Siksi niiden lapionvarret onkin kettinkiä, ettei pystyis vaan nojailemaan niihin.Mä olen luullut sen menevän niin, että kaksi katsoo kun yksi ei tee mitään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siksi niiden lapionvarret onkin kettinkiä, ettei pystyis vaan nojailemaan niihin.Mä olen luullut sen menevän niin, että kaksi katsoo kun yksi ei tee mitään.
Mulla yleensä mahasta.Yläkropan vaatteiden osto. Aina kiristää jostakin.
Toissapäivänä vetäisin kuorimaveitsellä käden auki. Kokoajan jotain kirvelevää juttua haavassa ja haavakin aukeaa aina kun vähän kättä liikuttaa.
Tuo iänikuinen harmituksen aihe: vaatteiden ostaminen.
Toissapäivänä vetäisin kuorimaveitsellä käden auki. Kokoajan jotain kirvelevää juttua haavassa ja haavakin aukeaa aina kun vähän kättä liikuttaa.
Mun vammaseen selkään on tietyt autojen penkit tosi hyviä. Oon miettinyt että tekisin tietokonetuolin sellaisesta hyvästä autonpenkistä.Alkoi tietsikkatuoli olemaan niin etovan näköinen, että jotain piti tehdä.
Sain kuningasidean: autonpenkin irtopäällinen.
Sisäinen juutalainen sai ostamaan halvimman, joka on kuin sukkahousua. Kiertyy kropan mukana ikävästi.
Tymästä päästä kärsii kumpikin palli.
Mun vammaseen selkään on tietyt autojen penkit tosi hyviä. Oon miettinyt että tekisin tietokonetuolin sellaisesta hyvästä autonpenkistä.
Tai sitten suuttuu sulle ja rupeaa tivaamaan miksi UPS ei ole sille soittanut toimituksesta. NO VITTU MUN FIRMA EI OLE valitettavasti UPS ENKÄ VOI TIETÄÄ!Ai saateri että on ärsyttänyt taas tyhmät ihmiset.
Mä en voi käsittää ihmisiä jotka ei edes yritä ja jos kysyt että oletko nyt ihan tosissaan niin sitten suuttuu.