Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helvetin pitkät viitenumerot laskuissa. Siis miten ihmeessä joku voi kokea tarpeelliseksi kirjoittaa laskun viitenumerolla 4354131121644416?

Vertailuna toi viitenumero on numeroarvona 3 kertaa suurempi kuin veden määrä maapallolla litroissa. Mikä ihmeen järki tossa on... Nytkin pöydällä kaksi laskua joissa molemmissa 16-numeroinen viite...

Yleisissä saunoissa joillekin on veden hakeminen ylivoimaista. Vältellään löylynheittäjän paikkaa ja/tai jätetään tyhjä sanko ja lähdetään.

Yleisissä saunoissa joillekin on veden hakeminen ylivoimaista. Vältellään löylynheittäjän paikkaa ja/tai jätetään tyhjä sanko ja lähdetään.

Yleisissä saunoissa sellaiset ihmiset, jotka katsovat vihaisesti ja paheksuen kun heität löylyä.

Matkustamisajankohdan ja -aikataulun riippuminen muista ihmisistä, vaikka kyseessä on minun auto. Jos minusta riippuisi, liikkeellä oltaisiin jo aamusta ettei koko päivä mene pelkästään autossa istuen.

Jos kävisin yleisessä saunassa, en ikinä menisi vedenheittäjäksi. Aina jotakuta vituttaisi kun ei heitä tarpeeksi löylyä, ja jotain vituttaisi kun heittää ylipäätään.

Yleisissä saunoissa sellaiset ihmiset, jotka katsovat vihaisesti ja paheksuen kun heität löylyä.

Ei kai sentään? Yleensä ainakin miesten saunassa ollaan naama pokerilla vaikka selkänahka palaisi. Eihän kukaan halua olla se hentoinen keijoneiti, joka ensimmäisestä pikku löylystä lähtee kyykkien ulos suihkuttelemaan. Itse ainakin yleisissä saunoissa otan sen vesiämpärin ja hakkaan löylyä lisää ihan vittuuksiltani. Sitten voi tarkkailla, kenellä pokka pettää ensimmäisenä.

Erikseen on sitten ne hyypiöt, jotka heittävät sikalöylyt ja poistuvat itse välittömästi. Kerran jotkut esiteinipojat heittivät puolikkaan ämpärin kiukaalle ja koittivat lähteä lätkimään. Sanoin, että jos heittää löylyä niin sitten myös ollaan saunassa. Niin jäivät kyykkimään ylälauteelle.

Nuorena poikana 80-luvun lopussa hieman otti nuppiin, kun mannekakara kusi uimahallin kiukaalle.

Jatketaan saunomislinjalla.

Ikäihmiset jotka kokee tarpeelliseksi kastella suihkuhuoneesta vetämällään letkulla koko saunan katosta lattiaan (ja lauteet siinä mukana), saunonnan päätteeksi. Koko toimituksen ajan saunan ovi on tietysti sepposen selällään ja lopputuloksena niin suihkussa kuin pukuhuoneessakin on ~60 astetta 100% ilmankosteudessa. Ai että sitä jälkihikeä pukkaa.

Homot....ja erityisesti uimahalleissa väijyvät homot....erityisesti mainitsen uimahalleissa väijyvät, vanhat läskit homot, jotka muna pystyssä kyttää silmät hehtaarin kokoisina...vittu saa edes uimassa käydä rauhassa...

Ei kai sentään? Yleensä ainakin miesten saunassa ollaan naama pokerilla vaikka selkänahka palaisi. Eihän kukaan halua olla se hentoinen keijoneiti, joka ensimmäisestä pikku löylystä lähtee kyykkien ulos suihkuttelemaan. Itse ainakin yleisissä saunoissa otan sen vesiämpärin ja hakkaan löylyä lisää ihan vittuuksiltani. Sitten voi tarkkailla, kenellä pokka pettää ensimmäisenä.--

Niin aivan, paheksuen katsovat kanssasaunojat ovat siis lähinnä turisteja.

Ei kai sentään? Yleensä ainakin miesten saunassa ollaan naama pokerilla vaikka selkänahka palaisi. Eihän kukaan halua olla se hentoinen keijoneiti, joka ensimmäisestä pikku löylystä lähtee kyykkien ulos suihkuttelemaan. Itse ainakin yleisissä saunoissa otan sen vesiämpärin ja hakkaan löylyä lisää ihan vittuuksiltani. Sitten voi tarkkailla, kenellä pokka pettää ensimmäisenä.

Erikseen on sitten ne hyypiöt, jotka heittävät sikalöylyt ja poistuvat itse välittömästi. Kerran jotkut esiteinipojat heittivät puolikkaan ämpärin kiukaalle ja koittivat lähteä lätkimään. Sanoin, että jos heittää löylyä niin sitten myös ollaan saunassa. Niin jäivät kyykkimään ylälauteelle.

Nuorena poikana 80-luvun lopussa hieman otti nuppiin, kun mannekakara kusi uimahallin kiukaalle.

Mulla on aika vähän muistikuvia yleisistä saunoista, joskus 10-14v iässä tullut käytyä mutta silloinkin oli niitä vanhoja ukkoja jotka hiljaa jurnutti "nopitääkösitälöylyänytkokoajanheittääperklemutimutimuti".

Skeittarit. Onko rullissa jotain eroa vai kuulostaako ne kaikki ihan yhtä hirveiltä vai vaan halvat paskat? Hirvee räminä.

Virheviestit "unexpected error" ja 'jotain meni pieleen". Ok, tuleehan virheitä joiden käsittelyä ei ole ohjelmoitu mutta silti se kuulostaa aina oudolta. Toka on lähinnä luokkaa aijaa.

Taas syöty pari päivää mukavasti ja oo saanu aikaseks tehdä ruholla mitään.. pohkeet sain venyteltyä kunnes sekin katkes ko muistin että saunavuoro. faaak :face:

Piñata videot Hauskoissa Kotivideoissa ja milloin missäkin videojutuissa. Joku heiluu silmät sidottuna mailan kanssa ja porukkaa on ympärillä? Eikö ihmiset (varsinkin jenkit) ole jo pikkuhiljaa oppineet ettei siitä tule vittujakaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom