Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
WC pöntöt. Istuessasi pöntöllä huomaat kuinka kulli koskettaa pöntön sisällä etuosaa, vaikka miten yrität istua pöntön takareunassa, niin kohta havahdut kun terska nuolee pönttöä. Vitun ärsyttävä tuntemus kun "poika" hipaisee likaista pönttöä. Tehkää nyt vittu sellaisia pönttöjä jossa mahtuu roikottamaan vaikka minkäläista liaania. Pitääkö tässä alkaa käymään paskalla kortsu munassa kysyn vaan! Vittu kiinnosta taas yhtään mikään..

Joo, samaten vituttaa kun lakkaa varpaankynsiä ja sutasee vahingossa kynsilakkaa munanpäähän, sehän näyttää hämärässä vähän ukkovarpaalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh, kerran näin eräillä festareilla kun lauma naisia oli miesten vessarakennuksessa kikattamassa kusilaarin ääressä pippeleille niin joku vähän isompi kaveri siitä vähän raivostui ja käveli reippain askelin naisten puolelle omien sanojensa mukaan "pilluja arvostelemaan":D Mesosi siellä aikansa, en tiedä pääsikö näkemään tavaraa...

Nopea tyttösten poistaminenhan tapahtuu menemällä siihen rännille kuselle ja kesken kusen kääntyy yllättäen tyttöjen puoleen...

Laitan usein astianpesukoneen käymään illalla. Kun se on käynyt, avaan luukun raolleen yöksi. Aamulla sitten kun herää kärttyisenä ja väsyneenä ja menee aamupalalle, pitää se saatanan kone tyhjentää ja sehän sitten nyppii kohtalaisesti siinä aamun ärrimurrissa... Pakko se on kuitenkin tyhjentää, ei niitä aamupalakamoja voi siihen tiskipöydällekään jättää vaan kyllä ne on saatava laittaa suoraan koneeseen.

Heh, kerran näin eräillä festareilla kun lauma naisia oli miesten vessarakennuksessa kikattamassa kusilaarin ääressä pippeleille niin joku vähän isompi kaveri siitä vähän raivostui ja käveli reippain askelin naisten puolelle omien sanojensa mukaan "pilluja arvostelemaan":D Mesosi siellä aikansa, en tiedä pääsikö näkemään tavaraa...

Haha siitä huutonaurusta ei olis mun tapauksessa tullu ihan heti loppua, jos olisin ollu paikalla :D

Nimim. 1 tuopin jälkeen baarissa _VAHINGOSSA_ naisten vessaan ja samantien ulos koko kuppilasta. Jäi siihen yhteen kertaan tossa paikassa käynti saatana ..

Itte huomannu ihan saman.Sitten yrittää taitella itteä kasaan ja vääntää shakeriä ja loppujen lopuks ne viimiset joko jää juomatta tai on pitkin rinnuksia.
Toinen että kun ei saa vaan terveenä reenata.Selkä jälleen aivan järkyttävän kipeä ei pysty edes seisomaan suorassa.
Notre damin kellonsoittaja kiittää ja kuittaa

Häh, eikö sitä kantta voi ottaa pois että saa ne viimeiset pisarat juotua? Niin mä ainakin teen aina, eihän ne sieltä muuten tule vaikka kuinka kääntelis sheikkeria ylösalaisin.

Se ärsyttää, kun suurimmalla osalla irc-galleriassa näkyy pelkkä oletuskuva ja sit facebook ei myöskään enää päivitä kaverilistaa. Vaikeempi stalkkailla ihmisiä nykyisin:D

EDIT: ei siis löydy profiilia kumpaankaan

Se ärsyttää, kun suurimmalla osalla irc-galleriassa näkyy pelkkä oletuskuva ja sit facebook ei myöskään enää päivitä kaverilistaa. Vaikeempi stalkkailla ihmisiä nykyisin:D

EDIT: ei siis löydy profiilia kumpaankaan

Aivan tosi. Mie olenkin ryhtynyt arvottamaan ihmisiä sen mukaan, kuinka tiukalla on priva-asetukset. Jos näkyy kuvia, niin "Noob, tääpä stalker pääs" ja jos ei niin "No onpa joku täynnä itteään" :D
Jep säälittävä tyyppi...

Vessassa käydessä jos sattumalta sattuu se vesi loiskahtamaan perseelle... Tämä on varmaan ollutkin, voisin kuvitella olevan yleinen. Tai itseltä löytyy pahemman luokan syvyyspommit.

eDit: Ja kyllä, yritän käyttää "bufferia"...

Kun kortti ei toimi eikä oo käteistä. Ja kun ei IKINÄ muista nostaa sitä käteistä varmuuden vuoksi lompakkoon.

Enpä olis arvannu, että tällainen asia joskus ärsyttää, mutta toimistoni seinällä on aikuiskalenteri, jossa A3-kokoinen lyyli joka kuukaudelle ja sen alla sitten itse kalenteriosuus.
Tammikuun nainen on ihan järjettömän hyvännäköinen kissa, mitä taas helmi- ja maaliskuun naiset eivät ole. Näin ollen minun on taitettava kalenteriosuudet piloon, jotta tammikuun nainen näkyy, mutta kalenteri on maaliskuuta :D Taidan lähettää kalenterivalmistajalle vähän ironchefiltä referenssikuvia, jotta ensi vuonna vastaava ei toistu..
Tässä perjantaissa ei tällä hetkellä ole muita ärsyttäviä asioita, joten ilmeisen hyvin on asiat..:D

Vittu kun vituttaa nuo epäsymmetriset (eri pituiset) piuhat nappikuulokkeissa. Miten vitussa niitä kuuluisi pitää ettei koko ajan kiristä ja tipu korvasta!!?

Mäkin olen ihmetellyt ja kironnut tuota epäsymmetrisyyttä. En erityisemmin tykkää. Ei se oikein istu kunnolla, vaikka laitankin sen pidemmän menemään niskan takaa. Usein esim. salilla nostan sen pitkän lenkin menemään jopa ponnarin päältä, ettei se sitten jää esim. tangon alle kiristämään. Siellä se on ihan kohtuu mukavasti. Arvostaisin kyllä enemmän, jos ne piuhat olisivat samanmittaiset ja ne voisi pistää menemään edestä ilman, että toiselta puolelta roikkuisi paljon ylimääräistä.

Ärsyttää kun esimerkiksi duunissa viheltää jotain biisiä, ja sit joku perkele varastaa sen ja alkaa viheltämään samaa tsibaletta.

Tekee aina mieli sanoo:

"Hei haloo, mä kyl vihelsin tätä ensin, sori nyt vaan!"

Nehän roikkuu kaikesta huolimatta AINA sen lyhyemmän piuhan varassa korvasta. Vittu.

Ärsyttää, kun joku äärimmäisen paska biisi soi päässä pidemmän aikaa.

Helvetin vanhenevat alennusruuat kaupassa. Faija ostaa aina kaupassa käydessään kaikkea aivan älytöntä paskaa, jos se on alennuksessa. Eilenkin se osti jotain valmisruokia aivan älyttömän läjän, vaikka meillä ei kotona koskaan syödä edes valmisruokia ja toisekseen noissa ruuissa oli viimeinen käyttöpäivä eilen, joten kovin montaa päivää sen jälkeen ne ei oo enää syötävissä. Nyt jääkaapissa on kaks täyttä pakettia kalkkunaa, jonka viimeinen käyttöpäivä oli eilen. Järkeä hirveästi ostaa vanhenevaa ruokaa, jos säästää 30%, mutta joutuu heittämään kaiken roskiin.

Helvetin vanhenevat alennusruuat kaupassa. Faija ostaa aina kaupassa käydessään kaikkea aivan älytöntä paskaa, jos se on alennuksessa. Eilenkin se osti jotain valmisruokia aivan älyttömän läjän, vaikka meillä ei kotona koskaan syödä edes valmisruokia ja toisekseen noissa ruuissa oli viimeinen käyttöpäivä eilen, joten kovin montaa päivää sen jälkeen ne ei oo enää syötävissä. Nyt jääkaapissa on kaks täyttä pakettia kalkkunaa, jonka viimeinen käyttöpäivä oli eilen. Järkeä hirveästi ostaa vanhenevaa ruokaa, jos säästää 30%, mutta joutuu heittämään kaiken roskiin.

Hah! Mulla on vähän samanlainen piirre! Jos netistä löytyy jotain alekamaa mitä saattaa joskus tarvita (l. ei tule ikinä tarvitsemaan) niin heti lähtee tilaukseen. Kauppojen ale- ja kaikki tarjousläpyskät on myös petollisia, bongaan niistä liian usein jotain aivan turhaa. Hetki sitten bongasin erään vaatteen -30% netissä ja ajattelin että voisin joskus käyttää sitä, mutta jos olen vastaavan tuotteen nähnyt normaali hintaisena, niin tuskin olisin edes harkinnut ostavani.
Nykyään pitäisi ajatella aina kun ostaa jotain, että tarvitseeko sitä oikeasti.

Hah! Mulla on vähän samanlainen piirre! Jos netistä löytyy jotain alekamaa mitä saattaa joskus tarvita (l. ei tule ikinä tarvitsemaan) niin heti lähtee tilaukseen. Kauppojen ale- ja kaikki tarjousläpyskät on myös petollisia, bongaan niistä liian usein jotain aivan turhaa. Hetki sitten bongasin erään vaatteen -30% netissä ja ajattelin että voisin joskus käyttää sitä, mutta jos olen vastaavan tuotteen nähnyt normaali hintaisena, niin tuskin olisin edes harkinnut ostavani.
Nykyään pitäisi ajatella aina kun ostaa jotain, että tarvitseeko sitä oikeasti.
Vaatteita tai tavaroita sentään voi ehkä joskus käyttää, mutta kun faija ostaa noita ruokia, niin niistä suurin osa menee ihan kylmästi roskiin. Ei tuo ukko tajua, että kukaan ei kerkiä muutamassa päivässä syömään sellaista kasaa ruokaa. Lisäks en voi tajuta sitä säästölogiikkaa, kun meillä ei syödä koskaan valmisruokia, niin tämä menee ostamaan 30%:n alennuksessa olevia valmisruokia, jotka on kuitenkin huomattavasti kalliimpia kuin raaka-aineet joihinkin normaaleihin kotiruokiin. Lisäks kun ottaa huomioon sen, että noita joutuu heittämään roskiin, niin säästöt menee kyllä reilusti miinuksen puolelle.

Tänään kysyin, että miksi se osti niin paljon (8kpl) jotain fuckin' mikrohampurilaisia (kukaan ei oikeastaan edes meillä tykkää niistä), niin se vastasi, että ajatteli minun haluavan niitä. En vain voi käsittää sitä järjenjuoksua, kun oon aika monesti sanonut, että en syö mielelläni mitään tollasia hiilihydraattipaskaruokia, vaan haluan jotain kunnollista proteiinipitoista ja terveellistä ruokaa. Lisäksi tulisi melkoinen kiire syödä muutamassa päivässä kahdeksan hampurilaista, kun noissakin on viimeinen käyttöpäivä toissapäivänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom