Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luentosaleissa kyllä riittää ärsytystekijöitä! Omat inhokkini, top3:

1. Huokailijat
2. Niiskuttajat
3. Jalalla raivoisasti sheikkaavat, jolloin koko penkkirivi tärisee..

Taidan kuulua kaikkiin näihin ryhmiin, pahoittelut :)

Itseäni ärsyttää luennoilla se, kun meinaa nukahtaa varsinkin lounaan jälkeen tylsillä ja monotonisilla luennoilla.

Kun yrittää hakata halkoja, mutta halot eivät pysy pystyssä ja ovat sen mallisia, ettei niitä voi lappeellaan hakata. :curs:

Tuon takia meikäläisellä onkin käytössä kaksi pölliä. Toinen on sahattu suoraksi ja toinen lieveästi vinoon. Aina kun ei satu pätkiessä menemään suoraan. :)

Tuon takia meikäläisellä onkin käytössä kaksi pölliä. Toinen on sahattu suoraksi ja toinen lieveästi vinoon. Aina kun ei satu pätkiessä menemään suoraan. :)
Minulla taas on saha, jolla suoristan ne jotka ovat vinoja. Tai sitten mahdollisesti pätkin alunperinkin jo suoriksi who knows.

Minulla taas on saha, jolla suoristan ne jotka ovat vinoja. Tai sitten mahdollisesti pätkin alunperinkin jo suoriksi who knows.
Ei ne pienemmät ja kierot pysy vinossa pöllissä tai suoraan sahattuinakaan pystyssä. Sahaaminenkin on niin pirun ärsyttävää... :rolleyes:

Heti tuli mieleen autolla ajaessa jotain vähän isompaa tietä (Kehät: I,II,III länsiväylä yms) kun ohituskaistalla (vasen kaista) paahtaa joku mummo samaa vauhtia kun varsinaisella ajokaistalla. Se pistää vitutuskertoimet taivaallisiin lukemiin itellä kun haluaisi päästä muista ohi.:rock:

Toinen pieni ja ärsyttävä asia elämässä on pyörällä ajaminen ylittäessä suojateitä, mulle käy aina niin että sattuu just 1 auto tulemaan mitä pitää jäädä odottelemaan ennen suojatietä ja että joudun pysähtymään.

Pieniä asioita mutta suuria vitutuksia :)

Sellanen kumilätkä, ihan tiukkojen purkkien avaamiseen tarkoitettu, on myös todella pätevä apuväline keittiöön. Säästää kämmeniä, ei tarvi puristaakaan niin paljon. Ja rasvaiset tai muuten liukkaat aukeaa mukavan helposti.

Kaikki mahdolliset suoralippaiset lippikset, joita myös capeiksi kutsutaan ärsyttää minua ihan perkeleesti.

Jep. Kaikki niistä näyttää tältä
index.php

tai tältä
hat1c.jpg

Lasiset suolakurkkupurkit, jotka eivät aukea vaikka vääntäis kuin saaatanasti.

Myös se auttaa kun napauttaa esim leipäveitsen kädensijan päällä (mitenkä sen sanois) keskelle purkin kantta.

Lasiset suolakurkkupurkit, jotka eivät aukea vaikka vääntäis kuin saaatanasti.
Sekin toimii, kun lämmität sitä purnukkaa mikrossa täydellä teholla 10-20 sekkaa.

Ihmiset (yleensä naiset, jostain syystä), jotka kaupassa kassalle mennessään latovat sen liukuhihnan lisäksi ostoksiaan siihen hihnan vieressä olevan alumiinireunuksen päälle. No liikkuuko ne ostokset sen päällä mihinkään, liikkuuko? NO EI PERKELE LIIKU! Usein ne vieläpä tippuilee lattialle, ja koska oon hyväkäytöksinen (ja nössö) ihminen, nostan tietenkin tuotteen LIUKUHIHNALLE, jotta se kassan täti sen sitten aikanaan voi näyttää sille viivakoodinlukijalle.

VITTU MITEN ÄRSYTTÄVÄÄ!

Ihmiset (yleensä naiset, jostain syystä), jotka kaupassa kassalle mennessään latovat sen liukuhihnan lisäksi ostoksiaan siihen hihnan vieressä olevan alumiinireunuksen päälle. No liikkuuko ne ostokset sen päällä mihinkään, liikkuuko? NO EI PERKELE LIIKU! Usein ne vieläpä tippuilee lattialle, ja koska oon hyväkäytöksinen (ja nössö) ihminen, nostan tietenkin tuotteen LIUKUHIHNALLE, jotta se kassan täti sen sitten aikanaan voi näyttää sille viivakoodinlukijalle.

VITTU MITEN ÄRSYTTÄVÄÄ!

Mä laitan ostoksia siihen jotta pääsen eroon korista tai saan ne muuten vaan pois käsistäni. Siitä on helppo sit siirtää niitä liukuhihnalle sitä mukaa kun siihen tulee tilaa. Ei vie yhtään enempää aikaa kuin ostosten siirtäminen suoraan korista, pikemminkin päinvastoin.

Mä laitan ostoksia siihen jotta pääsen eroon korista tai saan ne muuten vaan pois käsistäni. Siitä on helppo sit siirtää niitä liukuhihnalle sitä mukaa kun siihen tulee tilaa. Ei vie yhtään enempää aikaa kuin ostosten siirtäminen suoraan korista, pikemminkin päinvastoin.
Voi kun kaikki tekiskin sen noin kätevästi kuin sinä. Mut kun yleensä ei meinais uskoa, et eikö ihmiset tosiaan erota sitä LIIKKUVAA liukuhihnaa siitä LIIKKUMATTOMASTA reunuksesta. Jättävät kamat siihen, ja ei muuta ku sadan etukortin joukosta ettimään maksuvälinettä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom