Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Oma ärsyyntymiseni kohdistuu tänään, jälleen kerran, hajusteilla lortaajiin. En ole edes mitenkään yliherkkä tai hajuallergikko, mutta eilen taas pelkäsin että astma puhkeaa kesken työmatkan kun joku salkkuheppu oli uinut aamulla mennenissä. Pahimpia ovat noin 16-vuotiaat tytöt Seppälä-aerosoleissa sekä turkismummot Angelissa. Henki ei kulje, silmät vuotavat, ikkunat huurtuvat ja kaikki hyönteiset pörisevät maahan viidentoista metrin säteellä, mutta ei se mitään kun ulkonäöstä pitää hei pitää huolta kato.
Joo ja nää on toinen kestovitutuksen aihe. Uimahallissa käy venäläisiä mummoja jotka on käyneet ensin upottamassa itsensä hajuveteen, ja siitä sitten suoraan uima-altaaseen. Kiva siinä sitten ohittaa noita, kun kymmenen metrin säteellä ei pysty hengittämään. Lisäksi tämä tekee varmasti erittäin hyvää uimaveden laadulle, kun sinne liukenee litratolkulla jotain venäläistä, varmasti ihoystävällistä hajuvettä.:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuota hajusteongelmaa täälläkin päin. Välillä kun asiakkaita tulee paikalle, niin vaikka ehtivät vain hetken tässä viivähtää niin jättävät jälkeensä kaamean pistävän lemun noista parfyymeista. Viime aikoina tullut vastaan useamman kerran näitä daameja ja heti kun kulman taakse poistuvat, niin lehdellä taikka kädellä pitää "puhdistaa ilmaa" että pystyy näkemään ja hengittämään. Ei ummärra.

Sille hajulle tulee todennäköisesti immuuniksi kun 35 vuotta lotraa samaa ainetta. Aina pitää laittaa enemmän ja enemmän, että tuoksuu eikä "haihdu" päivän aikana. Tosiasiassa se haju haihtuu vain omasta nenästä, kun siihen tottuu, ja muut kärsivät. Ainoa kerta kun olen jakanut yhteisen silmienpyörittelyn ja irvistyksen tuntemattoman henkilön kanssa junassa oli juuri tällaisessa ilmansaastetilanteessa.

Kännykän akun loppuminen! Että se jaksaa kyrsiä joka kerta :jahas:

Että miehillä on naisen kuva avatarina. Jotenkin assosioin sukupuolen siitä kuvasta vaikka olisi Kike Elomaan naama ja MIKKO nick.

Että miehillä on naisen kuva avatarina. Jotenkin assosioin sukupuolen siitä kuvasta vaikka olisi Kike Elomaan naama ja MIKKO nick.
Jooh, harmillista kun sit menee ihan hukkaan mukavat kommentit.:D

:curs:Mua ärsyttää tyyliin sellanen ku käytetään tota tyyliin sanaa joka toisessa lauseessa. En tiedä mikä siinä on, mut aina toi sana särähtää korvaan.

Ai, vittu ku muija sanois peuhatessa "tuutsä tyyliin nyt sisään" :itku:

Todellakin pieni asia, mutta miksei kaikissa kerrostaloissa vois olla sellasia postilaatikoita, joista voi tiputtaa ne lehdet sillee avaamalla vain yläreunasta lehden kulmalla sen luukun, vaan täytyy olla niitä nimellä varustettuja auki työnnettäviä kapeita luukkuja? Jokainen postia joskus jakanut tietää, että on melko raskasta joka kerta työntää se luukku auki varsinkin jos on sylissä iso kasa lehtiä ja paksu lehti työnnettävänä.

Liekö tuo ylhäältä aukeava sitten huonompi varkaita ajatellen tai jotain vastaavaa, kun sitä näkee vain vanhoissa taloissa.

Kerrostalojen postiluukut on kyllä vittumaisia. No toivottavasti lakimuutos tulee ja taloissa on laatikot yhdessä rivissä eikä postiluukkuihin jaeta ollenkaan.

Minua ärsyttää epäkohteliaat ihmiset.

Mua ärsyttää se, että ei soiteta tai ilmoiteta asioista jos luvataan. Ja nyt ei siis ole kyse kaveripuheluista, vaan esimerkiksi työpaikasta, reklamaatiosta tai muusta vastaavasta sovitusta jutusta. On mielestäni todella, todella töykeää ettei otetakaan enää yhteyttä, vaikka niin luvataan. Tämä sama homma on toistunut useammissa eri paikoissa ja tapauksissa. Välillä sitä miettii, että miä ihme ihmisiä vaivaa? Eikö nykyisin sähköposti- ja puhelinkaudella ole käytöstapoja ja sen verran kunnioitusta toista kohtaan, että myös tehdään sovitut jutut?

Jos luvataan soittaa työpaikasta tai siitä, saadaanko tuotteen tilalle vastaavaa samana päivänä, eikä vielä seuraavanakaan päivänä sottoa kuulu, raivostun todella. Oon vartonut sen puhelimen ääressä koko päivän ja säpsähtänyt joka pirahduksesta ja sitten ei soitetakaan. Huh.

Ai saatanu kun rupes vituttamaan! Luin koko threadin läpi ja sekös vasta lisäskin vitutusta, kun muisti kaikki pienetkin ärsyttävät asiat! :curs:

Top-lista:
-Avoimet kaapin ovet.
-Helvetin ahtaat parkkipaikat. Ja onhan se aivan varma, että joku torspo on lykännyt sen taunuksensa mun auton kylkeen kiinni.
-Roskiksessa ei ole pussia! Onko se niin helvetin vaikeeta laittaa sinne uusi pussi??!!
-Rastaat ja muut lentävät runkkarit, jotka tulevat makuuhuoneen ikkunan alle huutamaan 04:30!
-Kaupassa käynti! Syyt tulleetkin jo moneen kertaan aikaisemmin.
-Liikenne! Etenkin kiihdyskaistat ja kiertoliittymät. Vittu! Kai siitä corollastakin kaasu löytyy? Ja kiertoliittymässä vilkutetaan vähintään 8 kertaa eri suuntiin tai ei varmaan vilkuteta kertaakaan.
-Torkun käyttö herätyksessä! Onko se niin vaikeeta herätä sillon kun kello soi? Pitäisköhän sittenkin vaan jatkaa sinkkuna... En minäkään rupee soittamaan banjoa viideltä aamulla, kun toinen vielä haluaa nukkua!
-Hamsterin kokoiset räksyttävät koirat!
-Muijan (ja muidenkin) kyylääminen, kun olen juonut pari olutta arkena keskellä päivää. Ei kaikki ole töissä ma-pe 8-16! Onko mitään muuta ajankohtaa törpöttelyyn kuin viikonloppu? Joku perkeleen laki pitäis olla, jonka mukaan vaan tiistaina 08:00-15:00 saa ryypätä, niin loppuis toi vitun kyylääminen!

Mä vihaan astioita tiskialtaassa. Pitääkö ne sinne jättää lemuamaan ja olemaan tiellä, jotta kukaan muu ei vaan saisi pestyä omia astioitaan heti käytön jälkeen niinkun kuuluukin?

Marketissa ihmiset jotka sitovat vihannespussinsa siinä vaa'an päällä. Voisiko siitä lähteä sen nyssäkän kanssa vittuun jos takana on jonoa?

Marketissa pikkulapset jotka punnitsevat niitä hedelmä sen vartin ekaa kertaa pahimpaan ruuhka-aikaan kun on jumalattoman kiire ja kuuma ja kaikki muutenkin vituttaa.

Marketissa ihmiset jotka lykkivät kärryä hitaasti ja pysähtyvät juuri siihen mistä sinun pitäisi ottaa jotain, vertailevat tuotetta, koitat kiertaa mutta silloin ne mulkut lykkäävät kärrynsä juuri siihenkin kohtaan ja alkavat tavaamaan kauppalistaa.

Kiinassa oli hyvä marketti. Se oli todella, todella hyvä. Ovella oli vartijat jotka eivät päästäneet lapsia, lyhyitä ihmisiä ja väärin pukeutuneita sisälle. Suomeen kaipaisin samanlaista kauppaa.

Kävin pankissa viemässä lahjarahoja parempaan huostaan tilille, niin siellä on aina ne samat spurgut kököttämässä penkillä ja nostamassa sossusta saadun vitosen tiskiltä, ku automaattiakaan ei voi käyttää. Nytkin kun menin sisälle, niin pappa otti vuoronumeromasiinasta lappua ja vaihtoehdot palvelun laadulle oli kassapalvelut, valuuttapalvelut ja neuvontapalvelut niin papparainen sit otti siitä vissiin useamman lapun, kun ei tiennyt, minne pitäis mennä ja jäi lopulta jököttämään siihen koneen viereen, enkä itse saanut numeroa muuta kuin ronkkaisemalla sivusta, kun pappa otti tuekseen sen laitteen.

Sitten kun tuli mun vuoronumero lähelle, niin oli pari tyhjää numeroa sitten siinä ja pankkivirkailija katsoi, että WTF ja minä katsoin ihan samaa. Onneksi virkailija kuitenkin tajusi tilanteen ja hyppäsi nopeasti ne numerot ohi eikä jäänyt odottelemaan, kun nyt tämä pappa oli siirtynyt penkille, eikä ilmeisesti halunnut käyttää kassapalveluihin ottamaansa vuoronumeroa.

Ei sinänsä mitään maailmaa kaatavia asioiata, mutta kun nuo samat ihmiset siellä pankissa tuntuu aina käyvän tai ainakin virkailijat jo ne ulkoa tuntee, niin voiko se asian hoitaminen olla mukamas niin vaikeaa.
Täytyy vain odotella, minkälainen kököttäjä sitä itse on vanhana, mutta toivottavasti en spurgu sentään.

Marketissa ihmiset jotka sitovat vihannespussinsa siinä vaa'an päällä. Voisiko siitä lähteä sen nyssäkän kanssa vittuun jos takana on jonoa?

Marketissa pikkulapset jotka punnitsevat niitä hedelmä sen vartin ekaa kertaa pahimpaan ruuhka-aikaan kun on jumalattoman kiire ja kuuma ja kaikki muutenkin vituttaa.

Marketissa ihmiset jotka lykkivät kärryä hitaasti ja pysähtyvät juuri siihen mistä sinun pitäisi ottaa jotain, vertailevat tuotetta, koitat kiertaa mutta silloin ne mulkut lykkäävät kärrynsä juuri siihenkin kohtaan ja alkavat tavaamaan kauppalistaa.

Kiinassa oli hyvä marketti. Se oli todella, todella hyvä. Ovella oli vartijat jotka eivät päästäneet lapsia, lyhyitä ihmisiä ja väärin pukeutuneita sisälle. Suomeen kaipaisin samanlaista kauppaa.
Sun pitää lopettaa marketissa käyminen:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom