Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kun ostaa taskulampun autoon, kannattaa ostaa muovipintainen tai vaihtaa otsalamppuun. Kun tuolla pimeässä pakkasessa ährää konepellin alla, joutuu sen lampun tunkemaan suuhun -> huulet jäätyy hassusti kiinni lamppuun -> vertavuotavat huulet :down:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi *** kahvinpurut kun niitä ei muista ostaa heti, kun ne loppuu. Sitten se iskee niinkuin märkä rätti naamaan, kun heittää suodatinpussin paikolleen ja alkaa hapuilla sitä kahvipurkkia, joka tuntuukin yllättävän kevyeltä. Maailma romahtaa silmissä kun tajuaa, ettei sitä kahvinhimoa pysty korvaamaan juuri sillä hetkellä mitenkään mikään kaapista löytyvä ruoka tai juoma. Täytyy. Olla. Aamu(päivä)kahvia. Saatavilla ilman sellaista vaivaa, kuten kaupassa käynti. (Ja arvatkaapa missä kävin juuri ennen, kun tulin äsken sisälle ja aloin keittämään kahvia.)

Laitoin teevedet silti kiehumaan, pakko yrittää. :(

Voi *** kahvinpurut kun niitä ei muista ostaa heti, kun ne loppuu. Sitten se iskee niinkuin märkä rätti naamaan, kun heittää suodatinpussin paikolleen ja alkaa hapuilla sitä kahvipurkkia, joka tuntuukin yllättävän kevyeltä. Maailma romahtaa silmissä kun tajuaa, ettei sitä kahvinhimoa pysty korvaamaan juuri sillä hetkellä mitenkään mikään kaapista löytyvä ruoka tai juoma. Täytyy. Olla. Aamu(päivä)kahvia. Saatavilla ilman sellaista vaivaa, kuten kaupassa käynti. (Ja arvatkaapa missä kävin juuri ennen, kun tulin äsken sisälle ja aloin keittämään kahvia.)
Laitoin teevedet silti kiehumaan, pakko yrittää. :(

Kannattaa ostaa sitä kahvia aina 10 pakettia kerralla. Ja sitten kun näkee, että ne viimeinen paketti on tyhjennetty kahvipurkkiin, käydä hakemassa taas 10 pakettia kahvia.

Älkää edes puhuko kahvista... Täällä ei saa kunnon kahvia. Mun pitää kohta metsästää vaikka väkisin jostain kahvinkeitin, koska tee tulee korvista ulos ja pikakahvi on paskaa. Mulla on ikävä 5 kahvikupillisen aamuja :(

Tänään ärsytti se, että koska olin ensimmäinen suihkussa kävijä aamulla, jouduin odottamaan veden lämpenemistä ja tietenkin ne kylmät vesipisarat osuivat inhottavasti iholle.

Se on melko ärsyttävää, kun menet kauppaan ostamaan juuri jotain tiettyä asiaa ja kaupassa ei tietenkään ole juuri sitä mitä haet. Tänään piti hakea Cittarista naudan sisäfile, mutta eihän siellä ollut, mikä on kyllä jo pieni ihme. Sitä siellä on aina. En sitten ostanut mitään. Tämän jälkeen poikkesin k-supermarketiin ja painelin lihatiskille. Arvatkaa oliko sielläkään. Ei varmaan tarvitse edes arvata.

oma saamattomuus. joka päivä pitäis jotain pientä tehä mutta ikinä ei jaksa eikä kykene. sitten on yhtenä päivänä kalenteri bookattu ihan täyteen ja ei pääse mihinkään oman laiskuuden takia.

Se kun kävelet autolle, avaat ovet, lykkäät avaimet takaisin taskuun, irrotat lämppärin johdon tolpasta ja heität sen autoon. Istut penkille ja asetat kätesi virtalukon kohdalle. Avain, missä? No siellä taskussa. Yleensä se on autoon astuessa kädessä. Kaiva nyt sitä sitten farkkujen taskusta, kun istut jo autossa. Le fu-

se on kanssa hauska kun lähet duunista, avaat ovet ja otat autosta lumiharjan pitäen avaimia kokoajan kädessä ettei tarttisi sitten autoon istuessa kaivaa taskuja. Siinä sitten, kun oot 5+ minuuttia harjannut autoa, niin tajuat ettei avaimet ole kädessä, virtalukossa, penkeillä tai taskuissa. 15 min etsimistä ja avaimet löytyvät jostain randomista paikasta auton ympäriltä lumen seasta. Oisin mieluummin repinyt niitä farkkujen taskusta anytime.

Kännykän laturit:

Jos se luuri otetaan irti laturista niin EIKÖ SITÄ LATURIA VOI IRROTTAA SEINÄSTÄ?! MITÄ HÄH!!?? roikkuu siinä lattialla ku rotan häntä... :curs:

Punastuminen...mulla on tämä "oire",punastun tosi herkästi esim.vaikka kun nainen tulee jutteleen tai kysyy jotakin,sitten hävettää,oon kyllä tosi ujokin. :rolleyes:

Kun yrität repiä ruispalat auki ja se koko leipä menee ihan riekaleiks, tai vähintään toiseen palaan tulee reikä ja toiseen vastaavasti hirvee mötti leipää.

Punastuminen...mulla on tämä "oire",punastun tosi herkästi esim.vaikka kun nainen tulee jutteleen tai kysyy jotakin,sitten hävettää,oon kyllä tosi ujokin. :rolleyes:

Tää sama kyllä vituttaa aika lailla. En oikeastaan pysty katsomaan tuntemattomia naisia kasvoihin punastumatta, jos ne puhuvat mulle. Eikä ole välttämättä edes ujoudesta kyse.

Se kun pakkista selatessa avaa uuden sivun ja selain jää vielä latailemaan jotain turhaa. Sitten kun olet juuri klikkaamassa seuraavaa trediä auki, niin samalla sekunnilla selain saakin työnsä päätökseen ja päättää skrollata sivua alaspäin jolloin klikkaus avaa ihan eri tredin kun oli tarkoitus.

Vittu että voi vituttaa tämä feature!

Se kun pakkista selatessa avaa uuden sivun ja selain jää vielä latailemaan jotain turhaa. Sitten kun olet juuri klikkaamassa seuraavaa trediä auki, niin samalla sekunnilla selain saakin työnsä päätökseen ja päättää skrollata sivua alaspäin jolloin klikkaus avaa ihan eri tredin kun oli tarkoitus.

Vittu että voi vituttaa tämä feature!

Ärsyttää muuten ihan tosissaan.

Se kun sieventelee jotain pitkiä lausekkeita, polynomeja tms., ja tekee typeriä huolimattomuusvirheitä. Niiden löytäminenkin on vielä välillä perin vittumaista.

Vituttaa päin kävelevät ihmiset. Miksi minä olen aina se joka väistää. Koulun kapeilla käytävillä mahtuu kulkemaan 3 ihmistä rinnakkain, aina sieltä tulee 2 vierekkäin vastaan ja meikä väistää kaverin taakse ja vastaantuleva ei tee elettäkään. Tänään tein päätöksen että väistän enää osittain, niin että toinenkin joutuu väistämään. Yksi keijo lensi jo melkein perseelleen kun ajatteli vain itseään. Saatanan pässit!

Täälläpäin ollaan 7 ihmisen ringissä keskellä käytävää ja joutuu tunkemaan läpitte kun ei muut reagoi mitenkään.

Vituttaa päin kävelevät ihmiset. Miksi minä olen aina se joka väistää. Koulun kapeilla käytävillä mahtuu kulkemaan 3 ihmistä rinnakkain, aina sieltä tulee 2 vierekkäin vastaan ja meikä väistää kaverin taakse ja vastaantuleva ei tee elettäkään. Tänään tein päätöksen että väistän enää osittain, niin että toinenkin joutuu väistämään. Yksi keijo lensi jo melkein perseelleen kun ajatteli vain itseään. Saatanan pässit!

tämä on totta, joku jyräis kokoajan jos itte ei väistelis. =(

Suositut

Back
Ylös Bottom