Menet hakemaan kaffea töissä, niin eipä sitä ole. Kahden pannun Moccamaster ja kummassakin pannussa 0,5mm lirua pohjalla. Vittu kun firmassa on käytäntö, että kun otat viimeisen tipan, niin keität lisää. Jos kumpikin pannu on tyhjä, niin pistä toinen tippumaan ja lataa toinen valmiiksi. Mutta ei. Ei vaan saatana voi. Ensin jätetään toiseen se vitutusliru ja sitten aloitetaan juomaan toista pannua. Ei tarvi kato keittää lisää, kun ei ota viimeisiä. Parhaat jätkät vielä sammuttaa sen levyn kun ottavat viimeisen kupillisen. Osa jopa huuhtoo pannun ja panee sen kuivumaan...WTF?!?!? Kerran huusin yhden osaston juipille perään, että keitä lisää, mutta kaveri painoi vaan karkuun naama punaisena.
Oma lukunsa on sitten HR ostasto, joka käy samoilla pannuilla. Parhaimillaan tyhjä pannu lyödäänkin astianpesukoneeseen. Eli eipä keitetä kahvia seuraavaan tuntiin. Kerran tuli kaffepaikalle kun kaksi naista pähkäileemään, että miten kahvia keittäisi lisää. "Mä taidan keittää vaan pari kupillista, ku oon juonu jo niin paljon kahvii aamulla..." Voi saatana.
Vedenkeitinkin oli, mutta pari vierailevaa inkkaria keitteli sillä maitoa...
Oma lukunsa on sitten HR ostasto, joka käy samoilla pannuilla. Parhaimillaan tyhjä pannu lyödäänkin astianpesukoneeseen. Eli eipä keitetä kahvia seuraavaan tuntiin. Kerran tuli kaffepaikalle kun kaksi naista pähkäileemään, että miten kahvia keittäisi lisää. "Mä taidan keittää vaan pari kupillista, ku oon juonu jo niin paljon kahvii aamulla..." Voi saatana.
Vedenkeitinkin oli, mutta pari vierailevaa inkkaria keitteli sillä maitoa...