Pitää kokeilla jättää ne lötköiksi. Tänään ei enää putoa kananmuna, testaan huomenna.
Mulla on kyllä vahva luotto tuohon jääveteen :D
Mulla on kyllä vahva luotto tuohon jääveteen :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä voisin pyytää strippari kaveria strippaamaan kaljapalkalla tai pullakahveilla.Ei nyt niin pienikään vitutus tällä hetkellä.
Elikkäs ammattini on LVI-asentaja. vituttaa kun jos puolitutulla, sukulaisella, kaverin porukoilla, tai kissan kaimalla hajoaa jokin, niin samantien lähtee soittoa että voisitko tulla korjaamaan, tarjoan kahvit. Kerran joku mamman kaveri soitti "sinun mammasi on sanonut että olet halpa ja hyvä putkimies bläälblääälblää voisitko tulla blääbläblää pullakahvit blääläbblää" Vittu onko ihmiset niin yksinkertasii että luulee jos on koulutus johonkin, häntä voi aina pyytää avuksi pullakahveilla tai kaljapalkalla. En minäkään pyydä hieroja-kavereitani hieromaan, tai hoitsuja hoitamaan jos olen kipeänä. Perkele.
--Elikkäs ammattini on LVI-asentaja. vituttaa kun jos puolitutulla, sukulaisella, kaverin porukoilla, tai kissan kaimalla hajoaa jokin, niin samantien lähtee soittoa että voisitko tulla korjaamaan, tarjoan kahvit. --
Mä voisin pyytää strippari kaveria strippaamaan kaljapalkalla tai pullakahveilla.
Ei nyt niin pienikään vitutus tällä hetkellä.
Elikkäs ammattini on LVI-asentaja. vituttaa kun jos puolitutulla, sukulaisella, kaverin porukoilla, tai kissan kaimalla hajoaa jokin, niin samantien lähtee soittoa että voisitko tulla korjaamaan, tarjoan kahvit. Kerran joku mamman kaveri soitti "sinun mammasi on sanonut että olet halpa ja hyvä putkimies bläälblääälblää voisitko tulla blääbläblää pullakahvit blääläbblää" Vittu onko ihmiset niin yksinkertasii että luulee jos on koulutus johonkin, häntä voi aina pyytää avuksi pullakahveilla tai kaljapalkalla. En minäkään pyydä hieroja-kavereitani hieromaan, tai hoitsuja hoitamaan jos olen kipeänä. Perkele.
Mua alkanu kanssa vituttaa facebookissa kun sen avaa niin vittu miljoona "yeah, she squats" perseitä tai jotain muuten vaa perseen tykkäämis/tissi kuvia.
Toinen on kun jollain muijalla on 50 kuvaa peilin kautta otettuna, aina saatana samassa asennossa, eri vaatteet vaan päällä.
Mua alkanu kanssa vituttaa facebookissa kun sen avaa niin vittu miljoona "yeah, she squats" perseitä tai jotain muuten vaa perseen tykkäämis/tissi kuvia.
Toinen on kun jollain muijalla on 50 kuvaa peilin kautta otettuna, aina saatana samassa asennossa, eri vaatteet vaan päällä.
Tekis mieli kirjoittaa itte tollasiin, et nyt on kyl niin kovat ongelmat että ei tosta enää nousta millään, Köysi on ainut vaihtoehto
Ei nyt niin pienikään vitutus tällä hetkellä.
Tohon kannattaa sitten ihan oikeasti jossain vaiheessa laittaa stoppi, mun faijalla oli lvi firma ja jumalauta se teki varmaan puolet hommista ilmaisiksi tai pullapalkalla kun aina kuitenkin jostain kautta työntilaaja oli tuttu.. Voi luoja että ärsytti joskus toi touhu. Kaiken huippuna tossakin oli tän kaltaiset ihmiset.. Faija teki kahvipalkalla sähkömiehelle muutaman tunnin keikan, sama sähkäri veloitti 30min johdon vedosta muutaman viikon päästä täyden hinnan
Tossa on yks syy, miksi poistin tunnukset sieltä viikko sitten, ei ole kaduttanut.
On muutama kaveri joita olen kyydinnyt milloin mihinkin ilmatteeksi mutta annas olla jos itse tarvii kyydin niin ollaan veloittamassa heti kyydistä taksimaisia hintoja. En tiedä mikä on näiden ajatusmailma mutta ovat myös aina pyytelemässä apua milloin mihinkin vähänkään ruumilliseen. Paras mitä olen kuullut niin isäntä pyysi porukkaa talkoisiin ja kun ruoka-aika tuli niin alkoi myymään porukalle makkaraa.
Onneks ei oo tuolla kavereissa elämäntapa valittajia kun töissä saa niistä tarpeeksi. Itseä häiritsee se että kukaan (muutama aktiivinen) ei oikeastaan juurikaan kirjoita mitään elämästään vaan koko homma on vaan pelkkää tykkäämistä milloin valion milloin jonkun puhelin valmistajan mutta muuten ollaan mykkänä...
Tohon kannattaa sitten ihan oikeasti jossain vaiheessa laittaa stoppi, mun faijalla oli lvi firma ja jumalauta se teki varmaan puolet hommista ilmaisiksi tai pullapalkalla kun aina kuitenkin jostain kautta työntilaaja oli tuttu.. Voi luoja että ärsytti joskus toi touhu. Kaiken huippuna tossakin oli tän kaltaiset ihmiset.. Faija teki kahvipalkalla sähkömiehelle muutaman tunnin keikan, sama sähkäri veloitti 30min johdon vedosta muutaman viikon päästä täyden hinnan