Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ärsyttää kun ihmiset työpaikalla pistävät kahvin keittymään, mutta eivät sitten sen valmistuttua kaada sitä termoskannuun, vaan jättävät sen siihen levylle paahtumaan kitkeräksi paskaksi.

Vaikka olisi minkälaiset MoccaMasterit, niin kyllä se siinä levyllä menee huonoksi. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään ärsyttävät ihmiset, jotka varaavat lukusalissa töpseleiden vieressä olevat paikat, vaikka heillä ei ole tietokonetta mukana. En pyydä anteeksi romppiessani heidän ohitseen ja ylitseen laittamaan läppärin töpseliä seinään :jahas:

Ärsyttää hieman, ellei jopa pänni, se että joku on kähveltänyt (syönyt) työpaikan jääkaapissa olleen MINUN omistaman herkullisen mansikkarahkan. En lepää, ennen kuin tekijä tunnustaa...:evil:

Mikä ihme siinä on, että mukamas USA=Amerikka???

Mua korpee se ihan sikana! "amerikkalainen tutkimus kertoo..", "amerikkalainen urheilja kärähti...", "amerikkalaiset sitä ja VITTU tätä" :curs:

Amerikka siis käsittää mielestäni Pohjois- ja Etelä-Amerikan. Edellisessä toisena suurena valtiona Kanada ja jälkimmäisessä mm. Argentiina, Chile ja Brasilia.

Siis WTF !? Sanokaa nyt saatana suoraan, että USA tai Yhdysvallat, eikä Amerikka!

ttu, taas kiinnosta mikään...

EDIT: Puhutaanko esim. kiinalaisesta tutkimuksesta "aasialaisena tutkimuksena"? jne. Siis voi kekkonen NGV:tä lainatakseni ;)

Ihmiset jotka perustelee tekemisiään sanoilla "mä oon jostain lukenu". Esim äitini käyttää tätä lähes joka asiassa.

Ihmiset jotka perustelee tekemisiään sanoilla "mä oon jostain lukenu". Esim äitini käyttää tätä lähes joka asiassa.

Pitäisikö sanoa: "Tieteenkuvalehdessä 2/2001 s.34 Artikkelissa jossa kerrottiin ranskalaisista tryffelisioista luki: ..."

En mäkää muista mistä oon lukenu/kuullu mitäkin. Yleensä kuitenkin luettu > kuultu tieto.

Se syö miestä, kun linja-autossa ihmiset eivät voi mennä ajoissa siihen ovelle. Aina joku mummo lähtee kolmen kassin kanssa kävelemään sieltä linja-auton perältä kun se on jo pysähtynyt. Sitten kuski lyö ovet kiinni, ja mummo on vasta nostanut laukkunsa lattialta. Kuski kiihdyttää vauhtia, ja mummo huutaa että "ovi auki!":wall:

Pitäisikö sanoa: "Tieteenkuvalehdessä 2/2001 s.34 Artikkelissa jossa kerrottiin ranskalaisista tryffelisioista luki: ..."

En mäkää muista mistä oon lukenu/kuullu mitäkin. Yleensä kuitenkin luettu > kuultu tieto.

Mutta kaiken luetun pitäminen suoraan jumalan sanana on tyhmyyttä. En tietenkään vaadi lähdetietoja jokaisen lausutun väittämän yhteydessä, mutta jos kyseenalaistat toisen tekemistä niin älä vaan sano että "luin jostain että toi on ihan väärin". Koska se ei todellakaan auta ketään.

Vanhempani ovat unohtaneet syntymäpäiväni? :itku:

Mutta kaiken luetun pitäminen suoraan jumalan sanana on tyhmyyttä. En tietenkään vaadi lähdetietoja jokaisen lausutun väittämän yhteydessä, mutta jos kyseenalaistat toisen tekemistä niin älä vaan sano että "luin jostain että toi on ihan väärin". Koska se ei todellakaan auta ketään.

Ei sitä jumalan sanana pidetäkkään. Jos olen jostain asiasta varma, en ikinä sanoisi "luin/kuulin jostain".

Mun mielestä toi et ilmottaa tiedon olevan "jostain luettua" tarkottaa just sitä, että en oo ihan varma(=en oo ite kokeillu).

Toi kyseenalaistaminen onki sit toinen juttu. Jos joku tietää mitä se tekee ni ei siihen mennä sanomaan mitä on joskus luettu, mutta jos kumpikaan ei varmaksi tiiä, niin kyllä sit mennään sen mukaan mitä on luettu.

...ärsyttää niin paljon kun vetoketju ei rullaudu siististi vaan jää jumittamaan silleen vittumaisesti koska sinne on mennyt kangasta väliin. :curs:

Tällä viikolla tota on tapahtunut epätavallisen useasti.

Vanhempani ovat unohtaneet syntymäpäiväni? :itku:

Mun vanhemmat ei ole varmaan kymmeneen vuoteen muistanut. Eipä se haittaa :P

Mua häiritsee se, ettei yksikään virustorjuntaohjelma oikein toimi. Koko aika pitää laittaa uutta. Viimeksi kävin laitattamassa läppäriin uuden korjaamopalvelussa alle viikko sitten. No se toimi kokonaiset 2 päivää. Koko laite tyhjennettiin ja aloitettiin alusta, mutta silti. Nyt laitoin netistä äkkiä jonkun F-secure trialin joka vanhenee puolessa vuodessa... en usko että kestää sitäkään. Tämä on aika perseestä etenkin silloin kun aamulla pitää olla jokin työ valmiina ja kone sanoo itsensä irti. En mä tajua. Kai sitä pitää vaan jatkaa samaa linjaa kuin viimeiset pari vuotta - viedä paska korjattavaksi vähän väliä. Ei viitsi ostaa uutta ennenkun palkkaa tulee. Eikä tämä edes ole niin vanha.

