Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vai niin... no oot oikeessa, mutta katoppa eläkeläisiä... Jumalauta kun on ihan sama miten leveä tie on, niin kaksi mummoa ja neljä kassia riittää tukkimaan sen... kun ne rintarinnan taivaltaa ja keikkuu. Ja ovat lisäksi aivan yhtä arvaamattomia käänteissään kuin ala-asteelaiset! Ja lisäksi ne jumittaa automaateilla ja kioskeilla. Ei perkele. Sori eläkeläiset!

Ja sitten kun syöt päivällä, niin käy väsyttämään ihan helvetisti. No, syöppä illalaa niin ei varmasti väsytä. Mitä vittua!

Ihan taitaa olla yleisinhimillinen ongelma. Jos kuljen kaverin kanssa, niin mielelläni kuljen sen kanssa rinnakkain, keskustelu on helpompaa. Kuljen näin vaikka molemmilla olisikin kasseja tai pusseja tai mitä vaan mukana. Ja arvaamaton olen käänteissäni ;)

Että eipäs syytellä pieniä kolululaisia ja eläkeläisiä!

Kyllä mua väsyttää iltapalakin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pahoittelen seuraavassa vuodatuksessa ilmeneviä mahdollisia virheitä faktojen osalta, tämä on subjektiivinen näkemykseni pandoista.

Mua ärsyttävät isopandat. Mitä helvetin järkeä on pandoissa. Ei riitä, että ihminen on toimillaan sysäämässä tätä typerää eläintä kohti sukupuuttoa, vaan se tekee sen mielihyvin ihan itse.

Panda kuuluu karhujen sukuun ja on alunperin luultavasti kaikkiruokainen, kuten suuremmat serkkunsakin. Pääasiassa sen ruuansulatuselimistö oli tehty siis lihaisamman ravinnon sulattamiseksi. Eräänä päivänä panda kuitenkin päätti, että vitut. On paljon mielenkiintoisempaa kattella, että miten sitä pärjäis bambudieetillä. Ohan sitä vaikka minkä näköstä atkinsin dieettiä sun muuta olemassa. Bambu on varmaan yhtä hyvä. Panda siis päätti haistattaa pitkät proteiinipitoiselle lihalle ja ryhtyi vetään babmua. Mutta eiiii mitä tahansa bambua. Sen pitää olla jotain tiettyä bambua, korkeintaan paria erilaista bambua. Näin pandalla on paljon paremmat tsäänssit menettää ravinnonlähteensä, jos käykin sillä tavalla, että kyseiset pari bambulajia käyvät harvinaisiksi. Vitun idioottipandat. Pandan ruuansulatuselimistön takia se voi hyväksikäyttää jotain 10% syömästään ravinnosta, siks ne syö ihan sikana. Loput ajasta ne lepää, ettei sitä vaivalla hankittua energiaa kulu. Mikä on pandan funktio. Syödä ja nukkua.

Panda päätti olla mustavalkonen, koska valkosta on ihan sikavaikee erottaa kesällä bambusta ja mustaa ihan sikavaikee erottaa talvella lumesta. Panda kerjää, että tiikeri näkee sen.

Pandat lisääntyy, joopa joo. Ongelmat muodostuvat seuraavista. Pandoja on jäljellä jotain neljä. Urosandalla on tuuria, et se edes löytää naaraspandan. Saati, että löytäs sen naaraan, kun tämä on kiimassa. Naaraspanda on kiimassa suunnilleen puolituntia vuodessa. Pandat on ihan sairaan erakkomaisia. Ne ei tykkää toisista pandoista ollenkaan. Uros ja naaraspandan kohdatessa, niiden kemioiden pitää synkata, että tää naaras antaa tälle urokselle. Jos naaras saa enemmän poikasia kuin 1, loput kuolee.

Oikeesti. Pandat painaa eteenpäin narut kaulassa hokien mantraa "vedä liipasimesta, anna mennä". Itsetuhoisia elukoita.

Ootko kenties viimeaikoina joutunut tekemeen jonkinsortin esitelmän tai muun tutkielman pandoista? :D

En ikinä. Oon kattonu dokkareita ja pandat ovat kaihertaneet mun mielen sopukoissa jo pitkään. Nyt avauduin.

Joskus vaan ärsyttävää pienet lapset, jotka tietyssä iässä haluavat koetella äänensä kuuluvuutta kirkumalla täyttä kurkkua. Ja vielä enemmän ärsyttävät sellaiset pienten lasten vanhemmat, jotka nauramalla kannustavat kirkumista, vaikka se ipana kirkuu kassajonossa suoraan naapurin korvaan.

Muuten muksut on mukavia.

Joskus vaan ärsyttävää pienet lapset, jotka tietyssä iässä haluavat koetella äänensä kuuluvuutta kirkumalla täyttä kurkkua. Ja vielä enemmän ärsyttävät sellaiset pienten lasten vanhemmat, jotka nauramalla kannustavat kirkumista, vaikka se ipana kirkuu kassajonossa suoraan naapurin korvaan.

Voiko suihkuverholle hakea lähestymiskieltoa tai haastaa oikeuteen ahdistelusta?

:hyper: Mun päivä juuri pelastu, kiitos siitä!:D

Mä olen todennu, että suihkuverhon yllätyksellinen takaisinlähentely ja lapselle kirkuminen auttaa asiaa.

Muuten muksut on mukavia.

Vielä parempi on esim vappuna, kun näille huutaville lapsille lykätään joku vapputorvi käteen ja lopputuloksen voitte kuvitella. Vanhemmat vielä kannustavat tässäkin tapauksessa vieressä, että "hyvä Leevi hyvääääääääää puhalla Leevi puhallaaaaa tröööt Leevi trööt".

pari ärsyttävää asiaa:

Joku sanoo sinulle jotakin otetaanpa nyt esimerkiksi että nooh "miten paljon se kello oli silloin kun raiskasit sen lampaan?", ja sitten kysyy että mitä, kun ei saa koko lauseesta selvää, niin sitten takas sanotaan että "niin sen lampaan", niin todella ärsyttävää kun ei tiedä yhtään mistä on kyse, kun ei edes lauseen alkuosaa kuule.

Toinen asia, kun ajat parkkipaikalla ja olet kääntymässä omalle paikallesi ja joudut ajamaan vasemmalla puolella "tietä", että mahdut kunnolla kahden auton keskelle siihen paikallesi, niin sitten sieltä tulee vastaan auto joka on :eek: mitä vihtu ja miettii että uskaltaako ajaa vasemmalta puolelta ohi vai ajaako suoraan päin ja odottaa että minä väistäisin, mutta en tietenkään voi väistää takas oikealle koska SITTEN EN PYSTY KÄÄNTYMÄÄN OMALLE PARKKIPAIKALLENI GRRRRRR PRK tajuskohan joku mitä meinasin :hyper:

Mä olen todennu, että suihkuverhon yllätyksellinen takaisinlähentely ja lapselle kirkuminen auttaa asiaa.
Ei hitto :D En siis ole ainut jonka suihkuverho on tunkeilevaa sorttia. Omani on kovinkin kiinnostunut etenkin hyökkäilemään kiinni minuun takaapäin, ja liimautumaan ahteriini. Eli jos tästä voi valittaa jonnekin, ilmoittakaa minullekin.

Vastatuuli pyöräillessä (ellei ole hyvää peesiä:rolleyes: )
Neljän Hermesetaksen napsuminen kahviin kolmen sijasta
Hiukset, jotka muistuttavat ylikasvanutta häpykarvoitusta

pari ärsyttävää asiaa:

Joku sanoo sinulle jotakin otetaanpa nyt esimerkiksi että nooh "miten paljon se kello oli silloin kun raiskasit sen lampaan?", ja sitten kysyy että mitä, kun ei saa koko lauseesta selvää, niin sitten takas sanotaan että "niin sen lampaan", niin todella ärsyttävää kun ei tiedä yhtään mistä on kyse, kun ei edes lauseen alkuosaa kuule.

Ja toinen todella ärsyttävä on tapa sanoa "mitä?" vaikka ihan selvästi kuulee mitä toinen sanoi. AArgh. Sitten joutuu monta kertaa toistamaan saman asian.:curs:

Ja toinen todella ärsyttävä on tapa sanoa "mitä?" vaikka ihan selvästi kuulee mitä toinen sanoi. AArgh. Sitten joutuu monta kertaa toistamaan saman asian.:curs:

Tää tulee joskus ihan vahingossa. Et oikeasti kuuntele mitä kaveri puhuu ja jotenkin säpsähdät sanomalla mitä. Kuitenkin oikeasti olet kuullut mitä se sanoi ja se tulee mieleen sekunnin murto-osassa kun vähän mietit. Vaikea selittää, mutta näin se menee...

Tää tulee joskus ihan vahingossa. Et oikeasti kuuntele mitä kaveri puhuu ja jotenkin säpsähdät sanomalla mitä. Kuitenkin oikeasti olet kuullut mitä se sanoi ja se tulee mieleen sekunnin murto-osassa kun vähän mietit. Vaikea selittää, mutta näin se menee...

mulla taitaa tuo tulla esille sillain että joskus tulee sanottua että "mitä?nii joo..." yleensä semmosissa tilanteissa missä joku sanoo yhtäkkiä jotain semmoista mikä ei ole itsellä päällimmäisenä sillä hetkellä mielessä

Laitoin riisit kiehumaan hellalle ni laitoin väärän levyn päälle. Katoin kaks kertaa että varmasti on oikea levy päällä mutten silti tajunnut! Ihmettelinkin kun vesi ei alkanut kiehua.

Bannerit, joihin on piiloitettu kammottavia ääniä, kuten formulan ulinaa. Lueskelen mtv3:n urheilusivustua usein ja monesti on tullut siirrettyä hiiri väärään paikkaa. Mikä onkaan ärsyttävämpää kuin säpsähtää todella kovaan ujeltavaan ääneen pitkän hiljaisuuden jälkeen? Ei kiitos pakkikselle niitä koskaanikinämilloinkaan.

eikös toi oo ihan psykologinen fakta. eli vaikka et tajua mitä se sano niin se sanoma jää lyhytaikaseen muistiin ja kun haet sen sanoman lyhytaikasesta muistista, tajuat heti mitä toinen on sanonu. tuttu juttu.

Ja yksi ärsyttävä tapa on se että itsehän ei toki puhu ollenkaan liian hiljaa ja suuttuu siitä kun ei kuule joka tietenkin kääntyy niin että ei kuuntele..

En tiedä onko tämä jo tullut esiin täällä, mutta... Kun eilen kuorin käsin appelsiinin, niin peukalon ja kynnen väli oli hirveen arka, kun sinne väliin oli mennyt sitä appelsiinin moskaa ja nestettä. Kirveli niin maan perkuleesti. :(

Onko muilla sama ongelma?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom