Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Viime viikkojen ärsytyskynnyksen ovat rikkoneet

- Bilteman joku hämärä radiomainos, josta ei saa mitään selvää. "Miksi maksaa enevaa-aa-ao?" Niin siis mitä?!
- Pyöräilyvaraston helvetin leveä ovi, jota ei ensinnäkään saa avaimesta vetämällä auki kun se on niin raskas, ja jota ei saa myöskään yhdellä tönäisyllä lukkoon, koska se on niin turvonnut. Samoin pyörävarastossa(/pyörätelineillä yleensä) vituttaa ihmisten kyvyttömyys laittaa niitä pyöriä niihin telineisiin. Ei, ne on pakko laittaa niiden telinepaikkojen väliin. Siis siten, ettei siihen telineeseen varmana mahdu kenenkään muun pyöriä enää. :curs:
- Ihmiset, jotka eivät voi varmistaa pyöriensä pystyssä pysymistä kun pysäköivät ne johonkin. On todella kivaa tulla kaupasta ja huomata jonkun kiikkerän fillarin kaatuneen hennossa tuulosessa ja kampanneen myös oman pyörän siinä sivussa.
- Kerjäläiset kaupungilla. Anteeksi, olen paha ihminen, mutta kaaliin ei mahdu, että elantoa ansaitaan tuolla tavoin. Pahinta on kun tulevat lapsiaan myöten kerjäämään oman työpaikan asiakkailta terassilta.

Edit: Ja vielä ostoskärryt kirpputorilla. Niin kenen idea oli? Ja kuka on niin aivoton että ottaa sellaisen kärryn sinne 50 sentin hyllyjen väliin? Niin joo, eihän siellä muita asiakkaita ole ja jos onkin, niin tämä hyllyväli on nyt MUN.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun leikkaa sipulia niin ne kuoret lähtevät liukumaan eri suuntiin eikä saa millään leikattua tasaisia tsuikaleita. :jahas:
kannattaa välillä terottaa vähän veistä. saattaa auttaa ongelmaan.

En päässy lähihoitajaksi opiskelemaan vaikka serkkuni jolla on esim. mukautettu matikka pääsi vaikka hänelle opettaja sanoi että ei luultavasti pääse kun on niin paljon hakijoita ja mulle samainen opettaja sanoi että etköhän sä pääse.
Ja sitten vielä rikkana pohjalle että apukoulussa oleva tuttu jolla kaikki aineet on mukautettu pääsi myös sekä toinen tuttu joka kävi viikon koulua ja lopetti... että kiva kun vievät niiden opiskelupaikat jotka oikeasti haluavat tuota.... pääsemiseen ei vaadittu kuin 29 pistettä ja oon ihan varma että sain tuon verran en tajua miten ne oikee arpoo noi... vituttaa.

En päässy lähihoitajaksi opiskelemaan vaikka serkkuni jolla on esim. mukautettu matikka pääsi vaikka hänelle opettaja sanoi että ei luultavasti pääse kun on niin paljon hakijoita ja mulle samainen opettaja sanoi että etköhän sä pääse.
Ja sitten vielä rikkana pohjalle että apukoulussa oleva tuttu jolla kaikki aineet on mukautettu pääsi myös sekä toinen tuttu joka kävi viikon koulua ja lopetti... että kiva kun vievät niiden opiskelupaikat jotka oikeasti haluavat tuota.... pääsemiseen ei vaadittu kuin 29 pistettä ja oon ihan varma että sain tuon verran en tajua miten ne oikee arpoo noi... vituttaa.

Kannattaa viikko tai pari koulun alkamisen jälkeen soitella ja kysellä onko paikkoja vapautunut. Tai mahdollisesti jo ekan päivän jälkeen, osoittaa ainakin halunsa päästä opiskelemaan. :)

Vitun tekopirteet ja perseennuolija radiojuontajat:curs: Pahimpia ovat esim minni salminen suomipopilla ja elina voicen heräämössä.Pahin kaikista on kuitenkin Radio Nova, jossa ei taida sellaisia juontajia olla yhtäkään joita pystyisi kuuntelemaan. Ja en kuuntelisi em, kanavia, mutta joskus esim, töissä on "pakko" kuunnella:curs:

Vaihdoin tossa liittymää ja noin kuusi vuotta puhelimen taustana ollut jouluaiheinen kuva hävisi. Siihen ehti tottua niin hyvin, vituttaa tämä uusi. :/

Vitun tekopirteet ja perseennuolija radiojuontajat:curs: Pahimpia ovat esim minni salminen suomipopilla ja elina voicen heräämössä.Pahin kaikista on kuitenkin Radio Nova, jossa ei taida sellaisia juontajia olla yhtäkään joita pystyisi kuuntelemaan. Ja en kuuntelisi em, kanavia, mutta joskus esim, töissä on "pakko" kuunnella:curs:
Enemmän vituttaa kun se hinttari crystal snow juontaa energyllä. Mä oikeasti vaihdan aina kanavaa kun kuulen sen äänen. Sitä hinttarikiljuntaa ei pysty kuuntelemaan. Ainakin yksi kaverini tekee aivan samoin, paljonkohan kuuntelijoita tuo crystali häätää energyltä...

mua vituttaa noi spurgut, jotka käy sossussa hakemassa rahaa viinaan, sit ne tulee köyhiltä nuorukaisilta pyytämään rahaa (multa vittu tietenkin, katoin sen meininkiä ja olin ainoo jolta pyys) alotti
Spurgu: oisko sulla heittää parii euroo kun mulla on hirvee nälkä ja saan rahaa vasta ens viikolla ( siis jätkä läski) ja varaa oli piippua imeä
Minä: Joono mulla on itellä tosi vähän rahaa ja pitäs itekkin saada ruokaa ostettua
S: mulla on oikeesti tosi kova nälkä ja ei oo yhtään rahaa
M: No joo, kaupat meni jo kii ( kello oli 21.00 kun jonotin vikoina kassalla)
S: No mut mulla on oikeesti tosi kova nälkä ja saan vast ens viikolla rahaa
M: joo mulla ei todellakaan oo varaa antaa sulle rahaa, kun ei itelläkään oo pahemmin
S:No mut mä maksan ens viikol takasin
....
Tota se sitten hoki pitkää + mun vuorosanat..
Vituttaa ihmiset jotka pummii rahaa ruokaan(viinaan) kun juo eka rahansa.
Kaikista koomisinta asiassa on että kela tuki taitaa olla yli 450e /kk , ja se on se mun peruspalkka tällä hetkellä, mä ymmärrän myöskin sen et on nälkä mut kun tollasen keskiikäsen miehen täytyy tehä ittestään niin säälittävä ja heikol äänel puhuva. Harmitti etten antanu sille sitä paria euroa koska meni kallista aikaa sen jaaritteluun ... Tosin lopussa se melkeen tuli iholle ja oli aika uhkaava. Miksei noi spuget voi hankkia sitä viinarahaa joltain jolla on varaa antaa.. Ps. sille ei kelvannu tomaatti , kurkku tai banaani sen parin euron sijasta, jäipä sitten ilman mitään.. Ois pitäny jos kaupat ois ollu viel auki niin viedä hänet kauppaan ja ostaa hänelle sillä parilla eurolla ruokaa koska ruokaahan se varmaan oiski menny joo.. Aivan varmasti.

E: ja sossutuen eteen ei tarvii ees nähdä vaivaan ja mä todellakin joudun nähdä ton 450e eteen vaivaa ja paljosti.

duunipaikan vessoissa on ihan vitun luokatonta paskapaperia! kai se on olevinaan jotain hienostopaperia kun on silkin pehmyttä ja niin ohutta että näkee läpi. paperi on siis silkkikankaan sileää ja yhtä haperoista kuin kreppipaperi.kokeileppa tommosella pyyhkiä sitten persettä kun ei MINKÄÄNLAISTA kitkaa paperissa..jos pyörittää monta kerrosta paperia ja pyyhkii niin ne paperikerrokset vaan liukuu toistensa päällä. Jos rypistät paperia persereikää vasten niin se paperi repee ja tarttuu anukseen. siis mitä vittua..ostakaa nyt saatana kunnon paskapaperia!

kokeileppa tommosella pyyhkiä sitten persettä kun ei MINKÄÄNLAISTA kitkaa paperissa..jos pyörittää monta kerrosta paperia ja pyyhkii niin ne paperikerrokset vaan liukuu toistensa päällä. Jos rypistät paperia persereikää vasten niin se paperi repee ja tarttuu anukseen.
:hyper::lol2: Päivän paras!

Miks ne pitäis viivata, usea pankki kieltää tunnuslukujen yliviivaamisen jo turvallisuuden takia.

Helpompaa yliviivata kun pitää mielessä minkä koodin on viimeksi käyttänyt. En kanna sitä toista koodia mukana joten vaikka hävitän lompakon niin ei tyhjene tili.

Miks ne pitäis viivata, usea pankki kieltää tunnuslukujen yliviivaamisen jo turvallisuuden takia.

Niin, ja ainakin oma pankki arpoo niitä sekalaisessa järjestyksessä, joten ei tuosta yliviivaamisesta ole senkään vertaa hyötyä.

Niin, ja ainakin oma pankki arpoo niitä sekalaisessa järjestyksessä, joten ei tuosta yliviivaamisesta ole senkään vertaa hyötyä.

Ainakin Nordean koodilappu menee järjestyksessä, joten ite kyllä tulee viivattua käytetty koodi yli jos muistaa :)

Ainakin Nordean koodilappu menee järjestyksessä, joten ite kyllä tulee viivattua käytetty koodi yli jos muistaa :)

WTF? Eikö se nettipankki ilmoita siihen ruudulle että nyt pitäis antaa esim 0065:s numero siitä lapusta?

WTF? Eikö se nettipankki ilmoita siihen ruudulle että nyt pitäis antaa esim 0065:s numero siitä lapusta?
Näin ainakin OP:llä, jonka listassa myös lukee alleviivauskielto.

Nordealla menee järjestyksessä ja itsekin yritän muistaa välillä yliviivata luvut kun jos laitat väärn luvun tarpeeksi monesti menee nettipankki lukkoon. Jos kokeilet lukua, joka on kahden päässä oikeasta niin silloin sivu ilmoittaa "seuraava tunnus on 68", mutta jos useamman päässä tulee vaan ilmoitus ettei tunnus ja salasana täsmää.
Sampohan ilmoittaa seuraavan tunnusluvun numeron kun ne eivät mene kortista järjestyksessä.

Mun pieni (ainakin sata pientä) ärsyttävä asia on ampparit. Ne on näköjään tehnyt takapihalle seinälaudoituksen väliin pesän. Aamulla laskin sen parikymmentä ampparia kun ne syöksypommittajan lailla lensi "päin seinää" ja lautojen alaraosta katos jonnekin.
Miten hemmetissä ne saa hävitettyä? Olisivat edes katoksen laudoituksessa niin sitä sais purtetua ja välit ois harvat, mutta en keksi miten tuonne seinän väliin pääsee käsiksi. Eihän ne vielä ole juurikaan haitaksi vaan syksyllä ne yrittää sisälle ja ovat todella kiukkuisia kohmeessa. Ideoita?

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom