti sitä just noin. Tais ottaa Pec Deckin jälkeen....

-edit- Powerhousua ymmärrän sikäli että aika fakiiri saa olla jos ton pelkästään rinnalla nostaa, mutta sitähän Mentula esim on :D

Ite oon vetäny tosi paljon saman näköstä liikettä naruilla taljassa, selälle nimittäin. Siinä on vaikea eristää ojentajat pelistä pois, koska ne pitävät käsien asentoa. Rintaan se ei ole tuntunut.

Sen sijaan tota käsipaino homma en kyllä ite tekis rintatreeniini, se menis varmaan pikkusen kaikilla lihaksilla vaikka kuinka yrittäis eristää.

Originally posted by Powerhousu

Siten että aloittelija ei osaa ottaa itsestään kaikkea irti.

Juuri tämän takia mielestäni olisi tärkeää, että aloittelija tekee tarpeeksi sarjoja ja toistoja, toki muistaen että liika on liikaa. Eli siis 9-12. Ja tuo 12 sarjaa tulisi lähinnä selälle. Muille sitten riittääkin vähempi. Ja ajan myötä kun oppii oikeat liikeradat ja tuntemaan liikkeen kunnolla siinä lihaksessa ja siis saa itsestä tarpeeksi irti vähemmillä sarjoilla, niin sitten vähentää niitä sarjoja. Tässä taas minun mielipidettä. Kommentoikaa toki, niin saadaan jatkettua tätä huippujännää keskustelua!

Makew: Koita tota ohjelmaa niin huomaat miten toimii. Tohon on paha alkaa tekeen mitään muutoksia, se on niin päätön. :D Ei vaan. Mutta yritä siirtää päiviä niin ettet tee samaan lihasryhmään vaikuttavia liikkeitä ainakaan kahteen päivään edellisestä treenistä. En tiedä onko edes mahdollista, kun en jaksa nyt just alkaa miettimään. Anteeksi. Voin huomenna ottaa työn alle.

MarkusH, oikeassa olet. Mutta se ei muuta sitä tosiasiaa mihinkään että 15 sarjaa on liikaa. En sitten tiedä onko aloittelijalla edes vastaavaa hyötyä tehdä kovin montaa sarjaa vaikkei kovaa treenaisikaan. Kehitys on muutenkin tosi nopeaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom