Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pieni ja ärsyttävä tosiasia on tajuta vanhentuneensa (30+) sen verran, että nuoret ja kisakireät tytöt ovat vain haave (koska en ole rikas tai kuuluisa)ja on pakko suuntaa katsettaan näihin lähempänä omaa ikää oleviin rupsahtaneisiin ja pari kertaa näpeille saaneisiin kyynisiin ongelmakimppuihin, joiden suurin haave on lisääntyä.

Äläs nyt, nuoret naiset tykkää vähän vanhemmista miehistä.

Siis silloin, kun ne vähän vanhemmat miehet ovat joitain muita, kuin minä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itteä ärsyttää sama juttu. Välil on vaan liian vaikeeta saaha puheest selvää, niin lataan aina tueksi englannin tekstit. Ja toi ilman tekstei kattominen toimii tosi hyvin etenki jotaa japski leffaa katottaes.

Mua sit taas ärsyttää leffojen ja sarjojen tekstitykset. Paljon parempi kattoa vaan ilman niitä. Iso osa vitseistä ja hauskoista jutuista menee ihan ohi tai menettää merkityksensä jos ne menee suomeks kääntämään.

Vielä ehkä tota enemmän ärsyttää se, et leffojen nimet käännetään suomeks. Miksei niitä nimiä voi vaan pitää alkuperäsenä?

Vielä ehkä tota enemmän ärsyttää se, et leffojen nimet käännetään suomeks. Miksei niitä nimiä voi vaan pitää alkuperäsenä?

Tämä. Ihan naurettavaa nämä suomennokset, eikö ne tosiaan voisi olla alkuperäisnimellä?? Jos vaikka katson että tuleeko telkkarista illalla mitään leffaa, ja joku tulisi joka on suomennettu päin helvettiä niin ettei voi arvata mikä leffan nimi on englanniksi eikä täten voi katsoa netistä arvosteluja että kannattaako siihen ylipäätään tuhlata aikaa.

Elokuva-arvosteluthan menee aina päinvastoin. Jos haukutaan niin leffa on yleensä hyvä.

Leffan katsominen vie sen verran pitkän ajan päivästä että jotain osviittaa pitäisi olla. Jätän suosiolla katsomatta kaikki jotka kestävät yli 2 tuntia, vaikka ne varmaan onkin niitä "parhaita".

Toinen mikä vituttaa on jos lukee jotain kirja-arvostelua eikä arvosteluun ole laitettu lainkaan että montako tähteä! Tahdon nähdä tähtiä! Samoin levyt ja leffat, kiva että ne kuvaillaan mutta pitää myös olla pisteytetty tai arvostelu on ihan yhtä tyhjän kanssa. Hyväkin juoni tuottaa helvetin huonon lopputuloksen jos tekijä on paska.

Jätän suosiolla katsomatta kaikki jotka kestävät yli 2 tuntia

Omituinen sääntö, mutta naisilla on tuota logiikkaa usein. Eikö voi vaan katsoa elokuvaa huvin vuoksi jos sattuu illalla tulemaan tv:stä? Tuskinpa kukaan nyt niin kiireinen on, ettei ehdi yhtä elokuvaa katsomaan.

Omituinen sääntö, mutta naisilla on tuota logiikkaa usein. Eikö voi vaan katsoa elokuvaa huvin vuoksi jos sattuu illalla tulemaan tv:stä? Tuskinpa kukaan nyt niin kiireinen on, ettei ehdi yhtä elokuvaa katsomaan.

Jos mä katson leffaa niin samalla aina siivoan. Ei mulla ainakaan löydy ylimääräistä aikaa sen kummemmin, kaikilla on eri elämänvaiheet. Työ, koiranulkoilutus, sali --> aikaa telkkarinkatsomiseen jää saman verran kuin kotitöihin eli yleensä ottaen reilusti alle tunti ellei ole välipäivä salilta jolloin jotain voi ehkä miettiä katsovansakin vähän paremmalla mielenrauhalla. Ellei ole parempaa tekemistä. Mä olen ainakin katkera jos menee aikaa hukkaan ylipitkän paskan leffan katsomisesta.

Isot sanomalehdet esim. turkkari ja hesari. Se, että niissä on irtosivut ja se lehti on iha sairaan iso ja sitten ku se lehti on kerta iso, ihmiset taittelee sitä lehteä 6-8 kertaa, niin se on vielä sen jälkeenkin A4 kokonen. Sitten tähän vielä se, että joku kaveri vieressä sanoo "anna se urheilu osa mulle", tän jälkee se lehti on iha sekasi.

Ilmeisesti oliko se nyt hesari on siirtynyt tabloid kokoon?!?!?! Jospa vielä jonain päivänä kaikki sanomalehdet pystyis lukee niin, että ei tarvi jalkapallokentän kokosta tilaa mihin se lehti levittää.

Ryhmätyöt ja ihmiset joilla ei ole aavistustakaan mitä työhön pitää sisällyttää (eli eivät vaan jaksa lukea tehtävänantoa..)
Sinänsä voisi laittaa tämän jo tuonne vitutusketjuun, mutta tää on vielä niin pientä, verrattuna johonkin muuhun.

Mun mielestä osassa sarjoja on jo valmiiksi niin typerät ja kaukaa haetut nimet, että suomennokset ovat paremmat. Mun mielestä ennen oli hyvin tv-tiedoissa ilmoitettu alkuperäinen nimi suluissa, joten ei ainakaan voinut erehtyä mistä elokuvasta oli kyse.

Jokapäiväinen auton harjaaminen lumesta ja puolipeitteen kanssa äheltäminen. Ja vielä joku aamu harjaan silmät ummessa naapurin auton lumesta. Ensi talveksi saatava pirssille katospaikka.

kun ei ole mukana säilyketölkin avaajaa :face: ^toi auto on kanssa toinen, olis kyllä mukava jos joskus joku muu sen putsaisi yllätykseksi ;D

Työ, koiranulkoilutus, sali --> aikaa telkkarinkatsomiseen jää saman verran kuin kotitöihin eli yleensä ottaen reilusti alle tunti

Aika tiukka aikataulu, mutta jotkut ihmiset on tollasia. Kasaavat kaikkea tekemistä eikä aikaa jää itseä varten.

Se kun kaukopuheluissa on viivettä! Perkele eilenkin yritin taas hoidella työasioita kanadalaisen herrasmiehen kanssa, niin kokoajan oli joko hiirenhiljaista, tai sitten puhuttiin samaan aikaan eikä kumpikaan saanut mitään selvää :D

^ Se kun isoissa kaupoissa pidetään lähes poikkeuksetta niin vähän kassoja auki, että joutuu jonottamaan pitkään..

Montakohan kertaa tän pitää tapahtua, että tajuan tarkistaa päiväykset tuotteista ennen kuin ostan... Leikkelepaketti oli mennyt vanhaksi 25.2. Sinne meni sitten mun iltapala. Prkl.
Enkä myöskään ottanut kuittia.. menen kuitenkin valittamaan tästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom