Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus, tai oikeastaan yleensä, auttaa kun palauttaa puhelimeen välillä tehdasasetukset. Ne on nykyään kuin tietokoneita ja sen huomaa ihan oikean tietokoneenkin suorituskyvyssä kun alkaa ohjelmia ja kaikenlaista sälää kertymään. Niitäkin putsaillaan välillä. Jotkut puhelimet on tuolle ilmeisesti vähän herkempiä kuin toiset ja riippuuhan se siitäkin miten paljon siellä on ja on ollut sovelluksia sun muuta.

Mitä tuo tehdasasetusten palauttaminen meinaa käytännössä? Ehkä tyhmä kysymys mutta en ymmärrä näiden laitteiden päälle hevonhelvettiä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä tuo tehdasasetusten palauttaminen meinaa käytännössä? Ehkä tyhmä kysymys mutta en ymmärrä näiden laitteiden päälle hevonhelvettiä :D
Palautetaan siihen pisteeseen missä se oli kun otit sen paketista. Kaikki ohjelmat sun muut lähtee ja se on samassa tilassa kuin uusi luuri. Sellainen asetus löytyy jostain valikoista. Yleensä. Androidin voi lisäksi käynnistää recovery-tilaan ja palauttaa sieltä, mutta en kerro siitä enempää etten sekoita. Enkä edes tiedä mikä puhelin sulla on.

Se kun syöt haarukalla ja juuri ennen kun kerkeet suuhun laittaa, niin eikö siitä tipu ruokaa syliin/lattialle ja vittu ties minne. Kyll tuo haarukka tuntuu monesti niin epäpätevältä keksinnöltä. Lusikalla pitäs syödä kaikki.

Olen ehkä huonoin ihminen koskaan ostamaan mitään vähänkin enemmän rahaa vievää. Nyt olen eri kannettavia vertaillut varmaan pari viikkoa ja kun löysin vihdoin muutaman vaihtoehdon ja aamulla tein jo tilauksenkin, kaduin heti päätöstä. :wall: Halvempi kone olisi todennäköisesti ollut riittävä omaan käyttöön, vaikka siihen olisi joitain osia pitänyt laittaa itse kiinni. Yritin jo peruakin tilausta, mutta se oli jo ennättänyt lähteä myymälästä.

En tiedä onko kovin pieni, mutta äärettömän ärsyttävä.

Menet kiireellä vessaan ja se on vetämättä edellisen jäljiltä. Ai saatana!

Ja tätä tapahtuu enimmäkseen töissä, jossa pitäisi suurimman osan olla suht. täysijärkisiä.

Se kun kaupassa laitat vaikka 18 irtotölkkiä, tai ylipäätään muutaman jotain samaa tuotetta kassahihnalle. Sitten se kassamummo ei osaa/älyä/kehtaa käyttää sitä että laskee ne, ja piippaa sitten yhden. Menee ihan helvetin kauan kun pitää piipata joka tuote erikseen.

Googletat jotain asiaa ja päädyt avaamaan linkin vauva.fi foorumille. Muutaman kerran käynyt näin eikä enää saisi käydä. Onko kaikki pienten lasten äidit jumalauta ihan sekaisin vai mikä vittu niitä vaivaa? Äsken just eksyin sinne ja nyt on verenpaine tapissa. Noita juttuja ei voi lukea provosoitumatta.

Se kun kaupassa laitat vaikka 18 irtotölkkiä, tai ylipäätään muutaman jotain samaa tuotetta kassahihnalle. Sitten se kassamummo ei osaa/älyä/kehtaa käyttää sitä että laskee ne, ja piippaa sitten yhden. Menee ihan helvetin kauan kun pitää piipata joka tuote erikseen.

Olen joskus ollut kassalla töissä, niin ihan vinkkinä vaan sullekin, että ÄLÄ laita niitä sun 18 irtotölkkiäsi siihen hihnalle vaan jätä mielummin siihen kärryyn/koriin ja anna kassan siitä laskea ne(ja tällöin annat hihnalle vain yhden tölkin). Jos laitat kaikki tuotteet siihen hihnalle, niin kassan täytyy nostaa nämä kaikki loput 17 irtotölkkiä sen viivakoodinlukijan yli, koska tämä lukija piippaa kuitenkin siitä kaikki ohimenevät tuotteet automaattisesti(ne missä viivakoodi näkyvillä).

:piis:

Liian lyhytlahkeiset boxerit, se on ainakin kesähelteillä pirullista kun on työ jossa joutuu kyykistelemään. Noi boxerin lahkeentyngät rullautuu hiertämään nivustaivetta ja silloin on pian piru irti, meinaan noi hiertymät on tosi ikäviä.

Tais yhdet boxerit, ostin muistaakseni Robin Hoodista olla sellaset että niissä oli sopivan tiukka kiristysrengas mikälie lahkeen suussa niin piti ne aloillaan :)

Liian lyhytlahkeiset boxerit, se on ainakin kesähelteillä pirullista kun on työ jossa joutuu kyykistelemään. Noi boxerin lahkeentyngät rullautuu hiertämään nivustaivetta ja silloin on pian piru irti, meinaan noi hiertymät on tosi ikäviä.

Tais yhdet boxerit, ostin muistaakseni Robin Hoodista olla sellaset että niissä oli sopivan tiukka kiristysrengas mikälie lahkeen suussa niin piti ne aloillaan :)
Men's UA HeatGear® Performance Boxerjock® 2-Pack | 1238137 | Under Armour US

Siitä ratkaisu ongelmaan. Ei vituta pöksyt jalassa :D

Olen joskus ollut kassalla töissä, niin ihan vinkkinä vaan sullekin, että ÄLÄ laita niitä sun 18 irtotölkkiäsi siihen hihnalle vaan jätä mielummin siihen kärryyn/koriin ja anna kassan siitä laskea ne(ja tällöin annat hihnalle vain yhden tölkin). Jos laitat kaikki tuotteet siihen hihnalle, niin kassan täytyy nostaa nämä kaikki loput 17 irtotölkkiä sen viivakoodinlukijan yli, koska tämä lukija piippaa kuitenkin siitä kaikki ohimenevät tuotteet automaattisesti(ne missä viivakoodi näkyvillä).

:piis:

Kauhean epäkäytännöllistä. Mulla on yleensä aina monta samaa tuotetta. Jos veivaan ne korin kanssa sinne päätyyn jossa ne pannaan pussiin, niin mitä korille sitten?

Kauhean epäkäytännöllistä. Mulla on yleensä aina monta samaa tuotetta. Jos veivaan ne korin kanssa sinne päätyyn jossa ne pannaan pussiin, niin mitä korille sitten?
Mietin just ihan samaa, että mitä sit jos käyttää koria? :)
Mä en osaa kärryjä käyttää ollenkaan vaikka joskus tietysti tulee siinä vaiheessa mieleen, että ne vois olla ihan näppärät, kun kori on niin täynnä että sanka meinaa katketa.

Mä otan mieluummin vaikka 2 koria ku ne kärryt. Lidlissä yms tulee joskus otettua kärryt kun käy ostamassa arkkupakastimen täyteen tavaraa. Tosiaan, ei kovin käytännöllistä veivata sitä koria sinne päätyyn kun itselle ei oo vaihtoehto jättää sitä koria lojumaan sinne johonkin. Se on sama kun keilat jotka heittää sen kärryn pitkin poikin.

Sitten otat kärryt tai annat kassatyöntekijän piipata ne sun tuottees yksitellen:D :piis:

Se, kun istuu jossain (autossa, palaverissa...), paikalla on muita ihmisiä ja erektiota alkaa pukata - seurauksena se, että esinahka menee taakse ja kun se laantumisvaiheessa menee takaisin eteen, munakarvat jäävät väliin. Joko voisi sheivata niitä tai "hillitä itseään", mut kun eihän sitä jaksa...

Kannattaa varmaan ostaa kunnon boksereita. Niissä huomannut että hinta kävelee laadun kanssa edes hieman käsi kädessä. Stokkan hulluilta päiviltä itsellä aina vakio ostaa muutamat uudet bokserit.

Hyväksi todettuja merkkejä on Boss, Puma ja eniten kaapissa taitaa olla Tommy Hilfiger:n ja Björn Borg:n boksereita. Siinä ainakin muutama ja noista niitä tiukkoja malleja, eikä mitään pappamallin löysiä. Ei mee kato slogit vakoseen, kun on kunnon munakukkarot käytössä.

Voin kuvitella, että robin huudista saa just sellasia vaatteita jotka kyllä peittää, mutta malli on aivan hirveä. Tai yhdet kolleget oon ostanut Tokmannilta, ja ne oli aivan jäätävän malliset. Hirveet pussihousut.

se, kun kaupasta lähtiessä nostat täyden ostoskassin peräkonttiin. Sitten, kun lähtee ajamaan ja mutkassa kuulet kuinka se täysi kassi kippaa siellä peräkontissa kyljelleen ja ostokset vyöryy pitkin peräkonttia.

:D

Ens autoksi sitte volkkari. Niissä on kontissa koukut juuri ostoskasseja varten, että saa kahvoista laitettua pystyyn sinne reunoille. On muuten ristuksen hyvä keksintö!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom