Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
esni sanoi:Kirjota se postisi wordilla ja copypeistaa sitten tänne. ;) Mä rupesin joskus tekemään niin pitempien sepustusten kanssa, kun tota kävi useammin.
zissoh sanoi:Sitten noihin ärsyttäviin asioihin, niin ykkösenä tulee kyllä herääminen n. 10min ennen herätyskellon soittoa. Millään ei voi nousta ylös, vaan pitää jäädä kyttäämään milloinka se perkele pirahtaa.
Timbe sanoi:Vituttaa ihmiset, jotka ei osaa helppoja yhdyssanoja. Kuinka joku voi kirjoittaa väärin tieto kone, penkki punnerrus tai polku pyörä?!?!
:wall: :wall:
Jonny sanoi:Laskeudut rampilta alas jollekin vähän isommalle tielle (esim. 2 kaistaa suuntaan tai isommat). Sopivasti tiellä ajaa auto mikä ei voi missään tapauksessa mennä siihen toiselle kaistalle, vaikka autoja ei ole kilometrin säteellä. Eli et pääse kiihdyttämään ohi koska toisella on kumminkin sen verran vauhtia, mutta vauhtia on sitten juuri sen verran että itse pitää suunilleen jarruttaa että pääsee sen auton taakse ajamatta ulos tieltä. Vittu! :curs:
suortti sanoi:-"Äitii tuu parvekkeellee täällää huutaa Tiinaaa!"
-"ÄIITII TUU PAAAARRVEKKEELLEE TÄÄLLÄÄ HUUTAA TIIINAAA!!"
-"ÄIITIII!!"
Onneks saa olla talvella rauhassa :curs:
Lhw sanoi:Nonih... tosiaan noista pihan kakaroista. Pakko pitää näillä helteillä ikkuna auki.
Tämän aamuinen herätys... lapset leikki pihalla poliisia ja rosvoa...
-Kato mitä mul o, vissii jotai marjoja
-Ahaaa, nuo ovat huumepillereitä, olet pidätetty!
-OK
-Äkkiä, käsiraudat, radiopuhelin, äkkiä!
-Noni... puhallutetaan sut vielä... aijjaijjai, 4 promillee
-Aha
-Laitetaa sut kiinni
-Emmä haluu toho tankoo kiinni
-No villeki laitto mut sillo kiinni tankoon!
-Aha
....
kutakuinkin noin se meni.
Aijoo... sit jossain vaiheessa tossa unenpöpperössä kuulin ku joku arviolta 10-12 vuotian jeppe huutaa semmosen 6 sekunnin kestosen "VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!"
:wall:
tiny_tinman sanoi:Antaa lasten leikkiä :D
tiny_tinman sanoi:Antaa lasten leikkiä :D
tomppa82 sanoi:Mua taas vituttaa se kun joku menee lupaamaan jonkun pikku asia ja sitten niin ei tapahdukkaan.
Esim. Tuun hakee sut kymmeneltä biljardisalilla...
Sitten kaveri tulee vasta 10 yli 10...VITTU.
Sitten täytyy vaan kasata ittensä ja lähteä pelaamaan.