Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeiles maa-artisokkaa. Se on tunnettu yhtenä kovimmista ilmavaivojen aiheuttajista ja siitä on sitten leikki kaukana kun täräytät sellaisen 12 tunnin kestopierun. Ei paljoa puutu.
Yleisissä saunoissa joillekin on veden hakeminen ylivoimaista. Vältellään löylynheittäjän paikkaa ja/tai jätetään tyhjä sanko ja lähdetään.
Yleisissä saunoissa sellaiset ihmiset, jotka katsovat vihaisesti ja paheksuen kun heität löylyä.
Ei kai sentään? Yleensä ainakin miesten saunassa ollaan naama pokerilla vaikka selkänahka palaisi. Eihän kukaan halua olla se hentoinen keijoneiti, joka ensimmäisestä pikku löylystä lähtee kyykkien ulos suihkuttelemaan. Itse ainakin yleisissä saunoissa otan sen vesiämpärin ja hakkaan löylyä lisää ihan vittuuksiltani. Sitten voi tarkkailla, kenellä pokka pettää ensimmäisenä.--
Ei kai sentään? Yleensä ainakin miesten saunassa ollaan naama pokerilla vaikka selkänahka palaisi. Eihän kukaan halua olla se hentoinen keijoneiti, joka ensimmäisestä pikku löylystä lähtee kyykkien ulos suihkuttelemaan. Itse ainakin yleisissä saunoissa otan sen vesiämpärin ja hakkaan löylyä lisää ihan vittuuksiltani. Sitten voi tarkkailla, kenellä pokka pettää ensimmäisenä.
Erikseen on sitten ne hyypiöt, jotka heittävät sikalöylyt ja poistuvat itse välittömästi. Kerran jotkut esiteinipojat heittivät puolikkaan ämpärin kiukaalle ja koittivat lähteä lätkimään. Sanoin, että jos heittää löylyä niin sitten myös ollaan saunassa. Niin jäivät kyykkimään ylälauteelle.
Nuorena poikana 80-luvun lopussa hieman otti nuppiin, kun mannekakara kusi uimahallin kiukaalle.
Mopoilijat, vitun kevät ku nuo pörrääjät tulee taas takapuskuriin kiinni.