Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuumalla on muuten parempi pitää ovet,ikkunat ja verhot kiinni niin kämppä pysyy viileämpänä.Nyt vituttaa saatanan itikat, on niin vitun kuuma että pakko pitää läpivetoa ja illan päätteeks saa seiniltä tappaa parikymmentä mulkkua ja silti niitä jää ilmaan pörräämään yön ajaksi.
Yöllä kannattaa vaan pitää ikkunat auki. Sääskiverkot on hieno keksintö.Kuumalla on muuten parempi pitää ovet,ikkunat ja verhot kiinni niin kämppä pysyy viileämpänä.
Luitko edes kunnolla tota mun viestiä? Pointti oli se, että jengi jotka on ehtinyt seistä muutaman sekunnin taaimmaisena jonossa juoksee uuden jonon kärkeen. Voin mielihyvin antaa paikan uudesta jonosta tyypille joka seisoo mun edessä, mutta nimenomaan vitutaa se häntäpään jengi joka rynnii etummaiseksi. Jäikos jokin vielä epäselväksi?
Lihavat ihmiset julkisissa kulkuneuvoissa on helvetin ärsyttäviä. Saisivat kyllä ostaa kaksi bussilippua, kun kuitenkin vievät kahden ihmisen tilan ja haisevat vielä lisäksi pahalle. Tänäänkin istuin bussissa ikkunapaikalla ja viereen käytäväpaikalle istui joku aivan saatanan läski akka. Elopainoa oli varmaan 150 kg ja kun se rysäytti siihen penkille, niin meikäläinen litistyi kuin mikäkin kukkakeppi ikkunan ja tämän akan väliin. Koko monen kilometrin matkan tämä akka vielä lämmitti meikäläistä varmaan useamman sadan watin teholla liimautumalla läskeillään kiinni ihooni, vaikka muutenkin oli jo kuuma. Jos tuollainen laardikasa joskus istuu viereeni jollain pitkällä lennolla, niin varmasti kyllä avaudun joko lentoemolle tai läskille itselleen siitä, että laardikasa pilaa matkustusmukavuuteni.
Kaikki noi vitun lentävät, surisevat paholaisen luomat itikat.
Mulla on vielä joku omatunto kehittynyt noiden tappamisen suhteen että aika paljon saa rassata meikäläistä että edes mietin listimistä ja ne ei vittu ollenkaan kunnioita mun hyväsydämmisyyttä vaan ottavat ilon irti mahdollisuudesta, kutsuvat vielä kaverinsakin paikalle että tulkaa tänne, täällä on rento meininki.
Yks yö niitä oli 4 kappaletta mun huoneessa ja ne ei vittu antanu mun nukkua, jotenkin oon tottunu siihen et ne jossai kädellä hengailee hetken, eikä aina ees haittaa, mutta sit ku koitan saada unesta kiinni ja kaverit rupee kiusallaan lentämään MUN NENÄÄN niin etten koko yönä saa kunnolla nukuttua niin minuakin alkaa VITTUTAMAAN ja tekisi mieli LISTIÄ noi vitun kusipäät.
Ja sitten se kun ei mene vihjeestä kerran jakeluun näillä tyypeillä esim. tulee kädelleni ihmettelemään elämän ihmeellisyyttä, puhallan sen vittuhun siitä niin se lentää sekunnin päästä takasin!?!?!!
Eilen sitten loppu huumorintaju kun huomasin että niitä on jo joku 7 kappaletta mun huoneessa ja osa heistä veti doggystailia mun näppäimistöllä, ei mun huone mikään vitun lomakoti kuitenkaan ole jos ei edes osata käyttäytyä ja kunnioittaa mun hyväsydämmisyyttä.
Pistin kaverin suihkuttamaan jotain myrkkyä, päivän sain olla rauhassa ja nyt niitä on alkanu taas ilmetymään.
Hohhoijaa.
:DSama kun ois paistanut suoraan levyllä ilman rasvaa.
Tää on ihan vitun ärsyttävää! Siis jos ei juo kahvia nii miks vitus sit pitäis lipitellä jotaki teetä? Miks ihmiset luulee et kaikilla olis perustarve vetää jotain tommosta lämmintä paskaa niinku kahvia tai teetä? Eikö sitä voi vaan juoda vettä,mehua ja kaljaa.Toi kahvi on kyllä perseestä. Jos menee jonnekkin "kahvitteluihin" ja ite kun ei juo. "No otatko teetä mielummin? -Ei kiitos, en juo teetä. -No MITÄ sä sitten oikeen juot???"
Jos lasin vettä... :jahas:
Nyt vituttaa saatanan itikat, on niin vitun kuuma että pakko pitää läpivetoa ja illan päätteeks saa seiniltä tappaa parikymmentä mulkkua ja silti niitä jää ilmaan pörräämään yön ajaksi.
Tää on ihan vitun ärsyttävää! Siis jos ei juo kahvia nii miks vitus sit pitäis lipitellä jotaki teetä? Miks ihmiset luulee et kaikilla olis perustarve vetää jotain tommosta lämmintä paskaa niinku kahvia tai teetä? Eikö sitä voi vaan juoda vettä,mehua ja kaljaa.