Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Isompi ärsytys: ihmiset, jotka eivät voi jättää viestiä kännykän vastaajaan - tai jättävät sinne parin sekunnin verran hengitysääniä ennen kuin lyövät luurin kiinni - mutta valittavat sitten myöhemmin, kun en soittanut heille takaisin.

En mä ala soittelemaan jokaiseen logiin ilmestyneeseen tuttuun tai tuntemattomaan numeroon vain siksi, että saan tietää, oliko jollain oikeaa asiaa vai ei. Jos oli asiaa, niin se ei kovin tärkeää ole voinut olla kun ei kerran viestiä ole jätetty. Jos ei ollut asiaa, niin hyvä että missasin puhelun. Right? :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^
Juu ärsyttää jotkuu jotka soittaa vaa kerran ja jättää siihen. Takas en yleensä soita jos ei oo puhelimen muistis numeroo tai on tuntematon.

Kiinostaa kuin kilo paskaa turhat labrakokeet ja syömättä oleminen edelliset 12h. Tämäkin on kontrollikäynti kun 3vko sitten oli tulehdusarvot pari desimalia yli haarukan. Kaikki muu oli ok enkä ole kipeä, joten todennäköisesti vain joku punttailusta johtuva tilapäinen härö. Ei voi syödä illalla, ei voi syödä aamulla. Sieltä sitten suoraan töihin :( 'aatana

Moni asia tullut kertaalleen, mutta pakko listata, ku ärsyttää niin paljon, että melkein vituttaa::wall::wall::wall::wall::wall:

- kaikki persereijät jotka tunkee metroon/sporaan samaan aikaan, ku jengi yrittää pihalle

- idiootit jotka jää siihen oven eteen seisomaan eikä voi mennä pidemmälle metrossa, vaikka kuus miljoona muutakin olis tulossa kyytiin

- kusipäät, jotka ei pistä kakaroitaan ojennukseen kaupassa esim. huolehdi että pikku matias-patricia vie ne saatanan pygmikärryt paikalleen

- peelot, jotka jättää ostoskärryt keskelle kulkuväylää, ylipäätään kaikki, jotka jättää jotain, vaikka itsensä kulkuväylälle

- kaikki, jotka kulkee marssirivistönä jalkakäytävällä ja paheksuu, kun en loikkaa vesilätäkköön ja kierrä

- karvaperseet, jotka tulee tekemään mitä tahansa liikettä liian lähelle, kun oma sarja on kesken tai tunkee samaan vehkeeseen kysymättä onko kesken

- vanhat jeesukset, jotka tekee vipuheijarihauista isommilla painoilla ku muut äijät salilla ja sit on olevinaan niin kovia, ku välilevyt on melkeen paskana

- äidin pikku perkeleet, jotka on saanu ihan vittu kaiken tahtonsa läpi ja sit mikään ei ole hyvin, esim. kaikki ruoka on paskaa

- amisperseet, jotka tupakoi metrossa

- helikopterikännissä olevat rantojen ammattilaiset, jotka tulee kertomaan kuinka vitun siistiä jossain kallion murjussa oli vuonna niks ja naks, kiinnostaa!!!

- ritsapillut (nykytermi lienee pissis), jotka käyttää niitä katkaistuja sukkahousuja tai mitä leggingsejä ne onkaan, ihan saatanan ruma patentti

- aurinkolasit kokoluokkaa stockmannin näyteikkuna

- se, että joku avaa uuden maitotölkin vaikka edellisessä on yli puolet käyttökelpoista tavaraa jäljellä, sit se ei huomenna ookkaan enää hyvää ja jääkaappiin kertyy puolitoista miljoonaa litraa kokkelipiimää malion sinisessä purkissa, heittäis ees vanhan pois

- se, ku muija jättää tavarat just siihen missä sattuu kätensä avaamaan ja sit seuraa missä mun bussikorttiavaimetpuhelinmeikkipeiliripsiväri -episodi joka kerta ku johonki pitäis lähteä; eikä kyse ole siitä, etteikö olisi säilytyspaikkoja

- ylipäätään se, että tavaroita ei voi laittaa omalle paikalleen takaisin, ajetaanhan se autokin parkkiin ku sitä ei käytetä

- ihmiset, jotka syö mitä tahansa suu auki, niin että maiskuu, hyi saatana

- keski-ikäiset pubiruusut tai muut korallia muistuttavat kukkaset, jotka ei tajua, että nuori varattu mies ei ole kiinnostunut heidän urean ja etanolin sekoituksella desinfioiduista häpyhuulistaan

- kaikki hahmot, jotka ei huolehdi hygieniastaan ja pahempi vielä jos sitä raksamiesmetsuritimpurihikivanhaviinahajua peitellään jollain mennenillä

mulla ei vissiin mee kovin hyvin...:D

Moni asia tullut kertaalleen, mutta pakko listata, ku ärsyttää niin paljon, että melkein vituttaa::wall::wall::wall::wall::wall:

- kaikki persereijät jotka tunkee metroon/sporaan samaan aikaan, ku jengi yrittää pihalle

- idiootit jotka jää siihen oven eteen seisomaan eikä voi mennä pidemmälle metrossa, vaikka kuus miljoona muutakin olis tulossa kyytiin

- kusipäät, jotka ei pistä kakaroitaan ojennukseen kaupassa esim. huolehdi että pikku matias-patricia vie ne saatanan pygmikärryt paikalleen

- peelot, jotka jättää ostoskärryt keskelle kulkuväylää, ylipäätään kaikki, jotka jättää jotain, vaikka itsensä kulkuväylälle

- kaikki, jotka kulkee marssirivistönä jalkakäytävällä ja paheksuu, kun en loikkaa vesilätäkköön ja kierrä

- karvaperseet, jotka tulee tekemään mitä tahansa liikettä liian lähelle, kun oma sarja on kesken tai tunkee samaan vehkeeseen kysymättä onko kesken

- vanhat jeesukset, jotka tekee vipuheijarihauista isommilla painoilla ku muut äijät salilla ja sit on olevinaan niin kovia, ku välilevyt on melkeen paskana

- äidin pikku perkeleet, jotka on saanu ihan vittu kaiken tahtonsa läpi ja sit mikään ei ole hyvin, esim. kaikki ruoka on paskaa

- amisperseet, jotka tupakoi metrossa

- helikopterikännissä olevat rantojen ammattilaiset, jotka tulee kertomaan kuinka vitun siistiä jossain kallion murjussa oli vuonna niks ja naks, kiinnostaa!!!

- ritsapillut (nykytermi lienee pissis), jotka käyttää niitä katkaistuja sukkahousuja tai mitä leggingsejä ne onkaan, ihan saatanan ruma patentti

- aurinkolasit kokoluokkaa stockmannin näyteikkuna

- se, että joku avaa uuden maitotölkin vaikka edellisessä on yli puolet käyttökelpoista tavaraa jäljellä, sit se ei huomenna ookkaan enää hyvää ja jääkaappiin kertyy puolitoista miljoonaa litraa kokkelipiimää malion sinisessä purkissa, heittäis ees vanhan pois

- se, ku muija jättää tavarat just siihen missä sattuu kätensä avaamaan ja sit seuraa missä mun bussikorttiavaimetpuhelinmeikkipeiliripsiväri -episodi joka kerta ku johonki pitäis lähteä; eikä kyse ole siitä, etteikö olisi säilytyspaikkoja

- ylipäätään se, että tavaroita ei voi laittaa omalle paikalleen takaisin, ajetaanhan se autokin parkkiin ku sitä ei käytetä

- ihmiset, jotka syö mitä tahansa suu auki, niin että maiskuu, hyi saatana

- keski-ikäiset pubiruusut tai muut korallia muistuttavat kukkaset, jotka ei tajua, että nuori varattu mies ei ole kiinnostunut heidän urean ja etanolin sekoituksella desinfioiduista häpyhuulistaan

- kaikki hahmot, jotka ei huolehdi hygieniastaan ja pahempi vielä jos sitä raksamiesmetsuritimpurihikivanhaviinahajua peitellään jollain mennenillä

Mitä tarkoitat?

:D

Mitä tarkoitat?

:D

Kovin moni asia ärsyttää...

kuten se, että laitosruokalassa astiapalautuksen korit täytetään edestä eikä takaa alkaen, hihat sotkeentuu ku kurkottaa eturivin yli sinne peremmälle laittamaan omansa, täytetään perältä alkaen

ihmisten hitaus bensa-automaatilla ja sitten kun on tankattu jäädään täyttelemään jotain vitun ajopäivä kirjaa siihen mittarille ja toiset jonottaa:curs::wall: eilen meni just hermot tämmösessä tilanteessa äijä ja muija oli molemmat ulkona autosta ja vittu mitä säätöä muija tankkas äijä pistää korkin kiinni jne...
pikapankeilla sama homma ei missään nimessä kannata ottaa sitä korttia käsilaukusta tai lompakosta ennen kun on oma vuoro vaan sitten kun on päässy siihen automaatille ni sit hervoton ettiminen missäs se mun kortti olikaan ja sama pois lähtiessä kaikki vitun kuitit,rahat ja kortit on pakko saada käsilaukkuun tai lompakkoon siinä automaatin tiskillä ei voi astua askelta sivuun että muutkin pääsis:curs::curs:
kaiken lainen hitaus yleensä joka paikassa missä muut joutuu odottamaan vitutaa ankarasti.

ihmisten hitaus bensa-automaatilla ja sitten kun on tankattu jäädään täyttelemään jotain vitun ajopäivä kirjaa siihen mittarille ja toiset jonottaa:curs::wall: eilen meni just hermot tämmösessä tilanteessa äijä ja muija oli molemmat ulkona autosta ja vittu mitä säätöä muija tankkas äijä pistää korkin kiinni jne...

Sä oot sit mun vihamies...mä jätän AINA auton siihen pumpulle kun käyn maksamassa...ehkä horppään kupin kahviakin ja pelailen vähän hedelmäpeliä...

:hyper: Ei vittu, ei sulla mene hyvin, mutta tämä posti oli niin sympaattinen, että mulla menee nyt hyvin! :thumbs::kippis1:

Sä oot sit mun vihamies...mä jätän AINA auton siihen pumpulle kun käyn maksamassa...ehkä horppään kupin kahviakin ja pelailen vähän hedelmäpeliä...

en ole. tarkotin automaatteja lähinnä kylmäasemia.
itellä ollu ajokortti reilut 14v enkä ole viälä koskaan tankannut pumpusta missä olis pitäny mennä sisälle maksamaan.

2 asiaa vituttaa rankasti.

Kaupassa kun ihmisten pitää kärry palauttaa aina siihen pisimpään kärryjonoon ja sillon ei mahdu liikkumaan. Ei vissiin ole liian iso homma viedä vaikka lyhyempään jonoon kärryä?

Toinen asia, josta tekisi mieli tehä vaikka mitä, niin se kun ollaan otto-automaatilla, niin kun tulee oma vuoro, niin siinä vaiheessa vasta ruvetaan ettimään, että missä vitussa se kortti onkaan ja naisilla varsinki kestää sieltä laukun pohjalta se kortin kaivaminen...
Homma jatkuu vielä, kun viimeiseksi tulee kuitti automaatista, niin sen voi ottaa siitä ja painua jonnekkin muualle laittamaan sen lompakkoonsa, eikä jäädä stondaamaan siihen.....
Kerran on meinannut tappelukin tulla, kun piti sanoa eräälle henkilölle tästä..... :curs:

Meinasin laittaa vitutusketjuun, mutta ehkä nää nyt kuitenkin on niitä pieniä, mutta ärsyttäviä asioita...

Eli oli netti poikki pari päivää. On sitä vaan aika koukussa surffailuun ja ei oikein tiiä mitä tekis, jos ei nettiin pääse.

Ja on se nyt jumalauta, kun ei saa kotonaan olla rauhassa. Oon sen verran erakkotyyppiä, etten tykkää turhista ovikellonpimputtelijoista. Mieluusti tietäis aina etukäteen, jos joku on tulossa poikkeamaan.

No, tää nyt ei ole varsinaisesti edes ovikellonpimputtelija, kun taas toissailtana yks heppu kylmän viileästi (kutsumatta toki) päättää poiketa ja kävelee takaovesta sisään. (näin kuumalla pakko tuulettaa takaovesta koko päivä oikeastaan.)

Joskus muistaakseni tästä avauduinkin täällä. Kaveri kärsii vielä pahimmanlaatuisesta eteishalvauksesta, eli ei osaa lähteä edes silloin, kun jo oikeasti olisi itse lähdössä. Ainoa vaan, ettei tämä heppuli edes ole ikinä itse lähdössä, vaan ilmoittaa ensimmäisenä saavuttuaan, että "ei muuten ole mihinkään kiire..."
Eikä todellakaan ymmärrä mitään pieniä vihjeitä, että "painus nyt jo vittuun siitä, vietän iltani mieluiten rauhassa". Ihan suoraan jos sanoo, että "nyt helvettiin siittä!", niin saattaa vartissa olla kadonnut, muuten menee ainakin tunti. :curs: Mutta toisaalta en oikein osaa kovin tyly olla. (Ja muuten sekin vituttaa.)

Ja samaa asiaa lisää. Viime viikolla joku lähialueen lapsista kävi soittamassa ovikelloa ja kysyi, että onko pulloja tai tölkkejä. No, olihan niitä nurkkiin kerääntynyt, niin lykkäsin sille pussillisen. Mukava nähdä, että jotkut nykypennuista vielä jaksavat jotain tehdä rahojensa eteen ja oli kiva tukea kyseistä kaveria.

No, ilmeisesti olikin hiukan liian hyvä tuotto, kun nyt, tais olla maanantai, sama kaveri kävi uudestaan ovella. No, olihan sitä viikonloppuna taas muutama pullo (kassillinen) kerääntynyt, niin annoin sen kassin sille, vaikka vähän alkoi hämäämään, että meinaako se nyt joka viikko alkaa käymään.

Kuinkas sattuikaan, poika tuli uudestaan heti tiistaina. Nyt alkoi jo vähän nyppimään, nakkasin sille vajaan puoli pussia, että ei joutuisi selittelemään enempiä.

Ja tänään sitten taas. Nyt annoin tasan 2 pulloa. Vaikka olis niitä enemmänkin ollut. Mutta hitto kun ei saa kotona olla rauhassa. Mukava nähdä yritteliäisyyttä, mutta arvostan sen verran myös omaa rauhaa, että pitäis sanoa sille, että tulee ens kuussa uudestaan. Toisaalta ei osaa olla tyly, sitä on vaan liian kiltti. :curs:

Ja sokerina pohjalla koko jutussa on se, että emännän kanssa on sovittu, että ne rahat, mitä pulloista tulee kasaan, saan siirtää pokeritilille. :lol2: (En oo voittava pelaaja, ainakaan vielä.)

Eli meillä on tässä selkeä eturistiriitatilanne sen pikkupojan kanssa. :D

Se Pasilan aseman lähtevien välineiden näyttö, joka on lätkäisty suoraan rullaportaiden yläpäähän. Ja siihenhän on pakko jäädä töllistelemään mielellään äkkipysähdyksellä niin, että takaatulevan polvi uppoaa persuksiin. En varmana väistä enää ketään vaan taklaan.

Ärsyttää sekin, että tämäkin varmaan on kirjoitettu jo aikaisemmin mutten jaksa kaivaa kun on niin kuuma.

Kuulakärkikynän jumiutuminen joka jumalan kerta silloin kun sitä eniten tarvitsisi. Sitten kun kynää kurittaa toiminnan palauttamisen nimissä, se meneekin tuhannen pillun päreiksi ja musteet leviävät pitkin paperia.

Samaan kastiin menevät Bushin arvostelijat, kiti vitun kiti, äänestystulos on äänestystulos ja amerikkalaisten oma asia. Jos ei miellytä niin voi muuttaa sinne, hankkia kansalaisuuden ja äänestää. Ulkomaalaiset hipinretkut kun eivät yhdenkään maan presidenttiä valitse niin voivat aivan hyvin olla hiljaakin. Suurin osa kitisee asiasta kuitenkin vain ja ainoastaan sen takia kun se on muodikasta.

Mua vituttaa myös se ihmisten jäädyttäminen automaattiasemilla. Mikä ihme siinä touhussa voi niin kauan kestää? Se bensan lorottaminen pitäisi olla se pitkäkestoisin toimitus, eikä ne oheissäädöt siinä (kuten mm. se ajopäiväkirjan rustaaminen). Saatana.

Salilla ärsyttää kun joku jättää painot laitteisiin/tankoihin. Tämä on alkanut ajansaatossa ärsyttää enemmän ja enemmän. Samoin ärsyttää ihmisten ryykääminen sarjojen väliin kysymättä (voihan tietysti olla ettei kyseinen kaveri huomannut, että teet siinä, mutta tarkoitan ns. selviä tilanteita).

Ihmiset, jotka eivät osaa myöntää olevansa väärässä. Vaikka kuinka todistat heille olevasi itse oikeassa, he vain määrätietoisesti pysyvät kannassaan (vaikka paikoittain jopa huomaavatkin olevansa väärässä). Meillä on töissä tällainen kaveri ja nämä tilanteet ovat lähes päivittäisiä.

Tyhmät/yksinkertaiset ihmiset. Tätä ei tarvitse sen enempää selittää.

Olikohan siinä taas kerrakseen...

Hämäläiset liikenteessä. Vittu että kiehui taas tuolla ajellessa..

Ei näytetä vilkkua, ei niin millään, ryhmitytään tietenkin, SIIHEN KESKELLE KAISTAA jottei kukaan varmasti pääse ohi sivusta, valoissa vaihde aina pois silmästä ja kun vihreä vaihtuu niin siinä kestää tunti aina löytää se ykkönen, tämänkun tekevät vielä jokainen jonossa olija niin vittu. Ja mikä siinä on, että ajellaan niin turistina päin persettä jarrutellaan keskellä tietä vaikka on etuajo-oikeus ja kaikki muu tämä perseily mutta sitten kumminkin ajetaan AINA vanhoihin vihreisiin tai jopa päin punaista.

Samaan kastiin menevät Bushin arvostelijat, kiti vitun kiti, äänestystulos on äänestystulos ja amerikkalaisten oma asia. Jos ei miellytä niin voi muuttaa sinne, hankkia kansalaisuuden ja äänestää. Ulkomaalaiset hipinretkut kun eivät yhdenkään maan presidenttiä valitse niin voivat aivan hyvin olla hiljaakin. Suurin osa kitisee asiasta kuitenkin vain ja ainoastaan sen takia kun se on muodikasta.

Sama! U.S.A-vastaisuus muodikkuuden takia on ihan tosi ärsyttävää. Samaan kastiin menee kyllä sitten BMW-vastaisuus. Ei prkl! Mua niin vituttaa kun esim jos ajaa BMW.llä kaupan pihalle, niin joko siinä eilen joku kukkahattutäti katto et mikä mafioso toi on olevinaa, ku sil on tollain auto. Kauheen pitkää, niinku jotaa halpaa makkaraa.

Muutama viikko sitte, no kyl mä ykkösel tietyst nostin kierrokset varmaa 3500 asti, en taatusti satavarmasti ajanut mitenkään millään määrin ylinopeutta, vauhtia oli alle 30 40alueella, ni joko ihan hirveä lauma ainaki 5 kukkahattutätiä ja setää keräänty kyyläämään mua, kun hain siskoa "lankomieheltä" ja sitte joku ukko meinas siitä pihasta hypätä alle ja pui nyrkkiä, jos ois päässy alle asti, se hyppäsi täysin eteen, muttei ehtiny ku ajoin ohi koukkaamalla puoliksi ojan kautta, ni päälle oisin laskenu, ja vaatinu korvaukset auton hajotuksesta.

Perkele, en mitää lakia rikkonu, ja melkei kimppuu kävivät, iha kateellisia, ku itte ajaa jollaa vitun tojotal. Jos on kateellinen siitä että joku ajaa oikeesti satavarmasti halvemmalla BMW.llä ku se oma tojota on, ni ostakoo perkele sen bemun, ja myyköön tojotan pois, jos nii nakertaa. Saa viel monta tuhatta euroa rahaa vaikka matkailuun tai mihin vaan! Vitun irrationaalista kadehtia jotaa käytettyä bemaria tai meseä. Varmast jos ostaisin wanhan clk-mersun ni mun kaverit, eikä sukulaiset eikä naapurit eikä ketkää puhuis mulle enää ikinä.. vaikka kyseisten ihmisten korollat voi hyvin olla 2kertaa kalliimpia:david:

Vituttaa tollaset keijot jotka kadehtii jotaa selvästi suomalaista keskiarvoautoa halvempaa autoa, kun se nyt sattuu olemaan muka hienonpaa merkkiä.. tai no ei se mua hetkauta jos joku vetää herneen nenukkii kuhan vähän ärsyttää toisten idiotismi, tutustuis käytettyjen autojen hinnastoo.. Vähän ku mun vaari haukkuu aina sen naapurin mersua ja ihmettelee et mistä se on saanu rahaa ostaa tollasen, mersu on aika wanha väyrynen, sivuvilkutkaan ei ole peileissä, eli ainaki 9vuotias.

edit, lisätää sen verta että em. BMW ol vielä isukilt lainassa, vittuu vetää kukaa herneit nenää, jos ei satavarmana tiiä et toi maksaa sen satatuhatta ja on huumerahoil ostettu tjsp. auto ol viel siks lainassa, et tarvi tosiaa ajella, ja oma tulee uuestaa vakuutuksii varmaa lokakuussa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom