Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa:
-Keskellä kulkuväylää(esim. kaupassa) kulkevat ihmiset, jotka ihan rauhassa katselevat hintoja ja vertailevat ja samalla tukkivat koko väylän.
-Kannan kahvimukin johonkin muualle kuin keittiöön ja se on täynnä -> kahvia tulee hieman reunan yli, jopa niin vähän ettei sitä mene lattialle. Silti vituttaa ankarasti ku se kahvimukin reuna on kahvissa!
-Joku puhuu mulle, kun olen just aamulla herännyt. Silloin varsinkin vituttaa jos se puhuu vielä sellasella ylipirteellä äänensävyllä
-Tuo Miken sanoma veden loiskuminen pöntöstä
-Rahka purkkia ei saa kunnolla kerralla tyhjäks kun kopauttaa pari kertaa purkin pohjaan, jolloin sinne aina jää sitä rahkaa -> sen rahkan kaapiminen sieltä vituttaa.

Näitä voisi varmaan listata tuhat erilaista, kun omalla kohdalla ne ei tunnu ikinä loppuvan. Näidenkin kanssa täytyy vaan oppii elämään. Olishan se toisaalta vähän tylsää jos kaikki menis just niinkun pitäis ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Keräähän ne kaupat tietoja asiakkaiden ostoksista niillä bonuskorteilla.

Kerälle ja solmuun menevät handsfreejohdot vituttaa suuresti!

Tulipa taas tänään eteen tuttu ärsytys. Pukeutumisessa olen siinä mielessä tarkaa, että ei ole kiva pitää vaikkapa niken housuja ja adidaksen kenkiä. Ei ole mitään sopusointua niiden kesken. Aina tulee päätettyä uusia tamineita ostettaessa, että ostaa samaa merkkiä. Kas vain, kun tänäänkin sattu löytymään juuri sopivat housut toiselta merkiltä ja sitten sopivat kengät toiselta. Negatiivistä.

No tässä ois listaa:
1.Äskön vitutti kun kirjotin yhen ihan kohtuu pitkän postin ja sitten postasin "sivua ei voi näyttää". Koitin päivittää , ei onnistunu.
Kirjotin uusiks saman ja postasin ei vielkään onnistanu. Ja sitten vitutti :curs:
2. Vituttaa älytä salilla että palautusjuoma on kotona
3. Vituttaa kun ei oo rahkaa jääkaapissa
4. Saa illalla pestyä hampaat ja mentyä peiton alle... sitten tajuu ,että on unohtanu ottaa iltaprotskun :curs:

Monet jo tosta plussa kortin kyselystä puhunut niin lisätään vielä että se vituttaa kun pitää aina kysyä "Tuleeko muuta?" voihan saatana kai mä nyt sitä muuta oisin ostanut jos sitä tulisi.

Tässä varmaan ei saisi arvostella, mutta...

Aika pienistä asioista, kuten topiccikin kertoo, ihmiset jaksavat ärsyyntyä. Varsinkin toiset ihmiset jaksavat ärsyttää yllättävän monia. Hei, ei me ihmiset olla täydellisiä! Ottakaa vähän enemmän huumorilla niitä asioita...

Niin ja alkuperäiseen kysymykseen: Mua ärsyttää tollaset pienestä ärtyvät.

ps. :)

Tosi monta yleisärsyttävää asiaa onkin jo mainittu edellä, mutta lisäksi vielä nämä tulee mieleen:

- ruokakaupassa ostoskärryjen rahalla toimivat ketjulukot: siis voiko olla ärsyttävämpää paikkaa? Joko on kiire, ja joku tumpelo toimii aivan s-a-i-r-a-a-n hitaasti sen sopivan kolikon sovittamisessa ja tukkii koko kärrysäilytyksen tai sitten on itsellä kroonisesti ne kolikot aina kassin pohjalla olevassa lompakossa ja kun sen repii raivolla esille, niin eikö perhana just tasan tarkkaan ole ne kärryihin sopivat 20c, 50c tai euron kolikot lopussa ja siis joutuu ottamaan korin kantoon.
- yllä mainittujen kärryjen palauttaminen siihen ketjuun, kun samalla joutuu lataamaan ziljoona täyttä ruokakassia jonnekin maahan sinne sivustalle odottamaan ja eihän ne tunnetusti pystyssä pysy joten lopuksi saa noukkia omia ostoksia pitkin kaupan lattiaa
- olkalaukku (mallia duunilaukku, eli ei siis mikään pieni iltaveska), joka on täynnä tavaraa ja ei perhana PYSY siellä olkapäällä silloin, kun molemmissa käsissä on jotain muutta kannettavaa! Hitto se on ehkä maailman ärsyttävintä, kun se laukku pikku hiljaa valuu ja lopulta putoaa olkapäältä kun esim. yrität epätoivon vimmalla saada ovea auki ja samalla kannatella käsissä vaikka ruokakasseja. Sitä veskaa ei vaan koskaan tule ottaneeksi järkevästi käteen, vaan melkein joka päivä toistuu tuo sama kuvio ja joka kerta tekis mieli lingota se kassi seinään.
- parkkihallit, joissa aina jotenkin alimitoitetut ruudut eli KUN siihen viereiseen ruutuun on joku pässi tuonut sen oman insinöörifarmarivolvonsa juuri strategisesti hiukan vinoon, niin sitten ei enää saakaan oman autonsa ovea auki vaan joutuu limboilemaan jostain 20cm raosta sisälle eli siis releet sopivasti likaantuu siinä samalla

Mua vituttaa vanhukset jotka ruuhka-aikaan tunkee bussiin tai spåraan.
ja niiden on pakko päästä nousemaan ensin sisälle, vaikka kyynärpäitä käyttäen. :jahas:
toinen joka vituttaa on spurgut työmatkalla aamuin illoin.Paska ja kusi haisee ja pummivat röökiä yms...varsinkin sörnäisten metron liepeillä ei voi rauhassa olla nykyisin edes aamulla n 6.30.
Se aamu ei ole kaukana kun joku yli-innokas,iholle pyrkivä rantojen mies saa lentävän lähdön lähimpään seinään... :rock:

The loiskahdus vaan vituttaa joka kerta ankarasti, kun se sattuu kohdalle. Boa ei vaan osaa sukeltaa. Monta kertaa olen miettinyt, että minkä muotoinen vessanpöntön vesitilan olisi oltava, jotta paskan vedelle aiheuttaman impulssin aikaansaamat aallot eivät interferoisi, mutta selvää ei vaan tule. Ja jos tuleekin niin ei kukaan sellaista pönttöä tee. Vosi aloittaa tutkimuksen, että mihin kohtaan lasti on tiputettava, että loiskahtaisi mahdollisimman vähän.

Gamzae sanoi:
The loiskahdus vaan vituttaa joka kerta ankarasti, kun se sattuu kohdalle. Boa ei vaan osaa sukeltaa. Monta kertaa olen miettinyt, että minkä muotoinen vessanpöntön vesitilan olisi oltava, jotta paskan vedelle aiheuttaman impulssin aikaansaamat aallot eivät interferoisi, mutta selvää ei vaan tule. Ja jos tuleekin niin ei kukaan sellaista pönttöä tee. Vosi aloittaa tutkimuksen, että mihin kohtaan lasti on tiputettava, että loiskahtaisi mahdollisimman vähän.

Hankit pytyn joka on pinnoitettu Siflonilla, sitten pommitat kulhon seinämiä, josta tuotokset kierähtävät altaaseen. Seinämille jääneet juovat lähtee helposti huuhteluveden mukana pois, eikä harjaa tarvita.

Tai asentaa suurehkon pyörivän leikkuuterän puoleenväliin matkaa tykinsuulta vettä, boa menee fileiksi ja leviää tasaisesti (perseelle ja kylppärin seinille) veteen.

Ammuisin kun helvetin väsyneenä koittaa keittää kahvia niin suodatinpussi menee huonosti keittimeen, eli vesi valuu pussin ohi. Väsyneenä tuo vituttaa niin paljon ja tuohon kun vielä lisää sen, että uudet suodatinpussit on liian pieniä ja vanha suodatinpussi hajoaa käteen -->porot lattialle niin päivä on pelastettu. Luojan kiitos noita kaikkea kolmea ei usein tapahdu samaan aikaan.

Avaimet ovat aina väärässä taskussa kantamuksiin nähden.

Valmiiksi rikkinäiset kananmunat

En mä jaksa, näitä on niin paljonj avarmaan suurin osa on jo tullut

siinä kyllä menee aika rankasti hermot kun menee katteleen tv:tä, rojahtaa sohvalle ja sitten huomaa että joku munapää on laittanu telkkarin pois päältä sillain ettei kaukosäätimellä enää tee mitään. ei enää kiinnostais siittä nousta. :wall:

Timba79 sanoi:
Yritän aina valita sellassen kassan jossa on vähän väkeä eikä mitään kärryn täydeltä ostoksia. Mutta silti aina siitä kassasta loppuu kuittinauha, tulee joku ongelma ja siitä seuraa puhelu tai kysely kaverilta ja viivästystä.

Voi luoja, tuota tapahtuu jatkuvasti mulle ja aina vituttaa yhtä paljon.

Arkielämän dilemmoja:
-Paska juuttuu pönttöön. Sen jälkeen paska juuttuu harjaan.
-Munan pää on aina rytyssä ku alkaa kusta. Kusi lentelee seinille.
-Pimpsa on ensin liian kuiva. Kun alkaa hommiin se onkin heti liian märkä.
-Heteka hakkaa patteria vasten. Kun sitä siirtää vähän niin se natisee tai hajoaa käsiin.
-Nainen juuttuu sänkyyn. Kun siitä pääsee eroon se alkaa heti soitella.

tuossa välipalaa nauttiessa tuli mieleen seuraava:

kun avaa pienen jugurttipurkin hiukan väärin niin sieltä purskahtaa snadisti jugurttia käsille... Vituttaa suunnattomasti

Disabled sanoi:
Tässä varmaan ei saisi arvostella, mutta...

Aika pienistä asioista, kuten topiccikin kertoo, ihmiset jaksavat ärsyyntyä. Varsinkin toiset ihmiset jaksavat ärsyttää yllättävän monia. Hei, ei me ihmiset olla täydellisiä! Ottakaa vähän enemmän huumorilla niitä asioita...

Niin ja alkuperäiseen kysymykseen: Mua ärsyttää tollaset pienestä ärtyvät.

ps. :)

Sama täällä... paitsi mua ärsyttää tyypit, jotka eivät tee mitään elääkseen, tai löytääkseen töitä...

syntikka sanoi:
tuossa välipalaa nauttiessa tuli mieleen seuraava:

kun avaa pienen jugurttipurkin hiukan väärin niin sieltä purskahtaa snadisti jugurttia käsille... Vituttaa suunnattomasti
Tähän mä oon jo neuvonut, että avataan ne purkit nopeasti ja voimalla! :thumbs:

En sitten tiedä lasketaanko tämä pieneksi ongelmaksi, mutta vituttaa sen verran että pakko kertoa. Aina kun tapaan jonkun mukavan oloisen muijan ja ollaan hiukan liipasimella miten homma lähtee jatkumaan, tulee kuvioihin muu/muita (yleensä yllättävän hyvännäköisiä bööniä) aivan täysin puun takaa ja täysin käsittämättömistä asiayhteyksista. Pahimmassa tapauksessa tulee paskaa huuleen joka rintamalta. :david:

Hauskaa tässä on se, että normaalisti voi olla kohtuu hiljaista pitkäänkin... Lienee joku Murphyn laki tms.

Proteos sanoi:
Aina kun tapaan jonkun mukavan oloisen muijan ja ollaan hiukan liipasimella miten homma lähtee jatkumaan, tulee kuvioihin muu/muita (yleensä yllättävän hyvännäköisiä bööniä) .

Klassikko evergeen. Ja sitte kaikki luulee että oot kuitenkin varattu ja ne lopettaa kiinostuksen yhtäaikaa eikös vaan? :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom