Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Onko se edes mahdollista omistaa (eidigitaalista) kelloa jossa on sekuntiviisari mutta joka ei tikitä.

Äippä oli moisen herätyskellon ostanut, tuskin maksoi pariakymppiä enempää. Minua myöskin ärsyttää kellon tikitys yli kaiken. Aiemmin, kun asuin vielä kotona otin joka yö seinäkelloni pois seinältä ja tungin vaatekaappiin :D nykyään ainoa kello on alakerrassa, josta tikitys ei onneksi makuuhuoneeseen asti kantaudu. Kyläpaikassa tämä ongelma on aiheuttanut paljon harmia, onneksi on korvatulpat...

Minua ärsyttäviä asioita toisissa ihmisissä: rään ryystäminen, hampaitten narskuttelu esim. karkkia syödessä, juomapullosta imeminen (voi luoja sitä ääntä, työkaveri tekee sitä lähes koko ajan), purkan syöminen suu auki, puhuminen suu täynnä ruokaa, äänekäs kuseminen pönttöön, autolla ajaminen minun edessäni täsmälleen säädetyllä nopeudella tai sen alle.

Jep, noistakin voisi olla vain välittämättä, mutta joka kerta vain ärsyttää yhtä paljon...

Enempiä ei nyt äkkiseltään tule mieleen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on sanoinkuvaamattoman ärsyttävää, kun otat ruisleivänpalan (semmosen missä on kaksi puolta esim. Vaasan ruispalat), sitten yrität erottaa ne kaksi puoliskoa ja toinen puolisko hajoaa, jonka jälkeen käteen jää sitten yksi ehjä puolisko ja sitten sellainen epämääräinen murukasa! :itku:

Jumalauta!

Se on sanoinkuvaamattoman ärsyttävää, kun otat ruisleivänpalan (semmosen missä on kaksi puolta esim. Vaasan ruispalat), sitten yrität erottaa ne kaksi puoliskoa ja toinen puolisko hajoaa, jonka jälkeen käteen jää sitten yksi ehjä puolisko ja sitten sellainen epämääräinen murukasa! :itku:

Jumalauta!

Täysin sama juttu! :curs:

Mua ärsyttää varsinkin väsyneenä kaikenlaisten tavaroiden putoilu lattialle. Se on niin ärsyttävää, kun yrittää rentoutua ja vahingossa heilauttaa työpöytää niin kokoajan joku pikkutavara putoaa lattialle, eikä voi antaa sen jäädä sinne, koska on niin neuroottinen.

Joku istu salilla laitteessa ja puhu puhelimeen!! Siis ei jumalauta! Minusta sali on sellainen paikka, missä puhelimen voi jättää pukukoppiin jollei ole ihan pakko töiden tai jonkun muun TÄRKEÄN asian takia pitää mukana. Mutta kyseinen henkilö jauhoi paskaa suoraan sanoen. Heilutteli jalkoja siinä ties kuinka kauan.:curs:

Minulle henkilökohtaisesti treeni on se aika, jolloin ei tarvitse miettiä mitään muuta ja mieli rauhoittuu siinä samalla. :)

Sitten eilen joku oli kussut saunaan! Oikein kypsää toimintaa, jatkakaa ihmeessä...:david:

Jumalauta!

Samaan asiaan liittyen ketuttaa suunnattomasti, kun muut perheenjäsenet ottavat niistä leivistä AINA ne parhaat kansipalat ja itse saa syödä niitä hiton paksuja pohjapaloja! :curs:

Samaan asiaan liittyen ketuttaa suunnattomasti, kun muut perheenjäsenet ottavat niistä leivistä AINA ne parhaat kansipalat ja itse saa syödä niitä hiton paksuja pohjapaloja! :curs:
Siis ne kansipalathan on ihan surkeita :D Pohjapalat on tarkotettu syötäväks

Murrat niiltä sormet tosta hyvästä, hyvin esim varastamiseen verrannollinen rikos.

jos sulla on ollu latauksessa joku helvetin iso tiedosto niin tottakai se windows kaatuu aina kun siitä latauksesta on joku 100kt jäljellä.

Just kun oot saamassa maailman parhaimman näköiseltä naiselta niin huomaat että kaverisi on lainannut kaikki kondoomit ja lähimpään kauppaan on 50kilometriä

Jos lintu paskoo päähän niin se kyllä syö miestä ihan urakalla...

On sanoinkuvaamaton tunne huomata helvetin jyrkässä alamäessä rullaluistimilla että siellä alhaalla on joku mummo lauma juttelemassa tai sitten joku on hiekoittanut tien siitä kohdin.

Kukapa ei olisi kaupassa joutunut matelemaan kärryjen kanssa kun edessä kävelee 97 vuotias mummo joka ei edes osta mitään vaan katselee ja valittelee kaupan tuotteiden hintoja!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!

lista on loputon

Argh, työkaveri tekee tuota päivittäin. Ei mitään rajaa siinä kuinka paljon puuroa on suussa, mokellus jatkuu kunnes meinaa tukehtua. Ja kun suu on tyhjä, vetää henkeä ja haukkaa lisää ennen kuin jatkaa lausettaan.

Tuosta tuliki mielee...Eli ylipäätänsä safkan "maiskuttelu" kuuluu etova ääni ja ei todellakaa kiinnosta katella sitä safkaa siel toisen suus...menee omat ruokahalut melkee...:wall: :urjo:

Bussissa se, kun pitää painaa sitä nappulaa heti bussin sulkiessa ovia edellisellä pysäkillä. Kuski avaa ovet uudestaan ja aikaa kuluu. Uusi yritys, ja JÄLLEEN sitä vitun nappulaa painetaan ennen kuin ovet ovat edes kiinni ja bussi liikkeellä.

Vituttaa niin suunnattomasti tuo!!

Se kun ajattelee viettävänsä mukavan illan jonkun tv-sarjan tai leffan parissa jota ihmiset ovat kehuneet ihan helvetisti, ja sitten paljastuu että se onkin ihan hirveää kuraa.

Aikaisemmin: Lost. Tänään: Jericho.

Edit: Nyt helpotti. Rooma auttaa aina.

En muista, olenko maininnut tätä, mutta jos sisätiloissa kastuu sukat, alkaa tosissaan pänniä. En tiedä miksi, samaa efektiä ei ole esim. jos sukat kastuu kengissä.

niin tai jos se bussin nappi ei toimi ja bussi ajaa sen takia pysäkin ohi:D

Mulle kävi just noin. Ei se niin muuten haittaisi, mutta minulla oli kepit koska polvi paketissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom