Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jätän tyhjän sheikkerin jossa oli protskujuomaa mätänemään kassiin, enkä jaksa ottaa sitä sieltä pois muutamaan päivään jos on taukoa salilla käynnistä.

Sitten se pitää pestä pesukoneessa :mad:

JA nyt ärsyttää ku piti pistää tohon semmonen punanaamanen vihanen hymiö, mut pistin tän pikavastauksella ja veikkasin et se on :mad:, mut eipä ollu ja editissä ei oo sitä hymiölistaa :MAD!: argh.

Toi on niin raivostuttavaa. Ja vielä tiskikoneen jälkeenkin sheikkeri voi edelleen haista oksennukselta. Mä unohdin neljäks päiväks laukkuun sheikkerin, joka oli sisältäny mansikanmakusta palkkaria ja kreatiinia ja haju oli sanoinkuvaamaton. Eikä poistunu kerta pesullla, ku oli jotenkin pinttyny se löyhkä. Oli tosi kiva sit seuraavalla kerralla juoda oksun hajusta palkkaria.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se pilaantuneen protskujuoman haju on jotain täysin käsittämättömän hirveää. En tajua miten se voi haista niin pahalle.

Turkkarit ovat liian hyviä kovia ja sitten on kitalaki ja kieli pari päivää hellänä niiden syömisen jälkeen. Silti niitä on pakko ahtaa aina välillä.:kuola:

Huonompi näkö, kun normi ihmisillä nyppii kyl jonkiverran. Ei siinä mitään, ihan hyvin näen, mutta ei auta silmälasit, eikä piilarit. Niin ja joutuu siis kyylään lähemmältä esim. näyttöä ettei voi siis tarkentaa silmiä, kuten normaalisti voisi. :(

Littelistä ostat appelsiini-mehua ja kiiressä alat aukasemaan sitä ja vahingossa liian suurella voimalla väännät --> Koko vitun korkki osa lähtee aina pois.

Se, kun autot ajavat suojatien päälle odottelemaan pääsyään risteykseen. Joo, tiedetään kyllä, ettei aina voi ennakoida, mutta on jotenkin tosi hienoa sitten pomppia pyörän kanssa jossain ojassa kun ohi ei pääse.

- Tikku sormessa
- Rakko sormessa
- Edellisistä johtuvat kivut

Se että lätkän mm-ketjussa eräs nimimerkiltä mainitsematon suoltaa "asiantuntevia" kommentteja vaikka ei selkeästi mitään lajista ymmärrä...

Niin ja sama tyyppi kehtaa haukkua mua pissis-angsti-teiniksi mutta itse ei edes laita omaa ikäänsä profiiliinsa. Tulisiko sieltä sitten oma 12-vuoden ikä ilmi, tiedä häntä... Sokerina pohjalla kehtaa vielä ehdotella että pitäis minun pitäis mennä narunjatkoks, oliskohan kohta jo bannien paikka...

Pakkiksesta täytyy sanoa mikä vituttaa on se, että jotkut ihmiset näyttävät ottavan tässä tapauksessa mun kirjoitukset 100% totena, eivätkä näytä ymmärtävän sarkasmia tai piilohuumoria joissain mun teksteissä mitä heitän joskus ihan läpällä. Joillakin näyttää olevan putkiaivot ja ajattelevat kaiken mitä lukevat niinkuin se on kirjoitettu ---> Fundamentalisteja eli ottavat tekstin kuin tekstin täysin kirjaimellisesti. Tämä porukka on helvetin vaarallista sen typeryyden vuoksi, esim monet muslimit, jotka ovat uskonnollisia fundamentalisteja ja toteuttavat helvetin raakaa sharia lakia täysin kirjaimellisesti eli jos koraanissa lukee, että tuomio on kivitys niin se sitten myös kivitetään.

Ei muuta..

e

Kivasti hävis mun viestit. :)

:lol2:

Tekstin puoleenväliin asti kun olin lukenut niin hämmästelin jo että joko tuli Timo-Tee-Aalta ensimmäinen asiallinen ja muutenkin "puhdas" postaus. Ja eikö mitä :hyvä:

Joka sivulla on nykyään niitä rasittavia näytölle ponnahtavia mainoksia, jotka vilisee, kiljuu, karjuu ja välkkyy siinä ruudulla niin kauan kunnes kerkiät löytämään sen sulje-napin jostain kulmasta. Ehkä maailman rasittavin tapa mainostaa. Hermot meinaa joka kerta mennä niihin.

Ärsyttävää on se kun pesen hampaita ja sitä hammastahnavaahtoo tippuu paidalle !!!! Ja sit en välttämättä aina huomaa sitä ees. Enkä edes kävele hammasharjan kanssa vaan pesen ihan nätisti siinä lavuaarin päällä. Kerran ku satuin erehdyksissäni liikkumaan sen harjan kanssa niin kaaduin sitte mein portaissa ja hammasharja heitti volttia ja sit kattelin ni jes ei ees tullu tahnaa mihinkää vaatteisii. Mut sit ku pääsin kouluun ni kavereilta tulee kuittia että kuka on heittäny mällit sun persellees. Ja sit varsinki ku sitä valkosta jälkee ei oikein saa kokonaan pois vedellä. yhyy.

Mua ärsyttää kun muutamalla kaverilla on töissä sellainen tapa, että joka vitun aamu täytyy kysyä: "Mitä hiiripäällikkö?".
Mitä siihen pitäis vastata? "No ihan hyvää." "Ei mittää ihmeellistä."

Mä kysyin, että mitä te haluutte mun siihen vastaavan niin tiedän sit jatkossa. Menee hermot.

Pakkiksesta täytyy sanoa mikä vituttaa on se, että jotkut ihmiset näyttävät ottavan tässä tapauksessa mun kirjoitukset 100% totena, eivätkä näytä ymmärtävän sarkasmia tai piilohuumoria joissain mun teksteissä mitä heitän joskus ihan läpällä. Joillakin näyttää olevan putkiaivot ja ajattelevat kaiken mitä lukevat niinkuin se on kirjoitettu ---> Fundamentalisteja eli ottavat tekstin kuin tekstin täysin kirjaimellisesti. Tämä porukka on helvetin vaarallista sen typeryyden vuoksi, esim monet muslimit, jotka ovat uskonnollisia fundamentalisteja ja toteuttavat helvetin raakaa sharia lakia täysin kirjaimellisesti eli jos koraanissa lukee, että tuomio on kivitys niin se sitten myös kivitetään.

Ei muuta..

e

Kivasti hävis mun viestit. :)
Jahas, eiköhän sun olis aika pitää turpa kii vähän aikaa. Olet soitellut nyt ihan tarpeeksi ja kun kerran itsekin nyt tiedostat, että olet aikamoinen provoaja, niin äläpä kirjoittele seuraavan kuukauden aikana yhtään. Eikä tämä ole mikään neuvo, vaan käsky. Eli turpa kii, eikä narinaa tästä.

Mua ärsyttää kun muutamalla kaverilla on töissä sellainen tapa, että joka vitun aamu täytyy kysyä: "Mitä hiiripäällikkö?".
Mitä siihen pitäis vastata? "No ihan hyvää." "Ei mittää ihmeellistä."

Mä kysyin, että mitä te haluutte mun siihen vastaavan niin tiedän sit jatkossa. Menee hermot.

Sama jossain mesessä/facebookin pikaviesteissä jne, kun jengi kysyy, että "Mitä kuuluu?" joka helvetin päivä. No ei mitään ihmeitä! Jos ne haluu kertoo omasta päivästään, niin alottakoon suoraan sillä, eikä odota et mä kysyn vastavuorosesti, koska aina verenpaine nousee kun joku tulee joka saatanan päivä samalla lauseella "Moi, mitäs sä tänään?" No en sen ihmeellisempää ku eilenkään. Kerron kyllä jos jotain erikoista tapahtuu :jahas:

Se on sit ihan eri asia, kun joku jonka kans ei oo hetkeen jutellu, kysyy noin. Mutta ne jokapäiväset... Argh

Se pilaantuneen protskujuoman haju on jotain täysin käsittämättömän hirveää. En tajua miten se voi haista niin pahalle.

Tämä on totta, mutta mädällä sheikkerillä on hyvä tehdä jäynä vaikkapa omalle muijalle. Löysin kerran treenirepusta sinne pariksi päiväksi unohtuneen sheikkerin jossa tietysti palkkarin jämät. Piru sisälläni heräsi ja tokaisin "Hitto että tuoksuu hyvälle tämä uusi palkkari!" Muijalle sitten sanoin että haistappas sinäkin ja sheikkeri nokan alle...:D Turpaanhan siinä meinas tulla mutta hauskaa oli!

Miksi helvetissä salkkarit ja sinkkuelämä tulee samaan aikaan? FFFUUUUUUUUUUUUU

Niimpä :curs:
Lisäksi haisevat ihmiset!!!!! #%¤&*#¤¤#%/£$ Eilen työmaalleni tuli nainen joka haisi paska/kusi/sisu/tupakka mixille :urjo:
Sit kotona kun oli niin eräs kaverini tuli vierailulle, niin voi jeesus että se haisi ruumiille! :curs:
SUIHKUKIN ON KEKSITTY! ja deodorantit+muut hajusteet.. :jahas:

Kurkkukipu, maanantaina tuntui jotain flunssan alkua, mutta tottakai sitä piti salilla vielä mennä. Olipa taas todella järkevää, varsinkin dieetillä. Tiistaista lähtien sitten kurkku kipeä, tuntuu että joka päivä vielä pahempana :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom