- Ikä
- 41
metallimuki, ei paljon sorvata tän tytön työkaluilla...
tässä ois nyt karpolle asiaa :D
hoonaat sen reiän kynsiviilalla isommaks, varmasti löytyy työkalu :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
metallimuki, ei paljon sorvata tän tytön työkaluilla...
tässä ois nyt karpolle asiaa :D
Miksi se sua kaivelee? Ei sitten mitään jos olet invalidi, tai ko. tapauksina olet ollut perheinesi liikkeellä ja on pakko saada se auto siihen lapsiperhepaikkaan. Mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa jos joku niille paikoille autonsa jättää (vaikkei kyseisiin "ryhmiin" kuuluisikaan).Ihmiset jotka pysäköi inva/lapsiperhe paikoille. On se vittu vaan niin vaikeata jättää se auto 10m kauemmas vapaalle paikalle. Runkkarit.
Kun poistaa keitetyistä kananmunista kuoret, niin puolet valkuaisesta jää kiinni kuoreen perkele :curs:
Miksi se sua kaivelee? Ei sitten mitään jos olet invalidi, tai ko. tapauksina olet ollut perheinesi liikkeellä ja on pakko saada se auto siihen lapsiperhepaikkaan. Mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa jos joku niille paikoille autonsa jättää (vaikkei kyseisiin "ryhmiin" kuuluisikaan).
Pakko myöntää, että mä olen joskus vetässyt lapsiperhepaikalle, mutta invapaikalle en sentään kehtaa pysäköidä.
Heh, kyllä on. Suurien markettien pihoilta löytyy, ne ovat hieman normaalia leveämpiä.Mitä?? Onko tollaisia?? Missä??
Ihan uutta mulle. No ei mulla kyllä ole autoakaan, mitä pysäköidä...
Miten tuo on mahdollista, kun ne olivat jo ennenkin "himmel! engländer schwein!"-tasoa? :lol2:-Korkeajännityksen tarinoiden tason lasku viimeisen viiden vuoden aikana
Miten tuo on mahdollista, kun ne olivat jo ennenkin "himmel! engländer schwein!"-tasoa? :lol2:
-Teinit ja spuget Leppävaaran Alepan edessä.:jahas:
Pöh, sun pitää heti munaskut keitettyäsi pistää hanasta valumaan kylmää vettä niiden päälle pariksi minuutiksi niin, että ne jäähtyvät kunnolla. Tämän jälkeen kuoret lähtevät "heittämällä".Kun poistaa keitetyistä kananmunista kuoret, niin puolet valkuaisesta jää kiinni kuoreen perkele :curs:
Pöh, sun pitää heti munaskut keitettyäsi pistää hanasta valumaan kylmää vettä niiden päälle pariksi minuutiksi niin, että ne jäähtyvät kunnolla. Tämän jälkeen kuoret lähtevät "heittämällä".
Ärsyttää ihan suunnattomasti kaikenmaailman tietyöt ja asfaltoinnit kun pitää hidastaa vauhtia just sillon kun ois jumalaton kiire. Lisäksi kaikenmaailman kusipäähidastelijat ja sunnuntaiajelijat liikenteessä. :curs: :wall:
No kannattaisiko heitellä ne omenat/banaanit pois siitä keittiön pöydältä? Pidä ne rehut jääkaapissa niin ei öttiäisiä näy.Mutta kas kas tänään taas leijaili muutama yksilö keittiössä!:wall:
No kannattaisiko heitellä ne omenat/banaanit pois siitä keittiön pöydältä? Pidä ne rehut jääkaapissa niin ei öttiäisiä näy.