Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liian isot tissit.
Pitäkää vittu ne penskat aisoissa taikka jääkää himaan niiden lasten kanssa syömään sitä pizzataksin safkaa.;)Tommoset tyypit ärsyttää ketkä whinettää kaikesta jos vain näkevätkään lapsia. Samat tyypit varmasti kirjottaa yleisönosastolle miten lentomatka meni pilalle kun joku lapsi itki koko matkan tai edes osan siitä. Pysyköön himassa ja tilatkoon pizzataksista safkansa.
Eipä sinänsä, itseäni ärsyttää lasten kanssa kaupassa käynti. Siksi en niin teekään vaan käyn yksin. Eli tavallaan ymmärrän ärsytyksesi aiheen ;)
Pitäkää vittu ne penskat aisoissa taikka jääkää himaan niiden lasten kanssa syömään sitä pizzataksin safkaa.;)
Vakavasti puhuen, kyllä se ärsyttää kun lapsiin ei saada mitään kuria ja lapset rääkyvät ja huutavat ja tekevät mitä sattuu. Pahimpia ovat tiettyjen kansallisuusasuihinsa pukeutuvien vähemmistöryhmien penskat.
Burgerparadise sanoi:Kaupan hyllyjen välisen käytävän tukkivat lapsiperheet. Muutenkin on välillä vaikeaa päästä ohittamaan ostoskärryt, saati sitten, että siinä on joku muija ja 4 mukulaa levittäytyneenä hipelöimässä joka tuotetta. Sitten kun siitä varovaisesti ja kohteliaasti yrittää mennä ohi niin vedetään naama vituilleen, niin kuin omistettaisiin se käytävä.
-DNA Mokkula
Kaupan myyjät lyö aina ne kolikot,kuitin ja setelit kasaan ja länttää lapaseen...voi perkele että se on sitten vaikeeta alkaa ähräämään niitä seteleitä setelipuolelle ja kolikot kolikkopuolelle ja kuitti roskiin siinä sivussa...prkl...:curs:
Noi kaks asiaa ovat tänään ärsyttäneet yli muiden. Tää DNA mokkula varsinkin on ihan paska (joten pöllin jonkun netin ja nyt mulla on kaks nettiä rinnakkain, pöllitty netti toimii silloin kun mokkula reistailee ja vice versa :D)
Ainiin ja tiskien kerääntyminen. Vaikka miten usein tiskaisi, tiskiallas täyttyy silti hetkessä kaikista random veitsistä ja varsinkin kahvikupeista.
Viet kaikki astiat jonnekin varastoon ja ostat kertakäyttötavarat.
Mut sit pitäis viedä roskat paljon useammin ja se vasta vaivalloista onkin.
Joittenkin mielikuvituksettomien apinoiden mielestä kahvikuppi on hyvä lahja tapahtumasta riippumattaMiksi niitä kahvikuppeja kertyy? Paljon vieraita? Itse olen juonut viimeiset 1,5 vuotta samasta kahvimukista, huuhdon käytön jälkeen ja muki tiskataan normaalisti tiskin mukana. Tosi vaivalloista.
Joittenkin mielikuvituksettomien apinoiden mielestä kahvikuppi on hyvä lahja tapahtumasta riippumatta
Ihmeen vähän täältä kyllä löytyy ymmärrystä lapsia kohtaan.
Miksi niitä kahvikuppeja kertyy? Paljon vieraita? Itse olen juonut viimeiset 1,5 vuotta samasta kahvimukista, huuhdon käytön jälkeen ja muki tiskataan normaalisti tiskin mukana. Tosi vaivalloista.
Ei niitä tarvitse silti kaikkia käyttää. Mulla on kahviastioita kestitä yli 20 ihmistä, käytän silti arkisin vain tuota yhtä ja loput on kaapissa. Lähinnä ihmettelin, että mistä niitä sinne tiskiin kertyy. Oma vika jos ottaa aina uuden astian vaikka vanhallakin pärjäisi.
Eikö yhtälailla voisi sanoa, että mikset käytä samaa lautasta?
Turhan tiskin tekeminen on kyllä tyhmää, vaikka omistaisi astianpesukoneen.