Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Sukkien kastuminen on hermoja raastavaa. Hiki on luonnollinen kostutuskeino, mutta jos lattialla on jotain sinne kuulumatonta nestettä ja se osuu sukkaani, ärryn suuresti.!
Vihdoinkin sielunveli! Eikun sisko taitaa olla, mutta kuitenkin.... Luulin jo olevani yksin tämän raivon aiheuttajan kanssa:D .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis voi luoja kun joku on kotona istahtanut vesssanpöntölle paskalle juuri ennen kuin mun pitäis käydä ja se rengas on ihan vitun limanen ja hikinen ja LÄMMIN hyi saatana!!!!! En ikinä tuu päästään ketään omassa kämpässäni (sitten joskus )pöntölle istuun vaikka rukoilis ja paskantais housuun.

Siis voi luoja kun joku on kotona istahtanut vesssanpöntölle paskalle juuri ennen kuin mun pitäis käydä ja se rengas on ihan vitun limanen ja hikinen ja LÄMMIN hyi saatana!!!!! En ikinä tuu päästään ketään omassa kämpässäni (sitten joskus )pöntölle istuun vaikka rukoilis ja paskantais housuun.

Näppärä ni niksi on laittaa rikkinäiset sukkahousut jalkaan ja paskoa niiden läpi.

Sehän on tosi jees jos se on valmiiksi lämmitetty... :eek:

Jos muistini ei petä niin kirjassa Elimäen tarkoitus on määritelty tälle oikein nimikin. Tämä tunne on nimeltään haaga.

Pistäppä siivut vessapaperia kummallekkin reunalle :thumbs: Siihen on mukava istahtaa

Pistäppä siivut vessapaperia kummallekkin reunalle :thumbs: Siihen on mukava istahtaa

Ei jumalauta. Kyllähän sitä nyt jokaisen perse hikoo. Se on ihan samassa kunnossa sen jälkeen kun ite on käyny siinä vääntämässä. Joten miksi ei vois vaan istua? Kumminkin toi takarööreni piilotetaan toiminnon jälkeen taas housuihin eikä asiaa tartte enään sittemmin miettiä.

Kusella käynti duunissa. Ei nyt muuten, mutta vessassa on aina käsienpyyhintäpaperi loppu ja se kuumailmapuhallin saa olla täydellä teholla vartin verta et käsillä uskaltaisi esim. A4 saasteeseen koskea.

Kusella käynti muualla kun kotona tai duunissa. Nää aasialaiset on niin saakutin outoa sakkia ton alapään osalta, et ne tunkee sen katkarapunsa sinne privaattipisoaariposliinijumalattaren kurkkuun, mut kuitenki ne on niin saatanan notkeita että mun katkarapua ne pääsee tuijottamaan lähietäisyydeltä. Aluks tolle jakso nauraa, mut hiljalleen alkanu vituttamaan juurikin suhteettomasti.

Jos joku saatana on oven takana tai lähellä kun oot vessas P A S K A L LA JUMALAUTA!!!!!!! :curs: :curs: :curs: :curs:
Tää ei kyl ollu mikään ihan pien vituttava aihe vaan sellanen joka pistää sellasen adrenaliini piikin varsinkii jos takana on vaan pari vuotta nuorempi tyttö joka on luokkakaverin pikkusiskon kaveri ja totee että toiselle kuiskuttaen että hais paska :curs: Vitun yllätys että PASKA HAISEE?? Pakko todeta kaverillekki siitä saatana!!! Se tuli remputtaa ovee nii huusin notta "VITTU!!" lähti aika vikkelään viereiseen huoneeseen.
Siis yleensäkin vitun ärsyttävää kun joku oottaa sua vessan oven takaan kun haluat tehä tarpees rauhas. Yritäpä siinä sitten hillitä perseen iloisia tervehdyksiä ja paskan litinää ja lötinää pöntös. Molskis ja loiskis saatana!

"Ammatti"pyöräilijät homostelupöksyissään, jotka ajavat autotiellä sen sijaan että ajaisivat viereisellä pyörätiellä.
Keskustan ruuhkaisilla jalkakäytävillä tämän vielä ymmärrän, mutta miksi espoon täysin tyhjiä pyöräteitä ei voi käyttää!

Jos on lähettänyt tekstarin ja vastausta saa odottaa tunti kausia... *argh* Pitäisi aina soittaa vaa... :)
Ärsyttää kyllä... Lähetin viestin kaverilleni toissapäivänä 20.04.2007 23:30 ja hän päätti viimein vastata TÄNÄÄN (22.04.2007 kahdeksan maissa)

Ja viesti alkoi vielä näin
"Ai sä oot lähettäny viestin! En oo huomannu ollenkaan, sori."
Joo kiitti vaan, paskat mulle tartte selitellä:jahas:

Murentaja sanoi:
Haha:D Tuo oli jotenkin hauska, vaikka asiaa minunkin mielestäni...:rolleyes:

Herääminen väärällä jalalla.

Miten tämä käytännössä tapahtuu, kun esimerkiksi itselläni on sänky seinän vieressä, että sieltä on vähän vaikeaa nousta eri jaloilla. :rolleyes:

p.s. Joo joo!!

Ärsyttää kyllä... Lähetin viestin kaverilleni toissapäivänä 20.04.2007 23:30 ja hän päätti viimein vastata TÄNÄÄN (22.04.2007 kahdeksan maissa)

Ja viesti alkoi vielä näin
"Ai sä oot lähettäny viestin! En oo huomannu ollenkaan, sori."
Joo kiitti vaan, paskat mulle tartte selitellä:jahas:
Vielä ihQumpaa on se, jos ei vastaa ollenkaan. Löytyy nimittäin kaveripiiristä tällainenkin tapaus. Puheluihinkaan se ei yleensä vastaa, saatikka soita takas, Mr. Mysterious....no eipä ole sillekään sankarille ollut viime aikoina enää paljoa asiaa jostain syystä.:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom