Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Idiootit, jotka unohtavat punnita hedelmänsä ja kassa saa sitten lähteä reissulle sinne kaupan toiseen päätyyn. Näiltä pitäisi ottaa hedelmät kassalla pois ja toivotella tervetulleeksi hedelmäostoksille seuraavalla kerralla.

Tosiaan ärsyttävää,mutta monessa maassa tämä tapahtuu juurikin näin että kassatäti punnitsee ja hinnoittelee hedelmät..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten helvetissä Mp3 soittimen kuulokepiuhat onnistuu sitomaan itsensä mitä monimutkaisimpiin solmuihin taskunpohjalla??? Ei sais ite sellasia solmuja aikaseksi vaikka kuinka yrittäisi.:curs:

Täysin samaa mieltä. Riittä kun piuhat on 5min taskussa ja solmut ovat jotain aivain käsittämäntöntä. Monesti tekisi mieli leikata piuhat poikki ihan sen takia, että saa solmut auki, vaikka kuulokkeet menee pilalle.

Idiootit, jotka unohtavat punnita hedelmänsä ja kassa saa sitten lähteä reissulle sinne kaupan toiseen päätyyn. Näiltä pitäisi ottaa hedelmät kassalla pois ja toivotella tervetulleeksi hedelmäostoksille seuraavalla kerralla.

Muutenkin idiooteille ja normaaleille ihmisille pitäisi olla kaupoissa erilliset kassat. Idioottikassa olisi niitä varten, jotka arpovat ikuisuuden pikkukolikoita lompakostaan, jäävät maksamisen jälkeen lukemaan kuittia kassan viereen puoleksi tunniksi, pakkaavat paria maitopurkkia kassiinsa minuuttitolkulla ja tukkivat samalla koko pakkauspaikan jne. Muut voisivat hoitaa ostoksensa paljon nopeammin, kun tämä porukka pistettäisiin jonottamaan ja koheltamaan keskenään.

Muutenkin idiooteille ja normaaleille ihmisille pitäisi olla kaupoissa erilliset kassat. Idioottikassa olisi niitä varten, jotka arpovat ikuisuuden pikkukolikoita lompakostaan, jäävät maksamisen jälkeen lukemaan kuittia kassan viereen puoleksi tunniksi, pakkaavat paria maitopurkkia kassiinsa minuuttitolkulla ja tukkivat samalla koko pakkauspaikan jne. Muut voisivat hoitaa ostoksensa paljon nopeammin, kun tämä porukka pistettäisiin jonottamaan ja koheltamaan keskenään.
Oikeastaan samat idiootit voisi sulkea pois myös liikenteestä törttöilemästä ja muutenkin yleistä järjestystä häiritsemästä. Pitäisi perustaa jotain idiootti-siirtokuntia, joihin ihmisiä voisi sitten lähettää asumaan edellä mainittujen tötöilyjen seurauksena.:D

Yksi idiootti ilmoittautuu :D

Tosin sain itse juosta punnitsemaan hedelmät, muiden kiltisti odottaen jonossa.
Tai suurin osa kyllä otti ja vaihtoi kassajonoa kun huomasivat mitä tapahtuu, mutta joku pariskunta oli siinä jo kerennyt lastaamaan ostoskärryllisen tavaraa hihnalle, joten siinä sitten odottelivat.

Pitäs varmaan sanoa et niin pieni mutta niin ärsyttävä tapa. Mulla on pakkomielle kävellä edestakaisin ku mä puhun puhelimessa. Mä oon monta kertaa koettanu istua alas ja jos mä istun alas väkisin ni sit katkeaa ajatus ja unohdan mitä olin sanomassa. Mikä vittu vaivaa oikein.

:jahas:

:offtopic: Olin vähän o_O kun forumin pääsivulta katoin Yleisen keskustelun tuoreimman viestin aiheen olevan "Niin pienet, mutta ai niin..." :D Ei sit ollukaan sitä mitä luulin. :hyper:

Ärsyttävää on kun joku tulee aamun ruuhkabussissa viereesi ja sitten istuskelet siinä ikkunapaikalla koko matkan ja kun bussi tulee päätepysäkille ja on kiire juosta metroon niin eiköhän tämä sinun vieressä istuva täti istu siinä niin kauan, kun koko bussi on tyhjä..Käsittämätöntä miten jotkut on tollasia, mä en ainakaan kehtas jäädä siihen istumaan sen näkösenä ettei oo kiire mihkään, kun tietää ettei toinen pääse heti pois. Ja toisaalta taas minua nolostuttaa pyydellä anteeksi ja pyytää tätä nousemaan ennen aikojaan kun samalla pysäkillä jäädään..Jos saitte pointin:D Mutta käsittämän raivostuttavaa.

Pitäs varmaan sanoa et niin pieni mutta niin ärsyttävä tapa. Mulla on pakkomielle kävellä edestakaisin ku mä puhun puhelimessa. Mä oon monta kertaa koettanu istua alas ja jos mä istun alas väkisin ni sit katkeaa ajatus ja unohdan mitä olin sanomassa. Mikä vittu vaivaa oikein.

:jahas:

Heh, mä teen ihan samaa. Kävelen kämpässä huoneessa toiseen samalla kun puhun.

Tää on oikeestaan suuri mutta ärsyttävä: ENSIN METROSTA ULOS, SITTEN SISÄÄN. Ja tästäkin lienee valitettu jo sivutolkulla, mutta on se saatana kun ei koskaan opita.

Heh, mä teen ihan samaa. Kävelen kämpässä huoneessa toiseen samalla kun puhun.

Tää on oikeestaan suuri mutta ärsyttävä: ENSIN METROSTA ULOS, SITTEN SISÄÄN. Ja tästäkin lienee valitettu jo sivutolkulla, mutta on se saatana kun ei koskaan opita.
Heh olin just tulossa sanomaan että ensin junista ulos, sitten sisään! Vituttaa kun jotku menee änkee sinne sisää ni kukaa pääse mihkää :D.

Vituttaa myös kun juna lähtee nenän edestä. Monesti oon nyt viimeaikoina jättäny ihan yrittämättä juosta niihin ja tietenki ne seisoo sillo nii kauan et oisin varmasti kerenny :D.

Välitunnit koulun kahvilassa, hirveä jono ja sitten moni maksaa kahvinsa kortilla ja se on hidasta puuhaa! Luulis kaikilla hiluja löytyvän kahvikupillisen verran. Paras tietysti tasaraha.

Minua taas ärsyttää nuo hilut. Mulla ei ikinä oo niitä, kun en ikinä käytä käteistä. Sitten jos jostain löydän euron ja sären sen kahviautomaatissa, niin sitten seuraavana päivänä nuo hilut on toisten housujen taskussa ja pitää pummia työkavereilta :jahas: miks kahviautomaatilla ei voi maksaa kortilla :jahas:

- Välimallin sää, ulkona kävelee ni kyllähän se pakkanen purasee muttakun kauppaan pääsee niin aivan liian kuuma ja hiki valuu ja rupiaa paidanalus aromisoitumaan. Kun kämpille pääsee niin takaisin suihkuun mars vaikka siellä on tuntia aikasemmin käyny.

- Pensselinaamat, en ymmärrä mikä siinä on niin hienoa että sitä Dj Boboa pitää luukuttaa täysiä niin että naapurustossa ikkunat helisee? Ja semmone kans ois hyvä tieto että se natsikoppa ei ole sen äkäisempi autona vaikka pakoputkistossa löytyykin muutama hengitysaukko.

-DNA Mokkula

Kaupan hyllyjen välisen käytävän tukkivat lapsiperheet. Muutenkin on välillä vaikeaa päästä ohittamaan ostoskärryt, saati sitten, että siinä on joku muija ja 4 mukulaa levittäytyneenä hipelöimässä joka tuotetta. Sitten kun siitä varovaisesti ja kohteliaasti yrittää mennä ohi niin vedetään naama vituilleen, niin kuin omistettaisiin se käytävä.

Kaupan hyllyjen välisen käytävän tukkivat lapsiperheet. Muutenkin on välillä vaikeaa päästä ohittamaan ostoskärryt, saati sitten, että siinä on joku muija ja 4 mukulaa levittäytyneenä hipelöimässä joka tuotetta. Sitten kun siitä varovaisesti ja kohteliaasti yrittää mennä ohi niin vedetään naama vituilleen, niin kuin omistettaisiin se käytävä.
Tommoset tyypit ärsyttää ketkä whinettää kaikesta jos vain näkevätkään lapsia. Samat tyypit varmasti kirjottaa yleisönosastolle miten lentomatka meni pilalle kun joku lapsi itki koko matkan tai edes osan siitä. Pysyköön himassa ja tilatkoon pizzataksista safkansa.

Eipä sinänsä, itseäni ärsyttää lasten kanssa kaupassa käynti. Siksi en niin teekään vaan käyn yksin. Eli tavallaan ymmärrän ärsytyksesi aiheen ;)

Välitunnit koulun kahvilassa, hirveä jono ja sitten moni maksaa kahvinsa kortilla ja se on hidasta puuhaa! Luulis kaikilla hiluja löytyvän kahvikupillisen verran. Paras tietysti tasaraha.
Koulun kahvilan ja ruokalan jonot ovat kyllä kaikista vittumaisimpia paikkoja, joita tiedän. Hirveä nälkä ja edessä on 20 totaaliurpoa. Suurin osa näistä maksaa totta kai visa electronilla :wall: Yleensä alkaa sappi kiehumaan kun jo näen tuon kortin. Itse asiassa alkaa vituttamaan kun jo pelkästään ajattelen sitä. Sitten sieltä electron-tyyppien väleistä tulee tasaisen tappavaan tahtiin ääliöitä, joille on uutta ja ihmeellistä, että siitä ruuasta pitää maksaakin jotain ja aletaan kaivamaan lompsaa sieltä repun pohjalta. Oma lukunsa on myös ruokakortille latailijat, jotka keskittävät latauksen pahimmalle ruuhka-ajalle. Tietysti heidän pitää myös kysellä kassaneidiltä kaikki mahdolliset vaihtoehdot läpi. Muut jonossa olijat vituttaa sitten ihan muuten vain :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom