Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bussissa kovaan ääneen dokaamisesta, pukeutumisesta, parisuhteista ja jopa seksistä kailottavat 13-16 -vuotiaat pissikset. Voi hyvänen aika meinasin kuolla eilen myötähäpeään työmatkalla. Ja mä sentään seuraan jossain määrin BB:tä, että myötähäpeällekin on jonkin sortin sietokyky jo kehittynyt.

1. Kukko
2. Suklaahämähäkki
3. Pinppi

Bubbling under: kun seurustelu/seksikumppanista käytetään sanaa neiti, neito tai neitokainen (tai vastaavasti herra). Tää on ihan siinä rajoilla että menisikö vitutusketjuun, "Älä sano näin" on ainakin liian lievä.
Heh, arvelinkin. Mutta ei kai noita kukaan tosissaan käytäkään, ainakaan toivottavasti.

Mulla oli yks vanha tyttöystävä, joka puhutteli mua herraksi, välillä sukunimen kanssa ja esitteli itsensäkin sukunimellä :) Se oli samalla jotenkin vanhankantaista ja herttaista. Kuten olen aikaisemminkin todennut, niin mua tommonen vanha puhetyyli jotenkin miellyttää.

Toinen ärsyttävä juttu on mun mielestä se kun bussi saapuu ruuhkaiselle pysäkille ja joidenkin ihmisten on vaan pakko tunkea ja säheltää, jotta varmasti pääsevät ekana sisään.

JEP! Mikä vituin järki on änkeä ekana sisään, vaikka menis viimesenä niin ei se bussikuski lähde ja katkase jonoa sanomalla "hei jääppä oottaa seuraavaa, tää lähtee nyt". Toki ymmärrän jos sataa nii vittumaistahan se on sateessa seisoa, mutta on kyllä ihan säästä riippumaton ilmiö tämä..

JEP! Mikä vituin järki on änkeä ekana sisään, vaikka menis viimesenä niin ei se bussikuski lähde ja katkase jonoa sanomalla "hei jääppä oottaa seuraavaa, tää lähtee nyt". Toki ymmärrän jos sataa nii vittumaistahan se on sateessa seisoa, mutta on kyllä ihan säästä riippumaton ilmiö tämä..

Eli sua vituttaa, kun muut änkee sua ennen sinne bussiin...

Eli sua vituttaa, kun muut änkee sua ennen sinne bussiin...

Minusta tuo kuulosti siltä, että häntä vituttaa se, että ihmiset änkeävät sinne bussiin kuin se olisi viimeinen bussi KOSKAAN joka on siihen suuntaan kulkemasssa. Perus suomalainen "minäminäminä" mentaliteetti, monesti noilla pysäkeillä.

Tuo otsikko, ennemmin se saisi olla "niin pienet, mutta AH niin ärsyttävät asiat elämässä". Vitut, oikeestaan toi on aika suuri ärsytyksen aihe.

Sinne änkäydytään siksi, että päästäisiin hyville paikoille istumaan. Jos viivyttelet, niin joudut istumaan sen pahalle haisevan mamun viereen.

Itsekkin kun bussilla joskus matkustin niin ei päässyt istumaan jos oli vikojen joukossa, joten kroppaa likoon siinä jonossa. Tää on kontaktilaji.

Tuo otsikko, ennemmin se saisi olla "niin pienet, mutta AH niin ärsyttävät asiat elämässä". Vitut, oikeestaan toi on aika suuri ärsytyksen aihe.

Samaa mieltä! Ketjun aloittajan verbaalinen tasohan on nähty myös eräissä youtube-videoissa. Jos tämä oli mun viimeinen viesti Pakkikselle, niin hyvät jatkot kaikille!

Sinne änkäydytään siksi, että päästäisiin hyville paikoille istumaan. Jos viivyttelet, niin joudut istumaan sen pahalle haisevan mamun viereen.

Mulle on ihan se ja sama mihin pääsen istumaan ja jos en pääse istumaan niin kykenen kyllä seisomaankin kun en kovin pitkää matkaa bussilla kulje kuitenkaan =) Ja mä meen kyllä aina vapaille paikoille, mutta jos mun vieressä on vapaata nii kukaa ei uskalla tulla siihe istumaa ehkä mä sit ite haisen niin pahalle :(

Rasistikortti ;)

Ihan oikeasti jotkut somalit tms. haisee joskus tosi pahalle. Joskus treeneissä nähnyt miten esim. jotkut arabit ei käy suihkussa, vaan pistää vaatteet päälle hikisinä ja lähtevät kotiin. En tarkoittanut tuota mitenkään rasistisena :)

Mulle on ihan se ja sama mihin pääsen istumaan ja jos en pääse istumaan niin kykenen kyllä seisomaankin kun en kovin pitkää matkaa bussilla kulje kuitenkaan =) Ja mä meen kyllä aina vapaille paikoille, mutta jos mun vieressä on vapaata nii kukaa ei uskalla tulla siihe istumaa ehkä mä sit ite haisen niin pahalle :(

Minä ainakin koetan mennä näteimmän naisen viereen istumaan aina. Tosin jos bussi on tyhjä, niin se nainen friikkaa yleensä.

Toinen ärsyttävä juttu on mun mielestä se kun bussi saapuu ruuhkaiselle pysäkille ja joidenkin ihmisten on vaan pakko tunkea ja säheltää, jotta varmasti pääsevät ekana sisään.
Musta ärsyttävämpää on, että bussin tullessa pysäkille ihmiset kulkevat mahdollisimman hitaasti bussin oven luo pingviinimäisesti vaappuen, samalla luoden jatkuvasti muihin pingviineihin varovaisia silmäyksiä yrittäessään selvittää, kuka kehtaisi mennä ensimmäisenä ovista sisään. Lopputuloksena pingviinit kertyvät tulpaksi ovelle, ja sisäänmeno hidastuu huomattavasti. Bussiin pitäisi nousta sisään ripein askelin, selkesti jonossa ja siten, että jonon etummaiset varsinkin pitävät tahtia yllä, koska pingviiniefekti lisääntyy eksponentiaalisesti, mitä kauemmas jonon päästä mennään. Bussipysäkillä pitäisi jakaa vuoronumerot, että ihmiset tietäisivät, kenen pitää johtaa jono bussiin. Tai sitten siellä pitäisi olla sellainen pitkä ja kapea karsina, johon ei mahdu kahta ihmistä rinnan, ja sitä pitkin ihmiset menisivät bussiin ja mitään tulppia ei syntyisi.

E. Niin ja muakin ärsyttää busseissa aivan tolkuttomasti haisevat ihmiset. Haiseminen pitäisi kriminalisoida. Itse en kauheasti ole törmännyt haiseviin maahanmuuttajiin (busseissa siis), vaan enemmän kaikenlaiset pulsun näköiset ukot siellä löyhkäävät.

Muuten ihan sama missä järjestyksessä sinne bussiin mennää, mutta jos ei ole matkakorttia vaan aikoo maksaa käteisellä, niin silloin kyllä mennään vikana eikä jäädä tulppaamaan muiden sisäänpääsyä.

Ärsyttää myös töissä tänään murphyn laki. Jos joku asia menee osittain vituiksi, niin voi olla varma että vituiksi menee kaikilta muiltakin osin piakkoin! perkel...

Sanat toukka, mato ja kukko, ei niiden oikeassa tarkoituksessa. Tästä en vaan pääse yli, yhh.

Sitten se, kun joku kaappaa liikaa voita leivälleen, levittää sen ja kaapii ylimääräiset takas voirasiaan leivänmurusten kera. Mä en muitten murusia halua!
Onko se niin vaikeaa ottaa sitä voita just sen verran kun oikeasti tarvitsee?

Ärsyttävä pieni hammassärky. Pitää kompata tuota ihmisten käyttäytymistä julkisissa liikennevälineissä ja erityisesti sinne mennessä. Ihan kuin elämä riippuisi siitä pääseekö sisään. Varsinkin junissa poispääseminen on hankalaa, kun porukka on laumaantunut siihen oven eteen.

Muuten ihan sama missä järjestyksessä sinne bussiin mennää, mutta jos ei ole matkakorttia vaan aikoo maksaa käteisellä, niin silloin kyllä mennään vikana eikä jäädä tulppaamaan muiden sisäänpääsyä.

Joo toikin on rasittavaa! Monesti vielä käy niin, että odotat jonkun kanssa 10min pysäkillä bussia ja sitten kun bussi tulee, niin se toinen menee sun edellä bussiin ja alkaa siinä ovella tonkimaan lompakkoa ja etsimään matkakorttia tai kolikoita bussilippua varten. Miksi ihmeessä sitä bussikorttia tai lippurahoja ei voi siinä odotellessa ottaa valmiiksi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom