Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Se, kun kaupan kassalla laittaa ensin ostoksensa siihen liukuhihnalle, asettelee ne kohteliaan hajuraon päähän edellisen asiakkaan ostoksista... ja SITTEN joku röyhkeä mummo tulee ja survoo ostoksesi siihen hihnalle ihan myttyyn, sellaiseen mahdollisimman pieneen ahtaaseen rakoon josta kaikki purkit ja purnukat jo melkein kierii sen kapulan yli toisten asiakkaiden puolelle. Tietenkin siksi että hänen omat tavaransa mahtuisivat jo nopeammin hihnalle :curs:! No respect. Minusta on kohteliasta huomioida toisia asiakkaita jättämällä heille sopivasti tilaa kapuloiden väliin.

Ja sitten se kun on kova jano, ottaa mukin täyteen vettä ja se vesi onkin LÄMMINTÄ. *pursk* (Vaikka hana osoittaa jo kylmän suuntaan)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- - Yliopisto - - joku espanjalainen rypäs - -
Mä koitan parhaani mukaan vältellä kontaktia espanjalaisiin vaihtareihin, hölöpölöhölöpölö päläpälähölöpölöhölöpölö päläpälä... on se asia mikä vaan niin näillä tuntuu jääneen keskittyminen keskiajalle. Pölistä ne osaa ja tukkia sen ruokajonon ja aina liikkeellä vähintään 10 hengen laumana, joka kyllä hiljenee ja liikkuu, kun karjaisee takaa: "MOVE!" ja mulkoilee vihaisen näköisesti.

Hitaasti kävelevät ihmiset, kun ne ovat minun tielläni. :D Asun pk-seudulla ja Helsingissä junasta poisjäädessä ihmiset yleensä kävelevät sellaisena hitaana massana mun edessä, eikä missään koloa mistä pääsisi ohittamaan. Heh. Varmaan ne kävelee ihan normaalia vauhtia, mut mun vauhti onkin vähän rivakampi. :P

Kun sovit, että lähdet kaverin kanssa baariin ja puhe on, että lähdetään kahdestaan liikenteeseen, niin lopulta kaveri ilmoittaa juuri ennen lähtöä, että joku muukin tulee mukaan ja perään kuninkaallinen fraasi: "ei kai haittaa?". No vittu ei varmaa enää siinä vaiheessa paljoo voi asiaan vaikuttaa, vaikka kuinka haittais. Turha siinä on enää lähtee säätämään, että oli tarkotus mennä kahdestaan eikä pitää mitään avec-tilaisuutta, ku kohta olis kuitenkin joka osapuolella pussillinen herneitä nenässä. Tänään just piti lähtee kaverin kans kahdestaan käymään viihteellä, että kerkeis jotain juttelemaankin, niin eikö tää jonkun vitun muijan siihen mukaan vielä ota.:jahas:

Nyt jo varmaan 4 tai 5 kertaa tapahtunut, avaan x-tran 500ml rahkan ja kansi repeää eikä aukea kuten normaalisti.
Ei se rahkan makua huononna tai mitään, mutta kohta flippaan, jos se ei ala aukeamaan taas normaalisti.

Se kun vedät farkut jalkaan kun taskussa on jotain tavaraa ja tasku on kiertynyt puoli kierrosta väärinpäin. Väännä sitä nyt sitten oikeaan asentoon. Le fu-

Se kun kävelet autolle, avaat ovet, lykkäät avaimet takaisin taskuun, irrotat lämppärin johdon tolpasta ja heität sen autoon. Istut penkille ja asetat kätesi virtalukon kohdalle. Avain, missä? No siellä taskussa. Yleensä se on autoon astuessa kädessä. Kaiva nyt sitä sitten farkkujen taskusta, kun istut jo autossa. Le fu-

Ai ai. Kerrankin saa nukkua pitkään, kun ei tarvitse lähteä töihin, eikä ole muita velvollisuuksia. Seitsemältä tulee kissa ja huutaa korvaan, kun ei saa tarpeeksi huomiota.
Fffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
Kiitti vitusti.

Kylppärissäni haisee hassulta, enkä pysty paikallistamaan hajun lähdettä. Jostain oven tienoilta se tulee, mutta sen enempää en ole asiaan saanut selvyyttä.

Hitaasti kävelevät ihmiset, kun ne ovat minun tielläni. :D Asun pk-seudulla ja Helsingissä junasta poisjäädessä ihmiset yleensä kävelevät sellaisena hitaana massana mun edessä, eikä missään koloa mistä pääsisi ohittamaan. Heh. Varmaan ne kävelee ihan normaalia vauhtia, mut mun vauhti onkin vähän rivakampi. :P

Tätä mä en ikinä tajua. Itse en normaalisti ole ollenkaan kiireinen ihminen ja kaduilla saatan suorastaan laahustaa. Mutta tajuan kuitenkin asettua laahustamaan tien sivuun, silloin jää ohituskaista vapaaksi nopeammille kulkijoille.

Joidenkin on sen sijaan pakko blokata se koko väylä! Yksi mummo voi jo tehdä ohittamisen hankalaksi, kaksi mummoa voi blokata liikenteen totaalisesti, molempiin suuntiin.

Nämä blokkaajat ovat varmasti myös niitä tyyppejä, jotka eivät päästä metrosta jengiä ulos ennen kun rupeavat änkeämään sisään.

En tajua.

Kylppärissäni haisee hassulta, enkä pysty paikallistamaan hajun lähdettä. Jostain oven tienoilta se tulee, mutta sen enempää en ole asiaan saanut selvyyttä.

Viemäriputki vuotaa pinnoitteen alla ja ainoa rako mistä haju pääsee ulos on siinä listan ja laatan/muovimaton välissä? :D

Voin tulla tekee kosteuskartoituksen. Kaupanpäälle saat märät pöksyt ittelles.

Viemäriputki vuotaa pinnoitteen alla ja ainoa rako mistä haju pääsee ulos on siinä listan ja laatan/muovimaton välissä? :D
Tjaah, menenpä nuuskimaan, että tuleeko se sieltä.

Voin tulla tekee kosteuskartoituksen. Kaupanpäälle saat märät pöksyt ittelles.
Täällä vain huudellaan siveettömyyksiä keskellä päivää! Tällainen kiltti ja pidättyväinen nainen ihan punastuu tuollaisista kaksimielisyyksistä.

Paikallistin hajun tulevan oven vieressä olevan lavuaarin putken ja lattian yhtymäkohdasta (kiitti vain, nyt mulle tulee hävyttömyydet mieleen tuostakin sanasta!), missä oli jokin epämääräinen läiskä. Pesin lattian siitä kohtaa, mutta tuntuu, että hajua tulee edelleen jostain jonkin verran. Ehkä sieltä lavuaarin viemäristä? Haju ei kyllä muistuta yhtään tavallista viemärilöyhkää, vaan enemmänkin märkiä hanskoja, jotka ovat jääneet johonkin myttyyn seisomaan kuivumatta. Pitää varmaan rassata se putki puhtaaksi.

Tee vaa niinku muutki naiset. Soita joka asiasta isännöitsijälle ja vaadi joku tarkastaja paikalle:thumbs:

Kannattaa myös mainita jotain lakimiehistä niin ne yrittää ees vähän tsempata hommissaan

Tee vaa niinku muutki naiset. Soita joka asiasta isännöitsijälle ja vaadi joku tarkastaja paikalle:thumbs:

Kannattaa myös mainita jotain lakimiehistä niin ne yrittää ees vähän tsempata hommissaan

Näh, mä koitan vältellä isännöitsijälle soittamista viimeiseen saakka. Kerrankin meillä oli yksi juttu rikki jotain pari vuotta, kun en saanut aikaiseksi valittaa siitä. Mä kyllä putsaan itse viemärini.

Matkoille on kiva lähteä, mutta pakkaaminen on ihan helvetin ärsyttävää. Varsinkin kun jätän sen aina viime tippaan ja sit päädyn heittämään randomeja vaatekappaleita laukkuun ja unohtamaan jotain tärkeää, kuten hiusharjan tai meikit tai sukat. Hiusharja on ehkä yleisin minkä unohdan ja se vituttaa aina yhtä paljon.

Toinen pieni, mutta ärsyttävä asia tällä hetkellä on kävelymatka supermarkettiin. 15min tuolla kylmässä, ei nappaa.

Toi on kyllä yks raivostuttavimmista asioista! :curs: Menee vähän :offtopic: mutta: Siskolla oli edellis syksynä saman tapanen tilanne. Hän asui sillon melko vanhassa kerrostalokaksiossa kämppiksensä kanssa. Siinä sitte jossain vaiheessa molemmat rupes ihmettelemään, että mikä helkkari kylppärissä haisee (epämääränen, vahva mädäntyvä haju). Sama löyhkä oli seinänaapureidenki kylppäreissä. Parin viikon kuluttua selvisi, että alemmassa kerroksessa oli vanha täti kupsahtanut kylppäriinsä, ja haju oli päässyt jotenkin ilmastointiputkistoa pitkin ylempiin asuntoihin. Tais se haju sitte lopulta hävitä. :dance:

Tänään ketuttaa: ah,ruotsin aineen kirjoittaminen. :jahas: Eikä ole ollut kun n. viikko aikaa tehdä tämäkin homma. Ja jälleen jätin viimetippaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom