Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
No tänään TAAS yks ärsyttävimmistä pikkuasioista:
Sisko ja sen mies kävi syömässä meillä, ja voi vittu että ne osaa mäiskyttää sillä suullaan, varsinkin sen mies... vittu niinku hevonen söis... ja jos syödään haarukalla, niin sitä haarukkaa vedetään niin maan perkeleesti ja nopeasti hampaita myöten niin että kylmän väreet menee... ja voi vittu ku tänään vedettiin spagettia niin ah että sitä lässytystä ja lurpsutusta :curs: :curs:

Ja kun niille ei kehtaa sanoa mitään... ja koko ruokailun ajan vituttaa niin suunnattomasti... Joskus vielä hermot pettää ja huudan että "KOITTAKAA NY SAATANA SYÖDÄ KUNNOLLA SUUT KIINNI NIINKU MUUTKI PRKL!!!!" :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tv:een huono kuva tai viteoitten huono kuva aiheutti joskus suurta suuttumista... tällä hetkellä ei viteoissa ole kaukosäädintä koska... naks poikki.... :rock:

keijo s sanoi:
Klassikko evergeen. Ja sitte kaikki luulee että oot kuitenkin varattu ja ne lopettaa kiinostuksen yhtäaikaa eikös vaan? :thumbs:
Todennäköinen loppu tarinalle... en tosin tiedä tosta syystä, mutta yleensä ne tuppaa lopahtamaan kuin käskystä. Yhtä nopeasti kuin ilmaantuivatkin.

Naurattaa oikeasti koko vitun tilanne, kun pari päivää pyörinyt mielessä yksi mukava muija. Sen jälkeen tullut esim. työpaikalla, vapaa-aikana urheilemassa ja baarissa vihjailuja muijilta, joita ennen olen pitänyt ns. hyvinä muijina (ehkä jopa "liian" tasokkaina itselleni). En sitten tiedä muuttuuko luonne niin paljon kun rakastuu johonkin, että muutkin huomaa sen? :P

Herra V sanoi:
Voiko enempää vituttaa ihmiset jotka töiden jälkeen kaupassa käydessää palloillevat pitkin käytäviä työpaikan ID-Kortit kaulassa. "Hei, katsokaa. Minä olen NOKIALLA töissä ja nyt olen ostoksilla." Voi Perkeles. Eikö sitä voi edes kääntää ympäri ettei henkilön nimi ja HELVETIN epäonnistunut kuva näy kanssaihmisille. Vidddu.

Ugrh. Noinko te ajattelette? Mä aina välillä unohdan sen kortin kaulaan ja aina nolottaa ihan sikana, kun huomaan jostain ikkunan heijastuksesta, että siinä se killuu ja julistaa mun asemaa ja työpaikkaa. :jahas: Nii ja se mun kuvakin on tosi ruma siinä. :nolo: Just shoot me. :itku:

kisskiss sanoi:
No tässä ois listaa:
1.Äskön vitutti kun kirjotin yhen ihan kohtuu pitkän postin ja sitten postasin "sivua ei voi näyttää". Koitin päivittää , ei onnistunu.
Kirjotin uusiks saman ja postasin ei vielkään onnistanu. Ja sitten vitutti :curs:
:curs:

Kirjota se postisi wordilla ja copypeistaa sitten tänne. ;) Mä rupesin joskus tekemään niin pitempien sepustusten kanssa, kun tota kävi useammin.

Vituttaa kun julkisissa kulkuneuvoissa roudataan pikkulapsia. Ne ei pysty koskaan olemaan hiljaa koko matkaa, vaan aina jossain vaiheessa alkaa hirveä huuto ja rääkyminen. Se vituttaa ankarasti varsinkin rankan duunipäivän jälkeen.

Ratu sanoi:
Vituttaa kun julkisissa kulkuneuvoissa roudataan pikkulapsia. Ne ei pysty koskaan olemaan hiljaa koko matkaa, vaan aina jossain vaiheessa alkaa hirveä huuto ja rääkyminen. Se vituttaa ankarasti varsinkin rankan duunipäivän jälkeen.

No just joo...sitten kun saat kakaran niin et enää heittele noin tyhmiä kommentteja.

kakarat kaupassa

Ratu sanoi:

Sama homma kaupassa! Äiti on yksin kolmen muksun kanssa kaupassa pahimpaan ruuhka-aikaan ja voi kyynel sitä rääkymistä ja ravaamista. Samaan aikaan isi kattoo kotona telkkaria ja juo kaljaa(voi se tietysti olla joissain harvoissa tapauksissa vaikka töissäkin). Tavaraa on sitten se seitsemän muovikassillista, eikä niitä tietenkään voi pakata yhtään etukäteen, koska pitää vahtia niitä kakaroita. :curs:

Devin sanoi:
-Kun käyttää viimeisen palan vessapaperia ja pitää laittaa seuraava rulla. (Asun yhdessaä naisen kanssa)

-Kun roskapussi on niin täynnä että joutuu laittamaan uuden pussin tilalle
(Asun yhdessä naisen kanssa)

-Herääminen. Herätyskello on aina soimassa 1h ennen duunia. Mutta jokaikinen helvetin vitun aamu on niin väsyny että painaa torkkunappia joku kolme neljä kertaa ja sit onki jo perkeleen kova kiire :curs:

Nämä ärsyttää myös minua, pienin muutoksin tosin

-Kun käyttää viimeisen palan vessapaperia ja pitää laittaa seuraava rulla. (Asun yhdessä miehen kanssa)

-Kun roskapussi on niin täynnä että joutuu laittamaan uuden pussin tilalle
(Asun yhdessä miehen kanssa)

-Herääminen. Herätyskello on aina soimassa 1h ennen miehen duunia. Mutta jokaikinen helvetin vitun aamu se on niin väsyny että painaa torkkunappia joku kolme neljä kertaa ja sit onki jo perkeleen kova kiire. Vaatteet laitetaan tietysti päällä makkarissa ja valot päällä vaikka minä yritän nukkua.. Elikkä herään takuu varmasti enkä saa enää unta koko yönä, jiihaa. "Onneksi" olen luuseri työtön eikä tarvitse itse herätä tekemään yhtään mitään :jahas:

PESUKONE. Päältäladattava. Kun pysähtyy, ja menee ottamaan vaatteita ulos, niin se rumpu on aina pysähtynyt väärin päin. Sitten joutuu sormet verillä pyörittämään rumpua vain huomatakseen, että jos olisi aloittanut pyörittämisen toiseen suuntaan, luukku olisi löytynyt heti.

MIKSI herrat insinöörit eivät ole voineet sitten vaikka laittaa siihen rumpuun nuolimerkintöjä, notta mistä suunnasta luukku löytyy?? Ach, toki, SIKSI etteivät herrat insinöörit PESE pyykkiä :curs:

P.S. Löytyykö konetta joka pysähtyy automaattisesti luukku ylöspäin?

T: Nimim. heti kun saadaan isompi kylppäri siirrytään takaisin sivusta ladattavaan

PMLats sanoi:
1. MIKSI herrat insinöörit eivät ole voineet sitten vaikka laittaa siihen rumpuun nuolimerkintöjä, notta mistä suunnasta luukku löytyy?? Ach, toki, SIKSI etteivät herrat insinöörit PESE pyykkiä :curs:

2. P.S. Löytyykö konetta joka pysähtyy automaattisesti luukku ylöspäin?

1. Vastasitkin jo itse varsin osuvasti kysymykseesi... :lol2:

2. Löytyy.... :D

nyt kun koulut on alkanut niin käy suunnattomasti vituttamaan nuo teinit mitkä pälättää vitun kovaan ääneen bussissa... tuostakin pääsisi kun vain olisi kuulokkeet ja musiikkia mukana, mutta eihän sitä voi muistaa....

syntikka sanoi:
nyt kun koulut on alkanut niin käy suunnattomasti vituttamaan nuo teinit mitkä pälättää vitun kovaan ääneen bussissa... tuostakin pääsisi kun vain olisi kuulokkeet ja musiikkia mukana, mutta eihän sitä voi muistaa....

Joo voi luoja. Odotan kauhulla taas kun syyskuussa pääsee taas reissaamaan 45-50min aamubussissa koululle ja siinä kolmen- neljän maissa takaisin kotiin. Ei siinä mitään että kuskit on aamuisin vittumaisia ja ajaa päin persettä. Matkalla kun vaan on vissiin 3 tai 4 yläastetta ja pari lukiota ja bussi on aina täynnä kiljuvia, rääkyviä, kikattavia, lässyttäviä ja kaikinpuolin vittumaisia murrosikäisiä. Ja täynnä tarkoittaa sitä että istumaan ei todellakaan aina mahdu, jos mahtuu niin löytää takuuvarmasti itsensä viiden kikattavan meikkihirviön keskeltä hieman vaivaantuneena.

Voi olla että jokupäivä meikäläinen näyttää tuolta --> :evil: ja pistän nyrkillä jotakuta leegoihin tai räjäytän koko kulkuneuvon.

Mayhem - Slaughter of Dreams
irons.gif

Sellaset paskat vaatteet, joissa vetoketjua kiinni vetäessä se saatanan kangas, jonka pitäis hienosti peittä se vetoketju, puskee aina sinne väliin. Vähän se vituttaa, kun vetskari ei liiku mihinkään enää sen jälkeen. Sitten saa repiä sitä kangasta sieltä välistä tai käyttää äärimmäistä väkivaltaa.

rintafile sanoi:
Sellaset paskat vaatteet, joissa vetoketjua kiinni vetäessä se saatanan kangas, jonka pitäis hienosti peittä se vetoketju, puskee aina sinne väliin. Vähän se vituttaa, kun vetskari ei liiku mihinkään enää sen jälkeen. Sitten saa repiä sitä kangasta sieltä välistä tai käyttää äärimmäistä väkivaltaa.
Aivan... ja tämä tapahtuu vain silloin kun on juuri kiire saada takki pois päältä tai päälle.

rintafile sanoi:

Makuupusseissa on AINA tämä vika. Kiva siinä helevetin kylymässä ja ahtaassa teltassa kiskoa yömekko päällä hampaat irvessä jotain fakin vetskaria...

rintafile sanoi:
Sellaset paskat vaatteet, joissa vetoketjua kiinni vetäessä se saatanan kangas, jonka pitäis hienosti peittä se vetoketju, puskee aina sinne väliin.

Joo, tää on ihan saatanan ärsyttävää. Eikös ne nyt tosiaan osaa tehdä vaatteita jossa ei kankaat mene aina väliin. Tää on kyllä kaikista raivostuttavin tähän asti. Vähitellen oon kyllä oppinut tutkimaan vetoketjun seudut tarkkaan ennen ostopäätöstä. :thumbs:

Missukka sanoi:
Makuupusseissa on AINA tämä vika. Kiva siinä helevetin kylymässä ja ahtaassa teltassa kiskoa yömekko päällä hampaat irvessä jotain fakin vetskaria...

Joo, tota tuli intin leireillä kirottua kun yömekko päällä yritti riuhtoa sitä vetskaria..

allnighte.gif

Sellaseen hommaan törmäsin tänään, että kun on kusihätä niin sitä pystyy pidätteleen aluksi vaikka 5 tuntia ilman mitään ongelmia mutta sitten mikä helvetti siinä on että sen viimeisen 20 metrin aikana kun juokset sinne vessaan tuottaa suunnatonta tuskaa että saisi kuset pidäteltyä? Siihen vielä kun lyödään tuo rintafileen kertoma ongelma päälle niin ollaan äkkiä kirjaimellisesti kusessa.

Pulla sanoi:
Sellaseen hommaan törmäsin tänään, että kun on kusihätä niin sitä pystyy pidätteleen aluksi vaikka 5 tuntia ilman mitään ongelmia mutta sitten mikä helvetti siinä on että sen viimeisen 20 metrin aikana kun juokset sinne vessaan tuottaa suunnatonta tuskaa että saisi kuset pidäteltyä? Siihen vielä kun lyödään tuo rintafileen kertoma ongelma päälle niin ollaan äkkiä kirjaimellisesti kusessa.

Toinen samanlainen tilanne on paskomisen kanssa. Ensin olet onnistunut tikistämään kohtuullisen helposti tarvittavan ajan, mutta heti kun esim. saavut kotiin alkaa paine kasvamaan ylivoimaiseksi ja reput ja rensselit saa kiskoa paniikissa päältä ettei pääse tapahtumaan tekstiilin likaantumista.

Aivot varmaan jotenkin käsittää, että "kohta pääsee rycäsemään" ja antaa toimintakäskyn suolistolle hieman liian aikaisin.

Sitten noihin ärsyttäviin asioihin, niin ykkösenä tulee kyllä herääminen n. 10min ennen herätyskellon soittoa. Millään ei voi nousta ylös, vaan pitää jäädä kyttäämään milloinka se perkele pirahtaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom