Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Silmälasit ovat aina likaiset - aina löytyy jostain jotain pientä sormenjälkeä, tahraa tai vähintään jotain hilsettä on tarttunut siihen pintaan. Pesun jälkeenkin lähes välittömästi niihin jostain ilmaantuu taas likaa.

Silmälasit ovat aina likaiset - aina löytyy jostain jotain pientä sormenjälkeä, tahraa tai vähintään jotain hilsettä on tarttunut siihen pintaan. Pesun jälkeenkin lähes välittömästi niihin jostain ilmaantuu taas likaa.

Todellakin.

^^ Mulla on silmälaseissa jotain ihmeellistä pientä töhnää, mitä ei saa edes pesemällä pois. Sellasia ihan pieniä pilkkuja. Taitaa olla hiuslakkaa, koska olen monesti laittanut hiuksia lasit päässä...
Kellään mitään ideaa miten saisi noi pilkut pois? Tosi ärsyttäviä, vaikka eivät näkemistä haittaakaan.

^^ Mulla on silmälaseissa jotain ihmeellistä pientä töhnää, mitä ei saa edes pesemällä pois. Sellasia ihan pieniä pilkkuja. Taitaa olla hiuslakkaa, koska olen monesti laittanut hiuksia lasit päässä...
Kellään mitään ideaa miten saisi noi pilkut pois? Tosi ärsyttäviä, vaikka eivät näkemistä haittaakaan.

Ootko koittanut lakkaa?

Silmälasien likaantuminen ärsyttää joo, peseminen otti päähän mutta mä sainkin tossa vuosi sitten idean ja putsailenkin näitä kertakäyttöisillä, kosteilla näytönpuhdistusliinoilla. Ei jää jäljen jälkeä kun huolellisesti pyyhkii eivätkä edes naarmuta. Tai vaikka naarmuttaisivatkin niin ei niitä paljaalla silmällä näe vaikka joka päivä pyyhkinyt tuon vuoden verran, uuden näköiset vieläkin ja kohta on muutenkin vaihdon aika.

Ärsyttää ihmiset ketkä juoksee joka paikkaan. Siis kiitää kauheeta vauhtia. Eivät todellakaan kävele normaalisti vaan harppovat kuin hullut ja toisinaan näyttää ihan pikakävelyltä. Letti sen kuin hulmuaa vauhdissa.

Yks työkaveri on tuollainen, en tajua miksi se paahtaa kuin viimeistä päivää hisseille ja hisseiltä työpisteelle jos me ollaan menossa/tulossa tauolta. Silti kun kaikki kulkee porukassa niin samaan aikaan me perillä ollaan, huolimatta siitä kuinka kovaa joku yksinään siinä ryntäilee. Ko hlö myöskin usein ohittaa muut ja loikkii menemään edelle, eikä jengi mun mielestä niin hitaasti kävele.

Ja vaikka kävelisikin hitaasti niin ennemmin rauhassa ja ympärilleen katsoen, elämästä nauttien, kuin että juostaan koko ajan kieli vyön alla paikasta A paikkaan B. Mikä hemmetin kiire pitää olla valmiissa elämässä? Chill out.

Tuolla isoilla teillä kun jengi paskalla kelillä ajaa ihan liian nopeasti ja toisten autojen perässä ihan melkein puskurissa kii hönkien. Sais ajaa vaikka kaikki ojaan samantien ja vetää kolarin, että oppis olemaan.:D

Se kun toivoo, että elämässä jokin asia onnistuis niinkuin haluaa, mutta kappas ei se niin vaan onnistukaan vaikka sitä toivois kuinka paljon.

Joo, hiuslakka, hoitoaine..

Jokaisessa silmälasiliikkeessä on myytävänä linssien puhdistusainetta, sillä lähtee. Ota matkaan mukaan myös silmälaseille tarkotettu mikrokuituliina, sillä pystyy helposti puhdistamaan sormenjäljet ym. Ja sen liinan pystyy sitte pesemäänkin.

Ite putsaan lasit aina tollasella mikrokuituliinalla, niitä onki siunaantunu yks jos toinenkin. Silti niitä ei löydy sitte ku tarttis vaikka oon koittanu laittaa jokaiseen laukkuun, työtakin taskuun jne.

Uudesta paidastani on sauma ratkennut kainalosta. Paidassa on varmaan ollut jokin tekovirhe, koska en ole todellakaan venytellyt sitä. Tilasin sen postimyynnistä enkä ole vielä edes maksanut sitä. Ärsyttää. Muutamalla neulanpistollahan se on korjattu, mutta silti.

HK:n täytetyt lihapullat. Pakkauksessa lukee että 300g ja 15KPL, niin jo kolmannen kerran mun pussissa ei ole kuin 14 pullaa :curs:
Totta toinen puoli, että 300g täyttyy, mutta minä haluan sen satanan viidennentoista lihapullan!!

Silmälasien likaantuminen ärsyttää joo, peseminen otti päähän mutta mä sainkin tossa vuosi sitten idean ja putsailenkin näitä kertakäyttöisillä, kosteilla näytönpuhdistusliinoilla. Ei jää jäljen jälkeä kun huolellisesti pyyhkii eivätkä edes naarmuta.

Täytyypä kokeilla,vaikka kuinka käyttää silmäaseman re claneriä ja mikroliinaa tuntuu kuin laseihin jäisi joku
ihme rasvakalvo ja liinojakin olen pessyt.Mistähän noita vois katsella?

HK:n täytetyt lihapullat. Pakkauksessa lukee että 300g ja 15KPL, niin jo kolmannen kerran mun pussissa ei ole kuin 14 pullaa :curs:
Totta toinen puoli, että 300g täyttyy, mutta minä haluan sen satanan viidennentoista lihapullan!!

Reps! Ei voi olla noin tarkkaa :)

Mä luin ensin, että käytetyt lihapullat ja mietin et mitä vittua. Tää lähtee nyt nukkumaan.

Kuorsaus. Varsinkin jos itse kuorstaa ja herää siihen... sinne meni makiat päikkärit...

perunoiden kuoriminen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom