Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Force
Treeniin on muitakin lähestymistapoja kuin HD/MD.
Originally posted by Powerhousu
Älä hyvä mies treenaa niin paljon. Menee kehitys melkein vaan taaksepäin. Paitsi jos tykkäät treenata rintaa vaan treenaamisen takia etkä välitä kehityksestä. Tossa on kyllä aivan liikaa sarjoja. Mun mielestä isoille lihasryhmille kuten selälle, rinnalle ja jaloille aivan maksimi sarjamäärät on 8. Ei yhtään enempää.
Edit: Tossa on käsilleki ihan liikaa. Niille riittää maks 6 sarjaa. Jos teet noin monta sarjaa, et varmasti voi tehdä kaikkia sarjoja kunnolla loppuun asti.
Ai on vai?
MD:ssä tehdään vielä vähemmän sarjoja kuin toi 8. Niinhän se on että mulla toimii kaikista parhaiten vähän muokattu MD, mutta en mä mitään MD-treeniä alkanu tuputtaan kenellekään.
Originally posted by timba79
Mitä tarkotit tolla jaloille kaheksan sarjaa max. Et varmaankaan koko jalkoja vaan erikseen etu ja takareidet sekä pohkeet?? Vai miten reenaat jalat??
Force: Kuka on puhunut jotain voimasta? Kyllä mä tiedän voiman hankinnastakin yhtä sun toista, ja jos joku haluais pelkästään voimaa, niin en kai mä alkais sille pakkotoistoja tuputtaan.
luultavasti joku sanoo kohta(minun lisäkseni) että pistä ensin oikea ruoka osasto kuntoon ja sitten lisäravinteetOriginally posted by Möykky86
No mites tää ruokavalio et onks lisäravinteet hyvä vaihto ehto mitä kannattais nimenomaa syödä!!!!!!!!:evil:
Mulla loppuu hauistreenissä paukut totaalisesti jo 4 sarjan jälkeen. Ja hyvin on näyttäny riitävän. esim. pek voi todistaa, kun on varmaan mun kuvat nähny.
Originally posted by Dragon
Nimenomaan terveellistä kotiruokaa naamaan - ei siis tarkoita pellillistä ranskalaisia + HK blöö / maksalaatikkoa / hampurilaista. Lisäravinteet lisinä, ei ruuan korvikkeena.
Originally posted by Möykky86
ok....
Ongelma on vaan se että en jaksa tehä mitää kunnon sapuskaa
Originally posted by Möykky86
Ongelma on vaan se että en jaksa tehä mitää kunnon sapuskaa
No voi hellanlettas! Jätkällä on ikää 17 ja ei osaa/viitsi tehdä itselleen ruokaa!?!?! Ehkä sittenkin parempi unohtaa haaveet kasvamisesta ja keskittyä johonkin helpompaan.Originally posted by Möykky86
Asun faijan kaa...ja se vääntää sen verran pitkää työpäivää etten viitti vaivata
Palsta on täynnä hyviä ruokavinkkejä, käytä söötsii, lue fakkii. Tässä esimerkki.Originally posted by Möykky86
No mitä ruokaa suosittelette riisiä ja siihen vaikka kanaa????
Originally posted by pek
Mitäs vikaa maksalaatikos on? Ja siis en kyl laskis sitä samaan kastiin hampurilaisten ja hookoon kans
Makew: Koita tota ohjelmaa niin huomaat miten toimii. Tohon on paha alkaa tekeen mitään muutoksia, se on niin päätön. :D
Mun lähestymistapa jalka- ja selkätreeniin on ollut vähän erilainen kuin esim rinnan ja muiden pienten lihasryhmien kanssa. Oon ottanut etureidet ja pohkeet eri päivänä ja takareidet ja pohkeet eri päivinä ja hienosti on toiminut. Etureisille tulee etureisipäivänä sarjoja 9-10 (3 liikettä) ja pohkeille 8-10 (2 liikettä), riippuen vähän fiiliksestä. Takareisille tulee takareisipäivänä 6-8 sarjaa ja pohkeille 8-10 tai niin kauan, että tippa tulee tuskasta silmäkulmaan. Selälle tulee sarjoja 9-12, vähän fiiliksen mukaan. Treenit ovat silti sopivan lyhyitä. Esim etureisi-pohjetreeni kestää lämmittelyineen 45-50 min ja siihen 20 min kuntopyörää päälle. Selkä-vatsatreeni kestää 30-45 minuuttia lämmittelyineen.Originally posted by Powerhousu
Tarkoitin pelkästään etureisiä. Taitaa kahdeksankin sarjaa olla liioittelua. Hyvät määrät vois olla Etureisille 5-6, takareisille ehkä 4, ja pohkeille samoin 4.