Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, arvelinkin. Mutta ei kai noita kukaan tosissaan käytäkään, ainakaan toivottavasti.1. Kukko
2. Suklaahämähäkki
3. Pinppi
Bubbling under: kun seurustelu/seksikumppanista käytetään sanaa neiti, neito tai neitokainen (tai vastaavasti herra). Tää on ihan siinä rajoilla että menisikö vitutusketjuun, "Älä sano näin" on ainakin liian lievä.
Toinen ärsyttävä juttu on mun mielestä se kun bussi saapuu ruuhkaiselle pysäkille ja joidenkin ihmisten on vaan pakko tunkea ja säheltää, jotta varmasti pääsevät ekana sisään.
JEP! Mikä vituin järki on änkeä ekana sisään, vaikka menis viimesenä niin ei se bussikuski lähde ja katkase jonoa sanomalla "hei jääppä oottaa seuraavaa, tää lähtee nyt". Toki ymmärrän jos sataa nii vittumaistahan se on sateessa seisoa, mutta on kyllä ihan säästä riippumaton ilmiö tämä..
Kolat turskahti näytölle. Kiitos tästä.Ja mä sentään seuraan jossain määrin BB:tä, että myötähäpeällekin on jonkin sortin sietokyky jo kehittynyt.
Eli sua vituttaa, kun muut änkee sua ennen sinne bussiin...
Tuo otsikko, ennemmin se saisi olla "niin pienet, mutta AH niin ärsyttävät asiat elämässä". Vitut, oikeestaan toi on aika suuri ärsytyksen aihe.
JEP! Mikä vituin järki on änkeä ekana sisään, vaikka menis viimesenä niin ei se bussikuski lähde ja katkase jonoa sanomalla "hei jääppä oottaa seuraavaa, tää lähtee nyt". Toki ymmärrän jos sataa nii vittumaistahan se on sateessa seisoa, mutta on kyllä ihan säästä riippumaton ilmiö tämä..
Tuo otsikko, ennemmin se saisi olla "niin pienet, mutta AH niin ärsyttävät asiat elämässä". Vitut, oikeestaan toi on aika suuri ärsytyksen aihe.
Rasistikortti ;)Sinne änkäydytään siksi, että päästäisiin hyville paikoille istumaan. Jos viivyttelet, niin joudut istumaan sen pahalle haisevan mamun viereen.
Sinne änkäydytään siksi, että päästäisiin hyville paikoille istumaan. Jos viivyttelet, niin joudut istumaan sen pahalle haisevan mamun viereen.
Rasistikortti ;)
Mulle on ihan se ja sama mihin pääsen istumaan ja jos en pääse istumaan niin kykenen kyllä seisomaankin kun en kovin pitkää matkaa bussilla kulje kuitenkaan =) Ja mä meen kyllä aina vapaille paikoille, mutta jos mun vieressä on vapaata nii kukaa ei uskalla tulla siihe istumaa ehkä mä sit ite haisen niin pahalle :(
Musta ärsyttävämpää on, että bussin tullessa pysäkille ihmiset kulkevat mahdollisimman hitaasti bussin oven luo pingviinimäisesti vaappuen, samalla luoden jatkuvasti muihin pingviineihin varovaisia silmäyksiä yrittäessään selvittää, kuka kehtaisi mennä ensimmäisenä ovista sisään. Lopputuloksena pingviinit kertyvät tulpaksi ovelle, ja sisäänmeno hidastuu huomattavasti. Bussiin pitäisi nousta sisään ripein askelin, selkesti jonossa ja siten, että jonon etummaiset varsinkin pitävät tahtia yllä, koska pingviiniefekti lisääntyy eksponentiaalisesti, mitä kauemmas jonon päästä mennään. Bussipysäkillä pitäisi jakaa vuoronumerot, että ihmiset tietäisivät, kenen pitää johtaa jono bussiin. Tai sitten siellä pitäisi olla sellainen pitkä ja kapea karsina, johon ei mahdu kahta ihmistä rinnan, ja sitä pitkin ihmiset menisivät bussiin ja mitään tulppia ei syntyisi.Toinen ärsyttävä juttu on mun mielestä se kun bussi saapuu ruuhkaiselle pysäkille ja joidenkin ihmisten on vaan pakko tunkea ja säheltää, jotta varmasti pääsevät ekana sisään.
Muuten ihan sama missä järjestyksessä sinne bussiin mennää, mutta jos ei ole matkakorttia vaan aikoo maksaa käteisellä, niin silloin kyllä mennään vikana eikä jäädä tulppaamaan muiden sisäänpääsyä.