Joskus kun on hautonut johonki kaappiin jotain hyvää itselleen, niin just silloin kun sen haluais syödä - on toinen jo sen syönyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Silmälasit ovat aina likaiset - aina löytyy jostain jotain pientä sormenjälkeä, tahraa tai vähintään jotain hilsettä on tarttunut siihen pintaan. Pesun jälkeenkin lähes välittömästi niihin jostain ilmaantuu taas likaa.
^^ Mulla on silmälaseissa jotain ihmeellistä pientä töhnää, mitä ei saa edes pesemällä pois. Sellasia ihan pieniä pilkkuja. Taitaa olla hiuslakkaa, koska olen monesti laittanut hiuksia lasit päässä...
Kellään mitään ideaa miten saisi noi pilkut pois? Tosi ärsyttäviä, vaikka eivät näkemistä haittaakaan.
^^ Mulla on silmälaseissa jotain ihmeellistä pientä töhnää, mitä ei saa edes pesemällä pois. Sellasia ihan pieniä pilkkuja. Taitaa olla hiuslakkaa, koska olen monesti laittanut hiuksia lasit päässä...
Kellään mitään ideaa miten saisi noi pilkut pois? Tosi ärsyttäviä, vaikka eivät näkemistä haittaakaan.
Silmälasien likaantuminen ärsyttää joo, peseminen otti päähän mutta mä sainkin tossa vuosi sitten idean ja putsailenkin näitä kertakäyttöisillä, kosteilla näytönpuhdistusliinoilla. Ei jää jäljen jälkeä kun huolellisesti pyyhkii eivätkä edes naarmuta.
HK:n täytetyt lihapullat. Pakkauksessa lukee että 300g ja 15KPL, niin jo kolmannen kerran mun pussissa ei ole kuin 14 pullaa :curs:
Totta toinen puoli, että 300g täyttyy, mutta minä haluan sen satanan viidennentoista lihapullan!!