Kävin pankissa viemässä lahjarahoja parempaan huostaan tilille, niin siellä on aina ne samat spurgut kököttämässä penkillä ja nostamassa sossusta saadun vitosen tiskiltä, ku automaattiakaan ei voi käyttää. Nytkin kun menin sisälle, niin pappa otti vuoronumeromasiinasta lappua ja vaihtoehdot palvelun laadulle oli kassapalvelut, valuuttapalvelut ja neuvontapalvelut niin papparainen sit otti siitä vissiin useamman lapun, kun ei tiennyt, minne pitäis mennä ja jäi lopulta jököttämään siihen koneen viereen, enkä itse saanut numeroa muuta kuin ronkkaisemalla sivusta, kun pappa otti tuekseen sen laitteen.
Sitten kun tuli mun vuoronumero lähelle, niin oli pari tyhjää numeroa sitten siinä ja pankkivirkailija katsoi, että WTF ja minä katsoin ihan samaa. Onneksi virkailija kuitenkin tajusi tilanteen ja hyppäsi nopeasti ne numerot ohi eikä jäänyt odottelemaan, kun nyt tämä pappa oli siirtynyt penkille, eikä ilmeisesti halunnut käyttää kassapalveluihin ottamaansa vuoronumeroa.
Ei sinänsä mitään maailmaa kaatavia asioiata, mutta kun nuo samat ihmiset siellä pankissa tuntuu aina käyvän tai ainakin virkailijat jo ne ulkoa tuntee, niin voiko se asian hoitaminen olla mukamas niin vaikeaa.
Täytyy vain odotella, minkälainen kököttäjä sitä itse on vanhana, mutta toivottavasti en spurgu sentään.