Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Itkevät lapset, erityisesti julkisilla paikoilla (bussissa, junassa, kaupassa...) Harva asia mua ärsyttää ja tiedän, että tuo nyt on ihan normaalia vaippaikäisiltä tenavilta, mutta silti meinaa aina mennä pata jumiin, kun rääkyminen alkaa eikä loppua näy.

Musta tulee varmaan joskus vielä hyvä isukki!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itkevät lapset, erityisesti julkisilla paikoilla (bussissa, junassa, kaupassa...) Harva asia mua ärsyttää ja tiedän, että tuo nyt on ihan normaalia vaippaikäisiltä tenavilta, mutta silti meinaa aina mennä pata jumiin, kun rääkyminen alkaa eikä loppua näy.

Musta tulee varmaan joskus vielä hyvä isukki!
Tämä vituttaa muaki suunnattomasti. Sitte vituttaa vielä enemmän jos sen lapsen äiti ei saa tehtyä mitään asialle ja se kestää sen koko sen bussimatkan tai kaupan kassalle jonotuksen.

Nappikuulokkeet:curs: Onko mulla korvissa vikaa vai mikä vittu siinä on, että ne ei meinaa kestä korvissa!?!? Sitten kun niitä koko ajan asettelee, niin korvat hiertyy kipeiksi:curs:

Kaupassa muuten vituttaa se, kun pitäisi alkaa lätkimään ostoksia hihnalle, mutta se etummainen älykääpiö hengailee siinä hihnan edessä. Esim. niin että pariskunnasta muija on maksamassa, sitten on äijä sen perässä tyhjän kärryn kanssa. Eli mun pitää odottaa niin kauan että lehmä saa maksettua, tungettua kuitit, kortit ja laput lompakkoon, lompakon laukkuun, tukka hyvin, takki suoraksi, hetken pendaus ja sitten vasta jono liikkuu. Sitten ne menee pakkaamaan kamojaan niin että se äijä blokkaa edelleen kassajonoa, etten pääse itse pakkaamaan kun meikän kamat menee sinne kauimmaiseen laariin.

Minua vituttaa tällaiset valittajat jotka eivät uskalla sanoa kun joku on edessä. Itsekkää en sano vaan menen suoraan iholle tai alan huutamaan. Paras tapa olisi tietysti kaataa tällainen tulppa suoraan maahan ja istua päälle

...ja sitten heräsit ja kaikki olikin fantasiaa?

En minä kuule uskalla kenenkään päälle istua tai huutaa. Paras tapa se kuitenkin varmaan olisi kun ei tuo iholle meno tunnu auttavan. Onkohan mulla liian hyvät deodorantit kun ihmiset ei välitä vaikka menee viereen?

Edit: Onko kaupan kassalla ookoo päästää kaasuja jos jono on liian pitkä?

Onko kaupan kassalla ookoo päästää kaasuja jos jono on liian pitkä?

Tottakai on. Jos pierettää, on pierettävä ajasta tai paikasta huolimatta. Parastahan on päästää äänetön, mutta sitäkin pahemmalta haiseva mädäntynyt kaasuvuoto, jolloin jonossa olevat alkavat tuijottaa toisiaan ja etsivät katsellaan epätoivoisesti syyllistä. Samalla he yrittävät kehollaan ilmaista, etteivät he itse ole hajun alkulähde.

Pakko mainita nyt kun tuli turnauksessa ollessa matkustettua taas busseilla ja nyt kun talvikin on edessä niin tulee julkisia käytettyä. Eli se kun menet ison, jopa valtavan kokoisen treenikassisi kanssa täpötäyteen bussiin. Varmaa on että saat pyydellä anteeksi yhdeltä jos toiseltakin ja mahdollisesti joku irtonainen lenkki tarttuu puolimatkassa johonkin käsinojaan yms.

Ja busseissa toki jos tilaa sattuu olemaan ja istut iloisesti paikallasi treenikassi viereisellä penkillä puolityhjässä bussissa. Sinne tulee joku yksi vanhempi matkustaja ja reippaasti marssii kohdallesi ja kysäisee ystävällisesti "mahtuisikos tähän". Eipä tietenkään voi mummelilta kaikkien ihmisten edessä kieltää istumapaikkaa ja sekin kuulostaisi töykeältä jos tokaisisi, että istuppa muualle kun tilaa kerran on. Joten jättimäinen kassi syliin ja seuraava ahdistava 15 minuuttinen alkaa.

Tottakai on. Jos pierettää, on pierettävä ajasta tai paikasta huolimatta. Parastahan on päästää äänetön, mutta sitäkin pahemmalta haiseva mädäntynyt kaasuvuoto, jolloin jonossa olevat alkavat tuijottaa toisiaan ja etsivät katsellaan epätoivoisesti syyllistä. Samalla he yrittävät kehollaan ilmaista, etteivät he itse ole hajun alkulähde.

Pistät tulemaan semmoisen 2min rikkikaasuvuodon - silent but deadly. Ja heti käännyt takanatulevan puoleen ja käsket mennä paskalle. Käänny takaisin ennen kuin toinen ehtii sanoa mitään.

Koulussa aikanaan kaiffari teki about tämän tempun toiselle. Oli ensin kirjoittamassa taululle jotain ja sitten tuli vuoron vaihto toisen kanssa. Ohituspisteessä veti hirveän pierun ja käänti katsomaan sitä taululle toisena menevää. Täydestä meni, opettajakin nuhteli sen syyttömän. Klassikko joka jaksaa yli 20v jälkeenkin naurattaa.

Kassajutuissa huvittaa edelleen se miten "kiire" joillakin ihmisillä on. Ei niitä kamoja ehdi edes latoa siihen telalle ennenkuin edellinen asiakas on maksanut, koska eihän siihen pääse maksamaan ennenkuin ne on vedetty kassan läpi. Joten ei siinä säästä mitään aikaa että yrittää tunkea edellisen asiakkaan kantapäille. Sitten on vielä se, että joku jaksaa ärsyyntyä siitä kun edellä on joku hidas eläkeläinen tukkeena. Olet itsekin joskus samanlainen jos elät yhtä vanhaksi. Ihmisellä täytyy olla sen verran pinnaa, että jaksaa odotella ihan rauhassa, että toinen maksaa ostokset omaan tahtiinsa. Ei kenelläkään ole niin kiire mihinkään. Mihin sinulla on kiire? Jatkamaan tylsää merkityksetöntä elämääsi?

Ei tarvitse olla kiire mihinkään mutta silti vituttaa kun menee ikuisuus jossain kassalla. Varsinkin eläkeikään ehtineen ihmisen ois luullut tajuavan vaikka sen että kassalla yleensä maksetaan ostokset niin sen kukkaron ja jopa rahat voisi kaivella esiin jo ennenkuin kassatäti ilmoittaa summan.

Ylilihavat ihmiset! Kävin eilen kirpparilla missä on todella ahtaat käytävät, niin eikös siellä ollut sellanen 130kg + ämmä tukkimassa kulkua. Joutui odottamaan että tämä valas lompsi siitä edestä kun ohikaan ei päässyt. Liikalihavuus pitäisi saatana kriminalisoida!!

Ylilihavat ihmiset! Kävin eilen kirpparilla missä on todella ahtaat käytävät, niin eikös siellä ollut sellanen 130kg + ämmä tukkimassa kulkua. Joutui odottamaan että tämä valas lompsi siitä edestä kun ohikaan ei päässyt. Liikalihavuus pitäisi saatana kriminalisoida!!
Joose? :D

Eilen lähti pari viisaudenhammasta irti lääkärisedän toimesta. Toisella puolella ei oikein puudutusaine
tehonnut, onneksi lähti suht helposti. Nyt pitäisi viikonverran muistaa vetää antibiootteja ja kärvistellä
särkyjen kanssa.

Nappikuulokkeet:curs: Onko mulla korvissa vikaa vai mikä vittu siinä on, että ne ei meinaa kestä korvissa!?!? Sitten kun niitä koko ajan asettelee, niin korvat hiertyy kipeiksi:curs:

Oikeanpuoleinen nappi ei kestä millään täällä :/

Kassajutuissa huvittaa edelleen se miten "kiire" joillakin ihmisillä on. Ei niitä kamoja ehdi edes latoa siihen telalle ennenkuin edellinen asiakas on maksanut, koska eihän siihen pääse maksamaan ennenkuin ne on vedetty kassan läpi. Joten ei siinä säästä mitään aikaa että yrittää tunkea edellisen asiakkaan kantapäille.
Aamen. Joskus vielä sattuu niin, että kun on tyhjentämässä koria hihnalle, perässä tuleva tunkee täyden korinsa siihen koripinon päälle. Seuraavan kerran kun näin käy, joko heitän perässä tulevan korin siitä lattialle tai heitän oman tyhjän korini siihen idiootin ostosten päälle.

Kassajutuissa huvittaa edelleen se miten "kiire" joillakin ihmisillä on. Ei niitä kamoja ehdi edes latoa siihen telalle ennenkuin edellinen asiakas on maksanut, koska eihän siihen pääse maksamaan ennenkuin ne on vedetty kassan läpi. Joten ei siinä säästä mitään aikaa että yrittää tunkea edellisen asiakkaan kantapäille. Sitten on vielä se, että joku jaksaa ärsyyntyä siitä kun edellä on joku hidas eläkeläinen tukkeena. Olet itsekin joskus samanlainen jos elät yhtä vanhaksi. Ihmisellä täytyy olla sen verran pinnaa, että jaksaa odotella ihan rauhassa, että toinen maksaa ostokset omaan tahtiinsa. Ei kenelläkään ole niin kiire mihinkään. Mihin sinulla on kiire? Jatkamaan tylsää merkityksetöntä elämääsi?

Joo mää oon samaa mieltä että me kaikki ollaan erilaisia ja itse kukin hidastelee ainakin silloin tällöin. Ihmettelen vaan että miksei noilla kassoilla ole 3 välikköä mihin ne ostokset voi se kassaneiti tai -setä dumbata, tiiäkkö? Kato kun niitä on kaikkialla aina 2, ja riittää että yhdellä niistä on joku jolla kestää vähän kauemmin niiden ostoksien kanssa niin johan homma hidastuu. Ainakin Lidlissä jono liikkuu ihan niin nopeesti mitä ihmiset pystyy niitä ostoksiaan pakkaamaan, siellä ollaan kassalla niin tehokkaita. 3 slottia, no problemo.

Miksi vitussa joka toisella äijällä on nykyään joku vitun typerän näkönen timanttikorvis??!?!? Mikä vittu siinä on etteitajuta miten VITUN TYPERÄN NÄKÖNEN ite on? Vittu mitä ihmisjätettä, vetäkää ittenne jojoon tai hankkikaa tyylitaju.

Vittu.

/avautuminen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom