Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jaksaa melko vahvasti ärsyttää, kun ei ole kämpässä liesituuletinta. Paistoin tänään päivällä kalapuikkoja ja nyt haisee kokemuksen mukaan pari päivää kämppä kalapuikoille. Lisäks haisee vaatteetkin ihan kalapuikoille. Hävetti ihan hivenen äsken salilla, kun oli päällä sama t-paita kuin kotona ja oikein itse haistoi sen, että rasvaisille kalapuikoillehan se haisi. Salin jälkeen kun tuli takaisin kämppään, niin sama kalapuikkojen haju oli kuin seinä vastassa ovella. Ongelma vain on se, että kun sisällä on opiskelija-asuntosäätiön säästökampanjan takia 18 'C, niin ei viitsi juuri ulos tuulettaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa vaatteet, joissa vetoketjun väliin jää kangasta ja sitten koko vetoketju on jumissa. Tänään kun piti lähteä töistä ja leimata itsensä ulos, niin eiköhän se housujen taskun vetoketju hirttänyt kiinni ja leimausläpyskä taskussa. Siinä sitten piti repiä sitä vetoketjua auki aika tovi -ohikulkijoiden katsellessa, että mitähän tuokin tuossa riehuu :D

Jaah... Noh, aikamoinen lista on tulossa, kohdistuen 'yleiseen huolenpitoon'. Ensinnäkin;

Hampaiden pesu, välillä on kyllä rasittavaa touhua! Vaatetuksen ylläpito; kenkien lankkaus & takin harjaus (sillä putkilolla mihin nukka/mikä lie tarttuu)! Vaatteiden laitto 'paikoilleen'. Josta, ensinäkin; minne ihmiset ne edes laittaa, ja toisekseen, pitäisi kai hommata vaatekaappi. Erillinen kun missä kaikki muut vaatteet on, ei sinne jaksa viikata vaatteitansa pois päältä, kun väsyneenä tulee kotiin... Heittää ne vaan sängylle tai jonnekin vastaavaan... Nukkumaan mennessä ne toki pitää sitten taas heittää jonnekin muualle. Jatkuvaa ravaamista niiden kanssa saa tehdä. Lattialle en sentään heitä, siinä 'vaiheessa' ei vielä olla. Minne tekisi kohta mieli jo vähän mennä... Sama vähän tavaroiden kanssa, pitäisi aina jaksaa laittaa ne takasin mistä ne ottikin... Sitten tietenkin kynsien leikkuu, parran ajaminen ja hiusten leikkuu. Sitten ruuan teko, johon liittyen tiskaus. Siinä osa mikä tuli nyt äkkiseltään mieleen, mutta lista vaan jatkuisi ja jatkuisi, jos miettisi enemmän...

Argh! Noista 'askareista' nyt voisi tiputtaa osan pois / harventaa niiden teko väliä. Jota aikalailla teenkin; kengät lankkaa vasta kun likaa alkaa näkymään, ja sama takille. Tavarat laittaa paikoilleen vasta, kun alkaa tulemaan liian iso sotku ja tavaroita ei löydä. Kynnet, parran ja hiukset annan yleensä mennä aika pitkälle, ennenkuin mitään niiden eteen teen. Tai no vaihtelee, ainakin parta. Hiukset toki menee aina lähes parturilla, mutta vain pari kolme kertaa vuodessa... Ruoka taas, aika väsyttävää hommaa... Sen takia aika usein käy ulkona syömässä/jättää päiviä välistä kun ei syö mitään (isoa, kaikkea pientä tietenkin...)! Tiskit, no aikamoisia vuoria kokoajan löytyy, mikä käy toteen varmaan aika hemmetin monen kohdalla. Tiskikone tietenkin korjaisi asiaa. Ehkä, sitten löytyisi vaan kasoja astioista, jotka pitäisi laittaa kaappiin...

Asioita vielä on, mitä olen tiputtanut pois 'listalta' (ihan kun niitä ei liikaa olisi ilman...)! Kuten, noh; lähinnä useasti siivoamisen, pari kertaa vuodessa tekee semmoisen 'suursiivouksen'. Tämä sitten näkyykin siinä, että esim. no juuri jos heittää sen takin lattialle, niin aamulla kun sen sieltä kaivaa esille, niin se on ihan pölyinen. Sama käy kaikille tuotteille, jotka sängyn alle joutuu... Liat nyt siivoan lähes heti pois, esim. jos limu kaatuu lattialle. Sentään nyt tahmasen paskan päällä ala kovin kauaa kävelemään...

Siis, aika siistinä itseäni pidän, mielessä kun on; esim. no juuri että useammin siivoaisi. Ja sitten on näitä 'pikkujuttuja', kuten itsensä rasvaaminen. Sitä voisi alkaa useammin 'harrastamaan'... Lähinnä siis naaman/käsien, kokovartalo rasvaamisesta ei tule sitten v*ttua eikä kevättä... Naamaa yhdessä vaiheessa rasvasinkin aika usein, mutta se sitten lopahti... Lähinnä hintansa takia, kun menin semmosen noin kympin (10 euron) purkin ostamaan. Eihän sitä nyt halvemmalla huvita enään käyttää... Ja kun se oli niin hieno, semmonen jousi systeemi sisällä. Se, että alkaisin kympin maksamaan - ties kuinka usein uuden nyt joutuisi ostamaan, kerran pari kuussa? - niin ei oikein tule kevättä... Aikamoista tuhlaamista, jos minulta kysytään... Toki, karkkiin menee sata kertaa enemmän rahaa, eikä siinä ole mitään terveellistä (paitsi mielelle :D), mutta... No se nyt on pikkasen 'hupaisempaa' rahan käyttöä.

Sitten olisi vaatteiden silitys. Semmoinen puuhankin aloitus olisi mielessä. Ehkä joskus tulevaisuudessa, ehkä ei... Hampaiden pesun lisääminen. Yksi kerta päivässä ei oikein tunnu 'purevan'. Varsinkin kun teen sen vaan aamuisin (hyvä aamuväsymyksen piristys keino). Ennen nukkumaan menoahan se kannattaisi, kun suussa on ties mitä... Mutta, mielummin teen sen aamulla kun illalla, jos pitää valita. Ja minunhan pitää, kun kahtaa kertaa päivässä en hampaitani kyllä ala harjaamaan, ainakaan kovin helpolla!

Suihku, sitäkin voisi harrastaa useammin, kun nyt... Nyt menee semmonen pari kolme kertaa viikossa, joka päivähän melkein pitäisi... Se, että menisi monta kertaa JOKA PÄIVÄ - kuten jotkut ilmeisesti menee - niin, no thank you very much, HELL NO! Ensinnäkin, kun suihkussa käyn, niin vietän siellä yleensä noin tunnin aikaa, läträten vedellä. Joten jos pari kolme kertaa menisi päivän aikana, niin siihenhän se päivä melkein menisikin. Tietenkin jos useammin menisi, niin ei varmaan käyttäisi niin paljon aikaa, per kerta. Mutta, aijai ku kylpyammeen saisi, siellä voisin vaikka joka päivä käydä ilomielin, melkein asua... TV ja läppäri vaan siihen, niin monta tuntia vierähtäisi hetkessä...

Sitten tietenkin auto, jos - ja varmaan kun - sen joku päivä hommaa... Lisää vaan huolenpitoa hoidettavaksi. Josta mieleen, pitäähän näitä koneita (tietokone, konsoli, digiboxi yms) hoitaa. No, eipä nyt niin hirveästi, mutta jonku verran ainakin... Tietokonetta ainakin / varsinkin!

Että sellaista... Jospa kuva selventäisi asiaa vielä:

[Kuva isona, jos niin paljon kiinnostaa]
IMG_222+pieni.jpg

Kuten jo totesin, itseäni pidän siis aika - paljonkin, verrattuna 'yleiseen' katseluun (muiden ihmisten katseluun kadulla, siis) - siistinä (viitaten reuna kuviin). Mutta se, että kauan tätä jaksaa... Ei tästä oikein hyötyä ole. Toki, palvelu tuntuu olevan parempaa kun on siisti, mutta... Se ei oikein riitä ylläpitämään siisteyttä loputtomiin! Naisiakaan ei siisteydellä oikein isketä, ainakaan pelkällä sillä. On se varmaan iso apu (että on siisti), mutta...

'Juopoksi' (viitaten keskimmäiseen kuvaan :rolleyes:) voisi melkein alkaa, mutta, enpä usko että siihen pystyisin... Vähän aikaa ehkä, jota 'kokeilua' on joskus välillä tapahtunut, mutta ei sitä kauaa jaksa... Alkoholin avulla ehkä. Mutta, no sittenhän olisi pelkkä (likainen) juoppo, ilman lainausmerkkejä :lol2:

Noh, aika kertoo miten tulee ja käy (nyt ainakin menen ja järjestelen huonetta, ja mietin mihin noi vaatteet oikein heittäisi sängyltä) :david:

Ärsyttävää on se, kun kerrot jotain juttua (yleensä tärkeää sellaista) kaverille, sitten kuuntelija puuttuu puheessa/tekstissä siihen kaikkein mitättöminpään yksityiskohtaan ja rupee siitä vääntämään juttua.

Ärsyttävää on se, kun kerrot jotain juttua (yleensä tärkeää sellaista) kaverille, sitten kuuntelija puuttuu puheessa/tekstissä siihen kaikkein mitättöminpään yksityiskohtaan ja rupee siitä vääntämään juttua.

Auts, nyt kolahti. Tai en oo iha varma tarkotatko samaa asiaa mitä luulen. Mulla on aika hyvä muisti, niin jos kaveri selittää jotain juttua, että "joo oltii sillo yks lauantai kesäkuussa siellä jne..." mä korjaan "se oli perjantai toukokuussa". Tiedän itekki kuinka ärsyttävää mun korjailut voi olla, mutta samalla se kuulostaa jotenki typerältä ku kaveri kertoo asian silleen, miten se ei oikeasti mene...vaikka mun korjaukset ei sinällään oo mitenkään kerrottua tarinaa ratkasevasti muuttava seikka.

Niin, tuohan yleisesti ottaen vain kertoo kuulijan kyvystä erottaa oleellinen olennaisesta. Mullakin on pari kaveria, jotka ovat luonteeltaan pedanttisia ja tarttuvat ihan jokaiseen pikkuasiaan, vaikka asialla ei olisi tuon taivaallista merkitystä. Keskustelun kannalta se on vain vähän lapsellista, kun asiasta puhuttaessa keskustelu menee melkein väkisin väärille raiteille jostain mitättömästä asiasta saivartelun takia. Esimerkiksi jos luennoitsija sanoo, että asia on yleensä jollain tavalla, niin heti nämä tyypit rupeavat mutisemaan, että asia ei ole noin aina. Hip hei, no ei varmasti olekaan aina niin, kun juuri sanottiin asian olevan yleensä niin.

Kaupassa ostosten tekoa hidastavat ihmiset.

Eli siis ensinnäkin ne, jotka vaappuvat hitaasti käytävillä puolelta toiselle, pysähdellen yllättäen, jättäen kärryt poikittain käytäville, samalla kuin hilaavat paksun perseensä weightwatchersin seuraavaa uutuustuotetta ihailemaan. Sitten ostetaan se, ja seitsemän litraa jäätelöä, ja siirrytään kassalle, edelleen hitaasti.

Sitten kun päästään kassalle, niin annetaan kassan ensin pistää kaikki tuotteet koneesta läpi, ennen kuin niitä aletaan pakkaamaan. Kassalle sanotaan, ettei tarvitse apua ostosten pakkaamiseen, kun eihän sillä tavalla saa tuhlattua riittävästi aikaa. Sitten, kun ollaan saatu kaikki pakattua, niin voidaan mahdollisesti kaivaa lompakko esiin, ja höyläytetään 82 lahjakorttia, joissa jokaisessa on 20 penssiä rahaa. Kun tämän operaation jälkeen laskun loppusumma on vieläkin kolme puntaa, ruvetaan mesoamaan, ja todetaan, että siellä lukee että weightwatchersin tuotteet on buy one get one for free. Ja sitten odotetaan, että joku käy asian tarkistamassa, ja tulee toteamaan, että näin ei ole. Vittuuntuneen näköisenä kaivetaan lompakko (jossa näkyy satojen puntien edestä seteleitä) esiin uudestaan, ja maksetaan loppusumma kymmenen ja viiden penssin kolikoilla.

Sitten kun olen itse vuorossa niin kassa sanoo "sorry to keep you waiting". Eihän se nyt sen kassan vika ole, että joku läskiperse päättää käyttää tunnin siinä kassalla. Oikein käy vituttamaan sen kassankin puolesta, kun sen pitää nöyristellä tuollaisten idioottien takia.

Kahvipaketin avaaminen. Jos et avaa veitsellä, vaan revit sormin, niinkuin kuuluisi, niin sattuu peukaloihin ihan helvetisti. En ikinä pysty avaamaan sitä ensimmäisellä kertaa, koska tuntuu, että peukalot putoo.

Forkkutreeniä lisää...

Kauppa on kyllä sellanen paikka missä näkee koko ajan mitä ihmeellisempiä suorituksia. Tässä ohjeet tavalliseen asiointiin kun monelle tuntuu olevan niin vaikeaa:

Kävelet sisään, nappaat kärryn tai korin etkä jää maleksimaan siihen portin eteen.
Kuljet kaupassa niin että muut mahtuvat myös kulkemaan. Niitä kärryjä ei jätetä poikittain keskelle käytävää kun tavataan jonkun paketin tekstejä. Samaten ei tarvii blokata sillä omalla perseellä hyllynreunaa vaan niitä tavaroita voi katsella kauempaa jolloin muutkin pystyvät ottamaan niitä.
Hevi-osastolla tuotteet punnitaan ja tarkistetaan että kiinteällä hinnalla myytävissä tuotteissa on se hintalappu/koodi. Jos siitä sipulipussista on irronnut se lappu niin ota toinen pussi. Jos se tarra ei pysy vaikka bataatin kyljessä niin laita vaikka otsaasi, tärkeintä on että se lappu on kassalla.
Tavarat voi, yllätys yllätys, tsekata kun latoo ne kärryyn. Ei tarvii käydä sitten kassalla vaihtamassa kun löytyy rikkinäinen kananmuna.
Jos kassoilla on ruuhka niin jättäkää nyt helvetti sentään väliä siihen jonoon käytävän kohdalle että ihmiset pääsevät kulkemaan.
Sinun ei tarvitse odottaa että edellinen asiakas laittaa sen muoviläpyskän siihen väliin vaan voit ihan omatoimisesti tehdä sen jos edelläoleva ei tajua ja latoa ostokseksi hihnalle.

Jos olet oikein fiksu niin ladot ne tavarat hihnalle niinpäin että viivakoodit on valmiiksi lukijaan päin jolloin kassan ei tarvii kuin liu'uttaa ne siitä hihnalta läpi. Samaten kannattaa aloittaa niistä jotka menevät kassin pohjalle ekana. Nämä kaks on kyllä jo edistyneempien ihmisten tekniikoita. ^^

Jos et maksa bonuskortilla ja se on sirumallia, kuittaa bonukset, kortti veke ja siirry pakkaamaan. Itse kyllä pakkaan vasta maksamisne jälkeen mutta siinä ei kauaa mene, yleensä vaan yksi kassillinen.
Jos maksat käteisellä, kaivele sopiva rahamäärä jo valmiiksi. Niin, sen kokonaissumman pystyy arvioimaan jo ihan ostoksia tehdessä ja lisäksi siitä ruudulta näkee koko ajan senhetkisen summan.
Pakkaa ne ostokset ja mene ihmettelemään kuitteja ja muita jonnekin muualle äläkä jää siihen.

Kunpa kaikki tekis edes suurinpiirtein noin...

Jumalauta ku lämmitti sydäntä lukea toi funcin teksti. Mua ärsyttää just samat asiat, mutta oon jo luovuttanu sen suhteen, että ihmiset oppis käymään kaupassa. Oon jo pitkään tehny sitä että maanantai aamuna oon kello 8.00 marketissa ja 8.10 oon sieltä pois. teen ton kerran viikossa, muuten käyn sit lähikaupoissa.
Loka-Joulukuu on marketeista täysin vapaata aikaa...sillon vituttaa se joulutouhu niin paljon, että varmaan lähtis taju siellä kaupan sisällä jos menis sinne.

Appelsiinimehu. Ei voi käsittää, kuinka joku hedelmästä tehty juotava voi maistua noin oksennukselta. Ja kyllä, olen kokeillut useita eri mehuja. En ole koskaan tykänny...

Miksi, oi miksi, menin minäkin ostamaan joulun jälkeen soda streamin? Se on semi ärsyttävää, kun teet niitä juomia ja yrität kipata siitä mittana käytettävästä korkista esanssia veden sekaan. Sulla on kaksi vaihtoehtoa: Joko kallistaa pulloa ja lirutella hitaasti reunaa pitkin, niin limu ei kuohu yli, mutta korkki uittaa niin perkeleesti, että 70% aineesta on pöydällä. Toinen vaihtoehto on kipata kaikki kerralla veden sekaan ja heittää spider manin reflekseillä korkki äkkiä pullon päälle, ennen kuin koko paska kuohuu pöydälle. Miten vaikeaa on tehdä korkki, joka ei uita? Ilmeisesti hyvin vaikeaa, tai sitten toi on tahallista. Hukkaprosentti on suurempi, niin pulloja pitää ostaa useammin. On ne kieroja.

Appelsiinimehu. Ei voi käsittää, kuinka joku hedelmästä tehty juotava voi maistua noin oksennukselta. Ja kyllä, olen kokeillut useita eri mehuja. En ole koskaan tykänny...

Minä yleisesti sentään pidän appelsiinimehusta, mutta olen itsekin kiinnittänyt huomiota kuinka joidenkin merkkien jälkimaku kirjaimellisesti on aivan 1:1 oksennuksen maun kanssa.

Brazil-mehusta en ole huomannut tuota oksennuksen makua.
500301.jpg

Nyt tulee kerrankin positiivista tekstia Suomesta! Nimittain busseihin liittyen. Suomessa jos bussi on 5min myohassa, tekstaripalsta tayttyy valituksista ja bussiyhtio saa niskaansa sellaisen ryopyn ettei tosikaan. Toista se on taalla, 30min myohastely on ihan tavallista. Mulla on ollut tana vuonna tosi hyva tuuri bussien kanssa, mutta pitihan se arvata ettei se kesta... Tanaan tuli odoteltua 50min bussia samalla kun ainakin 4 autoa ajaa ohi tekstilla "not in service" :jahas:

Arsyttaa suunnattomasti kun tietaa ettei aikatauluihin voi yhtaan luottaa. Valilla ne toki pitavat paikkansa, mutta valilla jaa 1-2 bussia kivasti valista ja siinahan sitten venaillaan. Yleensa tama tapahtuu silloin kun on menossa esim. toihin, kuten mina tanaan.
Aikatauluista tiedottaminen on myos jotain ihan kasittamatonta. Joillain pysakeilla on viela vanhat aikataulut, elektroniset naytot eivat ikina toimi tai jos toimivatkin, ne nayttavat ihan omituisia (osa linjoista puuttuu ja/tai on ihan vaarat kellonajat, tyyliin kymmenelta aamulla naytetaan iltakahdeksan bussiaikoja). Onneksi mun ei tarvitse enaa kauaa kestaa bussilla ajamista!

Maksukortit välillä vähän ärsyttää. Ensin bonuskortti laitteeseen, sitten maksukortti. Vie ihan liikaa aikaa, vaikka meikäläisellä homma onnistuu helposti niin pelkkä käteismaksu olisi varmaan nopeampi (siis ilman bonuskorttia). Sitten mummot ja papat, ei ne osaa niitä laitteita käyttää ikinä. Koko kauppamonopoli on jotain niin vitun tyhmää suomessa bonusjärjestelmineen että menee hermot.

Omassa lähikaupassa sentään on mulle ihan tarpeeksi hyvä valikoima, siellä ei ole ruuhkia eikä tartte noihin ostoshelvetteihin lähteä.

Tää oli niin läppä :lol2: (en nyt löydä sitä käsiini, en edes ole varma oliko se täällä, mutta):

Ihminen A sanoi:
Ärsyttää kun rasva roiskuu mahaan kun tekee ruokaa. Ja kun vessassa käy, niin paskan tippumisen takia kusivesi roiskuu kankuille
Johon joku sanoi;
Ihminen B sanoi:
Hahaah... Käyttäisit ruokaa tehdessä paitaa ja vessassa käydessä paperin heitto pönttöön auttaa
Johon tämä toinen;
Ihminen A sanoi:
Ei tämä ole mikään auttamis palsta. Kuhan ilmotin, että noi asiat v*tuttaa mua

Ehheheeeeh :D! Repesin tolle kyllä aika pahasti, varsinkin kun oman jättilistan tein (löytyy muutama viesti ylempää...)! Mitä neuvoihin, noh, paikkansahan ne pitää... Varsinkin kokatessa paidan käyttö :lol2:

Lisää 'ongelma ratkaisu' -vastauksia;

Itse heitän aina vettä niihin, sen verran vahvoja kun ne on... Ne toimii vähän niinkuin tiivistemehut (joihin on siis tarkoitus lisätä sitä vettä)! Samalla saa kaksin/kolminkertaisen määrän... Mutta, noista kun en niin hirveästi tykkää, niin eipä niitä kovin usein tule ostettua... Mutta aina välillä tulee himot appelsiinimehua kohtaan, niin, yksi purkki riittää moneksi päiväksi! :)

Miksi, oi miksi, menin minäkin ostamaan joulun jälkeen soda streamin...

Minulla ei ton kanssa ainakaan ole mitään ongelmaa... Laittaa vaan sen 'mausteen' sinne tarpeeksi hitaasti... Ei mitään 10 minuutin hommaa, mutta kyllä sen noin, jaa-a, enpä ole kelloa kattonut, mutta alle minuutin luulisi helposti menevän...

Sitten on semmonenkin keino, minkä kaveri 'laiskana' keksi, että laittaa jonku astian siihen alle. Puhtaan tietenkin! Sitten vaan antaa sen vaahdota yli siihen astiaan, niin paljon kun se haluaa... Sitten kaataa yli menneet takaisin pulloon! Toki, aika sotkuista (verrattuna että tekee sen ilman apuvälineitä), kun ne käytetyt astiat pitää pestä :jahas: Mutta, paljon helpommalla pääsee, kun että se se räjähtää ilman astiaa ja valuu ties minne...

Valilla ne toki pitavat paikkansa, mutta valilla jaa 1-2 bussia kivasti valista ja siinahan sitten venaillaan. Yleensa tama tapahtuu silloin kun on menossa esim. toihin, kuten mina tanaan.
Aikatauluista tiedottaminen on myos jotain ihan kasittamatonta. Joillain pysakeilla on viela vanhat aikataulut, elektroniset naytot eivat ikina toimi tai jos toimivatkin, ne nayttavat ihan omituisia (osa linjoista puuttuu ja/tai on ihan vaarat kellonajat, tyyliin kymmenelta aamulla naytetaan iltakahdeksan bussiaikoja). Onneksi mun ei tarvitse enaa kauaa kestaa bussilla ajamista!

Jaa-a, missäköhän maalla sä oikein asut, jos saanen udella? Täällä Helsingissä ne ainakin toimii, noh, varsin luotettavasti! Ja matkustan lähes joka päivä bussilla, joten kokemusta asiasta on. Ainoa mitä olen huomannut, on että ne on kiinni joskus. Mutta väärää infoa en muista koskaan saaneeni... Se kyllä on tapahtunut, että bussi tulee pari minuuttia myöhemmin kun mitä näyttö ilmoittaa, mutta, no tota en kovin isona paheena pidä...

Vaikka, eikö se verkon kautta etsi ne bussit ja näe missä ne menee ja laske kauan vielä kestää? Noh, ehkä se on vielä niin alkeellisessa vaiheessa, että se ei minuutin tarkkaan siihen pysty. Mutta, muutaman vuoden päästä, noi varmaan osaa minuutilleen ilmottaa koska bussi tulee, tuli se sitten myöhässä, tai ajoissa...

---------------------------------

Mitäs omaa 'sälää' tässä nyt olikaan mielessä :hyvä: No eipä kovin kummoista (noihin vastaaminen siis oli lähinnä vain tarkoitus), mutta, esim. nenän vuotaminen. Pistää kyllä välillä v*tuttamaan, että miksi sen kokoajan pitää vuotaa?! Siis silloin kun se vuotaa, ei että mulla joku 'sairaus' olisi, että se joskus koko päivän vuotaisi, tai edes tuntia...

Lähinnä kotiin tullessa, tulee semmosia 5 minuutin 'vuodatuksia'. Eikä ihme, kun tuolta helvetin kylmyydestä lämpimään pääsee... Siinä sitten nenää pyyhitään vähän väliä, tai annetaan sen pienen epämukavan tunteen löytyvän nenästä...

Sitten odottaminen... Noh, kukapa siitä tykkäisi (paitsi ehkä jossain tapauksissa, kun jotain muuta tekemistä löytyy odotellessa, jos edes silloinkaan)! Tässä nyt odottelen, että posti toisi tilaamani tuotteen (kotiinkuljetuksena siis tulee). Vielä tämä odotus menee 'ihan hyvin', mutta mitä enemmän tätä joutuu tekemään, sen enemmän se alkaa v*tuttamaan...

Eipä tässä mitään hätää ole, jos se nyt tunnin sisään tulisi... Mutta jos pari kolme - puhumattakaan enemmän - vielä menee, niin... ARGH! Menee jo into koko tuotteesta... 17.00-21.00 pitäis tulla, paree tullakin ton sisään... 21.01 jos tulee, ei kunnian kukko laula! :curs: :jahas: :lol2:

---------------------------------

Ainiin, sitten oli vielä noi kauppojen jonot :hyper: No eipä niistä sen enempää, kun että; itseäni ne ei pahemmin haittaa... Harvoin on niin kiire, että sieltä kaupasta juosten pitäisi pois päästä! Kiire kun taas on, sitten asia on jo eri... Mutta sitten melkein mielummin mäkistä hakee ne ruuat, eihän sitä aikaa nyt voi ruuan tekoon löytyä, jos ei muka niiden ostamiseen löydy! Tjs nokkelaa... :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom