Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hampaita pesiessä kun sylkeä alkaa erittyä heti aivan perkeleesti kun harjan saa suuhun laitettua, josta seuraa se että puoli naamaa ja rinnukset täynnä vetistä hammastahnaa. Jostain syystä aamulla pestessä ei sylkeä niin tolkuttomasti tuu kuin illalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun illalla on menossa nukkumaan (vihdoin ja viimein) ja laittaa tietokonetta kiinni, lipsahtaa hiiri sen verran, että kursori ei osukkaan sammuta-kohtaan vaan napsauttaakin käynnistä uudelleen tai lepotila.

Hampaita pesiessä kun sylkeä alkaa erittyä heti aivan perkeleesti kun harjan saa suuhun laitettua, josta seuraa se että puoli naamaa ja rinnukset täynnä vetistä hammastahnaa. Jostain syystä aamulla pestessä ei sylkeä niin tolkuttomasti tuu kuin illalla.

Mulla taas aamulla vaahtoaa enemman ja sitten paidan rinnuksilla on hammastahnatahra :jahas:

Kun kyttäät kisojen viimeiseen ilmoittautumispäivään asti, että tuleeko omaan sarjaan porukkaa. Lopulta päätät, että kun samassa sarjassa on vain yksi osanottaja itsesi lisäksi, niin et aio lähteä ajamaan 4h suuntaansa. Perut ilmoittautumisen. Seuraavana päivänä jostain syystä vilkaiset osallistujalistaa vielä ja kippas kappas. Heti peruttuasi osallistumisesi, sarjaan onkin ilmoittautunut 3-4 uutta kisaajaa. Itse et luonnollisesti enää voi uudestaan ilmoittautua, koska viimeinen ilmoittautumispäivä oli se edellinen päivä.

Mikä vittu siinä on, ettei ihmiset osaa ilmoittautua ajoissa noihin kisoihin?! Saatana.

No se. Näillä mennään.
Niin siis itse ilmottaudun käytännössä melkein heti kun on mahdollista. Sitten seurailen aktiivisesti ilmoittautumisia. Nyt siis kolmen viikon ajan sarjassani oli vain minä ja toinen tyttö. Maanantaina kun peruin ilmoittautumiseni joskus illalla niin sen jälkeen sit porukka viime minuuteilla ilmottautuu... ärsyttävää.

tän takia pesen hampaat aina suihkussa, saa valua niin paljon kun haluaa :kuola:

Ärsyttää, ko tällä sivulla on pikkasen juttua vapottelusta. Menin ja tein inventaarion, kaikkea on paitti niitä mitä lie tomisatturoita vai mitä perkeleitä. Sitte vauhdissa tilasinki niitä jo. Menee hyvä biitittely ihan pilalle :(

Taas ilmestynyt kieleen kuin tyhjästä kolme tommosta perkeleen kipeää pientä valkoista näppyä, kaks on kielen molemmilla sivuilla ja kolmas tommonen valkoseks muuttunu makunystyrä kielen käressä. Ärsyttävästi kirvelee vähän väliä jos ottaa kontaktia hampaisiin ja varsinkin syödessä. Mistä näitä aina tulee, tekis mieli vaan saksilla leikata pois mutta se on kuulemma hiton veristä touhua niin ei kehtaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom