Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kädet hikoilee armottomasti salilla ja vähän väliä saat olla hieromassa mankkua käsiin. No tietysti kädet on kun korput ja sitten alkaa iho halkeilemaan ja mukava tehdä vetotreeniä, kun käsistä tirskuu veret. Noh, ei tuo minua ennenkään ole haitannut, mutta mahtaa muita ihmisiä ihmetyttää kuinka hemmetin hullu tuokin tyyppi on.

Ruuan hinta myös ärsyttää. Joka kerta kun menee kassalle niin iskee pieni vitutus päällensä. 15-20e pamahtaa ihan heti kun ostat pikkusen purtavaa.. ruokaostoksista puhumattakaan.

Nappikuulokkeet: Perusmallit ei pysy korvissa ollenkaan, sangalliset pysyy vain vähän paremmin. Samoin piuhat menee rikki aina noin vuodessa.

Haluaisin kebabin tai pitsan viikonlopun kunniaksi.
  • Lähin pitsapaikka on Kotipizza. En pidä ko. yrityksen pizzoista ja se lafka menee kiinni naurettavan aikaisin viikonloppuisinkin. Nyt on jo liian myöhäistä. Miten ne ylipäätään voi olla kannattavia tällaisilla aukioloajoilla?
  • Seuraavaksi lähin kebab-paikka on parin kilometrin päässä. Sekin tosin menee tuossa 21-22 välillä kiinni, eli nyt olisi melkein hypättävä pyörän selkän jos haluan kebabbini saada.
  • Muut pitkään auki olevat kebab- ja pizzapaikat on keskustassa noin 7 km päässä. Ei paljon kiinnosta pyöräillä tällä kelillä sinne ja takaisin, puhumattakaan jostain bussin käytöstä kebabin hakuun.
  • Kotiinkuljetus? Joko sitä ei ole, se maksaa tolkuttomasti suhteessa yhteen kebabiin tai sitten kuski on aina jossain hukassa ja sille pitää puhelimessa selittää reittiä - hitaasti ja selkeästi suomea ääntäen.
Oma vika tietenkin kun muutin asumaan tällaiseen Tampereen kolkkaan, jossa - toisin kuin aikoinaan Hervannassa asuessani - ei ole kebab-paikkaa ihan naapurissa. Silti se ärsyttää vähän.

Pakko kommentoida..miten ihmeessä Kotipizza oikeasti voi nykyään menestyä? Pizzat ovat pieniä sekä ylihintaisia. Ja kotiinkuljetus maksaa yli 3 euroa riippumatta tilauksen loppusummasta. Ja on se kumma, että vuonna 2008 ei toimi visa electron kotiinkuljetuksissa. Itse kun käytän pelkkää korttia niin pistää vituttamaan tollanen. Ja sitten tosiaan toi aukioloaika juttu..klo 20 kiinni? Huh huh..

Kädet hikoilee armottomasti salilla ja vähän väliä saat olla hieromassa mankkua käsiin. No tietysti kädet on kun korput ja sitten alkaa iho halkeilemaan ja mukava tehdä vetotreeniä, kun käsistä tirskuu veret. Noh, ei tuo minua ennenkään ole haitannut, mutta mahtaa muita ihmisiä ihmetyttää kuinka hemmetin hullu tuokin tyyppi on.
[mod]http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=22459[/mod]

Pakko kommentoida..miten ihmeessä Kotipizza oikeasti voi nykyään menestyä? Pizzat ovat pieniä sekä ylihintaisia. Ja kotiinkuljetus maksaa yli 3 euroa riippumatta tilauksen loppusummasta. Ja on se kumma, että vuonna 2008 ei toimi visa electron kotiinkuljetuksissa. Itse kun käytän pelkkää korttia niin pistää vituttamaan tollanen. Ja sitten tosiaan toi aukioloaika juttu..klo 20 kiinni? Huh huh..

No yksi asia on, että osa pizzoista on hyviä. Ainakin joidenkin mielestä. Pieniä ne on kyllä. Toinen pointti on, että on oikeasti paljon ihmisiä, jotka ei halua käydä tietyissä etnisissä paikoissa.

No yksi asia on, että osa pizzoista on hyviä. Ainakin joidenkin mielestä. Pieniä ne on kyllä. Toinen pointti on, että on oikeasti paljon ihmisiä, jotka ei halua käydä tietyissä etnisissä paikoissa.

Samaa mieltä kyllä siinä, että kotipizzan tuotteet on suht hyvänmakuisia. Varsinkin tuo juusto mitä käyttävät on parempaa kuin noissa ählämsähläm-paikoissa. Mutta luulisi markkinajohtajan tajuavan päivittää palvelujaan jo 2000-luvulle.

Ihmiset, jotka sanovat, ettei ole liian kylmää säätä, on vain epäsopivaa pukeutumista. Tulkaa tänne Kanadaan tarkistamaan kantanne.

Samaa mieltä kyllä siinä, että kotipizzan tuotteet on suht hyvänmakuisia. Varsinkin tuo juusto mitä käyttävät on parempaa kuin noissa ählämsähläm-paikoissa. Mutta luulisi markkinajohtajan tajuavan päivittää palvelujaan jo 2000-luvulle.

Ählämipizzat ovat kyllä yleisesti ottaen pahempia IMO. Mutta onhan niitä muitakin paikkoja kuin kebab-paikat ja kotipizza.

Kaikenmaailman mainosäänet( Pasi Ruohonen ym.) :curs:
Varsinkin radiossa menee hermot kun koko ajan tulee niitä välispiikkejä... (Rrrradio Rock...)
Kyllä ne ihan hyvältä välillä kuulostaa mutta ei nyt saatana tartte koko aikaa niitä välispiikkejä tulla. Ja sitten jos ei ne mainosta jotaan hammastahnaa niin ne mainostaa sitä omaa asemaansa. Se nyt on ihan järjetöntä, kai mä nyt tiedän mikä asema mulla päällä on!
Huvita taas oikee yhtään mikään...
:D

ne vitun valopäät jotka alleviivailevat omiaan kirjaston kirjoihin ja kirjoittavat eriäviä mielipiteitään. Tuleeko siitä sitten niin julmetun voittajafiilis kun löytää typon tai juuri vanhentumaan päässyttä tietoa minkä viereen voi kirjoittaa oman mielipiteensä?
Niiltä helvetin sotkusankareilta pitäisi murtaa sormet ja antaa ikuinen porttari kirjastoon.

Vituttaa niin vietävästi aina kun erehtyy ihan vahingossa maikkaria katsomaan, että siellä pitää joka ikisellä mainostauolla olla mainoksissa se yksi ja sama mieshenkilö spiikkaamassa niitä. Oli sitten Elisan mainos tai mikä tahansa, niin aina sama ääni. ARgh!

Ja sitten pisti vituttaa Suomen iki-ihana byrokratia. Tilapäisesti vailla töitä nyt ja pistinpä papereita työkkäriin. No eipäs onnistu nekään. Pitää olla 100 lappusta vuodelta nakki tallessa ja toimittaa sinne tai muuten katsotaan etten ole jaksanut hoitaa asioitani. Ja silti tulee 3kk karenssi päälle, eli ei mitään rahoja. Mutta pitää olla työnhaut voimassa jos haluaa jtn rahoja. Ei siis voi olla kusipäisempiä pikkuhitlereitä taas töissä valtiolla. Toki ymmärtää, että Suomesta löytyy jos jonkinlaista luuseria jotka huijaavat valtiota rahaa, mutta toi vaan pistää vituttaen ettei voida yhtään joustaa kunnollisten ihmisten suhteen. Tuntuu että tuonne työkkäriin hakee hakemalla ne kaikki suomen virkaintoisimmat ihmiset.

ne vitun valopäät jotka alleviivailevat omiaan kirjaston kirjoihin ja kirjoittavat eriäviä mielipiteitään. Tuleeko siitä sitten niin julmetun voittajafiilis kun löytää typon tai juuri vanhentumaan päässyttä tietoa minkä viereen voi kirjoittaa oman mielipiteensä?
Niiltä helvetin sotkusankareilta pitäisi murtaa sormet ja antaa ikuinen porttari kirjastoon.

Törmäsin viimeksi tänään runsaasti alleviivauksia ja kommentteja sisältäneeseen kirjaan. Ärsytti sunnattomasti lukea kirjaa jossa alleviivaukset olivat tekstin asiasisällön kannalta aivan perseestä.

Mua ärsyttää ihmiset, joita ärsyttää kielioppivirheet.
Ihankun ei muka sais selvää mitä toinen on sanomassa. Ai että on turhanpäivästä marinaa!

Kauppojen HeVi-osaston pienet läpinäkvät muovipussit, jotka ei aukene kunnolla. Siis siinä menee minuuttitolkulla aikaa kun yrittää niitä puolia keplotella irti toisistaan! Ja sinä aikana joku ehtii aina ottaa ne hyvät kanan rintafilee-pakkaukset! Maailma on niin kovin julma paikka.

Kun ei asu yksin niin tulee väkisinkin ylimääräistä kitkaa päivittäisiin hommiin vaikkei sitä erikseen lähtisi hakemaan:

- roskapussi: onko vastenmielinen homma viedä se edes kerran itse pihalle vai mikä mättää, kun pussi sullotaan mieluummin niin täyteen että paine on siellä jotain 20barin luokkaa?

- tiskit, jos syö tai tekee safkaa niin voisiko tehdä osansa ja tiskata omat paskansa etteivät ne lojuisi siinä pitkin viikkoa kasaantuen vuoreksi loppuviikosta?

- plus sitten kun kämppis lainailee itseltäni astioita ja jättä nekin tiskaamatta - tuloksena se ettei kenelläkään ole astioita.

- sit ihmiset ajattelee että olen niuhottaja.

Se, että kerrankin antaa makeanhimolleen periksi ja ostaa jotain uutta ja hyvää, joka sitten paljastuukin hiton pahan makuiseksi. Esimerkkinä Fazerin ns. tumma suklaa, joka maistuu lähinnä sellaiselta halvan suklaamunan epäsuklaalta. Lisäksi sitä pitäisi nyt sitten syödä levyn verran. Kutsukaa Karpo, minua on huijattu!

Ihmiset jotka tekevät mitä tahtovat: tekevät paskaduunia, mutta silti pukeutuvat paremmin, bilettävät paremmin ja käyvät jossakin Australiassa maailman laidalla. Samaan aikaan tällainen hiljainen ja ahkera minä käy ahkerasti melkein joka ainoa päivä töissä, viikonloppuisin ja lomalla mökötetään kotosalla eikä elämä muutenkaan ole omissa käsissä toisin kuin näillä kauniilla ja rohkeillä, jotka lähtevät tuosta noin vaan Norjaan töihin ja Brasiliaan lomalle.

Varpaiden potkiminen nurkkiin, kynnyksiin, kaappeihin yms. On sitten meinaan järjettömän ärsyttävää! Antaisin vaikka toisen kivekseni jos en enää potkis noita pottuja joka kulmaan.

No en nyt ihan kivestä, mut kuitenki..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom