Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Korvaan saakin kuulostaa paskalta, puhe tulee niin kuin tulee, mutta kirjoitetussa tekstissä joko yleiskieltä tai "mä, sä". Ei mitään juntti romantiikkaa tai söpöilyä. ;)
No joo ite kyllä kaivan kortin etukäteen, kun ei ole niin pelkoa ryöstetyksi tulemisesta, mutta se ei ole pointti...Siis jos automaatti on jonkun kauppakeskuksen sisällä (mm. jumbossa) ja siellä käytävällä porukkaa ohi lappaa niin harvapa sitä posaa rupee esillä pitelemään ennenkuin on oma vuoro, vai piteletkös sinä? Sama koskee monia ulkoautomaatteja, jonotat kaupan eessä automaatille missä kulkee paljon ihmisiä...posa käteen niin pahimmassa tapauksessa kohta ei oo posaa, joku kiitollinen pitkäkyntinen sen nappaa.
e: nii toki sen kortin vois ottaa etukäteen hyppysiin mutta eipä se paljo nopeuta, enemmän riipii ne jotka jää sitä tapahtumakyselyn kuittia sinne automaatille lueskelemaan XD
Se, kun kuulee tekstiviestin äänen julkisella paikalla ja ajattelee riemuissaan "jeeeee joku muisti, että olen olemassa ja lähetti mulle viestin!" Ja sitten kun katsoo puhelintaan, niin saakin huomata, että ei sinne puhelimeen mitään viestiä tullutkaan, vaan se tulikin jollekulle muulle. Forever alone.
Tiskirättien haju. Se on pari päivää ja ne alkaa aina haista ihan perseeltä. Kiva sillä sit pyyhkiä pintoja ku kädet alkaa haisemaan. Eikä se lähe pois millään.. Pitäiskö niitä ostaa saatana joka päivälle uus vai mikä tohon auttais.
Imo tää homma on neuvottu S-kaupoissa helvetin huonosti. Kesti kaksi vuotta, että tuli tietoon. K-kaupassa annettiin ystävällisesti vinkkiä heti.Jos ottaa pelkät bonukset s-etukortilla, niin sen bonus hommanhan voi tehdä siihen lukijaan jo heti kun ensimmäinen tuote on kirjattu. Ei siis tarvitse venata että kaikki tuotteet on kuitattu niinkuin maksamisella
bussista/metrosta/junasta
Pyyhit ilmeisesti helvetin likaisia pintoja tai sitten et pese/huuhtele rättiä kunnolla käytön jälkeen. Itse myllytän rättiä kuumassa vedessä, missä on ruikkaus Tolu Keittiötä. Ei haise rätit.Tiskirättien haju. Se on pari päivää ja ne alkaa aina haista ihan perseeltä. Kiva sillä sit pyyhkiä pintoja ku kädet alkaa haisemaan. Eikä se lähe pois millään.. Pitäiskö niitä ostaa saatana joka päivälle uus vai mikä tohon auttais.