Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai sekin on sitä, että erillisuuni on hankittu siksi, että se ja erillinen keittotaso nyt vain on paremman näköiset kalusteisiin integroituna kuin kokonainen hella. Meillä se on näin ja nyt kun on keittiöremontti tulossa, niin se pysyykin niin. Se taas johtuu siitä, että olisin halunnut sen ylemmäs, mutta se olis väistämättä tarkoittanut meidän keittiössä liian suurta kompromissia järkevän säilytystilan ja laskutason pinta-alan suhteen.Ehkä hulluinta tässä hullussa maailmassa on kyllä se, että nuita erillisuuneja näkee mahottoman paljo asennettuna sen tasoon upotetun hellan alle.
Tarkoitin sitä, että tuossa ei ole kerrassaan mitään ihmeellistä, koska se on lähes kaikissa nykyuuneissa noin.
Mainitsin samassa virkkeessä sen, että erillisuunin saa asennettua korkeammalle kuin lattiatasoon ja niin se monesti nykyään onkin. Silloin nupit on huomattavan korkealla.
Osta sitten tuollainen vanhanaikainen, niin tilanne on sillä ratkennut.
Voimapöksyllä oli kyllä ihan validi pointti kun näitä helloja on nykyään tyyliin lantiosta naaman korkeuteen jolloin asteikko rungossa on ihan toimiva ratkaisu, tuollaisissa lattiahelloissa ei.
Tai liikuntarajoitteisen. Ei varmaan olekaan jos pääsevät itse keittiönsä suunnittelemaan, mutta ei elämä sillä lailla mene, höpsö.Meinaat, että lyhytkasvuisen uuni olisi siellä ylhäällä, että näkee kumartumatta lukea asteet, vaikkei yllä säätökiekkoon. On kyllä nerokkaasti suunniteltu.
Kyllä siellä tosiaan on porukkaa tunkkaamassa näitä systeemejä ja ne on varmaan ajatelleet, ettei kukaan enää käytä avainlukulistoja. Ota hyvä ihminen tunnuslukusovellus käyttöön, niin elämän luulisi helpottuvan huomattavasti.Toinen mikä on alkanut rassaaamaan, on OP:n avainlukulistan tekstiviestivahvistukset laskuja maksaessa. Tietoturvan näkökulmasta sen ymmärtää, mutta ihanko oikeasti on pakko niin usein vahvistuttaa, että 6 perättäistä laskua pitää onkia avainlukulistaa vastaava numero tekstiviestistä? C'moon, siellä on tuhatpäin jengiä tunkkaamassa näitä systeemejä.
Kyllä siellä tosiaan on porukkaa tunkkaamassa näitä systeemejä ja ne on varmaan ajatelleet, ettei kukaan enää käytä avainlukulistoja. Ota hyvä ihminen tunnuslukusovellus käyttöön, niin elämän luulisi helpottuvan huomattavasti.
Ei sun tarvitse mobiilia käyttää. Ainoastaan tunnistautuminen tapahtuu mobiilissa ja itse verkkopankkia voit käyttää tietokoneella.Ihan totta, mutta kaikkea ei aina haluaisi mobiilissa tehdä. Erityisesti, kun mobiilissa sovelluksensa ei kaikkia toiminnallisuuksiaan sisällään pidä.
Oli nimi sitten mikä hyvänsä, niin samalla tavalla se toimii kuin muutkin. Äiteelle sellaisen taannoin asensin. Itselläni ei ole OP:ta, mutta sama periaate siinä äkkiseltään näytti olevan.Itse ja asiassa OP:lla ei ole mitään tunnuslukusovellusta. Avainlukulistalla mennään.
Mobiiliin on sitten mobiiliavain erikseen.
Oli nimi sitten mikä hyvänsä, niin samalla tavalla se toimii kuin muutkin. Äiteelle sellaisen taannoin asensin. Itselläni ei ole OP:ta, mutta sama periaate siinä äkkiseltään näytti olevan.
Ok, sit mä muistan väärin. Ihmetyttää kyllä miten myöhässä ne on tämän asian kanssa OP:lla. No, parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan.Selaimella kun maksaa, niin aina joutuu pakotetusti avainalukulistaa ja tekstiviestin vastinpariaan käyttämään. Näin ne aspassa kertoi. Ilmeisesti tuo on kuitenkin muuttumassa, mutta näin ainakin tällä hetkellä.
Mä olen nimenomaan aina pitänut verokortissa sitä vuosittaista könttäsummaa kun tulot kuukausitasolla vaihtelee paljon? Mutta mikä nyt kenellekin.
Jos nyt suunnilleen osaa arvioida vuoden tulot niin eihän sillä ole väliä miten ne heittelee?
Sitten jos loppuvuodesta näyttää että menee pahasti ali tai yli niin uusi verokortti loppuvuodeksi uusilla summilla.
Arvioi tulot sinne yläpäähän. Jos ny sitte sattuuki jäämään köyhäksi, niin eihän ne minnekään sulanu, vaan tuli kivasti tilille korkoineen just sopivasti joulun alla.Jos tulot vaihtelee esim. välillä 70-200k€, tällöin skaalan yläpäässä veroprosentti alkaa olemaan 40+, mutta skaalan alapäässä alle 30. Jos siis arvioi verokortin tulot vaikka tuonne skaalan yläpäähän, eikä korttiin lasketut tulot palkkanauhalle realisoidukaan, niin siitä perusliksasta sitten sulaakin se 50% veroihin. Aikaisemmin laskit verokortin vuoden alussa pohjaliksan mukaan, maksoit sen normikansalaisen normipalkan veroprosentin joka kk, eikä kassavirta ei ottanut kk-tasolla koskaan suhteetonta hittiä. Jos sitten sieltä tulikin ylimääräisiä eriä, niin niistä sitten automaattisesti meni se 50% veroja. OIi helppoa, nyt työläämpää.
Arvioi tulot sinne yläpäähän. Jos ny sitte sattuuki jäämään köyhäksi, niin eihän ne minnekään sulanu, vaan tuli kivasti tilille korkoineen just sopivasti joulun alla.
Aivan oikein, valtiolla paljon parempi tuotto tarjolla kuin siellä pankkitilillä, jonne se palkka tuli.Ottaisitko sille mieluummin 2,5% vai 7% tuoton? Ensimmäinen on tarjolla valtiolla ja jälkimmäinen pörssissä. Itse arvostan mulle kuuluvien varojen saamista itselleni mahdollisimman reaaliaikaisesti.