Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
kaupassa käynti pahimpaan ruuhka-aikaan, eli silloin juuri kuin itse ehtii.
sama kuin tossa yllä, ihmiset jotka jää keskelle käytävää niiden kärryjen kanssa etkä varmasti pääse mistään ohi, sen kaverin kanssa voi jutella muuallakin kuin siinä keskellä käytävää, varmasti voi. ja hitaat ihmiset - aikavarkaat - kassoilla "niin paljonko se oli, ai mulla onkin täällä näitä 5 senttisiä..paljonko se oli.."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin kesäaikaan kun tuppaa olemaan helvetin kuuma tässä huoneessa niin tulee pidettyä ikkunaa auki yölläkin. Mikä siinä sitten on ärsyttävää on se kun joka aamu tonne ulos tulee heti kaheksalta joku leikkaamaan ruohoa, kaasuttelemaan bemariaan tai jotain muuta vastaavaa. :curs:

Marketissa ihmiset jotka sitovat vihannespussinsa siinä vaa'an päällä. Voisiko siitä lähteä sen nyssäkän kanssa vittuun jos takana on jonoa?

Marketissa pikkulapset jotka punnitsevat niitä hedelmä sen vartin ekaa kertaa pahimpaan ruuhka-aikaan kun on jumalattoman kiire ja kuuma ja kaikki muutenkin vituttaa.

Marketissa ihmiset jotka lykkivät kärryä hitaasti ja pysähtyvät juuri siihen mistä sinun pitäisi ottaa jotain, vertailevat tuotetta, koitat kiertaa mutta silloin ne mulkut lykkäävät kärrynsä juuri siihenkin kohtaan ja alkavat tavaamaan kauppalistaa.

Kiinassa oli hyvä marketti. Se oli todella, todella hyvä. Ovella oli vartijat jotka eivät päästäneet lapsia, lyhyitä ihmisiä ja väärin pukeutuneita sisälle. Suomeen kaipaisin samanlaista kauppaa.

Ihmiset saisi oppia käyttämään ostoskoreja. Kauppaan mahtuisi 2-kertaa enemmän ihmisiä jos kaikilla ei olisi kärryt käytössä. Toki ymmärtää jos ostaa viikon ruuat kerralla, mutta kyllä nyt parin päivän ruuat pitäisi koriin sopia.

Kaupoissa vituttaa juurikin päälle keski-ikäiset mammat, jotka nojaavat niihin kärryihinsä, kun ei näytä omat jalat kantavan. Joka päivä näkee kassajonossa tällaisen nojaamassa kärryihin, joissa on parit leivät ja oheistuotteet pohjalla, mitkä mahtuis puoleen koriin. Näillä ei oo mitään käsitystä kulkulinjoista. Esim: Kävelen käytävän oikeaa reunaa eteenpäin ja itseään kärräävä matami tulee vastaan. Saattaa ihan hyvin metrin päässä kurvata kärryllään eteeni availemaan ostoslistaansa tai raapimaan persettään. Ei toisen kulkulinjalle voi tossa vaiheessa tulla! :curs: Nämä tekevät myös sitä, että ovat poimimassa jotain tuotetta hyllystä. Heittävät tuotteen kärryynsä ja täysin katsomatta kiilaavat sieltä sivusta taas liikenteen sekaan.

Jotkut jäävät juttelemaan kaupassa jollekin tutulle kärryt vierekkäin vastakkain ettei pääse ohi. Lähikaupassa on lehtistandi sisääntullessa heti oven edessä jolloin jotkut jäävät oven eteen lukemaan lööppejä.

Tänään pyörätielle oli pysäköinyt kolme naista jokainen lastenvaunuineen ja kalattivat siinä suureen ääneen. Ajoin ihan täysiä niitä kohti ja esitin lopussa, ettei mun jarrut olis toimineet. Vedin äkkihyppyjarrutuksen melkeen niitä vaunuja päin ja katoin niitä tosi tuimasti. Ne pyys sitten anteeks ja tajus siirtää itteään vaunuineen pienempää kekoon. Ärsyttävää, kun ei mahu saatana edes pyörällä ajamaan, kun pitää olla juoruparkissa siinä tiellä. Ja siis mistään suunnasta ei mahtunut ohi, penkalla en suostu periaatteestakaan ajamaan.

Esim. Kännykän tai avaimien kaivaminen taskusta silloin kun istuu auton kyydissä, jos on farkut nii kännykkä ei meinaa tulla taskusta vaikka nosturilla nostais, ja jos on gollegehousut nii kaikki muutkin tavarat tulee kännykän/avaimien kaivamisen yhteydessä penkille ja vituttaa kaivaa niitä penkin välistä yhyy.

Nää kaikki 18v ikärajat on aivan perseestä sen takia, että kaikki jotkut apinamaiset alaikäiset kaverit on koko ajan kyselemässä jotain hakemisia. Mua ei pahemmin kiinnosta, saako jotkut tissiposket viunaa perjantaiks vai ei. Lisäks nyt vielä tää Veikkauksen ikäraja. Urpot yrittää joka nurkassa houkutella tekemään niille jotain fuckin' pitkävetoja ja muita veikkauksia. Sit vielä nää nurkalla roikkuvat 14v pojanklopit pyytää kaupasta tullessa hakeen niiq röökiä. Kasvaisivat aikuisiksi tai hankkikoot juomansa muualta. Minä en ainakaan mitään hae.

Mikään ei ole niin ärsyttävää kun laittaa sukat jalkaan. Voi jumalauta! Eikai siinä mitään jos olisi joku notkea kääpiö, muttakun notkeus rupeaa lähentelemään rautakangen tasoa ja perse vielä jumissa, niin voi sitä tuskaa. Vielä jos sattuu oleen suht kireät sukat, niin ei tahdo tulla mitään.

"Jumankauta, mua ei niinku huvita taas yhtää mikää."

Nappikuulokkeet hajos taas. Kesti taas sen pari kuukautta että johko katkes sisältä ja kuuluu vaan vasemmasta napista. Takuuseen voisin lähettää mutta ei poista sitä faktaa että olisin ilman musiikkia työpäivät. Verkkokauppaan siis ja uutta matoa koukkuun.

Tänään pyörätielle oli pysäköinyt kolme naista jokainen lastenvaunuineen ja kalattivat siinä suureen ääneen. Ajoin ihan täysiä niitä kohti ja esitin lopussa, ettei mun jarrut olis toimineet. Vedin äkkihyppyjarrutuksen melkeen niitä vaunuja päin ja katoin niitä tosi tuimasti. Ne pyys sitten anteeks ja tajus siirtää itteään vaunuineen pienempää kekoon. Ärsyttävää, kun ei mahu saatana edes pyörällä ajamaan, kun pitää olla juoruparkissa siinä tiellä. Ja siis mistään suunnasta ei mahtunut ohi, penkalla en suostu periaatteestakaan ajamaan.

Helsingissä pyörällä polkeminen. Ei vittu. Koukkaan tosi harvoin keskustan kautta kotimatkalla, mutta kun koukkaan, oon kolmemetrinen kyrpä otsassa kun pääsen kotiovesta sisään.
En ymmärrä, mikä tekee silmien auki pitämisestä niin helvetin vaikeaa.

"moi mä dissaan landei ku ne seisoo liukuportaissa "väärällä" puolella mutta ite en osaa edes pyörätieltä pysyä poissa."

Lieden ja keittiötason välinen rako.

Välillä tuntuu että tuo on täysin painovoiman vastainen, nimittäin sinne rakoon menee kananmunaa, jauhelihaa, riisiä, tonnikalaa, kalaöljyä, pullon- ja purkinkorkkeja, pieniä veitsiä, verhojen ripustusnipsuja, siivutettua sipulia, leivänmuruja, hakaneuloja, usb-muistitikkuja, ... Kaikki tuntuu lentävä suoraan sinne rakoon. Toinen yhtä mukava on keittiönpöydän päässä olevan patterin ja seinän välinen rako.

Tosi hauskaa tuo lieden siirtäminen pois kolostaan että pääsee putsaamaan. Nyt vedin emäntäkandidaatin vastusteluista huolimatta 5cm leveällä urheiluteipillä niiden rakojen päälle pitkät palat, ei enää haittaa.

Tuotakin piti sietää useamman kuukautta ennenkuin noin 10sec toimenpiteellä tilanne hallinnassa. :jahas:

Nää kaikki 18v ikärajat on aivan perseestä sen takia, että kaikki jotkut apinamaiset alaikäiset kaverit on koko ajan kyselemässä jotain hakemisia. Mua ei pahemmin kiinnosta, saako jotkut tissiposket viunaa perjantaiks vai ei. Lisäks nyt vielä tää Veikkauksen ikäraja. Urpot yrittää joka nurkassa houkutella tekemään niille jotain fuckin' pitkävetoja ja muita veikkauksia. Sit vielä nää nurkalla roikkuvat 14v pojanklopit pyytää kaupasta tullessa hakeen niiq röökiä. Kasvaisivat aikuisiksi tai hankkikoot juomansa muualta. Minä en ainakaan mitään hae.
:lol2:

Asiaan:
Feissaajat.
Nössöys yleisesti ihmisten kanssakäymisissä.
Kummallisesti ääntelevä mummo mun bussissa ja muut kummalliset pakkoliikkeet/-äänet, jota ihmiset tekevät.

Pepsi Max 2-packin pakkaaminen kangaskassiin kaupan kassalla. Se on ensimmäinen tavara, jonka aina pakkaan ruokakassiin. Ikinä se ei osu sinne ensimmäisellä tai edes viidennellä yrittämällä. Aina se kassi menee sinne pullojen väliin, ja sitten kun sen saa pois niin toinen ripa menee sinne säkin sisälle ja sitten se ripa on pullojen välissä. Ja kun hirveellä kiireellä yrittää kassalta pois niin hermo palaa. Näin. Helpotti.

Ne iänikuiset mummot kärryjensä kanssa ruokakaupassa tuuppimassa sua reiteen/kylkeen. Tänään annoin kyllä vihaista katsetta yhdelle sellaiselle, kun jaksoi tuuppia tuuppimistaan. Avasin jo suuni sanoakseni jotain, mutta en jaksanut. Rumia sanoja sieltä ois tullut kuitenkaan vaan ulos.

Kerjäläinen joka aloittaa ruinaamisena sanomalla "älä lyö" ja sitten kun katot siihen että mitä helvettiä se aikoo, niin "ei sulla olis paria euroa heittää". Koko sen kuusi vuotta mitä oon nykyisessä duunissa ollut, niin törmään siihen kun kävelen ravintolaan päin. Ja siis ihan pokkana tulee liikennevaloissa odottavia ihmisiä härnäämään. Mä oon sille selvästi joku vakiouhri kun en kertaakaan ole sen ohi päässy ilman että se aloittaisi "älä lyö".

Älä lyö???? Vittu kun vituttaa tollanen! Eikä viitti selkää kääntää kun ties vaikka joskus tulis moraa.

EDIT: Joskus oon saman äijän nähny pankin ovella avaamassa ihmisille sitä ovea ja kun ihmiset on tullu ulos/menny sisään, niin käsi on ojossa 'palkkion' toivossa. Turkulaisille tiedoksi, se hengaa siinä Hämeenkadulla Nordean ja yliopisto-hesen välisellä alueella klo 11-14.

Hyttyset sisällä, niitä on niin perkeleen hauska sitten tässä yöllä ettiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom