Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupan myyjät lyö aina ne kolikot,kuitin ja setelit kasaan ja länttää lapaseen...voi perkele että se on sitten vaikeeta alkaa ähräämään niitä seteleitä setelipuolelle ja kolikot kolikkopuolelle ja kuitti roskiin siinä sivussa...prkl...:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tommoset tyypit ärsyttää ketkä whinettää kaikesta jos vain näkevätkään lapsia. Samat tyypit varmasti kirjottaa yleisönosastolle miten lentomatka meni pilalle kun joku lapsi itki koko matkan tai edes osan siitä. Pysyköön himassa ja tilatkoon pizzataksista safkansa.

Eipä sinänsä, itseäni ärsyttää lasten kanssa kaupassa käynti. Siksi en niin teekään vaan käyn yksin. Eli tavallaan ymmärrän ärsytyksesi aiheen ;)
Pitäkää vittu ne penskat aisoissa taikka jääkää himaan niiden lasten kanssa syömään sitä pizzataksin safkaa.;)

Vakavasti puhuen, kyllä se ärsyttää kun lapsiin ei saada mitään kuria ja lapset rääkyvät ja huutavat ja tekevät mitä sattuu. Pahimpia ovat tiettyjen kansallisuusasuihinsa pukeutuvien vähemmistöryhmien penskat.

Metron (= lehti busseissa) tekstiviesti-palsta laukaisee aina joka aamu pienehkön vitutuksen, jos sitä sortuu lukemaan.
Eikö jengi osaa muuta kuin valittaa kaikesta turhasta ja pienestä paskasta? (nyt kyllä syyllistyn itsekin siihen)
"YHYY NAAPURI KUUNTELI EILEN MUSIIKKIA _VARTIN_ YLI _KYMMENEN_!!!. eikö nykyään saa nukku rauhassa omassa kodissa" tai "bussikuski ei moikkaa, kun astun busiin sisään!" voeee....

Ja sitten toinen on tämä Suomen paska keli. Onhan se tavallaan etu, että saadaan nauttia vaihtelevasta säästä toisinkuin välimerenmaissa, mutta kyllä toi jatkuva sataminen ja sulaminen ja uudestaan sataminen vituttaa. :/ Sille ei kyllä voi tasan mitään ja se on hyväksyttävä, mutta silti ottaa päähän.

Viikonloppuna piti mennä pyöräilemään, mutta ei; sataa lunta. \o/

Pitäkää vittu ne penskat aisoissa taikka jääkää himaan niiden lasten kanssa syömään sitä pizzataksin safkaa.;)

Vakavasti puhuen, kyllä se ärsyttää kun lapsiin ei saada mitään kuria ja lapset rääkyvät ja huutavat ja tekevät mitä sattuu. Pahimpia ovat tiettyjen kansallisuusasuihinsa pukeutuvien vähemmistöryhmien penskat.

Burgerparadise sanoi:
Kaupan hyllyjen välisen käytävän tukkivat lapsiperheet. Muutenkin on välillä vaikeaa päästä ohittamaan ostoskärryt, saati sitten, että siinä on joku muija ja 4 mukulaa levittäytyneenä hipelöimässä joka tuotetta. Sitten kun siitä varovaisesti ja kohteliaasti yrittää mennä ohi niin vedetään naama vituilleen, niin kuin omistettaisiin se käytävä.

Ihmeen vähän täältä kyllä löytyy ymmärrystä lapsia kohtaan. Tottakai se vähän ihmetyttää, kun jotkut vanhemmat eivät saa lapsiaan yhtään kuriin, mutta enemmän sekin aiheuttaa myötähäpeää kuin ärtymystä.

Ja jos se käytävä niin ahtaaksi käy niin toimivampi ratkaisu taitaa olla, että sanoo vaikka kohteliaasti anteeksi pääsiskö tästä menemään. Yleensä lasten vanhemmat kiskovat tässä vaiheessa lapsensa syrjään tai väistävät, eikä kenenkään tarvi olla naama norsunvituilla.

Se että iso pomo käyttäytyy sua kohtaan kuin pikkulapsi. :D Hyvä että tervehtii tällä hetkellä....

-DNA Mokkula
Kaupan myyjät lyö aina ne kolikot,kuitin ja setelit kasaan ja länttää lapaseen...voi perkele että se on sitten vaikeeta alkaa ähräämään niitä seteleitä setelipuolelle ja kolikot kolikkopuolelle ja kuitti roskiin siinä sivussa...prkl...:curs:

Noi kaks asiaa ovat tänään ärsyttäneet yli muiden. Tää DNA mokkula varsinkin on ihan paska (joten pöllin jonkun netin ja nyt mulla on kaks nettiä rinnakkain, pöllitty netti toimii silloin kun mokkula reistailee ja vice versa :D)

Ainiin ja tiskien kerääntyminen. Vaikka miten usein tiskaisi, tiskiallas täyttyy silti hetkessä kaikista random veitsistä ja varsinkin kahvikupeista.

Noi kaks asiaa ovat tänään ärsyttäneet yli muiden. Tää DNA mokkula varsinkin on ihan paska (joten pöllin jonkun netin ja nyt mulla on kaks nettiä rinnakkain, pöllitty netti toimii silloin kun mokkula reistailee ja vice versa :D)

Ainiin ja tiskien kerääntyminen. Vaikka miten usein tiskaisi, tiskiallas täyttyy silti hetkessä kaikista random veitsistä ja varsinkin kahvikupeista.

Viet kaikki astiat jonnekin varastoon ja ostat kertakäyttötavarat.

Viet kaikki astiat jonnekin varastoon ja ostat kertakäyttötavarat.

Mut sit pitäis viedä roskat paljon useammin ja se vasta vaivalloista onkin.

Mut sit pitäis viedä roskat paljon useammin ja se vasta vaivalloista onkin.

Viet aina siinä samassa kun meet ulos. Tai jos et käy ulkona heität ikkunasta tai parvekkeelta/parvekkeelle.

Miksi niitä kahvikuppeja kertyy? Paljon vieraita? Itse olen juonut viimeiset 1,5 vuotta samasta kahvimukista, huuhdon käytön jälkeen ja muki tiskataan normaalisti tiskin mukana. Tosi vaivalloista.

Miksi niitä kahvikuppeja kertyy? Paljon vieraita? Itse olen juonut viimeiset 1,5 vuotta samasta kahvimukista, huuhdon käytön jälkeen ja muki tiskataan normaalisti tiskin mukana. Tosi vaivalloista.
Joittenkin mielikuvituksettomien apinoiden mielestä kahvikuppi on hyvä lahja tapahtumasta riippumatta :david:

Joittenkin mielikuvituksettomien apinoiden mielestä kahvikuppi on hyvä lahja tapahtumasta riippumatta :david:

Ei niitä tarvitse silti kaikkia käyttää. Mulla on kahviastioita kestitä yli 20 ihmistä, käytän silti arkisin vain tuota yhtä ja loput on kaapissa. Lähinnä ihmettelin, että mistä niitä sinne tiskiin kertyy. Oma vika jos ottaa aina uuden astian vaikka vanhallakin pärjäisi.

Tuo on kyllä jännä juttu, että melkein missä tahansa tilanteessa (otto-automaatti, kassajono, bensapumppu ym) missä itsellä kestää x aikaa suorittaa ko. toimenpide niin tuntuu, että 90% muusta väestöstä tuohon tuhraantuu se 3-kertainen aika vähintään. Miten vaikka tuo rahan nostaminenkin tuntuu joillekin olevan niin ylivoimainen haaste, että joka valillan jälkeen täytyy minuutin verran ihmetellä sitä automaatin näyttöä ja miettiä uskaltaako nyt ihan varmasti painaa tuota seuraavaa nappia.. :curs:

Ihmeen vähän täältä kyllä löytyy ymmärrystä lapsia kohtaan.

Syy tähän lienee että keski-ikä täällä huitelee alle 20v paikkeilla, osa kirjoittajista eivät ole edes päässeet harjoittamaan lastentekoa, puhumattakaan siitä että olisivat kasvattaneet ja käyneet heidän kanssa kaupassa!

Minua ärsyttää lapsettomat, joilla ei mitään käsitystä lastenhoidosta ja ärsyyntymiskynnys lasten suhteen matala, mutta kuitenkin "asiantuntevaa" kommenttia riittää.

Itselläni ei ole lapsia eikä normaalit itkut tai edes ne raivarit kaupassa ärsytä, mutta sellainen ärsyttää että näkökentän alapuolella juoksee joku joka aiheuttaa selkeitä vaaratilanteita eikä kukaan katso perään. Tässä voisi tosin ehkä ennemmin puhua siitä, että ärsyttää ne vanhemmat. Kaikille mekastuksille ei voi mitään eikä tarvitsekaan; sitä paitsi mulla on niin hyvät kuulokkeet että harvoin kuuluu läpi mitään, mutta se kaupan sotkeminen ei kyllä ole mikään lapsien etuoikeus.

Joo ei itsellä lapsia ole, mutta eikös se ole ihan psykologiaa että antaa niitten lasten märistäkin siellä kaupassa. Esim. jos lapsi märisee kun ei saa karkkia tjsp niin ei "palkitse" sitä sillä, että ostaa sitä = märinä jatkuu jonkun aikaa ja on ihan normaalia. Lapsi oppii ettei itkemällä saa kaikkea mitä haluaa... Ne juoksevat ja riehuvat lapset ovat tosiaan ärsyttäviä eikä itselläkään paljon ymmärrystä semmoisille riitä.

Päivittäin jonkun verran vieraita ja kämppis. Plus että musta on tosi inhottavaa juoda kupista, mistä olen aamulla juonut ja siellä on jotain maitomähmää pohjalla (joo no vois tietty huuhdella, mut en ikinä tuu ajatelleeksi kun aamut on sellaista sähläystä muutenkin)

Ei niitä tarvitse silti kaikkia käyttää. Mulla on kahviastioita kestitä yli 20 ihmistä, käytän silti arkisin vain tuota yhtä ja loput on kaapissa. Lähinnä ihmettelin, että mistä niitä sinne tiskiin kertyy. Oma vika jos ottaa aina uuden astian vaikka vanhallakin pärjäisi.

Eikö yhtälailla voisi sanoa, että mikset käytä samaa lautasta?

Turhan tiskin tekeminen on kyllä tyhmää, vaikka omistaisi astianpesukoneen.

Eikö yhtälailla voisi sanoa, että mikset käytä samaa lautasta?

Turhan tiskin tekeminen on kyllä tyhmää, vaikka omistaisi astianpesukoneen.

Voisi sanoa, ja niin itse käytänkin. Alkuperäisessä viestissä ei puhuttu kuitenkaan lautasesta vaan kupeista ja veitsistä, että aika turhaa lisäpätemistä luetella kaikki mahdolliset astiatyypit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom