Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähikaupasta ollut ylhäisten näkkileipä loppu jo pidempään, koulunäkki on ihan liian pehmeää mulle.

Osta poika näkkiä, ei tuu niin äkkiä. Sanoi kiskan täti jo aikanaan.
Mutta pitääkin tänään ostaa kaupasta pitkästä aikaa näggäriä!

Toissapäivänä vetäisin kuorimaveitsellä käden auki. Kokoajan jotain kirvelevää juttua haavassa ja haavakin aukeaa aina kun vähän kättä liikuttaa.

Toissapäivänä vetäisin kuorimaveitsellä käden auki. Kokoajan jotain kirvelevää juttua haavassa ja haavakin aukeaa aina kun vähän kättä liikuttaa.

Hullun vittumaisia tollaset :D Itse mietin noissa tilanteissa aina et miten jostain auto-onnettomuudesta tai muusta vakavasta ruhjoutumisesta voi *IKINÄ* toipua kun ittellä jonkun minimaalisen paperiviillon takia on kaikki normaali toiminta estynyt päiväkausiksi! :D

Ei nyt oikein onnistu lisäravinteiden hankkiminen. Tukkuun ei pääse kirjautumaan sisään ja salasanan palautus ei onnistu. Loin uuden tilin, mutta sekään ei toimi.

Tilasin sitten toisaalta, mutta paketti ilmaisesti meni sille kadonneiden lähetysten planeetalle.

Tuo iänikuinen harmituksen aihe: vaatteiden ostaminen.

Koska aurinko on saatana ja vihollinen niin ajattelin ostaa reilun kauluspaidan kun piti pihalle mennä patsastelemaan.

Kaupassa nätein vaalea ja eikun mallailemaan. Masu ei ongelmaa. Rinta ei ongelmaa. Kainalo oli vähän nafti, mutta eiköhän se siitä. Eikun himaan ja sovittamaan, käsivarsi ei mene hihasta läpi. Tietenkään kaupassa ei paitaa soviteta.

Hyttyläiset. Se halvatun ininä, ja myrkynlyppääminen ja kutina. Tänä kesänä haittaa on ollut vähemmän.
Paarmat ovat sopivasti korvanneet. On ne äänettömät mulkerot, jotka aina pääsevät imulle. Sitten on ne
himorunkkarit, jotka kuulee metrin päästä, eivätkä juurikaan pääse tositoimiin, mutta joiden "ohjeistaminen"
on raastavan haastavaa. Parina päivänä on saunan päälle ollut 50 kärpäsen tuhannen tulimmainen invaasio
silmiin, korviin, neniin ja muihin.

Valtaosa heistä nykyisellään asuttaa kalmistoja, joten aika tyhmältäkin tuntuu heidän tehtävänsä läheisyydessäni
noin ylipäätään. Näkisin, että kaikkien osapuolten efortti menee vähän harakoille.

Tuo iänikuinen harmituksen aihe: vaatteiden ostaminen.

Taas tämä. Alkoi tekemään mieli uutta bändipaitaa, mutta Tarotin paitoja ei näytä saavan mistään ja Kreatorin paidoissa ei ole aikuisten kokoja.

Se haavan kirvely on just mukavan tuntoista. Kunnon haavaan jotain alkoholia niin sen tuntee kun tekee hyvää.

Mutta viiltohaava jossain sormenpäässä tai kämmenessä kyllä ärsyttävä kun sotkee joka paikan. Aukeaa niin helposti.

Alkoi tietsikkatuoli olemaan niin etovan näköinen, että jotain piti tehdä.

Sain kuningasidean: autonpenkin irtopäällinen.

Sisäinen juutalainen sai ostamaan halvimman, joka on kuin sukkahousua. Kiertyy kropan mukana ikävästi.

Tymästä päästä kärsii kumpikin palli.

Alkoi tietsikkatuoli olemaan niin etovan näköinen, että jotain piti tehdä.

Sain kuningasidean: autonpenkin irtopäällinen.

Sisäinen juutalainen sai ostamaan halvimman, joka on kuin sukkahousua. Kiertyy kropan mukana ikävästi.

Tymästä päästä kärsii kumpikin palli.
Mun vammaseen selkään on tietyt autojen penkit tosi hyviä. Oon miettinyt että tekisin tietokonetuolin sellaisesta hyvästä autonpenkistä.

Koronaa varomattomien vakio perustelu sille, miksi on ok mennä tapahtumaan x, yökerhoon tai muuhun korkean tartuntariskin paikkaan. Siis tämä, että ”nokun näen töissä sata ihmistä päivässä, niin sieltä se tulee, jos on tullakseen”, josta sitten vedetään johtopäätös, että on ok lyödä homma läskiksi ja mennä pieneen tilaan heilumaan ihmisten rään ja hien roiskuessa.

Eli jos sairastut suurella todennäköisyydellä töissä, niin sitten kannattaa mennä vielä vapaa-ajallakin paikkaan, jossa saa oikein ekstramahdollisuuden levittää sitä tautia? Vai olisiko ihan kaikista rationaalisinta jättää ne työn ulkopuoliset sosiaaliset kontaktit minimiin, kun kerran pitää todennäköisenä sitä, että kyllä se töistä tarttuu?

Mua ei kiinnosta vähääkään kontrolloida kenenkään menemisiä ja tulemisia, mutta koittakaa nyt hyvänen aika edes oikeuttaa se perseily jollain muulla, kuin tuollaisella hataralla paskalla. Ihan vaikka toteamalla, että ”menen, koska haluan”, osoittaa kyllä välinpitämättömyyttä, mutta perusteluna tämä on jotenkin huomattavasti pitävämpi ja fiksumpi.

Ai saateri että on ärsyttänyt taas tyhmät ihmiset.
Mä en voi käsittää ihmisiä jotka ei edes yritä ja jos kysyt että oletko nyt ihan tosissaan niin sitten suuttuu.

Ai saateri että on ärsyttänyt taas tyhmät ihmiset.
Mä en voi käsittää ihmisiä jotka ei edes yritä ja jos kysyt että oletko nyt ihan tosissaan niin sitten suuttuu.
Tai sitten suuttuu sulle ja rupeaa tivaamaan miksi UPS ei ole sille soittanut toimituksesta. NO VITTU MUN FIRMA EI OLE valitettavasti UPS ENKÄ VOI TIETÄÄ!

Tilaat maanantaina huoltomiehen keskiviikoksi, vielä torstainakaan sitä ei näkynyt. Ja vittu kukaan ei edes ilmoita viivytyksestä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom