:wall: lisää vitutuksen aiheita: Ottaa päähän ku joskus jotain yrittää oikeasti saavuttaa , ja saada, niin aina tulee joku "viisaampi" neuvomaan , miten se ei ainakaan tuu onnistumaan!(eli mun tyylillä..):wall: Ja sen sijaan että neuvoisivat sitten paremman keinon, tuleekin puhe siitä miksi mun tapani on huono:curs: En kyllä väitä, että olisin muutenkaan hyvä ottaan kritiikkiä vastaan(not!!!), mutta rajansa kaikella! -EN kysyny sun mielipidettä, joten täten en halua sitä!!!!!:wall: :wall: :wall: Palaa pää töissäkin kun yrittää ilmaista pomolle että töitä on tarpeeksi, ellei liikaakin, niin vastaus on luokkaa: Joo mutta naapuritalon likoilla on 5 kertainen määrä suhun verrattuna...VITTUAKO VÄLIÄ!!! Ne ehkä selviää siitä ku ovat olleet talossa kauemmin mut mä en! Sama ku yrittää jotain näiltä likoilta kysyä niin vastaus alkaa aina: No etkö sä muista? Kyl mä tän sulle kerroin sun ekana työpäivänä...JOO VARMASTI! ei ollutkaan kuin miljoona asiaa opeteltavana ekana päivänä ja niistä tärkein oli reitti ulos ja tupakkapaikalle:lol2:
Kotona palaa pää ku mies on päättäny et eteinen jatkuu kynnyksen jälkeen n. 5 metriä pidemmälle. Aina se astelee sinne ennen kuin riisuu kengät , ja arvatkaa kuka kompuroi niihin joka päivä!:whip:
Toinen kotona pään palon aiheuttava juttu on ku oon pyykänny ja lajitellu pyykin jokaisen perheen jäsenen omaksi pinoksi, niin aina siihen jää se yksi ainoa pino laittamatta kaappiin ..eli miehen ! Mulla ku on vain yks sääntö pyykin laitossa: kaiken muun voin tehä mut kaappiin jokainen laittaa omansa!
Liian vaikeeta??:wall: no joo jatkan murjottamista töissä, jatkuu päivä vielä 2,5 tuntia ja aamulla on puol kuudelta herätys...:itku: