Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt vituttaa saatanan itikat, on niin vitun kuuma että pakko pitää läpivetoa ja illan päätteeks saa seiniltä tappaa parikymmentä mulkkua ja silti niitä jää ilmaan pörräämään yön ajaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uuniperunan syöminen on yllättävän ärsyttävää touhua. Pikkulusikalla jostain folion välistä kaivelu on työlästä ja hidasta puuhaa joka harmittaa niin paljon etten enää syö uuniperunaa.

Muijan sukulaisten sukujuhlat, kuten pikkuserkun rippijuhlat, serkun lapsen ristiäiset ja mummon 81-vuotispäivät on sellaisia tilaisuuksia, jotka ärsyttää enemmän kuin vain vähän. Väkisin pitää istua kahvipöydässä ja syödä jotain valmiskakkua ja lusikkaleipiä. Noita kun ei muutenkaan tule syötyä ikinä. Eri asia on jotkut vähän merkittävämmät kekkerit, kuten tasakymmenvuotissynttärit, häät ja ylioppilasjuhlat joita ei ole vuosittain. Tai itse asiassa nekin on perseestä.

Nyt vituttaa saatanan itikat, on niin vitun kuuma että pakko pitää läpivetoa ja illan päätteeks saa seiniltä tappaa parikymmentä mulkkua ja silti niitä jää ilmaan pörräämään yön ajaksi.
Kuumalla on muuten parempi pitää ovet,ikkunat ja verhot kiinni niin kämppä pysyy viileämpänä.

Jos saa läpivedon aikaiseksi niin tuntuu olevan viileämpi kuin että pitäis luukut kiinni. Yhden ikkunan avaus taas ei hyödytä kyllä paskan vertaa.

Tuosta läpivedosta ja tuulettamisesta. On se ''mukavaa'' ku herää siihen, et ampiaiset ja muut öttiäiset lentelevät täällä sisällä..

Luitko edes kunnolla tota mun viestiä? Pointti oli se, että jengi jotka on ehtinyt seistä muutaman sekunnin taaimmaisena jonossa juoksee uuden jonon kärkeen. Voin mielihyvin antaa paikan uudesta jonosta tyypille joka seisoo mun edessä, mutta nimenomaan vitutaa se häntäpään jengi joka rynnii etummaiseksi. Jäikos jokin vielä epäselväksi?

Ei, ei todellakaan jäänyt mitään epäselväksi, eikä jäänyt sen aikasemmankaan viestisi perusteella. :david:

Kaikki noi vitun lentävät, surisevat paholaisen luomat itikat.

Mulla on vielä joku omatunto kehittynyt noiden tappamisen suhteen että aika paljon saa rassata meikäläistä että edes mietin listimistä ja ne ei vittu ollenkaan kunnioita mun hyväsydämmisyyttä vaan ottavat ilon irti mahdollisuudesta, kutsuvat vielä kaverinsakin paikalle että tulkaa tänne, täällä on rento meininki.

Yks yö niitä oli 4 kappaletta mun huoneessa ja ne ei vittu antanu mun nukkua, jotenkin oon tottunu siihen et ne jossai kädellä hengailee hetken, eikä aina ees haittaa, mutta sit ku koitan saada unesta kiinni ja kaverit rupee kiusallaan lentämään MUN NENÄÄN niin etten koko yönä saa kunnolla nukuttua niin minuakin alkaa VITTUTAMAAN ja tekisi mieli LISTIÄ noi vitun kusipäät.

Ja sitten se kun ei mene vihjeestä kerran jakeluun näillä tyypeillä esim. tulee kädelleni ihmettelemään elämän ihmeellisyyttä, puhallan sen vittuhun siitä niin se lentää sekunnin päästä takasin!?!?!!

Eilen sitten loppu huumorintaju kun huomasin että niitä on jo joku 7 kappaletta mun huoneessa ja osa heistä veti doggystailia mun näppäimistöllä, ei mun huone mikään vitun lomakoti kuitenkaan ole jos ei edes osata käyttäytyä ja kunnioittaa mun hyväsydämmisyyttä.

Pistin kaverin suihkuttamaan jotain myrkkyä, päivän sain olla rauhassa ja nyt niitä on alkanu taas ilmetymään.

Hohhoijaa.

Lihavat ihmiset julkisissa kulkuneuvoissa on helvetin ärsyttäviä. Saisivat kyllä ostaa kaksi bussilippua, kun kuitenkin vievät kahden ihmisen tilan ja haisevat vielä lisäksi pahalle. Tänäänkin istuin bussissa ikkunapaikalla ja viereen käytäväpaikalle istui joku aivan saatanan läski akka. Elopainoa oli varmaan 150 kg ja kun se rysäytti siihen penkille, niin meikäläinen litistyi kuin mikäkin kukkakeppi ikkunan ja tämän akan väliin. Koko monen kilometrin matkan tämä akka vielä lämmitti meikäläistä varmaan useamman sadan watin teholla liimautumalla läskeillään kiinni ihooni, vaikka muutenkin oli jo kuuma. Jos tuollainen laardikasa joskus istuu viereeni jollain pitkällä lennolla, niin varmasti kyllä avaudun joko lentoemolle tai läskille itselleen siitä, että laardikasa pilaa matkustusmukavuuteni.

Kaikki noi vitun lentävät, surisevat paholaisen luomat itikat.

Mulla on vielä joku omatunto kehittynyt noiden tappamisen suhteen että aika paljon saa rassata meikäläistä että edes mietin listimistä ja ne ei vittu ollenkaan kunnioita mun hyväsydämmisyyttä vaan ottavat ilon irti mahdollisuudesta, kutsuvat vielä kaverinsakin paikalle että tulkaa tänne, täällä on rento meininki.

Yks yö niitä oli 4 kappaletta mun huoneessa ja ne ei vittu antanu mun nukkua, jotenkin oon tottunu siihen et ne jossai kädellä hengailee hetken, eikä aina ees haittaa, mutta sit ku koitan saada unesta kiinni ja kaverit rupee kiusallaan lentämään MUN NENÄÄN niin etten koko yönä saa kunnolla nukuttua niin minuakin alkaa VITTUTAMAAN ja tekisi mieli LISTIÄ noi vitun kusipäät.

Ja sitten se kun ei mene vihjeestä kerran jakeluun näillä tyypeillä esim. tulee kädelleni ihmettelemään elämän ihmeellisyyttä, puhallan sen vittuhun siitä niin se lentää sekunnin päästä takasin!?!?!!

Eilen sitten loppu huumorintaju kun huomasin että niitä on jo joku 7 kappaletta mun huoneessa ja osa heistä veti doggystailia mun näppäimistöllä, ei mun huone mikään vitun lomakoti kuitenkaan ole jos ei edes osata käyttäytyä ja kunnioittaa mun hyväsydämmisyyttä.

Pistin kaverin suihkuttamaan jotain myrkkyä, päivän sain olla rauhassa ja nyt niitä on alkanu taas ilmetymään.

Hohhoijaa.

:hyvä::lol2: Tuli repeiltyä äänen näille, ei helevetti:lol2:

Tottunut vuoden aikana omaan Swiss Diamondiin, kun semmoseen panostin pienestä opiskelijabudjetistani viime vuonna. No, nyt porukoilla paistoin jauhelihaa semmosella kuluneella Tefalin pökäleellä ja aattelin jauhelihan valmistuttua paistaa pari kananmunaa niillä "jälkirasvoilla". Ei ihan onnistunut, koska pannussa ei vissiin oo tarttumatonta pintaa jäljellä ollenkaan. Vuoteen kun ei oo koskaan jäänyt mikään omaan pannuun kiinni, niin kyllä pisti kyrpiin rapsuttaa kananmunan jämiä tosta paskaläjästä irti. Sama kun ois paistanut suoraan levyllä ilman rasvaa.

Munakkaan resepti: 2 kananmunaa, yrttisuolaa, pippuria ja mahdollisesti hiven pannusta irronneita myrkkyjä. Oli ihan hyvää kuitenkin.

03062013124.jpg

Toi kahvi on kyllä perseestä. Jos menee jonnekkin "kahvitteluihin" ja ite kun ei juo. "No otatko teetä mielummin? -Ei kiitos, en juo teetä. -No MITÄ sä sitten oikeen juot???"

Jos lasin vettä... :jahas:
Tää on ihan vitun ärsyttävää! Siis jos ei juo kahvia nii miks vitus sit pitäis lipitellä jotaki teetä? Miks ihmiset luulee et kaikilla olis perustarve vetää jotain tommosta lämmintä paskaa niinku kahvia tai teetä? Eikö sitä voi vaan juoda vettä,mehua ja kaljaa.

Joo aamulla on kiva kattoa ku on nilkka tikattu täyteen. Ei enää etonot kauheesti auta.

Helvetilliset jonot Siwassa sunnuntaina, huom! silloin kun itse olet hakemassa RUOKAA.
Ihan eri asia jos olet siellä jonon päässä, numerona 32 ja sulla on itelläs korjaussarjat mukana, mutta ei helvetti!
Monta kertaa olen suunnannut ärkkärille, joka on kalliimpi ja ruokavalikoima typerä.

Viimeksi muokattu:
Se tunne kun on pitäny ikkunaa auki yön... ja unen läpi kuuluu vienosti kun jokin iso surrinkainen pörrää... Helvetin iso ampiainen tietysti kolibrina tutkii kasveja tai lampunvarjostinta ~1m päässä sängystä.

Miten sitä voi ihminen pelästyä niin vitusti jotain tommosta pientä itikkaa? Tikkana pystyssä, sydän hakkaa miljoonaa ja adrenaliini kohisee suonistossa ainakin sen ensimmäisen pari sekuntia kun kuulee muttei näe. Ensimmäinen ajatus 'miten herättää avokki siten ettei se saa slaakia'.

Vinkki: Hellä ravistaminen olkapäästä ja kuiskaus korvaan 'ampiainen' ei ollu oikea keino. :p

Tää on ihan vitun ärsyttävää! Siis jos ei juo kahvia nii miks vitus sit pitäis lipitellä jotaki teetä? Miks ihmiset luulee et kaikilla olis perustarve vetää jotain tommosta lämmintä paskaa niinku kahvia tai teetä? Eikö sitä voi vaan juoda vettä,mehua ja kaljaa.

Kelaillu ihan samaa.. onkohan kahvinjuojilla joku tapa, et pakko saada jotain kuppiin ja ei voi ymmärtää, jos ei oo tarve saada mitään.. kun normaalisti tyrkytetään teetä, mehua, limua, vissyä, vettä, jotain.. "ei kiitti, mä en tartte mitään" ei tunnu olevan suomea kahvinjuojille ;)
Eikä siin mitää, jännä vaan huomata noin, oon varmaan ite sit niiden mielestä ihan juntti, kun een tajuu tarjota edes kahvia.. =)

^ Kyllä! Ylipäätään tuli mieleen tästä kahvijutusta et tollanen tyrkyttäminen on todella ärsyttävää. Varsingin vanhemmat ihmiset tyrkyttää ihan helvetisti. Vaikka sanoo että "ei kiitos en mä nyt tarvi mitään" niin aina siihen perään tulee et "no ota ny ees tollanen pikkupulla tai suolakeksi, entäs sit jäätelö?? etkö edes tollasta marianne karkkia muka ota???!!!"

Suositut

Back
Ylös Bottom