Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa päin kävelevät ihmiset. Miksi minä olen aina se joka väistää. Koulun kapeilla käytävillä mahtuu kulkemaan 3 ihmistä rinnakkain, aina sieltä tulee 2 vierekkäin vastaan ja meikä väistää kaverin taakse ja vastaantuleva ei tee elettäkään. Tänään tein päätöksen että väistän enää osittain, niin että toinenkin joutuu väistämään. Yksi keijo lensi jo melkein perseelleen kun ajatteli vain itseään. Saatanan pässit!

Ton takia oonki ottanu linjan että en enää väistele ketään, aikansa ku väistelee sekopäitä täynnä olevalla käytävällä niin menee hermot. Alat kiertää jotain kaveria niin kohta tulee vastaan 6 kaveria ja viimisillä voimillas loikkaat vielä toiselle puolelle käytävää turvaan niin joku jyrää sut vielä sielläki... Eli kylmästi vaan kävelee siitä mistä on kävelemässä, ihan sama vaikka porukkaa on sun jäljeltä perseellään maassa, kaikki kyllä väistää ku näkee että tuo ei väistä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se kun pakkista selatessa avaa uuden sivun ja selain jää vielä latailemaan jotain turhaa. Sitten kun olet juuri klikkaamassa seuraavaa trediä auki, niin samalla sekunnilla selain saakin työnsä päätökseen ja päättää skrollata sivua alaspäin jolloin klikkaus avaa ihan eri tredin kun oli tarkoitus.

Vittu että voi vituttaa tämä feature!
Sama. Itse olen siirtynyt avaamaan jokaisen ketjun ja alafoorumin 'right click+ open in new tab' metodilla. Ei tee autuaaksi, mutta nopeuttaa surffausta.

Sama. Itse olen siirtynyt avaamaan jokaisen ketjun ja alafoorumin 'right click+ open in new tab' metodilla. Ei tee autuaaksi, mutta nopeuttaa surffausta.
Lisäoptimointina sama homma onnistuu ainakin operalla/foxilla/IEllä rullaa klikkaamalla jos hiirestä moinen löytyy. Vaihtoehtoisesti ainakin operassa käy myös shift pohjassa klikkaamalla.

Mistä tulikin mieleen tää läppärin toiminta paneeli. Mikä ton nimi nyt onkaan missä hiiren virkaa toimittaa tollanen kosketus ruutu. Sitten kun siirtelee sormea siinä päällä niin yhtäkkiä se lukee jonkun skrollauksen painallukseksi ja klikkaa jotain mainosta ja taas aukeaa uus ikkuna. Tai sitten alottaa vähän liian reunasta ton sormen viemisen niin se rullaakin tota sivua vaan ylös tai sivuille tms.

Minkä takia käteismaksajat änkee väkisin ensimmäisenä bussiin kun 95% on bussikortti. Sitten se tantta seisoo siinä tukkeena ja kaikki muut joutuu seisomaan pakkasessa korttien kanssa kun siitä ei mahu ohi.

Päällekäyvä suihkuverho..
Sama täällä. Kun putkiremontissa uusitun vessan myötä suihku on jo todella pieni, niin saisi verho pysyä ihan paikoillaan.

Se kun pakkista selatessa avaa uuden sivun ja selain jää vielä latailemaan jotain turhaa. Sitten kun olet juuri klikkaamassa seuraavaa trediä auki, niin samalla sekunnilla selain saakin työnsä päätökseen ja päättää skrollata sivua alaspäin jolloin klikkaus avaa ihan eri tredin kun oli tarkoitus.

Vittu että voi vituttaa tämä feature!
Oi kyllä, todella vittumaista tuo.

Päin kävelevät ihmiset ärsyttää täälläkin, mutta lähinnä kaduilla. Normaalisti väistän parhaani mukaan siirtymättä kuitenkaan autotielle, mutta silloin kun jalkakäytävä käy ahtaaksi puhtaasti sen takia että vastaantulijoiden on niin ihkua kävellä vierekkäin, niin unohdan kyllä moiset tavat. Siirryn jalkakäytävän reunaan kävelemään, mutta en käänny sivuttain tai tee muitakaan väistöliikkeitä, vaan kävelen mielummin päin.

Mainitaan vielä semmonen pikkujuttu, että kun painaa jalalla imurin nappulaa joka kerää johdon sisään, niin välillä se perhanan pistotulppa kolahtaa vauhdilla tukijalan nilkkaan.

Mistä tulikin mieleen tää läppärin toiminta paneeli. Mikä ton nimi nyt onkaan missä hiiren virkaa toimittaa tollanen kosketus ruutu. Sitten kun siirtelee sormea siinä päällä niin yhtäkkiä se lukee jonkun skrollauksen painallukseksi ja klikkaa jotain mainosta ja taas aukeaa uus ikkuna. Tai sitten alottaa vähän liian reunasta ton sormen viemisen niin se rullaakin tota sivua vaan ylös tai sivuille tms.

Touchpadille löytyy kyllä omat asetukset Ohjauspaneelista ja esimerkiksi tuon kuvailemasi painallus-toiminnon (napauttaminen) saa pois päältä. Suosittelen säätämään asetuksia :)

Touchpadille löytyy kyllä omat asetukset Ohjauspaneelista ja esimerkiksi tuon kuvailemasi painallus-toiminnon (napauttaminen) saa pois päältä. Suosittelen säätämään asetuksia :)
No täytyy kattoa mitä sieltä löytyy. Toisaalta taas en haluais tota pois päältäkään kun oikeestaan kaiken tarkotuksen mukasenkin naputtelun hoidan kanssa tosta padilta enkä noista napeista.

Ihmiset jotka eivät ota backuppeja. Olen niiiiiiin kyllästynyt kavereiden ja tuttavapiirin yhteydenottoihin, "mun läppäri ei käynnisty, APUA!". Fakta on että läppäreiden kovalevyt hajoaa, asiaan pitää suhtautua niin että varmuuskopioi kaiken mitä ei halua menettää. Jos tätä ei halua tehdä, ei se ole minun ongelma.

Duunissa tähän on suunniteltu prosessit ja homma on hoidossa, lähinnä vapaa-ajalla tästä saa kärsiä. Muutenkin ärsyttää suunnattomasti se, että kun on IT-alan hommissa, kaikki olettaa että minulle voi soittaa vaikka lauantai-iltana ja tarjoan ilmaista mikrotukea, ajan mielelläni vaikka 100km päähän ihan sen takia koska rakastan sitä duunia niin paljon! Ei minulla tulisi mieleenkään soittaa esim. maalariystävälleni että tulehan maalaamaan mun seinä ilmaiseksi, mieluusti nyt heti. Pikkujutut erikseen, mutta jos kyse jostain enemmän aikaa vievästä, vaikka koneen uudelleen asennuksesta.

Vähän pelisilmää. En minä nyt kavereilta rahaa pyydä, mutta voisi sitä nyt edes kaljat tarjota jos pyytää töitä tekemään vapaa-ajalla, mielestäni tämä on ihan itsestäänselvää. Toki itsekin pyydän frendeiltä apua, esim. hifit kävi yksi frendi laittamassa kuntoon ja siitä annoin palkkioksi viskipullon.

Kun noiden sheikkereiden kannet ei meinaa välillä mennä millään oikeille kierteille. Saa ähertää hitosti ennen kun saa sen kohdilleen.

- Ulkovaatteiden riisuminen näin kun on paljon päällä. Heti kun astuu eteiseen, niin tuntuu tukehtuvansa ja pakko vähentää vaatetusta, mutta aina joku huivi on takertunut niin tiukasti kaulan ympärille, että siinä tulee melkein paniikkikohtaus, kun on samaan aikaan tuskaisen kuuma ja samalla tahtoisi vaatteet nopeasti pois päältä. Ja kun nopeasti yrittää, niin mikään ei onnistu.

- Korkokengät ja rappuset, siis alaspäin liikuttaessa. Mä niin vihaan sitä, kun pitää kiireessä juosta kerrostalon rappusia alas ja jotkut sadan sentin korot jalassa. Onneksi nykyisessä asunnossani on hissi, mutta joskus rappuset on nopeampi vaihtoehto, kun ja jos on kiire bussiin.

noi kaks nyt just tuli mieleen:)

Pillimehupurkista kuuluva vittuilu rohina, kun juoma lähestyy loppuaan...

Koulussa kun on huutava nälkä, ja olisi aivan helvetin hyvää ruokaa, kuten tässä viikko takaperin oli jauhelihakastiketta, niin sinne oli ollut pakko sekoittaa suolakurkkuja, aivan sen takia ettei kukaan varmasti suolakurkkua inhoava voisi tuota ruokaa syödä. Vitutusta lisäsi se, että siinä vieressä oli myös kalapuikkoja tarjolla, halkesin onnesta, mutta sitten halkaistessani kalapuikon, oli sekin täytetty suolakurkuilla!

Miksei noita papuja ja muita hedelmiä voisi jättää ruoasta pois, tai jos joku kehari niitä sinne välttämättä haluaa tunkea, niin ne voisi laittaa erilliseen astiaan edes!

Vielä tuli tuo mieleen kun esimerkiksi tonnikalapurkkia avaa, ja luulee olevansa järkevä, kun tökkää purkin kanteen reiän valuttaakseen nuo rasva pois. No kuitenkin sieltä sitten valuu rasva purkin reunoja pitkin suoraa sormille, pistää vituttamaan.

Koulussa kun on huutava nälkä, ja olisi aivan helvetin hyvää ruokaa, kuten tässä viikko takaperin oli jauhelihakastiketta, niin sinne oli ollut pakko sekoittaa suolakurkkuja, aivan sen takia ettei kukaan varmasti suolakurkkua inhoava voisi tuota ruokaa syödä. Vitutusta lisäsi se, että siinä vieressä oli myös kalapuikkoja tarjolla, halkesin onnesta, mutta sitten halkaistessani kalapuikon, oli sekin täytetty suolakurkuilla!
Ai että mä repesin tälle. Ei ole todellista. Ei kai missään oikeasti täytetä kalapuikkoja suolakurkuilla?

- Ulkovaatteiden riisuminen näin kun on paljon päällä. Heti kun astuu eteiseen, niin tuntuu tukehtuvansa ja pakko vähentää vaatetusta, mutta aina joku huivi on takertunut niin tiukasti kaulan ympärille, että siinä tulee melkein paniikkikohtaus, kun on samaan aikaan tuskaisen kuuma ja samalla tahtoisi vaatteet nopeasti pois päältä. Ja kun nopeasti yrittää, niin mikään ei onnistu.

Yleensä jää vielä joko korvikset tai kaulaketju kiinni huiviin. Tuskaisena repäiset sen väkisin irti ja ketju poikki...

+ 1

Mun kaulahuivi peittää yleensä suunkin, ja auta armias kun riuhtaset ja jää kiinni lävistyksiin (snakebites, madonna)...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom