Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mua taas vituttaa asiakkaat, jotka naama norsun vituilla tulee vinkumaan ja vänkyttää jos pienikin moka sattuu siis ja ihan vaikka miten pahoittelee tilanetta ja selvittää tekemää virhettään ei sssaaatna silti joku tattipää melkeen haukkuu lyttyyn, sit vingutaan että fucking asiakaspalvelijat ku neki mokaa, ei sais.

Sun kioskille tulen asiakkaaksi oikein mielelläni, sen verran löytyy rehtiä asikaspalvleubotnea! ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Netti toimii paskasti junassa hyvä kuunella youtubesta musiikkia, ku toimii aina ku pysähtyy tai jos toimii nii sit pätkii ja lataa kokoaja. Pienet ovat myös murheet.

Ajeli kyllä ainakin tossa Bemarilla... ja pyörittää jutun mukaan (jonka varmaan luit ennen avautumista?) kahta firmaa että eiköhän siinä ole eläkeläiselle sopivasti harrastustoimintaa. Vai onko heti pakko muuttaa thaimaahan kiviä neppailemaan jos voittaa lotossa? :D

Minkä takia edes lottoaa ja kuluttaa siihen rahaa jos voiton jälkeen niitä rahoja ei käytetä mihinkään vaan painetaan hommia "kaksin verroin".

Minkä takia edes lottoaa ja kuluttaa siihen rahaa jos voiton jälkeen niitä rahoja ei käytetä mihinkään vaan painetaan hommia "kaksin verroin".

Kuten ukko sanoi, perhe on "koulutettu". Poika ajaa iskän renkinä maailman tappiin asti. Ei tarvi rahaa kun on jo isäntä!

Painat niskalimasssa jotain projektia, mutta maaliviivoilla homma kariutuu kun olet pistänyt kriittisen työkalun jonnekkin jemmaan eli hukkaan.

Tällä kertaa nitoja.

Selailin aikani kuluksi kilpailijat ja bodyjuorut osiota, joka toisessa langassa sama saatanan vääntö menossa. Vittu mitä paskaa, oikeesti.

Keksin vihdoin hyvän käyttökohteen yli puoli vuotta sitten saadulle kultasepänliikkeen lahjakortille: itselleni uuden rannekellon (en juuri käytä koruja). Selasin ko. liikkeen vaihtoehtoja netistä ja painelin liikkeeseen. ...vain todetakseni, että mun ranteet on ihan vitun ohuet. Ei löytyny sopivaa. Seuraavaks lähdin etsimään uusia hanskoja, kun edellisestä hyvästä parista toinen ensin repesi rikki ja sitten putos jonnekin. Lopputulos: ei vaan löydy. Koko 7 oli pienin, mitä löytyi, ja sekin liian iso. Pitäis vissiin mennä vaan suosiolla ostamaan jotku pinkit kurahanskat lastenvaateliikkeestä ja mikkihiirikello näyttämään oikean ajan.

Sokea piste suoraan edessäsi. Puuhailet jotakin ja lasket jonkin pienen esineen tyhjälle pöydälle suoraan eteesi. Hetken päästä rupeat etsimään hullun lailla missä ihmeessä se nyt on etkä näe sitä, vaikka esine on ihan nokan alla. Tänään oli hukassa mun ainoa sopivan pieni kuusiokoloavain jonka laskin hetkeksi käsistäni keittiön pöydälle. Meinasin jo lähteä rautakaupoille, kunnes lähtiessäni avain nökötti kiltisti siinä mihin sen olin jättänytkin.

Se, kun ottaa kukkurallisen mitan jauhoja kerralla ja kaikki menee hyvin kunnes alkaa kaatamaan jauhoja purkkiin ja puolet lentää pöydälle ja sitä vitun jauhoa on taas joka vitun välissä.

Jotenkin minua vaan talvella ärsyttää/kuvottaa, kun todella näkee sen kaiken mitä koira lenkillä haistelee siellä ojissa ja pientareilla. Hyi!

Keväällä -tuttaa katsella koirien kiinteitä jätöksiä, joita paljastuu lumen sulaessa. Ja siis hyödyllistä tällainen katselu, jottei tule astuttua niiden päälle. Joskus mennyt virastoon tai kapakkaan ja ihmetellyt, mikä -ttu täällä löyhkää.

Sokea piste suoraan edessäsi. Puuhailet jotakin ja lasket jonkin pienen esineen tyhjälle pöydälle suoraan eteesi. Hetken päästä rupeat etsimään hullun lailla missä ihmeessä se nyt on etkä näe sitä, vaikka esine on ihan nokan alla. Tänään oli hukassa mun ainoa sopivan pieni kuusiokoloavain jonka laskin hetkeksi käsistäni keittiön pöydälle. Meinasin jo lähteä rautakaupoille, kunnes lähtiessäni avain nökötti kiltisti siinä mihin sen olin jättänytkin.

Aah, tiedän tunteen.. Nimimerkillä lapsille ja vaimolle joskus kilahtanut kun perkele pitää viedä esim: kaukosäädin, 10min itkuraivarin kourissa, puolet olohuoneesta myllättynä tulee hyvä fiilis kun muksut tai muija tulee vilkaseen ja sanoo että tossahan se on tv vieressä :)

Se ärsyttää niin helvetisti kun ajat autoa ja kun tunget koko helvetin suklaapatukan/proteiinipatukan/leivänpalan suuhun (oikein änget sen sinne) ja HETI vieressä olevan henkilön pitää avata suunsa 10min hiljaisuuden jälkeen ja alkaa kysymään jotain minkä pitäisi olla itsestään selvyys. Ja jos tuuri käy niin juuri samaan aikaan soi kännykkä vielä, vaikka kukaan ei kaipaa koskaan muuten.

Keksin vihdoin hyvän käyttökohteen yli puoli vuotta sitten saadulle kultasepänliikkeen lahjakortille: itselleni uuden rannekellon (en juuri käytä koruja). Selasin ko. liikkeen vaihtoehtoja netistä ja painelin liikkeeseen. ...vain todetakseni, että mun ranteet on ihan vitun ohuet. Ei löytyny sopivaa. Seuraavaks lähdin etsimään uusia hanskoja, kun edellisestä hyvästä parista toinen ensin repesi rikki ja sitten putos jonnekin. Lopputulos: ei vaan löydy. Koko 7 oli pienin, mitä löytyi, ja sekin liian iso. Pitäis vissiin mennä vaan suosiolla ostamaan jotku pinkit kurahanskat lastenvaateliikkeestä ja mikkihiirikello näyttämään oikean ajan.
Ostat haluamasi kellon ja viet rannekkeen lyhennettäväksi/vaihdettavaksi kultasepänliikkeeseen. Ihme jos eivät tarjonneet vaihtoehtoa jo liikkeessä, mulla ovat ainakin lyhentäneet sen saman tien ilmaiseksi.

Ostat haluamasi kellon ja viet rannekkeen lyhennettäväksi/vaihdettavaksi kultasepänliikkeeseen. Ihme jos eivät tarjonneet vaihtoehtoa jo liikkeessä, mulla ovat ainakin lyhentäneet sen saman tien ilmaiseksi.

Tiedän kyllä, että rannekkeen saa pienennettyä. Mut jos se kellotaulu itsessään on liian massiivinen mun ranteeseen, niin sitä ei paljoa pienennetä, eikä muut mallit miellyttäneet silmää.

Ei riitä, että on aikanaan typerehtinyt, ja ostanut Moran kairan, sitten vielä jäälle kun ekan kerran tänä talvena pääsee, niin eikö niistä ")(/"#%!:n irtoteristä yks pultti katkee ja kaira alkaa painaa piruettia soikeassa avannossa :face:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom