Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Oikein.

Ärsyttää kun vaimo kaataa aina kahvit paketista sen hienoon Vanilla-kahvikippoon. Ärsyttää myös se, että ostan itselleni parempaa kahvia papuina. Jauhan aina myllyllä sen verran mitä sillä kertaa tarvitse. Se kun mielestäni juuri papujen idea on. Vaimo jauhaa koko saatanan myllyllisen kerralla ja kaataa sen sinne sinne *itun Vanilla astiaan. 250 grammaa menee kerralla. Se tekee 10-15 euroa.

Vaikka olen alkanut ostamaan sille pirkka kahvia, ettei sekaantuisi minun kahveihin, niin kuitenkin liian usein käy näin.

Niin ja vituttaa, että miksi vitussa Pentik on tehnyt siitä Vanilla-kahvikiposta, niin pienen ettei sinne mahdu 500 grammam kahvipaketti ilman tyhjentämistä kerralla. Pentik mahdollistaa vaimoni typeryyden.

Niin ja ne Vanillat on ihan saakutin rumia ja epäkäytännöllisiä. Kahvikupit on ihan hanurista. Mutta meillä pitää kaikki olla niitä, kun ne on niin helvetin hienoja.

Vituttaa siis Pentikin Vanilla sarja ja kahvini turmeleva vaimo.

Edit. Anteeksi typot ja kiroilu. En kerkee korjata, kun meen piilottamaan mun kahvit.

Täällä vaimo kaataa kahvin johonkin Muumi-peltirasiaan ja täytyy sanoa, että kyllä kahvin maku muuttuu huonompaan suuntaan. Nyt sitten meillä on omat kahvimme :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Avaat kotona kauppareissun jälkeen reppusi ja huomaat, että rahkapurkki ja kananmuna on levinnyt repun pohjalle.
Tylsät veitset.
Kipeys.
:(

Allekirjoitukset foorumiviesteissä. Vievät tilaa ja kukaan ei lue niitä.

Ja varsinkin novellin pituiset. Sekä kaikki vitun värikkäät sätökset. Mutta jos joku seuraa noista metsästys sivustoja niin siellä on joka saatanan syksyn saalit noissa allekirjoituksissa ja vievät helvetisti tilaa.

Ihmiset jotka facebookissa jakavat JOKAISEN kuuntelemansa kappaleen. Vitun ärsyttävää. Kukaan ei kuuntele facebookissa jakamiasi kappaleita (no ehkä jotkut).
Komppaan tätä, ja itseäni vituttaa myös kun jotkut raportoivat joka ikisen liikkeensä facebookissa. Ketä oikeasti kiinnostaa missä ja mihin aikaan käyt juomassa kupposen kahvia, tai millon lähdet töihin ja millon pääset sieltä pois? Itse käytän facebookkia lähinnä sen takia, että saa pidettyä yhteyttä vanhoihin kavereihin, harvoin kirjoittelen sinne yhtään mitään.

Se, kun jalankulkija painaa sitä helkkarin nappia suojatiellä, että pääsisi tien yli. Heti kun ollaan painettu sitä nappia,
niin kävellään / juostaan tien yli äkkiä vaikka valo olisi punainen jalankulkijalle!
Siinä sitten venttaat autolla punaisissa, kun kulkijoille olisi se valo vihreänä, eikä ketään ole ylittämässä tietä...

Muija puhuu skypessä ja huutaa niin perkeleesti suomalaisilla standardeilla. Pää hajoaa, ihme kieli tuo espanja kun sitä ei voi puhua hiljaa...

Se, kun jalankulkija painaa sitä helkkarin nappia suojatiellä, että pääsisi tien yli. Heti kun ollaan painettu sitä nappia,
niin kävellään / juostaan tien yli äkkiä vaikka valo olisi punainen jalankulkijalle!
Siinä sitten venttaat autolla punaisissa, kun kulkijoille olisi se valo vihreänä, eikä ketään ole ylittämässä tietä...

Mä tunnen aina suurta syyllisyyttä, kun teen noin. Näköjään aiheesta.

Se kun avaa kahvi paketin ja tyhjentää sen sellaiseen "rasiaan" ja huomaat, että kahvi-mitta jäi sinne pohjalle. Näin käy mulle joka kerta ja se ärsyttää ihan vitusti. :rolleyes:

Vaikken kahvia juokaan, niin minäkin tiedän, että kahvin kaataminen johonkin erilliseen purkkiin on suurin virhe, minkä kahville voi tehdä. Kahvi ei kuulemma tykkää ollenkaan ilmasta ja kippaamalla sen toiseen purkkiin tulee samalla varmistaneeksi, että kahviin sekoittuu mahdollisimman paljon ilmaa. Aiheuttaa maun huononemista ja aromien vähenemistä. Kuulemma.
Kyllä.

Paketti sellaisenaan metallirasiaan, ja koko setti jääkaappiin. Itse suljen paketin sillä omalla teipillä, ja tietenkin purkissa on se sellainen klipsi tsydeemi.

Pitääkö jäädä tutkimaan sitä vitun kauppakuittia just siihen korttimaksukoneen eteen, kun vois mennä siihen kassan päätyyn tsekkaamaan? Mua ei oikein huvita se asia, että jäädään siihen selän taakse hengaamaan sen kuitin kanssa kun meen näpyttelemään oman tunnuslukuni laitteeseen.

Pitääkö iskea just siihen kylkeen kun olen maksamassa ostoksiani? Varmaan ei olla kuultu sellaisesta termistä kuin "hajurako" ja yksityisyyden kunnioittaminen? Pysy siellä kassahihnan puolella kunnes oon ehtinyt maksaa, kiitos!

Ei mulla muuta, hyvää illanjatkoa kaikille.

Oli kiva käydä uudestaan kaupassa samana päivänä ihan vain sen takia, että edellisellä reissulla ostettu maito unohtui käsilaukkuun treenin ajaksi. Mikäs siinä jonotellessa.

Pitääkö jäädä tutkimaan sitä vitun kauppakuittia just siihen korttimaksukoneen eteen, kun vois mennä siihen kassan päätyyn tsekkaamaan? Mua ei oikein huvita se asia, että jäädään siihen selän taakse hengaamaan sen kuitin kanssa kun meen näpyttelemään oman tunnuslukuni laitteeseen.

Pitääkö iskea just siihen kylkeen kun olen maksamassa ostoksiani? Varmaan ei olla kuultu sellaisesta termistä kuin "hajurako" ja yksityisyyden kunnioittaminen? Pysy siellä kassahihnan puolella kunnes oon ehtinyt maksaa, kiitos!

Ei mulla muuta, hyvää illanjatkoa kaikille.

Sama automaatilla asioidessa. Se kuitti on vaan niin helvetin janna asia etta sita pitaa pallistella automaatin edessa kun jono takana kasvaa.

Itselleni kavi tanaan se mita olen jo kauan pelannyt. Ostin eripari kengat! :jahas: Joissain kaupoissa (lahinna outleteissa) on tapana myyda kengat "irtotavarana", eli ilman etta ovat missaan laatikossa. Kavin tanaan sitten Tkmaxxissa ja ostin aivan ihanat kengat vain huomatakseni kotona etta toinen on kokoa 38 ja toinen 39. Eipa se nyt kavellessa niin hirveasti tunnu mutta ajatuksen tasolla arsyttaa. Enka saa naita edes palautettua koska en jaksa lahtea Birminghamiin pelkkien kenkien takia.

Voi sen vielä varmaan juoda jos juot kaiken tänään. Minä joisin, mutta jos ostit jo uuden purkin, niin samahan tuo.

No en ajatellut nyt kitata tässä huvikseni 1,5 litraa maitoa :) Se onneksi maksaa vaan sen reilun euron, johon opiskelijallakin on varaa.

Kaupan kassalla kun edellä oleva asiakas on unohtanut punnita ananakset, perunat, sipulit tms. Siinä sitten seisotaan ja ootellaan kun kassatyttö käy punnaamassa ne ja viereinen jono tietenkin vetää hyvin muttei enää voi vaihtaa kassaa kun ostokset on jo ladottu hihnalle.

Tällä hetkellä vituttaa muutama asia facebookissa:
- Seinälle tulee tieto, mitä soittolistaa joku kaveri kuuntelee spotifyssa. Ei vittu oikeesti! Luuleeko ne että jotakuta kiinnostaa? Koska ei ne soittolistat siihen seinälle ilmesty jos ei halua!!
- Tää muotijuttu että facebookissa nimessä täytyy näkyä myös kaikki keskimmäiset nimet.
- Toisaalta sit nää jotka on ah_niin_tietoisia oman oikean nimen nettiin laittamisen suunnattomista vaaroista, ja eivät siten laita omaa nimeään facebookkiin vaan jonkun väännelmän tai lempinimen.

Tällä hetkellä vituttaa muutama asia facebookissa:
- Seinälle tulee tieto, mitä soittolistaa joku kaveri kuuntelee spotifyssa. Ei vittu oikeesti! Luuleeko ne että jotakuta kiinnostaa? Koska ei ne soittolistat siihen seinälle ilmesty jos ei halua!!
Mää oon kahesti poistanut sen ominaisuuden, mutta se silti näkyy. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom