Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä siin mitää, jännä vaan huomata noin, oon varmaan ite sit niiden mielestä ihan juntti, kun een tajuu tarjota edes kahvia.. =)
Kelaillu ihan samaa.. onkohan kahvinjuojilla joku tapa, et pakko saada jotain kuppiin ja ei voi ymmärtää, jos ei oo tarve saada mitään.. kun normaalisti tyrkytetään teetä, mehua, limua, vissyä, vettä, jotain.. "ei kiitti, mä en tartte mitään" ei tunnu olevan suomea kahvinjuojille ;)
Eikä siin mitää, jännä vaan huomata noin, oon varmaan ite sit niiden mielestä ihan juntti, kun een tajuu tarjota edes kahvia.. =)
^ Kyllä! Ylipäätään tuli mieleen tästä kahvijutusta et tollanen tyrkyttäminen on todella ärsyttävää. Varsingin vanhemmat ihmiset tyrkyttää ihan helvetisti. Vaikka sanoo että "ei kiitos en mä nyt tarvi mitään" niin aina siihen perään tulee et "no ota ny ees tollanen pikkupulla tai suolakeksi, entäs sit jäätelö?? etkö edes tollasta marianne karkkia muka ota???!!!"
Kuuluu nyt omasta mielestä ihan jo kohteliaisuudesta edes jotain ottaa mitä isäntä tarjoaa. Pystyt varmaan sen yhen keksin syömään tai muiden seuraks juomaan vaikka lasin mehua? miten ihmeessä mikään ei kelpaa eikä maistu? ootko kipeenä?
Oon joskus muistaakseni kirjoittanut tänne samasta aiheesta. Ja ihmetellyt olen sitä pienestä pitäen. Itse lyön pesäpallossa kummalta puolelta tahansa ja leftillä varmaan vielä vähän paremmin ja se oli kyllä muiden mielestä ihmeellistä. Mikä siinä on ihmeellistä, jos kerran pelaan jääkiekkoa leftiltä, niin miten pesäpallomailan pitäminen samalla puolella on niin vaikeaa? Vaikeampaa se on sinne väärälle puolelle nostaa mun mielestä.Tämä on tärkeää. Juteltiin tässä kahvipöydässäkin, mutten ymmärrä yhtä asiaa: Jos salibandya/jääkiekko, kitaraa ja kaikkea muuta tehdään, lyödään ja lauotaan "leftiltä" (suurin osa), niin miten helvetissä sitten kaikki pesäpalloa pelattaessa yhtäkkiä siirrytäänkin lyömään "toiselta puolelta". Kuva havainnollistaa:
Eihän se käy järkiinsä. Olen varmaan mutaatio kun teen ihan kaiken leftiltä enkä kuvan mukaisesti lyö pesäpalloa. On se ihmismielen ihmetys välillä pienestä kiinni.
Tämä on tärkeää. Juteltiin tässä kahvipöydässäkin, mutten ymmärrä yhtä asiaa: Jos salibandya/jääkiekko, kitaraa ja kaikkea muuta tehdään, lyödään ja lauotaan "leftiltä" (suurin osa), niin miten helvetissä sitten kaikki pesäpalloa pelattaessa yhtäkkiä siirrytäänkin lyömään "toiselta puolelta".
Oon joskus muistaakseni kirjoittanut tänne samasta aiheesta. Ja ihmetellyt olen sitä pienestä pitäen. Itse lyön pesäpallossa kummalta puolelta tahansa ja leftillä varmaan vielä vähän paremmin ja se oli kyllä muiden mielestä ihmeellistä. Mikä siinä on ihmeellistä, jos kerran pelaan jääkiekkoa leftiltä, niin miten pesäpallomailan pitäminen samalla puolella on niin vaikeaa? Vaikeampaa se on sinne väärälle puolelle nostaa mun mielestä.
Mulla sama "vaiva". Kai se on vaan niin, että jossain lätkässä tai sählyssä, sen mailaa ja pelivälinettä tasapainottavan ja hienosäätävän käden rooli on niin paljon suurempi pelivälineen hallinnassa, kuin vaikka pesäpallossa, tai golfissa, joissa lähinnä vain lyödään pelivälinettä, ja saadaan etua hallitsevan käden voimasta.
Edit: Voi vittu mikä lause.
Alempi käsi on kuitenkin sama leftillä lätkässä ja kuvan mukaisesti pesiksessä,
Alempi käsi on kuitenkin sama leftillä lätkässä ja kuvan mukaisesti pesiksessä,