Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Joillain toisilla foorumeilla on ihmisillä tapana kirjoittaa viesteihin lauseita niin pienellä fontilla, ettei siitä saa mitään selvää. Yleensä fontin kokoa pienennetään, kun halutaan sanoa jotain offtopicia, tai jotain josta joku ehkä voisi hermostua tms. Miksi vitussa pitää kirjoittaa yhtään mitään, jos sitä ei voi tehdä niin, että sen pystyy lukemaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joillain toisilla foorumeilla on ihmisillä tapana kirjoittaa viesteihin lauseita niin pienellä fontilla, ettei siitä saa mitään selvää. Yleensä fontin kokoa pienennetään, kun halutaan sanoa jotain offtopicia, tai jotain josta joku ehkä voisi hermostua tms. Miksi vitussa pitää kirjoittaa yhtään mitään, jos sitä ei voi tehdä niin, että sen pystyy lukemaan?

...toisin kuin sun allekirjoitus?

Sitten vituttaa ihmiset jotka puhuu päälle. Meillä on töissä yks yksilö joka puhuu kaikkien päälle ihan koko ajan ja vaan korottaa ääntään jos joku yrittää sanoa väliin. Välillä ollaan tuota kroonista päälle puhujaa ihan testattu ja on vaan itse jatkettu omaa juttua kun tuo molottaa päälle. Siitä seuraa vaan se että molemmat pälättää (tää toinen oikeestaan huutaa) pitkät pätkät eikä kukaan saa mitään selvää. Hupaisia tilanteita kun työkaverit välillä huomaa tuon tahallisen tempun ja alkaa repeillä... Kaikkiaan vitun raivostuttava tapa.

Tämä on niin tuttua. Mä en käsitä minkä ohjeistuksen jotkut saa kotoaan että puhuu toisten päälle, enkä voi sietää sitä yhtään. Jos joku puhuu mun päälle, mä lopetan oman puheeni koska mä en rupea kilpailemaan. Mutta usein siinä käy niin että jengi jää odottamaan että mitä mulla oli suusta tulossa ulos, koska yleensä päällepuhujalla ei ole edes mitään tähdellistä sanottavaa. Ja näin käy muillekin, jos joku aloittaa puheen ja se sama tyyppi käy puhumaan päälle, ihmiset yleensä kehottavat lopettajaa jatkamaan mihin jäi. Empiiristen tutkimusten tuloksena päällepuhujalla ei ole koskaan mitään mitä haluaisi kuunnella yhtä paljon kuin sillä jonka puheen päällepuhuja on katkaissut.

...toisin kuin sun allekirjoitus?
Mun allekirjoitus on tilansäästäsyistä yhden koon normaalia pienempää ja täysin luettavissa. Pakkotoiston fonttikokoa ei tietääkseni pysty edes muuttamaan niin pieneksi, ettei sen lukeminen onnistu, mutta toisilla foorumeilla on mahdollista pienentää tekstiä useita kokoja normaalista niin, että sitä oikeasti ei voi lukea painamatta lainaa-nappia. Ja porukka ahkerasti käyttää tuota mahdollisuutta vähän väliä.

Huohh...meillä penskat ei millään näytä oppivan, että olisi suotavaa pistää uusi vessapaperirulla telineeseen, kun edellinen loppuu. Parhaimmillaan/pahimmillaan vessan lattialla on lojunut neljä aloitettua rullaa, eli yksi jokaiselle. Taidan hommata jonkun automaattisyötöllä olevan telineen, tai laitan seinään teollisuusrullallisen paprua.

Viime aikoina on alkanut ärsyttämään ihan törkeästi ihmisten myöhästeleminen. Etenkin koulussa vituttaa, kun ne samat untamot tulee aina joka paikkaan myöhässä ja kolistelee ja rymistelee sitten pari minuuttia siinä kesken opetuksen. Omien empiiristen kokemuksien mukaan nämä aina myöhästyvät ihmiset on vielä niitä uskomattoman avuttomia tapauksia. Välillä tyypit tulee pakolliselle 90 minuutin luennolle 45 minuuttia myöhässä ja luennoitsija vielä antaa näille nimilistan. Itse olisin ainakin niin vittumainen, etten antaisi enää läsnäoloa, niin siinäpähän nilkit oppisivat.

Näitä ikuisia myöhästelijöitä ei edes intti opettanut olemaan ajoissa, vaan aina pitää nyhrätä jotain ja sitten myöhästyy sen vartin.

Viime aikoina on alkanut ärsyttämään ihan törkeästi ihmisten myöhästeleminen. Etenkin koulussa vituttaa, kun ne samat untamot tulee aina joka paikkaan myöhässä ja kolistelee ja rymistelee sitten pari minuuttia siinä kesken opetuksen. Omien empiiristen kokemuksien mukaan nämä aina myöhästyvät ihmiset on vielä niitä uskomattoman avuttomia tapauksia. Välillä tyypit tulee pakolliselle 90 minuutin luennolle 45 minuuttia myöhässä ja luennoitsija vielä antaa näille nimilistan. Itse olisin ainakin niin vittumainen, etten antaisi enää läsnäoloa, niin siinäpähän nilkit oppisivat.

Näitä ikuisia myöhästelijöitä ei edes intti opettanut olemaan ajoissa, vaan aina pitää nyhrätä jotain ja sitten myöhästyy sen vartin.

Joo täällä pistää kans ihan huolella v*tuttaa toi myöhästely ja massa luennnot on pahin paikka. Ne on aina ne samat naamat ja samoilla selityksillä. Sitten jos esim. luento alkaa NORMAALISTI kello 9.00 mutta luennoitsija ilmoittaa sitten maililla, että ens kerralla POIKKEUKSELLISESTI jo kello 8.15, niin ne myöhästyjät myöhästyy taas ja vetoaa siihen, että "joo en saanu mailia". Toi edelline kommentti saa mut räjähtämään, miten voi olla, että joku 150 ihmistä saa sen mailin, mutta ikinä ne myöhästelevät persereiät ei niitä saa.

Ihmiset jotka facebookissa jakavat JOKAISEN kuuntelemansa kappaleen. Vitun ärsyttävää. Kukaan ei kuuntele facebookissa jakamiasi kappaleita (no ehkä jotkut).

Se kun sanotaan vaikka kello 2, vaikka tarkoitetaan 14.00.

Ei ole tiski-vitun-konetta, vittu.
edit. kohta taas kädet Fairyssä 1/2h perkele. Taidan vetää tuon operaation aikana pari bissee ja huudatta stereoita täysiä niin ei vituta niin paljon.

Se kun sanotaan vaikka kello 2, vaikka tarkoitetaan 14.00.
Miten ois jos sanois kello 2 iltapäivällä, tai yöllä? Onko jäänyt joskus epäselväksi mitä aikaa on tarkoitettu? 2 ja 14.00 on molemmat ymmärrettäviä, jälkimmäinen on vaan tosin joku epämääräinen digiajan yksikkö. :)

Ei ole tiski-vitun-konetta, vittu.
edit. kohta taas kädet Fairyssä 1/2h perkele. Taidan vetää tuon operaation aikana pari bissee ja huudatta stereoita täysiä niin ei vituta niin paljon.
Joo tuo on se keino jolla täälläkin päin jaksetaan tuommosia hommia vääntää.

Se kun avaa kahvi paketin ja tyhjentää sen sellaiseen "rasiaan" ja huomaat, että kahvi-mitta jäi sinne pohjalle. Näin käy mulle joka kerta ja se ärsyttää ihan vitusti. :rolleyes:

Se kun avaa kahvi paketin ja tyhjentää sen sellaiseen "rasiaan" ja huomaat, että kahvi-mitta jäi sinne pohjalle. Näin käy mulle joka kerta ja se ärsyttää ihan vitusti. :rolleyes:
Vaikken kahvia juokaan, niin minäkin tiedän, että kahvin kaataminen johonkin erilliseen purkkiin on suurin virhe, minkä kahville voi tehdä. Kahvi ei kuulemma tykkää ollenkaan ilmasta ja kippaamalla sen toiseen purkkiin tulee samalla varmistaneeksi, että kahviin sekoittuu mahdollisimman paljon ilmaa. Aiheuttaa maun huononemista ja aromien vähenemistä. Kuulemma.

Miten ois jos sanois kello 2 iltapäivällä, tai yöllä? Onko jäänyt joskus epäselväksi mitä aikaa on tarkoitettu? 2 ja 14.00 on molemmat ymmärrettäviä, jälkimmäinen on vaan tosin joku epämääräinen digiajan yksikkö. :)

Siis eihän tuo puheessa haittaa. Mutta kirjoitetussa muodossa. Ärsyttää kun joku pistää tekstarin : "Nähdään kello 2." Eikä ole kyllä tulossa yö kahdelta. Vaan kello 14:00.

Vaikken kahvia juokaan, niin minäkin tiedän, että kahvin kaataminen johonkin erilliseen purkkiin on suurin virhe, minkä kahville voi tehdä. Kahvi ei kuulemma tykkää ollenkaan ilmasta ja kippaamalla sen toiseen purkkiin tulee samalla varmistaneeksi, että kahviin sekoittuu mahdollisimman paljon ilmaa. Aiheuttaa maun huononemista ja aromien vähenemistä. Kuulemma.

Oikein.

Ärsyttää kun vaimo kaataa aina kahvit paketista sen hienoon Vanilla-kahvikippoon. Ärsyttää myös se, että ostan itselleni parempaa kahvia papuina. Jauhan aina myllyllä sen verran mitä sillä kertaa tarvitse. Se kun mielestäni juuri papujen idea on. Vaimo jauhaa koko saatanan myllyllisen kerralla ja kaataa sen sinne sinne *itun Vanilla astiaan. 250 grammaa menee kerralla. Se tekee 10-15 euroa.

Vaikka olen alkanut ostamaan sille pirkka kahvia, ettei sekaantuisi minun kahveihin, niin kuitenkin liian usein käy näin.

Niin ja vituttaa, että miksi vitussa Pentik on tehnyt siitä Vanilla-kahvikiposta, niin pienen ettei sinne mahdu 500 grammam kahvipaketti ilman tyhjentämistä kerralla. Pentik mahdollistaa vaimoni typeryyden.

Niin ja ne Vanillat on ihan saakutin rumia ja epäkäytännöllisiä. Kahvikupit on ihan hanurista. Mutta meillä pitää kaikki olla niitä, kun ne on niin helvetin hienoja.

Vituttaa siis Pentikin Vanilla sarja ja kahvini turmeleva vaimo.

Edit. Anteeksi typot ja kiroilu. En kerkee korjata, kun meen piilottamaan mun kahvit.

Viime aikoina on alkanut ärsyttämään ihan törkeästi ihmisten myöhästeleminen. Etenkin koulussa vituttaa, kun ne samat untamot tulee aina joka paikkaan myöhässä ja kolistelee ja rymistelee sitten pari minuuttia siinä kesken opetuksen.

Sama. Yleensä nämä myöhästelijät on jotain opiskelijayhdistystyyppejä tai muita aktiiveja. Koulussa ärsyttää myös se jos on joku läsnäoloa vaativa ryhmätehtävä tms. niin se annetaan kuitenkin erikseen tehtäväksi niille jotka olivat poissa. Tämä vesittää koko läsnäolovaatimuksen. Eri asia tietenkin jos on joku hyvä syy olla pois eikä vaan se ettei jaksanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom