Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Miksi niitä kahvikuppeja kertyy? Paljon vieraita? Itse olen juonut viimeiset 1,5 vuotta samasta kahvimukista, huuhdon käytön jälkeen ja muki tiskataan normaalisti tiskin mukana. Tosi vaivalloista.

Niin on. Mulla on yks muki teelle/kahville, yksi mehuille/pepsille ja yksi vedelle. Ei tarvi tiskata niitä ku kerran kuussa. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elämä on helppoo, kun siitä tekee helppoo. Ittee ei oikeen ärsytä koskaan mikään.
Olisinpa itsekin samanlainen. Kuolen varmaan kolmekymppisenä sydänkohtaukseen kun kaikki tuntuu ärsyttävän. Liikenteessä ärsyttää muut autoilijat. Kaupassa ärsyttää mummot kassalla ja huutavat muksut. Se ärsyttää kun ihmiset tunkee hissiin samaan aikaan kun muut yrittää tulla sieltä pois. Pakkiksen lukeminenkin ärsyttää joskus. Ihmisten tyhmyys ärsyttää. Melkein kaikki ärsyttää.

Ja kaiken lisäksi se ärsyttää, että joka päivä saan jostakin näistä raivarin, ja joudun vielä pitämään sen sisällä, kun ei viitsi alkaa yleisellä paikalla huutamaan.

Mitäs yäkiä siinä on, kun huuhtaisee kuumalla vedellä heti käytön jälkeen tai parhaassa tapauksessa sutaisee tiskiharjalla kuivuneen kahvin pohjalta pois? Ei sen tiskiaineen kanssa tarvitse koko ajan läträtä, menee luontainen vastustuskyky.

No eihän siinä mitään jos sen tosiaan huuhtaisee aina välissä ihan kunnolla, mutta tiedänpä tapauksia, joilla on kahvikupin pohjalla ihan pidemmänkin ajan kuluessa kertyneitä kökkäreitä.

Olisinpa itsekin samanlainen. Kuolen varmaan kolmekymppisenä sydänkohtaukseen kun kaikki tuntuu ärsyttävän. Liikenteessä ärsyttää muut autoilijat. Kaupassa ärsyttää mummot kassalla ja huutavat muksut. Se ärsyttää kun ihmiset tunkee hissiin samaan aikaan kun muut yrittää tulla sieltä pois. Pakkiksen lukeminenkin ärsyttää joskus. Ihmisten tyhmyys ärsyttää. Melkein kaikki ärsyttää.

Ja kaiken lisäksi se ärsyttää, että joka päivä saan jostakin näistä raivarin, ja joudun vielä pitämään sen sisällä, kun ei viitsi alkaa yleisellä paikalla huutamaan.

Ei kannata liikaa stressata asioista, kyllä muakin tyhmät ihmiset välillä vituttaa. Siis oikeesti vituttaa, ei ärsytä. Kelailee sitten vähän et omapahan on ongelmansa. Liikenteessä ei o koskaan ärsyttäny mikään. Kaupassa ja pankissa ei ärsytä mummot, jos ei ole kiire. Kerran menin pankkiin nostamaan rahaa, koska automaatilta en saanu niin paljoo ja jouduin sitten 45 min odottelemaan. Liike josta olin ostamassa tavaraa oli just menossa kiinni, niin kyllä se pisti vähän ärsyttämään. Sekin omaa hölmöyttä kun en ollu lisänny nostorajoja yms. (nyt ovat niin korkeel et saa tilin tyhjäks). Mulla on niin paljon aikaa et varaan kauppareissuihinkin aina pirusti aikaa, eli nykyään päivän tavotteet on tämmössiä: käy lenkillä, käy kaupassa, tee ruokaa. Eli kyllähän noi siinä 16 tunnissa pitäs keretä tekemään.

Astioita varten astianpesukone, en tu enää koskaa asumaan talossa, jossa ei ole astianpesukonetta. Ja jos konetta ei saa taloon, niin en tu asumaan semmossessa kämpässä. Itse koitan olla ärsyttämättä muita, eli koitan vetää kaikkia asiat mahdollisimman fiksusti.

No eihän siinä mitään jos sen tosiaan huuhtaisee aina välissä ihan kunnolla, mutta tiedänpä tapauksia, joilla on kahvikupin pohjalla ihan pidemmänkin ajan kuluessa kertyneitä kökkäreitä.
Mulla on kahvimuki, jonka pesen ehkä kerran parissa kuussa. Muulloin en edes huuhtele sitä. Kyllähän siinä pohjassa on sellaista kahvin väriä, mutta ei se ole vaarallista. Ainakaan tähän mennessä en ole vielä kuollut. Mua muutenkin vituttaa semmoinen älytön hygieniahössötys ja bakteerikammo. Kyllä ihmiset on ennenkin pysynyt elossa, vaikka eivät eläneetkään täysin steriilissä ympäristössä. Sitäpaitsi liian vähäinen altistuminen taudinaiheuttajille voi aiheuttaa yliherkkyyttä ja luontaisen immuniteetin heikkenemistä. (Näin ainakin olen antanut itselleni uskotella).

Joo olen sinänsä samaa mieltä, mutta kyllä minä astiani silti huuhtelen. Mitään sterilisoivia bakteerintappaja pesuaineita en kyllä käytä, mutta siivoan silti, vaikka kyllähän sitä paskoissaankin voisi elää.

Mua ärsyttää aivan saatanasti ihmiset, jotka ei pysty kestämään minkäänlaista stressiä tai vastuuta vaan saa aivan ihmeellisiä itkupotkuraivareita. Eräs koulukaverikin vetää välillä käsittämättömät raivarit jostain varatuista parkkipaikoista tai liioista koulujutuista. Tuolit lentelee sen jälkeen ja se tyyppi on räjähdyspisteessä. Jokaisen ihmisen pitää osata hillitä itseään sen verran, ettei nyt ihan typeristä asioista raivostu. Kuka tollasen edes voi mihinkään ammattiin palkata, kun pienikin stressi aiheuttaa putoamisen 2v. kakaroiden tasolle? Minä en ainakaan jaksais duunissa katella pätkääkään tollasta. Jotkut vissiin aikuistuu vasta sit kolmenkymmenen jälkeen.

Mulla on kahvimuki, jonka pesen ehkä kerran parissa kuussa. Muulloin en edes huuhtele sitä. Kyllähän siinä pohjassa on sellaista kahvin väriä, mutta ei se ole vaarallista. Ainakaan tähän mennessä en ole vielä kuollut. Mua muutenkin vituttaa semmoinen älytön hygieniahössötys ja bakteerikammo. Kyllä ihmiset on ennenkin pysynyt elossa, vaikka eivät eläneetkään täysin steriilissä ympäristössä. Sitäpaitsi liian vähäinen altistuminen taudinaiheuttajille voi aiheuttaa yliherkkyyttä ja luontaisen immuniteetin heikkenemistä. (Näin ainakin olen antanut itselleni uskotella).

On vähän eri asia jos juo kahvin mustana tai maidon ja sokerin kanssa tuon huuhtelemisen suhteen. Jos juo mustana niin tuskin sinne kuppiin juuri mitään jää mutta olisko kivaa jos pohjalla olisi sokerin ja maidon rippeitä.

Ykis kaveri joka aina selvästi loukkaantuu jos en ryyppää tämän kanssa tai menen tai jopa olen ollut jossain viettämässä iltaa ilman häntä. Piru ei kait sitä aina pidä yhdessä olla, varsinkaan kun tämä kaveri ei halua lähteä udeinkaan muualle kuin paikalliseen(ja asutaan vielä eri kylissä)

faksi. Näppäilen 10 numeroisen faxinumeron ja viimeisen numeron väärin, jolloin en voi vaan poistaa vikaa numeroa vaan pitää koko v*tun litania näpytellä uudelleen... Ärh.

Tervetuloa kerhoon :D Kyllä tän kanssa vielä pari vuotta hengissä selvitään.

Mulla on töissä pieni ongelma...eli miten sanoa työkaverille, että voisi hieman rajoittaa laulamista lasten kanssa, laulaa muuten aivan päin honkia. Lapsille pitää opettaa oikea sävel, ja tämä henkilö menee aika kunniakkaasti nuotin vierestä, kaiken lisäksi se kuulostaa aika hirveeltä:eek:. Se on vaan aika vaikea sanoa suoraan tollasta asiaa...ollaan hienovaraisesti yritetty vihjailla kyllä. Pahinta on siis se, että tämä henkilö on itse kovin innostunut aina vetämään niitä musiikkituokioita :D.

"Ihmiset" jotka syljeskelevät koko ajan. Odottelin viimeksi bussia aikas kauan, ja vieressä seisoskeli noin parikymppinen ihqupariskunta. Ensin polttivat tupakit, sen jälkeen koko *tun odotteluajan *kurlatikurirääh* *spöt* Yritin olla kiinnittämättä huomiota, mutta silti inhotti. Oikeasti, ihan järjettömän ällöttävää. Mielestäni menee samaan kategoriaan kuin että olisin kuluttanut aikaa työntämällä sormet kurkkuun ja oksentamalla siinä pysäkillä.

Ei jumalauta teini-liisat busseissa:curs: Tänään bussissa joku arviolta 15 vee tytsy puhu kaverilleen puhelimeen helvetin kovaa, piti oikein varmistaa että kaikki bussissa kuuli.
" Arvaa vittu mitä, mutsi sano et me ehkä muutetaan maalle, mä saisin ihan oman sian, mä rakastan sikoja, ne on aivan ihania!!!!!"
"No vittu arvaax mutsil on maha vitu kipee ja mun pitäs lähtee kauppaan bussilla, lähex mukaan?!!!!"
" ... se oli muute laittanu uusii kuvii demii, mut sen pitäs kyl osata korostaa sen tissei paremmi vaik sil onki vitu hyvännäköset tissit!!!!11"

:david:

Tahalteen saatana soittaa vielä bussista että varmasti kaikki kuulee:curs:

"Ihmiset" jotka syljeskelevät koko ajan. Odottelin viimeksi bussia aikas kauan, ja vieressä seisoskeli noin parikymppinen ihqupariskunta. Ensin polttivat tupakit, sen jälkeen koko *tun odotteluajan *kurlatikurirääh* *spöt* Yritin olla kiinnittämättä huomiota, mutta silti inhotti. Oikeasti, ihan järjettömän ällöttävää. Mielestäni menee samaan kategoriaan kuin että olisin kuluttanut aikaa työntämällä sormet kurkkuun ja oksentamalla siinä pysäkillä.
Jep, myös minä olen törmännyt tuohon ällöttävään tapaan - erityisesti nuorilla. Oksettavan näköistä.

Suositut

Back
Ylös Bottom