Toinenkin asia koskee läppäriä. Joskus katsoin leffaa DVD:llä läppärillä, jossa eräässä kohtaa mies tökkää lapion multaan. Läppäri on siitä lähtien päästänyt itsestään sitä samaa ääntä kun joku tökkää lapion multaan. Koneen tyhjennyksistä huolimatta tuo multaantökkäysääni kuuluu aina vähän väliä. Kunnes poistan äänet.

Nämä nyt ei varmaan kauhean yleisiä juttuja ollut mihin voisi samaistua. Eikä ne nyt niin edes ärsytä. Senkun oon puheliaalla tuulella. Voisin jutella vaikka tuolille. Mutta pitää kai taas jatkaa töitä, siltä varalta että kohta pamahtaa joku virusvaroitus kun virustorjunta poistuu päältä samalla kun kuuntelen kuinka lapio iskeytyy multaan.

Naene, lataa netistä Avast! -virustorjuntaohjelma. Meillä ollut toisella koneella pari vuotta ja toisella vuoden, eikä ole ollut mitään ongelmia, toisin kuin esim. F-securen ja Nortonin kanssa...

...ärsyttää niin paljon kun vetoketju ei rullaudu siististi vaan jää jumittamaan silleen vittumaisesti koska sinne on mennyt kangasta väliin. :curs:

Tällä viikolla tota on tapahtunut epätavallisen useasti.

Tätä tapahtuu erityisesti silloin, kun puhelin soi juuri siinä taskussa. Tai sitten on kiire bussiin ja pitäisi ottaa rahaa taskusta, niin AAARGH!!! vetskari jumittaa :wall:

Kun laittaa geeliä hiuksiin, pesee hampaita, ajaa partaa (höylällä med mycket vaahto/geeli) ja puhelin soi. Jotenkin aina joku onnistuu soittamaan kun yritän "meikata" :curs: Eihän sillä väliä jos puhelu on joku aivan mitä sattuu eikä ole pakko vastata, mutta jos odottaakin sitä puhelua ja olisi vastattava... sama jos on juuri aloittanut esim. kusemaan, puhelin alkaa soimaan toisessa huoneessa ja siellä olisi esim. mahdollinen uusi työpaikka tai lottovoitto puhelimessa. Pinnistää ja pinnistää mutta käy niin kuin Kummelissa ja kusi ei vaan lopu. Ei lopu :curs:

Naene, lataa netistä Avast! -virustorjuntaohjelma. Meillä ollut toisella koneella pari vuotta ja toisella vuoden, eikä ole ollut mitään ongelmia, toisin kuin esim. F-securen ja Nortonin kanssa...

Kiitos, menee kokeiluun!

Se muuten on ärsyttävää jos vaikka juoksee henkihieverissä bussiin, tai on muuten mieletön kiire, ja kännykkä pirisee samalla kun soheltaa.

Kiitos, menee kokeiluun!

Se muuten on ärsyttävää jos vaikka juoksee henkihieverissä bussiin, tai on muuten mieletön kiire, ja kännykkä pirisee samalla kun soheltaa.

Naenelle vielä että kannattaa laittaa Macin hankinta mietintämyssyyn niin ei tartte noiden viruohjelmien kanssa puljata ja toimintavarmuus on taattu.
Mulla ei ole kone kaatunut tämän kahden vuoden yhteiselon aikana vielä kertakaan;)

Polkupyörän asettaminen telineeseen: polkupyörän etuosassa oleva rinkula, myös eturenkaaksi kutsuttu, asetetaan telineeseen, jossa yleensä on kaksi metallista taivutettua kaarta. Näin pyörä pysyy nätisti pystyssä, ja telineeseen mahtuu muitakin pyöriä.:thumbs:

Ei kuulosta kovin vaikealta, eihän? Mutta onpahan kuitenkin. Pyörää ei laiteta (yleensä aika täyteen) telineeseen oikein, vaan niiden kahden paikan _väliin_, pyörän omalla jalalla pystyyn. :curs: No eihän siihen kummallekaan puolelle enää mahdu. Ja meikäläisen pyörässähän ei tietenkään ole jalkaa, joten olisi aika måste saada se siihen telineeseen, kun ei oikein viitsisi jättää sitä sinne maahankaan lojumaan. Sitten siinä pitää alkaa rakentamaan ensin sitä toista pyörää paikalleen, ennen kuin saa oman pyörän tungettua telineeseen. :jahas:

Ärsyttää lähinnä oma itseni kun jaksan aamulla hiljaa itsekseni noitua kun on tullut alle 10cm lunta ja sitten on väärät kengät ja sukat kastuu (ehkä) kun töihin lähdössä. Juu, en ole ollut viime vuosina mikään talven rakastaja mutta nää aamut on joskus hiukan raskaita huonosti nukutun yön jälkeen. Koitan siinä vaan sitten piristyä, että onneks on näin komia ilma ja juu ja... ;)

Vittu että risoo ihmiset, jotka kävelee hitaasti ja rinnakkain jälkakäytävillä kun on kiire. Kuolema niille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom