Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Miksi vitussa joka toisella äijällä on nykyään joku vitun typerän näkönen timanttikorvis??!?!? Mikä vittu siinä on etteitajuta miten VITUN TYPERÄN NÄKÖNEN ite on? Vittu mitä ihmisjätettä, vetäkää ittenne jojoon tai hankkikaa tyylitaju.

Vittu.

/avautuminen
Minulla on juuri tälläinen. Ja oikeastaan olen ylpeä siitä koska tuntuu olevan jollekkin huvittavan suuri ongelma.
Jos se kerran on niin tyylitajuton, niin olisit tyytyväinen etulyöntiasemastasi naisrintamalla :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Läppäri ilman oikeaa hiirtä :curs: Tällä hetkellä olen läppärillä, missä ei ole, kuin koneen oma hiiri. Vittu mitä paskaa! :D

Mua taas ärsyttää käyttää muita läppäreitä kuin macbookeja just sen paskan hiiren takia. Omassa macissa on mielestäni parempi hiiri kuin mitä normaali palikkahiiri on ja sen käyttö on tosi mukavaa. Muissa läppäreissä taas on usein ihan paska, skrollaus tosi työlästä ja kirjoittaessa klikkailen välillä omiani kun käsi osuu hiirialueelle.

Minulla on juuri tälläinen. Ja oikeastaan olen ylpeä siitä koska tuntuu olevan jollekkin huvittavan suuri ongelma.
Jos se kerran on niin tyylitajuton, niin olisit tyytyväinen etulyöntiasemastasi naisrintamalla :)

Naisille se nyt on aivan sama vaikka roikkus kuollu hiiri korvasta, oon mie niin ruma! :) Mutta oikeesti, oot ääliö, ja todennäkösesti pelaat joka sählyä tai fudista, etkä ainakaan ole yli 25v. Menikö nappiin?

Miksi vitussa joka toisella äijällä on nykyään joku vitun typerän näkönen timanttikorvis??!?!? Mikä vittu siinä on etteitajuta miten VITUN TYPERÄN NÄKÖNEN ite on? Vittu mitä ihmisjätettä, vetäkää ittenne jojoon tai hankkikaa tyylitaju.

Vittu.

/avautuminen
Hohhohhoo, mullaki tommoset, taitaapa olla mallista enemmän kiinni kun siitä "timantista"

Naisille se nyt on aivan sama vaikka roikkus kuollu hiiri korvasta, oon mie niin ruma! :) Mutta oikeesti, oot ääliö, ja todennäkösesti pelaat joka sählyä tai fudista, etkä ainakaan ole yli 25v. Menikö nappiin?
Hah, osui kyllä ihan nappiin :) Ääliö check, fudis check ja 19wee check. Pitäisikö harkita jotain psykiatrista puolta tuolta ammattirintamalta?
Anyway, jos korvis tekee musta hintin, niin kai minä olen sitten absoluuttinen tyylitajuton ihmisjäte homo ja sillä sipuli. Kiitos analyysistä.

Vittu.

/avautuminen

Vieläkö noita käytetään? Varmaan jossain Tampereella.

Keitin illalla reilusti kananmunia, laitoin loput jääkaappiin. Tänään kun niitä koittaa availla kylminä niin lähtee puoli kananmunaa kuorien mukana pois. Muutamasta jäi syötäväksi käytännössä pelkkä keltuainen.

Keitin illalla reilusti kananmunia, laitoin loput jääkaappiin. Tänään kun niitä koittaa availla kylminä niin lähtee puoli kananmunaa kuorien mukana pois. Muutamasta jäi syötäväksi käytännössä pelkkä keltuainen.

Tohon mun mielestä auttaa et jäähdyttää egut hyvin heti kun on keittäny ne. Vanhemmista munista kuori irtoo kans joskus hankalasti.

Siinä ja siinä, että millä mittapuulla tämä asia on pieni, mutta vituttaa kyllä vähän yliopistossa, kun peruskursseilla on jotain 600-sivuisia englanninkielisiä kirjoja kurssikirjoina. Noita on vielä aivan älyttömän vaikeaa lukea, kun kirjan sisältö riittää jatkokursseille asti ja yrität koko ajan pitää mielessä, että mikä asia nyt kuuluu tähän peruskurssiin ja mikä ei. Tähän kun yhdistetään vielä se, että joillain luennoitsijoilla pruju saattaa olla sellaista powerpoint-paskaa (joka lähinnä tukee sen omaa esitystä), että sitä lukemalla ei kyllä mitään opi. Lukiossa oli kyllä loppupeleissä aika siistiä, kun kirja oli just eikä melkeen sitä kurssia varten.

Siinä ja siinä, että millä mittapuulla tämä asia on pieni, mutta vituttaa kyllä vähän yliopistossa, kun peruskursseilla on jotain 600-sivuisia englanninkielisiä kirjoja kurssikirjoina. Noita on vielä aivan älyttömän vaikeaa lukea, kun kirjan sisältö riittää jatkokursseille asti ja yrität koko ajan pitää mielessä, että mikä asia nyt kuuluu tähän peruskurssiin ja mikä ei. Tähän kun yhdistetään vielä se, että joillain luennoitsijoilla pruju saattaa olla sellaista powerpoint-paskaa (joka lähinnä tukee sen omaa esitystä), että sitä lukemalla ei kyllä mitään opi. Lukiossa oli kyllä loppupeleissä aika siistiä, kun kirja oli just eikä melkeen sitä kurssia varten.

Tervetuloa yliopistoon. Pointti on siinä, että oppii löytämään sen tarvitsemansa tiedon kaiken muun paskan keskeltä. Powerpointeissa mainitaan yleensä vaan perusteemat, joista oppilaan tulee itse ottaa enemmän selvää esim. tenttiin lukiessaan. Luento on tavallaan pelkkä runko, johdatus aiheeseen ja loput työstä tehdään itsenäisesti.
Meillä ei kaikille moduuleille edes ole tiettyjä kirjoja vaan materiaalit koostuvat artikkeleista ja teemoista, joiden ympäriltä pitää itse hakea artikkeleja ja kirjoja. Esseisiin joutuu yleensä kahlaamaan läpi parhaimmillaan 100 artikkelia jotta saa tarvitsemansa tiedon ja lähteen. Trikki on vaan siinä, että niitä kaikkia satoja artikkeleja ei lueta kokonaan, vaan opetellaan erottamaan olennainen turhasta. Erittäin hyödyllinen taito.

Tänään vitutusta ja suurta ahdistusta aiheutti riehaantunut nenäkarva, joka värisi ja kutisi aivan uskomattoman raivostuttavasti koko ajan kun hengitti nenän kautta. Mietin myös koko junamatkan töihin että törröttääkö karva irstaasti nenästä ja huomaako vastapäätä istuva nätti tyttö sen.

Joku vuosi sitten tulleet nää uudet ketsuppi purkit. Toi korkkitsydeemi on niin perseestä. Kai ne kuvittelee että nyt sitä ketsuppia tulee paremmin sieltä. Paskat tule, samalla tavalla totakin purkkia pitää ravistaa jotta ketsuppi valuu alas, josta sen voi puristaa korkista ulos. Ainoa ero on että nyt lentää tuhat kiloo ketsuppia vitullisella paineella kauheeseen kasaan ruokaan.

Eihän se tarkotus ole että ketsuppi tulis paremmin vaan se että ne ei vuoda lainkaan, eihän sieltä tule mitään ellei purista purkkia. Täytyy olla tarkat kädet :D

Riisipakettien kaatosysteemit. Joko siinä on semmonen puoliympyrän muotonen rosonen reikä, tai joku kaatonokkaviritys, joka repäsee koko paketin halki kun sitä yrittää ottaa käyttöön. Riisin kaataminen sotkematta on ihan täys mahdottomuus. Viimeistään siinä vaiheessa kun kaatamisen jälkeen nostaa paketin pystyasentoon, on johonkin sen nokkavirityksen sisään jääneet riisit pöydällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom