Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kahdella kortilla pelaaminen on kyllä aika lailla perseestä.Maksukortit välillä vähän ärsyttää. Ensin bonuskortti laitteeseen, sitten maksukortti. Vie ihan liikaa aikaa, vaikka meikäläisellä homma onnistuu helposti niin pelkkä käteismaksu olisi varmaan nopeampi (siis ilman bonuskorttia). Sitten mummot ja papat, ei ne osaa niitä laitteita käyttää ikinä. Koko kauppamonopoli on jotain niin vitun tyhmää suomessa bonusjärjestelmineen että menee hermot.
Omassa lähikaupassa sentään on mulle ihan tarpeeksi hyvä valikoima, siellä ei ole ruuhkia eikä tartte noihin ostoshelvetteihin lähteä.
Syötkö kynsiäs, vai mikä siinä on ongelma? :DKahvipaketin avaaminen. Jos et avaa veitsellä, vaan revit sormin, niinkuin kuuluisi, niin sattuu peukaloihin ihan helvetisti. En ikinä pysty avaamaan sitä ensimmäisellä kertaa, koska tuntuu, että peukalot putoo.
Kahdella kortilla pelaaminen on kyllä aika lailla perseestä.
S-ryhmän (tai noh, S-pankin...) maksukortti on ihan okei, ei tarvii kuin painaa 1 ja pin-koodi perään. Oletan myös että tuo kortti toimii myös silloin kun muut, ulkopuoliset kortit ei toimi. Toki sillä voi maksaa muuallakin ja netissä ihan normaalisti.
OTTO-automaatilla jengillä on monesti tapana alkaa etsimään lompakkoaan vasta sitten, kun on oma vuoro. Miksi sitä ei voi tehdä aikaisemmin saatana!
OTTO-automaatilla jengillä on monesti tapana alkaa etsimään lompakkoaan vasta sitten, kun on oma vuoro. Miksi sitä ei voi tehdä aikaisemmin saatana!
Miksi, oi miksi, menin minäkin ostamaan joulun jälkeen soda streamin? Se on semi ärsyttävää, kun teet niitä juomia ja yrität kipata siitä mittana käytettävästä korkista esanssia veden sekaan.
Kahdella kortilla pelaaminen on kyllä aika lailla perseestä.
S-ryhmän (tai noh, S-pankin...) maksukortti on ihan okei, ei tarvii kuin painaa 1 ja pin-koodi perään. Oletan myös että tuo kortti toimii myös silloin kun muut, ulkopuoliset kortit ei toimi. Toki sillä voi maksaa muuallakin ja netissä ihan normaalisti.
Ja mikä vittu noin niinku yleisesti ihmisillä kestää siinä otto-automaatilla?!?! Kortti sisää, tunnusluku, rahasumman naputtelu, kortti pois ja rahat pois! Ei vie montaa hetkeä mutta aijumalautaaa kun on 2 mummoa jonossa ennen omaa vuoroa niin vähintää vartin joutuu oottelee ku mummelit asioi.
ne nostaa niin helvetisti sitä käteistä, ja eikös se maksimi oo joku 240e kerralla?
Onko toi muuten maksimi? Siinähän on myös vaihtoehto että voi syöttää haluamansa summan, luulisin että sieltä irtois vaikka 900?
Moni asia, mainittakoon yksi: Se kun ihmiset käyttävät KIRJOITETUSSA kielessä "mie, sie, miun" -ilmauksia. Jos mies tekee tätä, hän hakee jotain helvetin junttiromantiikkaa. Naiset taas käyttävät näitä siksi, että ne luulee, että se on jotenkin vitun söpöä ja pehmeää ja feminiiniä :curs: lopettakaa!
Älkää tulko sanomaan, että se on vaan murre. Murre ei näy kirjoitetussa tekstissä, ellei sitä sinne laita. Lisäksi murteet perustuvat puhumisen helppouteen, kirjoittaminen kirjoittamisen helppouteen, eikä mikää noista ilmauksista ole helpommin kirjoitettu kuin "mä, sä, mun".
hekottaja;3608528--[/QUOTE sanoi:Samaa mieltä. Murteella kirjoittaminen tuntuu tekopyhältä pätemiseltä ja murretekstejä on sitä paitsi vittumaista lukea. Itse puhun kyllä murteella, mutta en koskaan kirjoita sillä.
Kai tiesit et myös tuo "mä, sä, mun" on murretta ja kuulostaa ihan vitun idioottimaiselta esim. meikäläisen korvaan kun en Helsingissä asu? Samaa mieltä oon kyllä et noita murteita varsinki sijamuodoissa kannattaa vältellä kirjotetussa tekstissä, mutta onneks niistä pääsee aika helposti eroon kun ne voi yleensä kiertää sujuvasti, esim. 'miä oon savolaenen' -> ,olen savolainen' jne. Puhekielessä sitten taas tuovat mukavasti luonnetta ja helpottaa kummasti ihmisen sukujuurien/kasvupaikkakunnan, tms. määrittämistä