Oikein.
Ärsyttää kun vaimo kaataa aina kahvit paketista sen hienoon Vanilla-kahvikippoon. Ärsyttää myös se, että ostan itselleni parempaa kahvia papuina. Jauhan aina myllyllä sen verran mitä sillä kertaa tarvitse. Se kun mielestäni juuri papujen idea on. Vaimo jauhaa koko saatanan myllyllisen kerralla ja kaataa sen sinne sinne *itun Vanilla astiaan. 250 grammaa menee kerralla. Se tekee 10-15 euroa.
Vaikka olen alkanut ostamaan sille pirkka kahvia, ettei sekaantuisi minun kahveihin, niin kuitenkin liian usein käy näin.
Niin ja vituttaa, että miksi vitussa Pentik on tehnyt siitä Vanilla-kahvikiposta, niin pienen ettei sinne mahdu 500 grammam kahvipaketti ilman tyhjentämistä kerralla. Pentik mahdollistaa vaimoni typeryyden.
Niin ja ne Vanillat on ihan saakutin rumia ja epäkäytännöllisiä. Kahvikupit on ihan hanurista. Mutta meillä pitää kaikki olla niitä, kun ne on niin helvetin hienoja.
Vituttaa siis Pentikin Vanilla sarja ja kahvini turmeleva vaimo.
Edit. Anteeksi typot ja kiroilu. En kerkee korjata, kun meen piilottamaan mun kahvit.
Täällä vaimo kaataa kahvin johonkin Muumi-peltirasiaan ja täytyy sanoa, että kyllä kahvin maku muuttuu huonompaan suuntaan. Nyt sitten meillä on omat kahvimme :D