Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä helvetin kaupoissa te oikein käytte??
Bussi on melkein viisi minuuttia liian aikaisin pysäkillä vaikka aikasempi pysäkki on sellanen missä kuskin pitäisi odottaa että aikataulu pysyy. Noh, pikaspurtti pysäkille, se ilon hetki kun huomaat että oho, se jopa odottaa mua ja kahta muuta juoksijaa. Parisen metriä ennen ovea kuski painaa kaasun pohjaan ja jatkaa matkaansa. Ärsytyksen tuplasi se, että näin kuinka bussi jäi pariksi minuutiksi odottamaan seuraavalla pysäkillä. :D
https://www.youtube.com/watch?v=mj_igZsVxNQBussi on melkein viisi minuuttia liian aikaisin pysäkillä vaikka aikasempi pysäkki on sellanen missä kuskin pitäisi odottaa että aikataulu pysyy. Noh, pikaspurtti pysäkille, se ilon hetki kun huomaat että oho, se jopa odottaa mua ja kahta muuta juoksijaa. Parisen metriä ennen ovea kuski painaa kaasun pohjaan ja jatkaa matkaansa. Ärsytyksen tuplasi se, että näin kuinka bussi jäi pariksi minuutiksi odottamaan seuraavalla pysäkillä. :D
Tajusin, että olen sitonut n. 30 vuotta kengännauhat aina väärin :face:. Jos rusetin tekee solmimalla kaksi lenkkiä alkusolmuun pelkkien nauhojen alkusolmun päälle, lenkit pitää laittaa eri päin kuin alkusolmu on. Eli jos alkusolmussa oikea puoli menee vasemman päältä, lenkkejä sitoessa oikean puolen pitää mennä vasemman puolen alta.
Tuli mieleen kun tätä ketjua lueskelin ajankuluksi, sattui about kuukausi sitten. Kaverin kanssa sovittiin että käydään kahvilla. Ajoin 15km kahville, kaveri pääsi silloin töistä ja tuli siitä suoraan kahville huoltsikalle. (mulla oli silloin vapaapäivä) Noh, päästään kaverin kanssa istumaan pöytään, sanon 2 sanaa ja tämän kyseisen kaverin (kenen kanssa kahville menin) kaveri tulee yhtäkkiä istumaan pöytään. Noh, nämä 2 puhuvat hyvin innokkaasti 20min kaikesta paskasta mistä en tiedä yhtään mitään, sanon tähän väliin ehkä max. 10 sanaa tämän 20 minuutin aikana. Sitten tämä tyyppi ketä en tunne sanoo kaverille "läheks tupakalle", noh ne menee tupakalle (minä perässä pihalle), siinä ne juttelevat 5min, polttavat tupakat, tämä toinen tyyppi lähtee autoonsa ja kotiin, kaveri sanoo "joo kai mäkin tästä lähen kotiin, moro!" ja lähtee kans autolleen käveleen. Ei jumalauta että osaa vituttaa vieläkin tämä kyseinen tapahtuma.
En silti ajanut tuota 15km pelkästään kahville, kävin kaupassa siinä samalla. Mutta jumalauta.
.........
Mulla on yhdet riivatut kengät. Jos laittaa nauhat vain tavallisesti rusetille, niin oikeasta kengästä aukeaa kohta nauha itsestään. Jos laitan rusetin ja päälle vielä solmun, niin kohta on oikeasta kengästä nauha auki. Ei auta vaikka kiristää niin kovaa kuin uskaltaa. Ja vasemman kengän nauha ei aukea ikinä. Laitoin solmuun vähän pikaliimaa niin tulos oli se, että nauha ei auennut, mutta pääsi jotenkin luistamaan ja siitä hävisi ne lenkit, mutta oli silti kiinni, tosin niin löysästi, että solmu roikkui kengän sivulla. Sain sen vielä auki, tein uuden rusetin ja laitoin siihen varmaan purkillisen pikaliimaa. Nyt on pysynyt. Mulle ei vittuilla.Voiks ne väärin sitoa? :D Mä en oo ees koskaan jaksanu nähdä vaivaa solminu vaan jonkinlaiset rusetit ja sit umpisolmu jotenkin jännästi ei aukee nauhat :D
Vaihda niihin nauhat, vähemmän liukaspintaiset. Tai sitten pölli emännän kynsiviila ja karhenna solmukohtaa. #niksipirkkaMulla on yhdet riivatut kengät.
Arghprkl aivoon sattuu: Eurojackpot-voittaja IL:lle: "Pullisteluun ei ole aihetta" . Mitä pirun kansallista tylsämielisyyttä tämäkin on? Miljuunia voittaneille lottovoittajille mielikuvituksellisin rahan kohde näyttää yleisesti olevan uusi käytetty Toyota ja kanarianloma kerran vuoteen. Tai sitten jemmataan tilille perintöverotettavaksi.
Vaikka eihän tämä minulle mitenkään kuulu.
Arghprkl aivoon sattuu: Eurojackpot-voittaja IL:lle: "Pullisteluun ei ole aihetta" . Mitä pirun kansallista tylsämielisyyttä tämäkin on? Miljuunia voittaneille lottovoittajille mielikuvituksellisin rahan kohde näyttää yleisesti olevan uusi käytetty Toyota ja kanarianloma kerran vuoteen. Tai sitten jemmataan tilille perintöverotettavaksi.
Vaikka eihän tämä minulle mitenkään kuulu.
Kovasti pistää peruskäyttäytyjää harmittamaan, kun asiakaspalvelija tekee virheen (veloittaa liikaa, antaa liian vähän takaisin, antaa väärää tuotetta tai väärän määrän tuotetta), eikä pyydä virhettä anteeksi. Meinasi korveta, kun äijä vain sanoi, että unohtui, kun tuli uusi kassajärjestelmä viikko sitten! Whaat, mua ei varsinaisesti kiinnosta virheen syy, vaan pahoittelu tapahtuneesta, jolla voi kuitata koko roskan. Kaikille tapahtuu työelämässä joskus virheitä ja ne pitää hoitaa asiallisesti. Nyt jäi naama ikuisesti mieleen, ja sävy on negatiivinen.