Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli mieleen kun tätä ketjua lueskelin ajankuluksi, sattui about kuukausi sitten. Kaverin kanssa sovittiin että käydään kahvilla. Ajoin 15km kahville, kaveri pääsi silloin töistä ja tuli siitä suoraan kahville huoltsikalle. (mulla oli silloin vapaapäivä) Noh, päästään kaverin kanssa istumaan pöytään, sanon 2 sanaa ja tämän kyseisen kaverin (kenen kanssa kahville menin) kaveri tulee yhtäkkiä istumaan pöytään. Noh, nämä 2 puhuvat hyvin innokkaasti 20min kaikesta paskasta mistä en tiedä yhtään mitään, sanon tähän väliin ehkä max. 10 sanaa tämän 20 minuutin aikana. Sitten tämä tyyppi ketä en tunne sanoo kaverille "läheks tupakalle", noh ne menee tupakalle (minä perässä pihalle), siinä ne juttelevat 5min, polttavat tupakat, tämä toinen tyyppi lähtee autoonsa ja kotiin, kaveri sanoo "joo kai mäkin tästä lähen kotiin, moro!" ja lähtee kans autolleen käveleen. Ei jumalauta että osaa vituttaa vieläkin tämä kyseinen tapahtuma.

En silti ajanut tuota 15km pelkästään kahville, kävin kaupassa siinä samalla. Mutta jumalauta.

Eletään 2010-lukua mutta valio ei oo vieläkään vaivautunu tekemään jogurtti- ym purkkeihinsa sellaisia metallikansia jotka ei repeä. Aivan saa-ta-nan ärsyttävää ja täysin käsittämätöntä koska millään muulla merkillä ei ole vastaavia paskakansia, ne on joko vahvempaa metallia, muovitettu tai kokonaan muovia, eikä ne repeile samalla lailla.

Bussi on melkein viisi minuuttia liian aikaisin pysäkillä vaikka aikasempi pysäkki on sellanen missä kuskin pitäisi odottaa että aikataulu pysyy. Noh, pikaspurtti pysäkille, se ilon hetki kun huomaat että oho, se jopa odottaa mua ja kahta muuta juoksijaa. Parisen metriä ennen ovea kuski painaa kaasun pohjaan ja jatkaa matkaansa. Ärsytyksen tuplasi se, että näin kuinka bussi jäi pariksi minuutiksi odottamaan seuraavalla pysäkillä. :D

Bussi on melkein viisi minuuttia liian aikaisin pysäkillä vaikka aikasempi pysäkki on sellanen missä kuskin pitäisi odottaa että aikataulu pysyy. Noh, pikaspurtti pysäkille, se ilon hetki kun huomaat että oho, se jopa odottaa mua ja kahta muuta juoksijaa. Parisen metriä ennen ovea kuski painaa kaasun pohjaan ja jatkaa matkaansa. Ärsytyksen tuplasi se, että näin kuinka bussi jäi pariksi minuutiksi odottamaan seuraavalla pysäkillä. :D

Jos bussi lähtee pysäkiltä liian aikaisin niin ei muuta kun taksi alle ja taksikuitti sitten kyseiseen bussifirmaan. Näin se toimii..ainakin pitäisi toimia. :)

Hemmetin hurrit kun ne ei osaa mitään. Ravintin sinappituubia ja sehän räjähti väärästä päästä, sitten sinappia oli lattiasta kattoon. Lisäksi tuo Johnny´s sinappi on pahaakin.

Se ku miehet istuu ku naiset, polvi toisen päällä jalat ristissä.. siihe päälle ku ne tumput viel lyö sillai sievästi ristii nii kaikki uskottavuus katoo heti ja kyllä taas allekirjottanutta vituttaa

Periaatteessa olisin voinut heittää tämän vitutusketjuunkin, mutta menkööt tänne. Hiihtäjät ottaa pannuun tai oikeastaan hiihtäjille ladutetun pinta-alan määrä. Helsingissä _kaikki_ keskuspuiston maisemallisesti kauniit reitit ovat ladutettu. Muilla ulkoilijoilla ei ole niin väliä, nehän voivat kävellä, juosta ja pyoräillä esimerkiksi asutuskeskusten auratuilla kaduilla, mutta hiihtäjille pitää olla maisemat kondiksessa. Helsinki omistaa tuhansia hehtaareja peltoja, joten miksei niitä laduteta? Kummallista hiihtäjien paapomista.

https://www.youtube.com/watch?v=mj_igZsVxNQ

Tajusin, että olen sitonut n. 30 vuotta kengännauhat aina väärin :face:. Jos rusetin tekee solmimalla kaksi lenkkiä alkusolmuun pelkkien nauhojen alkusolmun päälle, lenkit pitää laittaa eri päin kuin alkusolmu on. Eli jos alkusolmussa oikea puoli menee vasemman päältä, lenkkejä sitoessa oikean puolen pitää mennä vasemman puolen alta.

Tajusin, että olen sitonut n. 30 vuotta kengännauhat aina väärin :face:. Jos rusetin tekee solmimalla kaksi lenkkiä alkusolmuun pelkkien nauhojen alkusolmun päälle, lenkit pitää laittaa eri päin kuin alkusolmu on. Eli jos alkusolmussa oikea puoli menee vasemman päältä, lenkkejä sitoessa oikean puolen pitää mennä vasemman puolen alta.

Voiks ne väärin sitoa? :D Mä en oo ees koskaan jaksanu nähdä vaivaa solminu vaan jonkinlaiset rusetit ja sit umpisolmu jotenkin jännästi ei aukee nauhat :D

Tuli mieleen kun tätä ketjua lueskelin ajankuluksi, sattui about kuukausi sitten. Kaverin kanssa sovittiin että käydään kahvilla. Ajoin 15km kahville, kaveri pääsi silloin töistä ja tuli siitä suoraan kahville huoltsikalle. (mulla oli silloin vapaapäivä) Noh, päästään kaverin kanssa istumaan pöytään, sanon 2 sanaa ja tämän kyseisen kaverin (kenen kanssa kahville menin) kaveri tulee yhtäkkiä istumaan pöytään. Noh, nämä 2 puhuvat hyvin innokkaasti 20min kaikesta paskasta mistä en tiedä yhtään mitään, sanon tähän väliin ehkä max. 10 sanaa tämän 20 minuutin aikana. Sitten tämä tyyppi ketä en tunne sanoo kaverille "läheks tupakalle", noh ne menee tupakalle (minä perässä pihalle), siinä ne juttelevat 5min, polttavat tupakat, tämä toinen tyyppi lähtee autoonsa ja kotiin, kaveri sanoo "joo kai mäkin tästä lähen kotiin, moro!" ja lähtee kans autolleen käveleen. Ei jumalauta että osaa vituttaa vieläkin tämä kyseinen tapahtuma.

En silti ajanut tuota 15km pelkästään kahville, kävin kaupassa siinä samalla. Mutta jumalauta.

On toi aika vittumaista, se on muutenki outoo olla porukassa jossa on esim. 1 jonka tunnet ja sitte joku kaverin hyvä kaveri jota et ees tunne siinä sit istuu hiljaa ja kuuntelee keskustelua mistä ei ite tiiä mitää..

Ei siis oo itelle käyny tollee, mutta tuli mieleen itelle tilanteet koulussa kun tuli koulukaverin kaa tauoilla kahvioon eka jutellaa iha normisti sit tulee iso porukka sen kavereita ja puhuu puolet tauosta kotareista ym. kevareista stunteista tms. sit välillä ehtii häippästä tupakille ennenku ees huomaan yrittää siinä sitten mihis se ny häippäs tai sitte käppäilen hiljaa perässä roikkuen vaan mukana ja välillä vastaan kaverille ku kysyy koska tauko loppuuu :D

.........

Joo, itsellä se periaate että jos nään 2 henkilön keskustelevan, voin morjestaa ja pikasesti kysyä jotain mutta siinä se. Ellei kaveri itse kutsu keskusteluun mukaan ja itsellä ei ole parempaakaan tekemistä. Mutta en mene istumaan ja ala kyselemään että "mites sulla autohommat on menny? mites sierran pakoputki?". Jumalauta että vituttaa vieläkin toi tapahtuma :)

Voiks ne väärin sitoa? :D Mä en oo ees koskaan jaksanu nähdä vaivaa solminu vaan jonkinlaiset rusetit ja sit umpisolmu jotenkin jännästi ei aukee nauhat :D
Mulla on yhdet riivatut kengät. Jos laittaa nauhat vain tavallisesti rusetille, niin oikeasta kengästä aukeaa kohta nauha itsestään. Jos laitan rusetin ja päälle vielä solmun, niin kohta on oikeasta kengästä nauha auki. Ei auta vaikka kiristää niin kovaa kuin uskaltaa. Ja vasemman kengän nauha ei aukea ikinä. Laitoin solmuun vähän pikaliimaa niin tulos oli se, että nauha ei auennut, mutta pääsi jotenkin luistamaan ja siitä hävisi ne lenkit, mutta oli silti kiinni, tosin niin löysästi, että solmu roikkui kengän sivulla. Sain sen vielä auki, tein uuden rusetin ja laitoin siihen varmaan purkillisen pikaliimaa. Nyt on pysynyt. Mulle ei vittuilla.

En siis ikinä solmi kenkiä normaalissa käytössä, vaan ne on aina solmittuna, mutta sen verran löysällä että ne saa jalkaan ja jalasta pois avaamatta nauhoja.

Arghprkl aivoon sattuu: Eurojackpot-voittaja IL:lle: "Pullisteluun ei ole aihetta" . Mitä pirun kansallista tylsämielisyyttä tämäkin on? Miljuunia voittaneille lottovoittajille mielikuvituksellisin rahan kohde näyttää yleisesti olevan uusi käytetty Toyota ja kanarianloma kerran vuoteen. Tai sitten jemmataan tilille perintöverotettavaksi.

Vaikka eihän tämä minulle mitenkään kuulu.

Näin juuri! Toki kertoo myös jotain voittajan ällistä tulla kertomaan voitostaan iltapäivälehteen...

Arghprkl aivoon sattuu: Eurojackpot-voittaja IL:lle: "Pullisteluun ei ole aihetta" . Mitä pirun kansallista tylsämielisyyttä tämäkin on? Miljuunia voittaneille lottovoittajille mielikuvituksellisin rahan kohde näyttää yleisesti olevan uusi käytetty Toyota ja kanarianloma kerran vuoteen. Tai sitten jemmataan tilille perintöverotettavaksi.

Vaikka eihän tämä minulle mitenkään kuulu.

Ajeli kyllä ainakin tossa Bemarilla... ja pyörittää jutun mukaan (jonka varmaan luit ennen avautumista?) kahta firmaa että eiköhän siinä ole eläkeläiselle sopivasti harrastustoimintaa. Vai onko heti pakko muuttaa thaimaahan kiviä neppailemaan jos voittaa lotossa? :D

Kovasti pistää peruskäyttäytyjää harmittamaan, kun asiakaspalvelija tekee virheen (veloittaa liikaa, antaa liian vähän takaisin, antaa väärää tuotetta tai väärän määrän tuotetta), eikä pyydä virhettä anteeksi. Meinasi korveta, kun äijä vain sanoi, että unohtui, kun tuli uusi kassajärjestelmä viikko sitten! Whaat, mua ei varsinaisesti kiinnosta virheen syy, vaan pahoittelu tapahtuneesta, jolla voi kuitata koko roskan. Kaikille tapahtuu työelämässä joskus virheitä ja ne pitää hoitaa asiallisesti. Nyt jäi naama ikuisesti mieleen, ja sävy on negatiivinen.

Kovasti pistää peruskäyttäytyjää harmittamaan, kun asiakaspalvelija tekee virheen (veloittaa liikaa, antaa liian vähän takaisin, antaa väärää tuotetta tai väärän määrän tuotetta), eikä pyydä virhettä anteeksi. Meinasi korveta, kun äijä vain sanoi, että unohtui, kun tuli uusi kassajärjestelmä viikko sitten! Whaat, mua ei varsinaisesti kiinnosta virheen syy, vaan pahoittelu tapahtuneesta, jolla voi kuitata koko roskan. Kaikille tapahtuu työelämässä joskus virheitä ja ne pitää hoitaa asiallisesti. Nyt jäi naama ikuisesti mieleen, ja sävy on negatiivinen.

Mua taas vituttaa asiakkaat, jotka naama norsun vituilla tulee vinkumaan ja vänkyttää jos pienikin moka sattuu siis ja ihan vaikka miten pahoittelee tilanetta ja selvittää tekemää virhettään ei sssaaatna silti joku tattipää melkeen haukkuu lyttyyn, sit vingutaan että fucking asiakaspalvelijat ku neki mokaa, ei sais.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom