Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Se kun seisot about keskimmäisenä pitkässä kassajonossa, ja viereen aukee toinen kassa, niin eiköhän jonon viimeinen rynnistä kyynärpäätaktiikalla tämän uuden jonon kärkeen. Ensinnäkään en käsitä, miten jollain voi olla se kaupasta ulos pääseminen paristakymmenestä sekunnista-jostain minuutista kiinni, ja toiseksi, eikö tämä paikka kuuluisi niille jotka ovat ehtineet jo seistä jonossa jonkin aikaa. Itsellä on ainakin tapana päästää edestä pari tyyppiä vaihtamaan jonoa, joille sen paikan ihan ansaitusti voikin suoda.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Keität kahvia haet jääkapista maitoa, mutta huomaat ettei sitä ole.
images

Se on vittumaisempaa kun kaadat kahviin maitoa ja huomaat että maito onkin muuttunut piimäksi. Parasta ennen.

Lihavat ihmiset julkisissa kulkuneuvoissa on helvetin ärsyttäviä. Saisivat kyllä ostaa kaksi bussilippua, kun kuitenkin vievät kahden ihmisen tilan ja haisevat vielä lisäksi pahalle. Tänäänkin istuin bussissa ikkunapaikalla ja viereen käytäväpaikalle istui joku aivan saatanan läski akka. Elopainoa oli varmaan 150 kg ja kun se rysäytti siihen penkille, niin meikäläinen litistyi kuin mikäkin kukkakeppi ikkunan ja tämän akan väliin. Koko monen kilometrin matkan tämä akka vielä lämmitti meikäläistä varmaan useamman sadan watin teholla liimautumalla läskeillään kiinni ihooni, vaikka muutenkin oli jo kuuma. Jos tuollainen laardikasa joskus istuu viereeni jollain pitkällä lennolla, niin varmasti kyllä avaudun joko lentoemolle tai läskille itselleen siitä, että laardikasa pilaa matkustusmukavuuteni.

Meikäläisellä tollanen laardikasa sammu syliin lennolla. Ikääkin oli jotain 60 v. Puhui vain venäjää. Sen jälkeen salilla ei ole mikään oikeastaan vituttanut, niin pientä on ollut sen maailman koettelumukset.

Se on vittumaisempaa kun kaadat kahviin maitoa ja huomaat että maito onkin muuttunut piimäksi. Parasta ennen.

Ja kaikkein vittumaisinta on se, jos olet keittänyt itsellesi vain yhden kupin kahvia ja vanhentunut maito pilaa sen kupillisen, etkä enää ehdi keittää uutta.

Ja kaikkein vittumaisinta on se, jos olet keittänyt itsellesi vain yhden kupin kahvia ja vanhentunut maito pilaa sen kupillisen, etkä enää ehdi keittää uutta.
Kahvikeskustelussa kun ollaan, niin en tajua miksi mun sumppiini laitetaan monesti maitoa ja sokeria kysymättä multa. En ole ikinä juonut kahvia kyseisten lisämausteiden kera, joten pienikin annostus joukossa riittää pilaamaan kahvin totaalisesti.

Se kun seisot about keskimmäisenä pitkässä kassajonossa, ja viereen aukee toinen kassa, niin eiköhän jonon viimeinen rynnistä kyynärpäätaktiikalla tämän uuden jonon kärkeen. Ensinnäkään en käsitä, miten jollain voi olla se kaupasta ulos pääseminen paristakymmenestä sekunnista-jostain minuutista kiinni, ja toiseksi, eikö tämä paikka kuuluisi niille jotka ovat ehtineet jo seistä jonossa jonkin aikaa. Itsellä on ainakin tapana päästää edestä pari tyyppiä vaihtamaan jonoa, joille sen paikan ihan ansaitusti voikin suoda.

Mikset suoraan antaisi paikkaasi aina sille, joka tulee sinun perääsi jonoon? :confused:

Mikset suoraan antaisi paikkaasi aina sille, joka tulee sinun perääsi jonoon? :confused:

Luitko edes kunnolla tota mun viestiä? Pointti oli se, että jengi jotka on ehtinyt seistä muutaman sekunnin taaimmaisena jonossa juoksee uuden jonon kärkeen. Voin mielihyvin antaa paikan uudesta jonosta tyypille joka seisoo mun edessä, mutta nimenomaan vitutaa se häntäpään jengi joka rynnii etummaiseksi. Jäikos jokin vielä epäselväksi?

Se kun jotkut ihmiset ei voi odottaa että toinen lukee sanomalehden loppuun ja näin ollen ottavat siitä osan (tapahtuu myös meidän taloudessa) vika on myös sen joka lehteä alkaa jakamaan toisen kanssa. Sitten kun itse kaataa kupin kahvia ja aikoo lukea lehden niin niitä yksittäisiä osia saa etsiä ja järjestellä :face:

Mikä ongelma se sulle on, että joku onnistuu ajoittamaan kassalle saapumisen sua paremmin? Mä teen aina noin jos vaan on mahdollisuus, ei mua kiinnosta jonottaa yhtään sen enempää kuin on pakko. Vastaavasti mulle on ihan sama jos joku on mua nopeampi vaihtamaan jonoa ja pääsee mun edelle.

Kahvikeskustelussa kun ollaan, niin en tajua miksi mun sumppiini laitetaan monesti maitoa ja sokeria kysymättä multa. En ole ikinä juonut kahvia kyseisten lisämausteiden kera, joten pienikin annostus joukossa riittää pilaamaan kahvin totaalisesti.
Mullekin käy joskus niin että mun kuppiin kaadetaan kahvia kysymättä ja se ei ole kiva juttu kun en juo kahvia ja siitä tulee paska olo. Joillekin kahvin juonti on niin normaalia ettei ne mieti että kaikki ei juo sitä.

Kahviin liittyen vielä vittumainen tapa (omaa tyhmyyttä, mutta kuitenkin) maidon sijasta kaataa kermaa sinne näin kävi kerran jossain abc:llä ku en kattonut kummasta purkista kaadan...

Ja tän kesän riesat on palanneet, ne saamarin inisevät mulkerot imekööt kärsäänsä!! Pitäis varmaan jotain myrkkyä keitellä tai ostaa hyttysmyrkkyä.

Toi kahvi on kyllä perseestä. Jos menee jonnekkin "kahvitteluihin" ja ite kun ei juo. "No otatko teetä mielummin? -Ei kiitos, en juo teetä. -No MITÄ sä sitten oikeen juot???"

Jos lasin vettä... :jahas:

Suu auki syöminen, varsinkin kun asuu vielä porukoitten luona. Sitten kun se leipä on syöty niin se kuuluu niellä, ei jäädä suu auki mössöttämään sitä niin että lits läts ääni kaikuu koko talossa.

Känniääliöt, kun eivät osaa käyttäytyä. Kysytään ja sanotaan samat asiat 10 krt, ei muisteta mitään, kustaan seinille yms yms ....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom