Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tietohallinnon hallinnoima työtietokone, johon ei ole pääkäyttäjän tai edes tehokäyttäjän oikeuksia. Myös se ärsyttää, että tämän vuoksi joudun käyttämään IE:tä Firefoxin sijaan ("tietoturvasyistä") ja Outlookia. Outlookin kehittäjät hei! Viestit pitäisi merkitä luetuiksi heti kun niitä klikkaa eikä vasta sitten kun siirrytään johonkin toiseen viestiin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis jos kirjotin epäselvästi: Olen ajanut autolla/oilla ennenkin. No ehkei välttämättä yhtä helppoa kaikkien mielestä mutta helppoa silti kun sama periaate kun moposki.

Joo toi paperi-juttu :D Sama täälläki, sen takii pitää kattoo että menee oikein joka kerta mutta välillä pääsee lipsumaan ja se taas ei ole kivaa.

e. se on luonteestaa kiinni onko se kytkimen käyttö vaikeata - kyllä ite pystyisin ajamaan rollaattorimummon takana samaa vauhtia.

kannattas ehkä opetella malttia. ei sun maailma tuhoudu jos joudut vaikkapa 30 sekuntia odottamaan vihreillä että se edellä menevä autokoulun auto lähtee liikkeelle lopullisesti. sit sun maailma tuhoutuu jos lähet ohittelemaan risteyksessä (varsinkin mopolla) niin saattaa olla sun elämä mikä päättyy ihan ekana.

ite sammutin 2-vaiheessa 4 kertaa a4 audin ja siihen mennessä oli kilometrejä autolla yli 10 000 alla.

ne autokoulun autot ei aiheuta vaaratilanteita, tuollaiset :david: :it jotka ei viitti sitä paria sekuntia odottaa ja lähtevät sooloilemaan (=rikkovat liikennesääntöjä) aiheuttavat.

e: siis vituttaa tuollaiset "olenhan keskivertoa reippaasti parempi kuski, joten voin vähän soveltaa noita tyhmiä liikennesääntöjä" - tyypit

Monesti sanottu, mutta hyvät vanhukset se kaupan kassa ei ole oikea paikka ruuhka-aikaan vaihtaa kuulumisia omasta elämästään tai kenenkään muun elämästä tai mistään muista asioista jotka vie aikaa liikaa. Muutenkin kauppa/kaupat on valtaosalle ikäihmisille se ykkösseurustelupaikka missä vietetään aikaa pitkän kaavan mukaan.

Monesti sanottu, mutta hyvät vanhukset se kaupan kassa ei ole oikea paikka ruuhka-aikaan vaihtaa kuulumisia omasta elämästään tai kenenkään muun elämästä tai mistään muista asioista jotka vie aikaa liikaa. Muutenkin kauppa/kaupat on valtaosalle ikäihmisille se ykkösseurustelupaikka missä vietetään aikaa pitkän kaavan mukaan.

Niinpä. Mä veikkaan että meistä tulee aivan samanlaisia, jos vaikka vanhuusvuosina leskeydytään eikä meillä ole yhtään ketään pitämässä seuraa. Kyllä mä sinne kauppaan menisin. :)
Vituttaahan noita venata, mutta helppo se on valita kassa jonka jonossa ei näytä olevan vanhuksia.

Yksi katkeroitunut yksinäinen vanha mies ei kerran tosin mennyt sinne kauppaan seurustelemaan myyjien kanssa. Se suuttui pahan kerran kun ei saanut jollain isolla setelillä ostettua 20 sentin tulitikkuaskia. Julisti olevansa (olleensa, varmaan) juristi, ja että "tämä ei jää tähän!! Anna nimesi, anna myymälävastaavan nimi" jnejne. Vakava asia. :lol2:

Niinpä. Mä veikkaan että meistä tulee aivan samanlaisia, jos vaikka vanhuusvuosina leskeydytään eikä meillä ole yhtään ketään pitämässä seuraa. Kyllä mä sinne kauppaan menisin. :)
Vituttaahan noita venata, mutta helppo se on valita kassa jonka jonossa ei näytä olevan vanhuksia.

Yksi katkeroitunut yksinäinen vanha mies ei kerran tosin mennyt sinne kauppaan seurustelemaan myyjien kanssa. Se suuttui pahan kerran kun ei saanut jollain isolla setelillä ostettua 20 sentin tulitikkuaskia. Julisti olevansa (olleensa, varmaan) juristi, ja että "tämä ei jää tähän!! Anna nimesi, anna myymälävastaavan nimi" jnejne. Vakava asia. :lol2:

Pyh. Me kirjoitellaan pakkiksen vituttaa niin ankarasti-ketjuun, joka on saavuttanut kunnioitettavat 254 332 sivua.

Sori jos tulee paljon samoja, en jaksa kaikkia sivuja lukea.

-Huomaa keväällä että kengännauhat on auki ja on pakko sitoa ne kiinni vaikka ne on vetiset koiranpaskavedestä sun muusta.

-Märkä ovenkahva vessassa.

-Se aamuinen kärpänen joka laskeutuu aina naamalle juuri kun on nukahtamassa.

-Kivi kengänpohjassa joka raapii kaupan kivilattiaa joka toisella askeleella.

-Se pieni nökäre kakkaa jonka joskus tuntee persiissä paskantamisen jälkeen ja jota sitten yrittää tiputtaa pois ryskyttämällä persettä vasten pönttöä.

-Se kun kassa kysyy aina bonus korttia...tulee aina mieleen Ruger Hauerin kommentti "Fuck the bonus", Wanted:Dead or alive leffassa :D

- Imurin johto, aina joko imurin tai sen imuletkun tiellä.
- Tuuli, ainakin pk-seudulla aina läsnä.
- Se kun kaupassa ollessa aina kaikki haluaa tuotteita just siitä hyllyssä minkä edessä juuri sä seisot ja se kun kaikki seisoo just sen hyllyn edessä mistä itse haluaisit jotakin (käänteisesti katsoen olen siis itse yhtä syyllinen mut ärsyttää silti).

+ miljuuna muuta pientä asiaa joihin ehkä palaan myöhemmin, ehkä en :)

Höpö höpö. Kiroan sitten vanhana, että perkeleen nuoret eivät ole taaskaan kärsivällisiä tuolla takajonossa.:D

Kengät on vaikea vetää jalkaan, en kuitenkaan jaksaisi avata solmuja joka kerta.

Se ääretön hien ja paskan haju, liikuntatunnin jälkeen pukuhuoneessa:urjo:

Kun streamaa netistä jotain jenkkikanavaa niin kesken lähetyksen bufferoi aina, mutta mainokset pyörii sulavasti.

Se kun on pelannut ihan paskasti, vaikka jossain futispelissä, mitä iskä on ollu kattomassa ja sit kun tulee kotiin niin se sanoo että: "Ei mitään, hyvin meni". Hyväähän se tarkoittaa, mutta...:curs: stna

Sukkien kastuminen on hermoja raastavaa. Hiki on luonnollinen kostutuskeino, mutta jos lattialla on jotain sinne kuulumatonta nestettä ja se osuu sukkaani, ärryn suuresti. Lisäksi: jos kivi on kengässä, se on vasta vähän ärsyttävää. Mutta joskus kivi tai muu pieni asia onkin sukan eikä kengän sisällä! Saakeli!

yhdellä Litulla on kyllä monenlaista harmia kaikenlaisista asioista. se on musta vähän ärsyttävää kun sen elämää raskautetaan paljolla kaikenlaisella harmillisella.

Se ÄRSYTTÄÄ prkl ettei Tartu Mikkiin-ohjelmassa ole mainoskatkoja että voisi katsoa kaikkien esiintyjen nimet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom