Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Postipaketin odottaminen! En viittisi lähteä sitä jälkikäteen postista roudaamaan kun kerran ovelle paketti on tilattu, mutta kun ei ole koskaan mitään tietoa että tuleeko se aamukasilta vai kahdelta! Aargh.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä vituttaa joka kerta, kun käy mäkkärissä tai hesessä. Menet kassalle ja esität tilauksesi seuraavanlaisesti:

- Bic Mac - ateria Zero Colalla kotipakettiin
- Millä juomalla laitetaan?"
- Öh, sillä Zero Colalla.....
- Syötkö täällä vai tuleeko mukaan?
- Mukaan.....

Joka vitun ikinen kerta sama juttu. Onko myyjät opetettu olemaan kuuntelematta asiakasta vai mitä vittua? Yritän sanoa kaiken tarvittavan yhdellä kerralla, että myyjän ei tarvitsisi nuita kysellä, mutta myyjä kuulee pelkästään "Bic Mac -ateria". Huoh.

Kesän mukanaan tuomat kärpäset, joiden lyhyen elämän tarkoitus on ilmeisesti yrittää lentää ulkoilevan ihmisen korvaan, nenään, suuhun tai silmiin. Tai sitten ne muuten vaan pörräävät pään ympärillä. Edes hyttyset tai paarmat eivät ole yhtä ärsyttäviä kuin nuo paskiaiset, joita on lähes mahdotonta saada edes hengiltä. Lisäksi se jatkuva pörinä pään ympärillä vituttaa enemmän kuin teinien tappiin viritettyjen mopojen rääyntä.

Nyt kun olen muistuttanut näistä taas itseäni, voin lähteä valmiiksi kyrpiintyneenä koiran kanssa kävelylle.

Maalarinteippi. Miten voi sama tuote toteuttaa sekä kinnittymättömyyden että irroittamattomuuden? Mitään ei pidä mutta kun pitäisi ottaa pois niin 3mm fliisuina lähtee. Ja liimatahra jää.

Oon varmaan ainoa tämän "ongelman" kanssa painiva, mutta mua vituttaa, kun on vaikkapa ärrän jonossa, ja myyjä kysyy: "ja mitäs sulle" kun edellinen asiakas vielä seisoo edessäsi keräilemässä vaihtorahojaan lompakkoon. Ei syystä tai toisesta viitsi ruveta huutelemaan ostoksiaan edellisen asiakkaan olkapään yli :D Oikeastaan sama juttu vituttaa, kun on itse rahojaan keräilevän asemassa, ja myyjä ryhtyy palvelemaan seuraavaa. Parista sekunnistako se nyt oikeasti on kiinni?

Oon varmaan ainoa tämän "ongelman" kanssa painiva, mutta mua vituttaa, kun on vaikkapa ärrän jonossa, ja myyjä kysyy: "ja mitäs sulle" kun edellinen asiakas vielä seisoo edessäsi keräilemässä vaihtorahojaan lompakkoon. Ei syystä tai toisesta viitsi ruveta huutelemaan ostoksiaan edellisen asiakkaan olkapään yli :D Oikeastaan sama juttu vituttaa, kun on itse rahojaan keräilevän asemassa, ja myyjä ryhtyy palvelemaan seuraavaa. Parista sekunnistako se nyt oikeasti on kiinni?
Kyllä toi ärsyttää muitakin, esim mua :D Ja vielä enemmän ärsyttää se edes olevan "rahankeräilijan" ainainen hitaus kun laittaa niitä kuitteja sinne lompakkoon!

Maalarinteippi. Miten voi sama tuote toteuttaa sekä kinnittymättömyyden että irroittamattomuuden? Mitään ei pidä mutta kun pitäisi ottaa pois niin 3mm fliisuina lähtee. Ja liimatahra jää.
[viisastelua]Sulla on joko huonoa teippiä, tai sitten oot antanu olla sen liian kauan kiinni. Hyvä teippi voi olla pari päivää kiinni, mutta ei hirveesti sen enempää (sääolosuhteista riippuen toki). Ulkona jos ollaan, niin maalarinteippi pitää repiä melkein saman tien pois. Jos aurinko ehtii porottaa siihen, tai vettä sataa päälle, niin repiminen on yhtä helvettiä. Kannattaa myös muistaa, että jos haluaa repiä teipin heti pois, se pitää tehdä ennen kuin maali ehtii nahoittua. Kun maalin nahoittumisvaihe on kesken ja teippiä lähtee repimään, lähtee myös maali. [/viisastelua]

Mä luulen että se myyjä yrittää ehkäistä takana olevan raivaria siitä että joutuu odottamaan kun yksi tupeksii siitä.

Oma kestoärsytys: hitaat ihmiset, joiden on pakko kuitenkin ängetä joukon ensimmäiseksi.

Tämä vituttaa joka kerta, kun käy mäkkärissä tai hesessä. Menet kassalle ja esität tilauksesi seuraavanlaisesti:

- Mukaan.....

Joka vitun ikinen kerta sama juttu. Onko myyjät opetettu olemaan kuuntelematta asiakasta vai mitä vittua? Yritän sanoa kaiken tarvittavan yhdellä kerralla, että myyjän ei tarvitsisi nuita kysellä, mutta myyjä kuulee pelkästään "Bic Mac -ateria". Huoh.

Mun mielestä vielä pahempi on Subwayssa. Multa on pahimmillaan kysytty kolmeen kertaan leipään tulevat kasvikset, kun se ameeba kysyi ne ensin ennen leivän laittamista uuniin, sitten sillä aikaa kun leipä oli uunissa ja viimeisen kerran kun alkoi tunkea niitä kasviksia. Joko toi työ tekee ihmisistä aivokuolleita tai sitten noihin hommiin menee ainoastaan aivokuolleet.

Mun mielestä vielä pahempi on Subwayssa. Multa on pahimmillaan kysytty kolmeen kertaan leipään tulevat kasvikset, kun se ameeba kysyi ne ensin ennen leivän laittamista uuniin, sitten sillä aikaa kun leipä oli uunissa ja viimeisen kerran kun alkoi tunkea niitä kasviksia. Joko toi työ tekee ihmisistä aivokuolleita tai sitten noihin hommiin menee ainoastaan aivokuolleet.

Ite joskus nuorena tyttönä ollu Hesessä töissä, voin sanoo että se duuni on semmosta että siinä tiskillä seistessä skarpimmankin kaverin älykkyystaso on jossain ameeban ja ovenkahvan välimaastossa. Vielä kun päivässä
käy joku 100 000 asiakasta, niin siinä on kyllä aika vahvasti autopilotilla koko ajan :P

Oonko ainoo ketä ärsyttää suuresti se, että nimeltämainitsemattomalla suomalaisella lisäravinnefirmalla (ja muutamalla muullakin nettikaupalla) on ollut joka ainoa tuote "tarjouksessa" from day one?

Ite tuotteissa ei mitään vikaa ole ollut, mutta nykyään keskitän kaikki ostokset tonne Ruotsin puolelle ihan siitä syystä että siellä on ns. oikeita tarjouksia. Voihan tuolla toisessakin olla, mutta itselläni ainakaan ei ole aikaa mihinkään vitun sherlock-pelleilyyn kun ruutu on täynnä punaisia supertarjous-bannereita... Varmaan ajattelee normaalin asiakkaan (salillakävijän) stereotyyppisesti joksikin vatipääksi kenet saa narutettua tollasella kusetusmainonnalla.

Puolipituiset viikset. Sieraimet kutsuvat magneetin lailla haituvia.

- Mukaan.....

Jaa tämä on näköjään normaali-ilmiö. Viimeksi käydessäni keskustelu meni näin:
-kolme juustoa ja vesi ilman kantta.
-Entä juomaksi?
-No sitä vettä ja ilman kantta.
Varmistukseksi huikkasin vielä laskiessaan, että ei kantta. Siinähän se sitten törrötti :jahas:

Kävin eilen postissa hakemassa pakettia. Siellä oli kolme palvelupistettä, yhdessä oli joku vanhempi nainen asioimassa ja tullessani sisään siitä toiselta pisteeltä mua päin kävelee joku mies. Kävelin miehen ohi kohti toista palvelupistettä, kun siinä oli postitäti paikalla ja katsoin olkani yli vähän ihmetellen, kun se vastaantullut mies ottaa vuoronumeroa. Luulin sen miehen jo hoitaneen asiansa ja lähtevän pois. Tämä toisen palvelupisteen täti sitten oheisti muakin kääntymään takaisin ja hakemaan vuoronumeron siitä ulko-oven lähellä olevasti hököttimestä. WTF? Konttorissa oli yhteensä kolme asiakasta ja kolme palvelupistettä, joista kahdella oli postityöntekijä paikalla, mutta asioimaan ei pääse ilman vuoronumeroa? Pitääkö ne sillä tavalla jotain tilastoa kävijämäärästä vai mitä? Vähän absurdilta tuntuisi tilanne, jos tulisin ainoana postikonttoriin, kaikkien palvelupisteiden takana olisi täti odottamassa, mutta silti mut käännytettäisiin tiskiltä takaisin hakemaan vuoronumeroa.

[viisastelua]Sulla on joko huonoa teippiä, tai sitten oot antanu olla sen liian kauan kiinni. Hyvä teippi voi olla pari päivää kiinni, mutta ei hirveesti sen enempää (sääolosuhteista riippuen toki). Ulkona jos ollaan, niin maalarinteippi pitää repiä melkein saman tien pois. Jos aurinko ehtii porottaa siihen, tai vettä sataa päälle, niin repiminen on yhtä helvettiä. Kannattaa myös muistaa, että jos haluaa repiä teipin heti pois, se pitää tehdä ennen kuin maali ehtii nahoittua. Kun maalin nahoittumisvaihe on kesken ja teippiä lähtee repimään, lähtee myös maali. [/viisastelua]

Veneen myrkkymaalaus oli kyseessä ja jämähti kyllä aika huolella kiinni vesilinjaan maalarinteippi. Onneksi tämäkin lysti loppuu kun vanhat myrkkymaalivarastot on käytetty. EU:n tai minkä onkaan takia ei enää myrkkymaalia ole myynnissä ja ostin silloin aikanaan sitä lavallisen.

Kyllä se maalarinteipin nyppiminen on silti kivempaa kuin syksyllä levän ja näkkien irrottelu puupalikalla. Molemmin päin se silti vituttaa. Tekis mieli myydä koko paatti kun dieselikin on ökyhinnoissa nykyään.

Jaa tämä on näköjään normaali-ilmiö. Viimeksi käydessäni keskustelu meni näin:
-kolme juustoa ja vesi ilman kantta.
-Entä juomaksi?
-No sitä vettä ja ilman kantta.
Varmistukseksi huikkasin vielä laskiessaan, että ei kantta. Siinähän se sitten törrötti :jahas:

Täytyy seuraavaksi tilata käänteisessä järjestyksessä, eli eka sanoo,

Minä: "ottaisin ketsupin ja mausteet.
Myyjä: " entäs muuta"
minä: "Kokislaitti"
Myyjä: "entäs muuta"
minä: "BigMac- ateria"

Tän seurauksena saa varmaan tuplakokiksen :/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom