Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Raivostuttavaa olla ihmisten kanssa, jotka on ihan hirvittävän nuukia joissain käytännön asioissa, mut sitten taas rahaa riittää kuin roskaa käydä monta kertaa viikossa kebabilla ja baarissa voi vetää illassa sen 50e kurkusta alas. Eräskin kaveri on juuri tuollanen, että baarissa tai syömässä ei oo koskaan rahasta pulaa, mut sitten jotain auton varaosaa valitellaan niin kalliiks, että miten nyt sellanen metallipala voi maksaakaan niin paljon tai sitten just pohditaan sitä, että ostetaanko joku 2e työkalu vai tehdäänkö itse. Jättäisivät yhden baarikierroksen väliin niin johan alkais olemaan käytännön ostokset halpaa kuin saippua. Ainakin tällä yhdellä tuntemallani tyypillä tuntuu olevan käytännön tarvikkeista kaikki suhteellisuudentaju kadonnut, ja kaikki tuntuu sen mielestä kalliilta. Sen mielestä kaikki vaatteet on hirveen kalliita vaikka mun mielestä on ihan kohtuullinen hinta jos saa esim. t-paida 15e:lla, mutta se ei siitä maksais kuin 2e korkeintaan. Koitapa sitten olla näiden kanssa ja yrittää olla sanomatta, että kun ette käy syömässä tai baarissa joka viikko niin alkaa sitä rahaakin löytymään vähän muuhunkin. En vaan voi aina tajuta noita.:eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Raivostuttavaa olla ihmisten kanssa, jotka on ihan hirvittävän nuukia joissain käytännön asioissa, mut sitten taas rahaa riittää kuin roskaa käydä monta kertaa viikossa kebabilla ja baarissa voi vetää illassa sen 50e kurkusta alas.
No tuohan nyt on ihan normaalia. Kalleus riippuu ihan täysin siitä, kuinka ison nautinnon siitä ostetusta asiasta saa. Mulle esim. vaateostokset tuntuu aina ihan helvetin kalliilta, kun taas jostain kiinnostavasta elektroniikkavempeleestä voin silmää räpäyttämättä ja omantunnontuskia kokematta maksaa moninkertaisen hinnan.

Koira kun näkee unta. Nytkin kuuntelen kun se aloitti öiset juoksulenkkinsä seinää vasten, niin ja sitten se perkeleenmoinen kuorsaus.

Sitä kun säästelee jotain spessuherkkua pari päivää nauttiakseen sitten sen pyhäpäivänä tai muuten kun kaupat ovat kiinni ja huomaat juuri ennen sitä että joku kusipää on tuostanoin käynyt jääkaapilla ja "ottanu ku luuli ettet sä sitä halua"
Voi vittu. Ei viitsisi turpaankaan vetää mutta mieli tekisi, minua sitten vituttaa sellaiset ihmiset jotka eivät tosiaan ajattele vaan luulevat yhtä sun toista.

Ihmiset jotka eivät osaa pysytellä totuudessa. Itselläni on pari tuttua joiden puheista yli 50 prosenttia on täyttä shaissea. Ei siihen jaksa edes enää puuttua kun ovat pienestä pitäen olleet tuollaisia mytomaaneja.

Ei se koiran kuorsaus oo yhtään kivaa, ainakaan jos sillä on elopainoo 45kg+ ja se on vääntäytyny just sun sängyn viereen ja onnistunu rakentaa pesän sun vaatteista, jotka se on onnistunu "vahingossa" tiputtelee alas nojatuolista. Ja sitkun sillä ei oo sisällä pantaa niin koita ängetä vastaanhangoittelevaa koiraa ulos huoneesta (ei mun voimilla ainakaan). Ainut keino on rapistella juustopakettia kovaäänisesti keittiössä ja huijata se ulos sieltä. Mikä voi tietenkin olla vähän vaikeeta, jos se on jo unten mailla.

Masennuksen pahenemine taitaa taas pilkistää päätään. Harmi. Meni pitkään tosi hyvin.. Jos nyt en lopettais reenausta, niinkuin viimesen puolen vuoden aikana monast käynyt, kun yrittäny tässä uuestaan alottaa.

Ei se koiran kuorsaus oo yhtään kivaa, ainakaan jos sillä on elopainoo 45kg+ ja se on vääntäytyny just sun sängyn viereen ja onnistunu rakentaa pesän sun vaatteista, jotka se on onnistunu "vahingossa" tiputtelee alas nojatuolista. Ja sitkun sillä ei oo sisällä pantaa niin koita ängetä vastaanhangoittelevaa koiraa ulos huoneesta (ei mun voimilla ainakaan). Ainut keino on rapistella juustopakettia kovaäänisesti keittiössä ja huijata se ulos sieltä. Mikä voi tietenkin olla vähän vaikeeta, jos se on jo unten mailla.

Sillon kun dogi nukkuu mun huoneessa niin käyn sen tönimässä yleensä hereille ja taas saan 10min olla rauhassa.

Ihmiset töissä, jotka nappaa tiskikaapista kaikki pestyt ja tyhjät muovirasiat mukaansa, koska ovat varmoja että ne on niiden. Sitten kotona ihmettelevät, että miten näitä on nyt näin paljon eivätkä siltikään niitä palauta takaisin. Kyllä huomenna lähtee sellaista sähköpostiviestiä taas liikkeelle, että johan on perkele!! Kahdet on jo pöllitty mun ihkauudesta rasiaryhmästä parissa kuukaudessa.

Kengän pohjaan kantapään ulkosyrjään on ilmestynyt pieni reikä. Mutta riittävän suuri, että sinne mahtuu kivi tosi kivasti. Sitten se nitisee ja natisee siellä, kunnes ottaa jonkun teräaseen ja kaivaa sen pois suurentaen reikää samalla, että sinne mahtuu enemmän pieniä vittupäitä!!!!!111

Ja nää on mun ainoot mustat varsitennarit.

Tänään kaupan kassalla edellä oleva täti latoo tavarat kasalle ja heittää korin muiden päälle. Kori jäi perinteisesti vinoon, eikä sitä paremmin siihen laitettukaan. Miksi ihmiset ei voi yksiä koreja laittaa siistiin järjestykseen siihen? Onko niin vaikeaa?

Parhaassa tapauksessa siinä on kymmenen koria päällekkäin yhden vinossa olevan päällä, eikä kukaan ole jaksanut suoristaa pinoa. Siis mitä vittua? Jos mulla menee kori vinoon, niin takuuvarmasti suoristan sen. Tai jos osun tollasen pinon kohdalle, niin suoristan sen.

Tänään kaupan kassalla edellä oleva täti latoo tavarat kasalle ja heittää korin muiden päälle. Kori jäi perinteisesti vinoon, eikä sitä paremmin siihen laitettukaan. Miksi ihmiset ei voi yksiä koreja laittaa siistiin järjestykseen siihen? Onko niin vaikeaa?

Parhaassa tapauksessa siinä on kymmenen koria päällekkäin yhden vinossa olevan päällä, eikä kukaan ole jaksanut suoristaa pinoa. Siis mitä vittua? Jos mulla menee kori vinoon, niin takuuvarmasti suoristan sen. Tai jos osun tollasen pinon kohdalle, niin suoristan sen.
Sama ärsyttää itseäni, miksi kaikki pitää jättää kuin koira paskan perseestään, usein eräässä lähikaupassa ihmiset työntävät kärrynsä vain kohti niitä jonoja joissa niitä säilytetään kun ne siinä kätevästi ovat kassojen jälkeen, siitä porukka pakkaamaan kassejaan ja ulos, kärryt jäävät tasan tarkkaan siihen. Niitä on sitten siinä aina joku kolme sekasin normaalien ihmisten tiellä jotka joutuvat sen rytökasan läpi pujottelemaan kauppaan sissään, itse aina sitten pistän ne siististi sisäkköin ja jonon jatkoksi, samoin korjaan korikasat kun eivät älykääpiöt osaa pinota niitä kunnolla. Myös silloin tällöin huomaa ihmisten laiskuutta kun kärryillä viedään tavarat ostoshelvetistä autolle mutta kärryt jää siihen, olisihan se aikaa vievää ja rankkaa viedä ne takaisin...

Sama ärsyttää itseäni, miksi kaikki pitää jättää kuin koira paskan perseestään, usein eräässä lähikaupassa ihmiset työntävät kärrynsä vain kohti niitä jonoja joissa niitä säilytetään kun ne siinä kätevästi ovat kassojen jälkeen, siitä porukka pakkaamaan kassejaan ja ulos, kärryt jäävät tasan tarkkaan siihen. Niitä on sitten siinä aina joku kolme sekasin normaalien ihmisten tiellä jotka joutuvat sen rytökasan läpi pujottelemaan kauppaan sissään, itse aina sitten pistän ne siististi sisäkköin ja jonon jatkoksi, samoin korjaan korikasat kun eivät älykääpiöt osaa pinota niitä kunnolla. Myös silloin tällöin huomaa ihmisten laiskuutta kun kärryillä viedään tavarat ostoshelvetistä autolle mutta kärryt jää siihen, olisihan se aikaa vievää ja rankkaa viedä ne takaisin...

Arvatkaa paljon tämä ärsyttää kun on töissä kaupassa... Menee 10% työajasta korien ja kärryjen järjestelyyn...

Arvatkaa paljon tämä ärsyttää kun on töissä kaupassa... Menee 10% työajasta korien ja kärryjen järjestelyyn...

Vaan 10%? :D Silloin kun olin vartijana CM:ssa, niin työajasta kului korien ja kärryjen järjestelemiseen ja pesemiseen vähintään 30%.

Vaan 10%? :D Silloin kun olin vartijana CM:ssa, niin työajasta kului korien ja kärryjen järjestelemiseen ja pesemiseen vähintään 30%.

Mjoo CM:ssä varmaan vähän enemmän koreja kuin pienemmässä kaupassa. Tuo 10% on suurin piirtein se aika kun ei satu olemaan asiakkaita itellä :)

Mun kaverit. On muuten 90% perseestä. Ei ne välitä musta yhtään. No pikkujuttuja nää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom